SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2024 22:11:48 ]![]()
Top TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Nou, een beetje voorbereiding is toch handig....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
TetbolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mensen die op vakantie gaan en niet eerst eens uitgezocht hebben wat het bezoeken waard is...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op maandag 2 december 2024 22:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Turkse theetijd in de kroeg
Sociaal doen![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die op vakantie gaan en niet eerst eens uitgezocht hebben wat het bezoeken waard is...maak jij een heel reisschema?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die kans is enorm groot, met jouw lawine aan bolkjes....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou wel even wat hoofdpunten ja.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die komen veel meer leuke lokale dingen tegen ipv de massale tourist trapsquote:Op maandag 2 december 2024 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die op vakantie gaan en niet eerst eens uitgezocht hebben wat het bezoeken waard is...![]()
![]()
Oei, dan kunnen wij beter niet samen op reis gaanquote:Op maandag 2 december 2024 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou wel even wat hoofdpunten ja.
Jij gaat ook zo op reis, zo hop het vliegtuig in en we zien wel?quote:Op maandag 2 december 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, dan kunnen wij beter niet samen op reis gaanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoor ik je nu zeggen (zie/typenquote:Op maandag 2 december 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, dan kunnen wij beter niet samen op reis gaan) dat je beter ook niet met je huidige reisgenoot op reis kan gaan?
![]()
![]()
![]()
Daar lijkt het wel op, beetje grijzig en iets met tabellen...quote:Op maandag 2 december 2024 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]en GG heeft net een tussenstand gepost?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 2 december 2024 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of Moni?quote:Op maandag 2 december 2024 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Ja ik heb bewust ff gewacht met het maken van die screenshot omdat ik er wat gewone posts op wilde hebben!quote:Op maandag 2 december 2024 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, beetje grijzig en iets met tabellen...![]()
Je kwam precies met die tabellen toen ik mijn vinger bij de Printscreen-toets had zitten!![]()
![]()
Nice!quote:Op maandag 2 december 2024 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb bewust ff gewacht met het maken van die screenshot omdat ik er wat gewone posts op wilde hebben!![]()
Je kwam precies met die tabellen toen ik mijn vinger bij de Printscreen-toets had zitten!![]()
![]()
Ja, als ik niemand mee zou nemen dan loop ik wel dat risico. Of naja meestal is er wel 1 ding wat ik wil zien en waarom ik de bestemming heb uitgezocht.quote:Op maandag 2 december 2024 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij gaat ook zo op reis, zo hop het vliegtuig in en we zien wel?Nou ja, ergens is het beter om iemand mee te hebben die wel wat plannen heeft. Maar kan ook botsenquote:Op maandag 2 december 2024 22:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoor ik je nu zeggen (zie/typen) dat je beter ook niet met je huidige reisgenoot op reis kan gaan?
![]()
Botsen? Of boksen?quote:Op maandag 2 december 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als ik niemand mee zou nemen dan loop ik wel dat risico. Of naja meestal is er wel 1 ding wat ik wil zien en waarom ik de bestemming heb uitgezocht.
[..]
Nou ja, ergens is het beter om iemand mee te hebben die wel wat plannen heeft. Maar kan ook botsenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed gevondenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dus toch met gg op reis!quote:Op maandag 2 december 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als ik niemand mee zou nemen dan loop ik wel dat risico. Of naja meestal is er wel 1 ding wat ik wil zien en waarom ik de bestemming heb uitgezocht.
[..]
Nou ja, ergens is het beter om iemand mee te hebben die wel wat plannen heeft. Maar kan ook botsen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: