abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 december 2024 @ 09:51:32 #101
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_215823175
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2024 23:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Bij mijn vorige manager makkelijk 20-30 dagen in een jaar, maar dat had vooral te maken met dat ik mentaal niet helemaal een vibe had met de manager. Deed steeds moeilijk en wilde elke keer bellen als ik me ziek meldde.... :')

M'n huidige manager is heel chill. Geen belletjes, geen vragen... dus nu ben ik hooguit 1x per jaar ziek over t algemeen.

En ja, ik ga natuurlijk gewoon boodschappen doen of naar vrienden *als* ik dat kan... 6 uur lang arbeid verrichten is wat anders dan relaxt met je vrienden een drankje doen. ;)
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2024 23:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Bij mijn vorige manager makkelijk 20-30 dagen in een jaar, maar dat had vooral te maken met dat ik mentaal niet helemaal een vibe had met de manager. Deed steeds moeilijk en wilde elke keer bellen als ik me ziek meldde.... :')

M'n huidige manager is heel chill. Geen belletjes, geen vragen... dus nu ben ik hooguit 1x per jaar ziek over t algemeen.

En ja, ik ga natuurlijk gewoon boodschappen doen of naar vrienden *als* ik dat kan... 6 uur lang arbeid verrichten is wat anders dan relaxt met je vrienden een drankje doen. ;)
Da's echt bizar veel, 20-30x per jaar omdat je niet vibede met de manager? is dit een troll??
Lachen joh.
pi_215826777
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 11:34 schreef Mikeytt het volgende:
Wat doen jullie met een verkoudheid? Ziekmelden, werken, of gewoon thuis blijven werken?

Ik meld me altijd ziek omdat ik denk dat de verkoudheid sneller over is met extra rust, een ontspannen mind en warme drank in de sauna oid.

Maar ik weet ook dat er bepaalde figuren zijn die zelfs op kantoor komen om de rest aan te steken...
Je meldt je niet ziek, want dat ben je niet.
Je belt wel met je manager dat je je niet lekker voelt en of hij daar begrip voor wil hebben ivm lagere afleverprestatie.
pi_215829192
Volgens mij is het nogal situatie onafhankelijk. En niet alleen vanuit de werknemer gezien, deze discussie zou heel anders verlopen bij een fabriek waar steriele productie wordt gedaan dan hoe de discussie hier verloopt. Of als er weer s een corona virus komt.
  Moderator / Redactie FP woensdag 11 december 2024 @ 09:55:50 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215834281
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 19:53 schreef Daboman het volgende:
Volgens mij is het nogal situatie onafhankelijk. En niet alleen vanuit de werknemer gezien, deze discussie zou heel anders verlopen bij een fabriek waar steriele productie wordt gedaan dan hoe de discussie hier verloopt. Of als er weer s een corona virus komt.
Hoe zouden ze dit in China doen eigenlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 11 december 2024 @ 10:44:38 #105
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_215834708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hoe zouden ze dit in China doen eigenlijk.
Daar bestaan die virussen gelukkig niet.
Lachen joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')