quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij mijn vorige manager makkelijk 20-30 dagen in een jaar, maar dat had vooral te maken met dat ik mentaal niet helemaal een vibe had met de manager. Deed steeds moeilijk en wilde elke keer bellen als ik me ziek meldde....
M'n huidige manager is heel chill. Geen belletjes, geen vragen... dus nu ben ik hooguit 1x per jaar ziek over t algemeen.
En ja, ik ga natuurlijk gewoon boodschappen doen of naar vrienden *als* ik dat kan... 6 uur lang arbeid verrichten is wat anders dan relaxt met je vrienden een drankje doen.
Da's echt bizar veel, 20-30x per jaar omdat je niet vibede met de manager? is dit een troll??quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij mijn vorige manager makkelijk 20-30 dagen in een jaar, maar dat had vooral te maken met dat ik mentaal niet helemaal een vibe had met de manager. Deed steeds moeilijk en wilde elke keer bellen als ik me ziek meldde....
M'n huidige manager is heel chill. Geen belletjes, geen vragen... dus nu ben ik hooguit 1x per jaar ziek over t algemeen.
En ja, ik ga natuurlijk gewoon boodschappen doen of naar vrienden *als* ik dat kan... 6 uur lang arbeid verrichten is wat anders dan relaxt met je vrienden een drankje doen.
Je meldt je niet ziek, want dat ben je niet.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:34 schreef Mikeytt het volgende:
Wat doen jullie met een verkoudheid? Ziekmelden, werken, of gewoon thuis blijven werken?
Ik meld me altijd ziek omdat ik denk dat de verkoudheid sneller over is met extra rust, een ontspannen mind en warme drank in de sauna oid.
Maar ik weet ook dat er bepaalde figuren zijn die zelfs op kantoor komen om de rest aan te steken...
Hoe zouden ze dit in China doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:53 schreef Daboman het volgende:
Volgens mij is het nogal situatie onafhankelijk. En niet alleen vanuit de werknemer gezien, deze discussie zou heel anders verlopen bij een fabriek waar steriele productie wordt gedaan dan hoe de discussie hier verloopt. Of als er weer s een corona virus komt.
Daar bestaan die virussen gelukkig niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dit in China doen eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |