SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die ene die ook reviews van goedkope oude auto's maakte?quote:Op maandag 2 december 2024 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier hadden/hebben we er ook 1
Of die met z'n sigaartje?![]()
Ik had een andere TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
het eerstequote:Op maandag 2 december 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene die ook reviews van goedkope oude auto's maakte?
Of die met z'n sigaartje?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Denk niet witAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Denk niet zwart...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
heb een belangrijke mededeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het spookt hier..quote:Op maandag 2 december 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
Wat raar, ik leek de fipo te hebben tot ik refreshte?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bij mij stond lov meteen als eerstequote:Op maandag 2 december 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
Wat raar, ik leek de fipo te hebben tot ik refreshte?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier geeft ie ook weleens een post niet weer. Zie ik dan als iemand die post quote. Dan moet ik ook refreshenquote:Op maandag 2 december 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
Wat raar, ik leek de fipo te hebben tot ik refreshte?![]()
![]()
Lov is allAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja, je bent al over me heen gegaan.quote:Op maandag 2 december 2024 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt nog niet? Dat moet dan veranderen.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja dat dus idd!quote:Op maandag 2 december 2024 19:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier geeft ie ook weleens een post niet weer. Zie ik dan als iemand die post quote. Dan moet ik ook refreshen![]()
![]()
Lov staat bij mij altijd als eerstequote:Op maandag 2 december 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij mij stond lov meteen als eerste![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: