SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2024 22:11:48 ]![]()
Top TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Nou, een beetje voorbereiding is toch handig....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
TetbolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mensen die op vakantie gaan en niet eerst eens uitgezocht hebben wat het bezoeken waard is...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op maandag 2 december 2024 22:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Turkse theetijd in de kroeg
Sociaal doen![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die op vakantie gaan en niet eerst eens uitgezocht hebben wat het bezoeken waard is...maak jij een heel reisschema?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die kans is enorm groot, met jouw lawine aan bolkjes....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou wel even wat hoofdpunten ja.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die komen veel meer leuke lokale dingen tegen ipv de massale tourist trapsquote:Op maandag 2 december 2024 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die op vakantie gaan en niet eerst eens uitgezocht hebben wat het bezoeken waard is...![]()
![]()
Oei, dan kunnen wij beter niet samen op reis gaanquote:Op maandag 2 december 2024 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou wel even wat hoofdpunten ja.
Jij gaat ook zo op reis, zo hop het vliegtuig in en we zien wel?quote:Op maandag 2 december 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, dan kunnen wij beter niet samen op reis gaanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoor ik je nu zeggen (zie/typenquote:Op maandag 2 december 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, dan kunnen wij beter niet samen op reis gaan) dat je beter ook niet met je huidige reisgenoot op reis kan gaan?
![]()
![]()
![]()
Daar lijkt het wel op, beetje grijzig en iets met tabellen...quote:Op maandag 2 december 2024 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]en GG heeft net een tussenstand gepost?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 2 december 2024 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of Moni?quote:Op maandag 2 december 2024 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Ja ik heb bewust ff gewacht met het maken van die screenshot omdat ik er wat gewone posts op wilde hebben!quote:Op maandag 2 december 2024 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, beetje grijzig en iets met tabellen...![]()
Je kwam precies met die tabellen toen ik mijn vinger bij de Printscreen-toets had zitten!![]()
![]()
Nice!quote:Op maandag 2 december 2024 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb bewust ff gewacht met het maken van die screenshot omdat ik er wat gewone posts op wilde hebben!![]()
Je kwam precies met die tabellen toen ik mijn vinger bij de Printscreen-toets had zitten!![]()
![]()
Ja, als ik niemand mee zou nemen dan loop ik wel dat risico. Of naja meestal is er wel 1 ding wat ik wil zien en waarom ik de bestemming heb uitgezocht.quote:Op maandag 2 december 2024 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij gaat ook zo op reis, zo hop het vliegtuig in en we zien wel?Nou ja, ergens is het beter om iemand mee te hebben die wel wat plannen heeft. Maar kan ook botsenquote:Op maandag 2 december 2024 22:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoor ik je nu zeggen (zie/typen) dat je beter ook niet met je huidige reisgenoot op reis kan gaan?
![]()
Botsen? Of boksen?quote:Op maandag 2 december 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als ik niemand mee zou nemen dan loop ik wel dat risico. Of naja meestal is er wel 1 ding wat ik wil zien en waarom ik de bestemming heb uitgezocht.
[..]
Nou ja, ergens is het beter om iemand mee te hebben die wel wat plannen heeft. Maar kan ook botsenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed gevondenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dus toch met gg op reis!quote:Op maandag 2 december 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als ik niemand mee zou nemen dan loop ik wel dat risico. Of naja meestal is er wel 1 ding wat ik wil zien en waarom ik de bestemming heb uitgezocht.
[..]
Nou ja, ergens is het beter om iemand mee te hebben die wel wat plannen heeft. Maar kan ook botsen![]()
![]()
Die had ik al eens gezien jaquote:Op maandag 2 december 2024 22:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ik ook een printscreentje in verwerkt.![]()
![]()
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Snoeihard?quote:Op maandag 2 december 2024 22:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn plan is om Amie te bolken![]()
Ik las arniequote:Op maandag 2 december 2024 22:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn plan is om Amie te bolkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, we compenseren elkaar mooi. Ik houd wel van wat structuur.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou liever amy bolkenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Euh gewoon botsen? Dat je even een gulden middenweg moet zien te vinden? De een raakt gestresst als alles gepland is en de ander als er niets gepland is. Dus dan gaan we de helft plannenquote:
Ik ben niet zo agressief
quote:Op maandag 2 december 2024 22:23 schreef mario390 het volgende:
je zoll me zeggen waar kann ik pista kijken??
Hierzo!![]()
![]()
Vond ik ook welquote:
Ook goed geschikt voor het broekverslag
Videolandquote:Op maandag 2 december 2024 22:23 schreef mario390 het volgende:
je zoll me zeggen waar kann ik pista kijken??They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een mooie matchquote:Op maandag 2 december 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh gewoon botsen? Dat je even een gulden middenweg moet zien te vinden? De een raakt gestresst als alles gepland is en de ander als er niets gepland is. Dus dan gaan we de helft plannen
Ik ben niet zo agressiefAutocorrect
(zelfst. naamw.)
R.I.P DTS.![]()
En toch hoor ik je stemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* gebrokenglas is even stil.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Om mij te zeggen dat ik niet eenzaam benThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je liet me los om bij me te blijven maar wat je me gaf pakt niemand meer af.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk aan mij fluister zacht mijn naam.
Ik geef je mijn ziel voor altijd denk aan mij dan kun jij verstaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In gedachten reis je met mee en in mijn dromen ben ik niet meer alleen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 december 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
En dan gewoon even een paar minuten doodse stilte![]()
Deze toch ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@mario390 vollemaan is bijna dezelfde cast als pista!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die ken ik eigenlijk nietquote:Op maandag 2 december 2024 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Deze toch ?
Dat begint met doodse stiltequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 december 2024 22:52 schreef ToT het volgende:
En dit liedje begint met een lekker stukje Latijn.
Deze ook!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oef, daar heb ik al heel lang niet meer naar geluisterd!quote:Op maandag 2 december 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze ook!![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je daar wel de hele nacht op dansen?![]()
![]()
Sharonquote:Op maandag 2 december 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze ook!
R.I.P DTS.![]()
Dig je Dragonball z of zeg je het lekker niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jahquote:
Die heb ik in Antwerpen in het Sportpaleis gezien (en in Eindhoven in het muziekcentrum), was goede show
Ik heb ze o.a. een keer in een zaaltje van 150 man gezien.quote:Op maandag 2 december 2024 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah
Die heb ik in Antwerpen in het Sportpaleis gezien (en in Eindhoven in het muziekcentrum), was goede show![]()
![]()
En daarna ging ze ook nog zingen?quote:Op maandag 2 december 2024 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ze o.a. een keer in een zaaltje van 150 man gezien.![]()
![]()
De kinderen van @JustinK keken er al naar in de jaren 90quote:Op maandag 2 december 2024 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dig je Dragonball z of zeg je het lekker niet.![]()
Klopt welquote:Op maandag 2 december 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
De kinderen van @:justink keken er al naar in de jaren 90![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
De kinderen van @:justink keken er al naar in de jaren 90
Gaaf ! Within Temptation Wel mooi muziek.quote:Op maandag 2 december 2024 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah
Die heb ik in Antwerpen in het Sportpaleis gezien (en in Eindhoven in het muziekcentrum), was goede show
Mooie stem heeft die vrouw.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Whehe nee daar traden ze op, Burgerweeshuis in Deventer, kleine 25 jaar geleden!quote:
Heb ze ook bij 2 Meter Sessies gezien, samen met Hans DUlfer.Wat een zelfingenomen hork is dat zeg!
![]()
![]()
Owjeequote:Op maandag 2 december 2024 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was wel even verdwaald op internet![]()
Ja en ik vind de muziek ook wel leukquote:Op maandag 2 december 2024 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaaf ! Within Temptation Wel mooi muziek.
Mooie stem heeft die vrouw..
Echt waar?quote:Op maandag 2 december 2024 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee daar traden ze op, Burgerweeshuis in Deventer, kleine 25 jaar geleden!
Heb ze ook bij 2 Meter Sessies gezien, samen met Hans DUlfer.Wat een zelfingenomen hork is dat zeg!
![]()
Sowieso beter een hepel![]()
![]()
hepel?quote:Op maandag 2 december 2024 23:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Sowieso beter een hepel![]()
![]()
Taylor Swift zingt ook in het Latijnquote:Op maandag 2 december 2024 22:52 schreef ToT het volgende:
En dit liedje begint met een lekker stukje Latijn.alleen klinkt het erg Engels in haar clipsquote:Omnes vos manere facere erat
Habuit me in palma manus tuae
Tunc ire debes, et me claude, cum ego te intromittam?![]()
Ja hij zat kinderachtig tegen Sharon te doen toen ze zei dat ze 9 jaar in het vak zaten. Hij zat al veertig jaar in het vak of zoiets.
Een eigen unieke stijl hebben? Echt niet doen, dan ben je zo vergeten door de mensen! Je moet meegaan met wat op het moment populair is!
En stoer doen over zijn (door "AL-CO-HOL!!!") aangetaste dure zeldzame saxofoon waarvan hij de waarde niet ging vertellen, "want dan komen er straks dieven in zijn huis die 'm mee gaan nemen!"
En maar opscheppen over zijn optredens en persoonlijke gesprekken met Prince. (Ehhhh dude, was dat je dochter niet?) Ik meen me te herinneren dat hij Prince nog allerlei adviezen had gegeven, volgens eigen zeggen.
![]()
Pffffquote:Op maandag 2 december 2024 23:12 schreef ToT het volgende:
Ja hij zat kinderachtig tegen Sharon te doen toen ze zei dat ze 9 jaar in het vak zaten. Hij zat al veertig jaar in het vak of zoiets.
Een eigen unieke stijl hebben? Echt niet doen, dan ben je zo vergeten door de mensen! Je moet meegaan met wat op het moment populair is!
En stoer doen over zijn (door "AL-CO-HOL!!!") aangetaste dure zeldzame saxofoon waarvan hij de waarde niet ging vertellen, "want dan komen er straks dieven in zijn huis die 'm mee gaan nemen!"
En maar opscheppen over zijn optredens en persoonlijke gesprekken met Prince. (Ehhhh dude, was dat je dochter niet?) Ik meen me te herinneren dat hij Prince nog allerlei adviezen had gegeven, volgens eigen zeggen.
![]()
![]()
Ik vind Latijn in muziek vaak erg gaaf.quote:Op maandag 2 december 2024 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Taylor Swift zingt ook in het Latijn
[..]
alleen klinkt het erg Engels in haar clips
Dit is meer een pittige versie van Enigma.![]()
Have fun!quote:Op maandag 2 december 2024 23:13 schreef devzero het volgende:
En klaar met werk voor vandaag Tijd om wat anders te gaan doen![]()
![]()
Ja waren nog wat meer nare dingen die uit z'n bek kwamen rollen, maar die ben ik inmiddels vergeten.quote:
Uitzending is op tv geweest en ik zit ergens links vooraan in het publiek!![]()
![]()
23:23They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lovely amyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 23:29 schreef Shii het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was is het sinterklaas verhaallijn van dit jaar eigenlijk @ToT of kijken jullie geen sinterklaas journaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was is het sinterklaas verhaallijn van dit jaar eigenlijk @:tot of kijken jullie geen sinterklaas journaal.Kijken we hier niet.
Hij kijkt altijd random shit op tv hier!![]()
![]()
Bewust niet of kijkt hij liever andere dingen.quote:Op maandag 2 december 2024 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]Kijken we hier niet.
Hij kijkt altijd random shit op tv hier!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hij kijkt naar:quote:Op maandag 2 december 2024 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bewust niet of kijkt hij liever andere dingen.
stoom- en dieseltreinen
monstertrucks
Minecraft filmpjes
Filmpjes over hamsters in Lego-scenario's
Kroatische dikzakken die superhelden nadoen (maar daar wordt hij te hyper van, dus dat zet ik niet meer op)
filmpjes over auto's en/of treinen die crashen
Jurassic park
enz.![]()
![]()
![]()
Engel, Sonne en Du hast vind ik erg goed!quote:Op maandag 2 december 2024 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is op polse tv ,en hele ur
Deutschland,Engel,Sonne,Stripped,Du Hast,
Klavier vind ik echt geweldig, maar die wordt zelden gedaan.![]()
Nijntje discobal
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Haha dat scheeltquote:Op maandag 2 december 2024 23:36 schreef ToT het volgende:
Ik denk niet dat hij later gender-confused zal worden!
R.I.P DTS.![]()
Niet hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kurzuwaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Treinen die crashenquote:Op maandag 2 december 2024 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kijkt naar:
stoom- en dieseltreinen
monstertrucks
Minecraft filmpjes
Filmpjes over hamsters in Lego-scenario's
Kroatische dikzakken die superhelden nadoen (maar daar wordt hij te hyper van, dus dat zet ik niet meer op)
filmpjes over auto's en/of treinen die crashen
Jurassic park
enz.
♡♡♡♡![]()
Beter crashende treinen dan treinende crashenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Slaap lekker Pinnekequote:Op dinsdag 3 december 2024 00:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Slaapwel stelletje bolkers![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Boem boem boemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trusten Saar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 00:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nog 1tje
[ afbeelding ]
Ik haal jullie nog wel in.
Slaapwel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger op tv bij bnnquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pisa was toch Vara? En later Veronica?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij bedoelt die winter editie van Costa!quote:Op dinsdag 3 december 2024 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pisa was toch Vara? En later Veronica?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar bemoei ik me ook mee.quote:Op dinsdag 3 december 2024 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij bedoelt die winter editie van Costa!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag altijdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat zullen we drinken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja julie hebben geen sneeuuw, is het in oostenrijk gedraaid?quote:Op dinsdag 3 december 2024 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij bedoelt die winter editie van Costa!
om dat snowfever is in sölden,tirol gedraaid maar film nog niet gezien![]()
Er is genoeg voor iedereen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus drinken we samen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beterschap gewenst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
YW.
![]()
![]()
![]()
ben ik nou mijn eerste punt aan het scoren na bijna 200 posts? dat kan toch niet??!!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 00:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja julie hebben geen sneeuuw, is het in oostenrijk gedraaid?
om dat snowfever is in sölden,tirol gedraaid maar film nog niet gezien
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pista!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Feli.quote:Op dinsdag 3 december 2024 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
ben ik nou mijn eerste punt aan het scoren na bijna 200 posts? dat kan toch niet??!!![]()
![]()
wiki vind pista nietquote:Op dinsdag 3 december 2024 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou kunnen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pista!![]()
Stil in mij....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
The circle of life.quote:Op dinsdag 3 december 2024 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
nu gehaktstaaf erin is morgen gehaktstaaf eruit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb ook streichwurst gegetenquote:Op dinsdag 3 december 2024 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
nu gehaktstaaf erin is morgen gehaktstaaf eruit![]()
Komt er ook weer uit als wurst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ziet er wel lekker uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja ik bedoel leberworstquote:Op dinsdag 3 december 2024 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
soort leverworst?
[ afbeelding ]![]()
Ik heb boerenleberworst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Conform de TT.
Die heb ik uitgeschakeld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vreemdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar wel lekker.Rivella.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nicequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stad in Frankrijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
02:23They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oui,ik vind Frankrijk wel mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Killem.quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 182 / +122 / +58 / 388 / 450
2. JustinK / 180 / +97 / +0 / 2044 / 2073
3. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
4. mario390 / 69 / +48 / +11 / 103 / 149
5. Dr.Mikey / 34 / +11 / +9 / 122 / 149
6. mascara-klodder / 27 / +1 / +0 / 88 / 99
7. KillemWieft / 27 / +13 / +0 / 72 / 89
8. greysbones / 26 / +19 / +0 / 444 / 456
9. Pinnenmutske / 25 / +1 / +0 / 376 / 405
10. MizzezAmy / 23 / +1 / +10 / 256 / 276
11. Soury / 22 / +21 / +0 / 90 / 110
12. AardappelSchotel / 21 / +8 / +0 / 268 / 280
13. Puzzie / 18 / +0 / +0 / 56 / 69
14. ToT / 18 / +16 / +0 / 244 / 252
15. gebrokenglas / 17 / +17 / +0 / 345 / 371
16. 444 / 11 / +6 / +0 / 1204 / 1225
17. HappyCharly / 7 / +0 / +6 / 98 / 106
18. sp3c / 7 / +7 / +0 / 27 / 34
19. Lovely / 7 / +6 / +0 / 394 / 413
20. DerRabbit / 7 / +0 / +7 / 66 / 73SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Definieer valse mannen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Filmfestivalquote:Op dinsdag 3 december 2024 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zal de popcorn alvast pakken
Uw ADH vitamine Worst
Cannes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooit.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lang geledenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Land van....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lange fransieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bananen zijn best prijzig tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vrouwen met een plaksnor en banaan in de broek.
Daar werd ik altijd een beetje bozig van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Paris Nice Cannes
Alles kan
Paris Nice Cannes
Koffiekan
Uw ADH vitamine Worst
Ben je niet de enige.quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar werd ik altijd een beetje bozig van.
En van die suikerspin met die oranje homo helemaal.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet okay om zo over Trump te praten!quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En van die suikerspin met die oranje homo helemaal.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet okay om zo over Trump te praten!
Heeft er wel wat van weg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jean d`orange.quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft er wel wat van weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja verschrikkelijk gelukkig bracht Sap weer rust in het koppie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja verschrikkelijk gelukkig bracht Sap weer rust in het koppie.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Sap?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: