SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik had een andere TTI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Leuke TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thunderdome. Gabber Justin?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas maakt een notitiequote:Op maandag 2 december 2024 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stond er al in, maar ja lekker hoorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Always hardcore.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hyper hyperI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Vanuit bed bolken tochquote:Op maandag 2 december 2024 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je nu slapen? 48 uur?
Goed voor onze puntjes
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man weet dat gewoon.quote:
@gebrokenglas Het lijkt erop dat ik ook wat caching ondervindt.SPOILER: Klein stukje voorbeeld code om 1 topic te lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, mis ik ook een paar posts aan het einde![]()
@Monsterkoekiequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lecker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEEFFFF“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensen ik ben een ervaringsdeskundige en krijg daarom dingen naar mij toegeworpen die niets met die ervaringen te maken hebben![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik ben een ervaringsdeskundige en krijg daarom dingen naar mij toegeworpen die niets met die ervaringen te maken hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet mijn probleem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Over de TT nog even: Rupsen was bij ons synoniem voor seksen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
Over de TT nog even: Rupsen was bij ons synoniem voor seksen.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 16:30 schreef devzero het volgende:
Mensen die moeten werken
kennelijk doe ik toch iets verkeerd![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 16:21 schreef greysbones het volgende:
![]()
@:gebrokenglas is over Amyzz heen gegaan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is echt waar."Heb jij nog gerupst? "quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Linda eet graag blonde vrouwenquote:Op maandag 2 december 2024 16:31 schreef mario390 het volgende:
HOEZO IS CHANTAL BIJ LINDA D.M IN GEVAAR???![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
DAT WEET IK NIETquote:Op maandag 2 december 2024 16:31 schreef mario390 het volgende:
HOEZO IS CHANTAL BIJ LINDA D.M IN GEVAAR???![]()
![]()
![]()
Geweldige foto.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wauwquote:Op maandag 2 december 2024 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stond er al in, maar ja lekker hoorWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 16:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
In gooische vrouwen ook echt dat filter
Hij is Derickquote:Op maandag 2 december 2024 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
Doet mario tegenwoordig politieondervragingen?
of hoe die duitse detective ook heetteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weer eens wat anders dan herhalingenquote:Op maandag 2 december 2024 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
Doet mario tegenwoordig politieondervragingen?![]()
![]()
![]()
Der alte.quote:Op maandag 2 december 2024 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is Derick
of hoe die duitse detective ook heette“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aha. Ja, ook omdat wget hetzelfde gedragt vertoont is het de vraag of het wel aan de Python code ligt.quote:Op maandag 2 december 2024 16:14 schreef devzero het volgende:
@:gebrokenglas Het lijkt erop dat ik ook wat caching ondervindt.
En ik heb de code op 2 verschillende Raspberry Pi's staan hier. Op mijn primaire en op een spare die ik nog had liggen.
De code op beide Papsberry Pi's doen exact hetzelfde, ze halen de data tot exact hetzelfde moment op, wat bijvoorbeeld een uur terug is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik las ook wij zijnquote:![]()
en dacht ik heet helemaal geen chantal of Linda
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 2 december 2024 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik las ook wij zijn![]()
en dacht ik heet helemaal geen chantal of Linda![]()
![]()
Stroomonderbreking gehad wegens kortsluiting met een strijkrol.
Dagbesteding was eens anders hehe.Werewolf
Wat voor dagbesteding doe je?quote:Op maandag 2 december 2024 16:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Stroomonderbreking gehad wegens kortsluiting met een strijkrol.
Dagbesteding was eens anders hehe.![]()
Rupsberry @Fresh Fruitquote:Op maandag 2 december 2024 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Ja, ook omdat wget hetzelfde gedragt vertoont is het de vraag of het wel aan de Python code ligt.
En ik heb de code op 2 verschillende Raspberry Pi's staan hier. Op mijn primaire en op een spare die ik nog had liggen.
De code op beide rapsberry's doen exact hetzelfde, ze halen de data tot exact hetzelfde moment op, wat bijvoorbeeld een uur terug is.![]()
Jij bent meer een Anneloes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
totdat jij wordt ondervraagdquote:Op maandag 2 december 2024 16:34 schreef maily het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan herhalingen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Voor volwassenen met een beperking. Ik doe op maandag de strijk.quote:Werewolf
Echt niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ah okequote:Op maandag 2 december 2024 16:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Voor volwassenen met een beperking. Ik doe op maandag de strijk.is het een beetje leuk ?
![]()
geen ideequote:
of de achternaam van Jus van der wal isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is wel een Belg hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Owh dat is minder fijn!quote:Op maandag 2 december 2024 16:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja wel veel prikkels tegelijk.![]()
Ze bleef maar trillen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat lees ik niet Mario.quote:Op maandag 2 december 2024 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
het staat op ned. magazin PARTY dat chantal tv-haan in gevaar is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey mijn beste.Vertel het maar.quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 16:44 schreef mario390 het volgende:
wat bedoelt chantals tv-haan in gevaar`?![]()
Deze man heeft groot nieuws.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 16:44 schreef mario390 het volgende:
wat bedoelt chantals tv-haan in gevaar`?![]()
![]()
Halloquote:Op maandag 2 december 2024 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey mijn beste.Vertel het maar.
Ik denk, even hier kijken na het klussen op de kinderkamer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hij gaat dus Pappa worden.quote:Op maandag 2 december 2024 16:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hallo
Ik denk, even hier kijken na het klussen op de kinderkamer![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
totdat jij wordt ondervraagd![]()
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Ja hoe gaat het daarmee?quote:Op maandag 2 december 2024 16:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hallo
Ik denk, even hier kijken na het klussen op de kinderkamer
En met de a.s. mama ((en papa))![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Goed hoor, afgelopen maand de meubels binnen gekregen, nu de laatste dingen ophangen, decoreren. Gestopt met werken, even een paar maandjes niks.quote:Op maandag 2 december 2024 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hoe gaat het daarmee?
En met de a.s. mama ((en papa))Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Van welke datum is die party?quote:Op maandag 2 december 2024 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
het staat op ned. magazin PARTY dat chantal tv-haan in gevaar is![]()
Het verkeerde gaatje gepaktquote:Op maandag 2 december 2024 16:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Na 5 jaar oefenen dan eindelijk![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 16:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoor, afgelopen maand de meubels binnen gekregen, nu de laatste dingen ophangen, decoreren. Gestopt met werken, even een paar maandjes niks.![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ook, maar da's bijzaakquote:Op maandag 2 december 2024 16:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het verkeerde gaatje gepakt
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
HopAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat doe je wel heel goed.Even tijd voor jullie beiden.quote:Op maandag 2 december 2024 16:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoor, afgelopen maand de meubels binnen gekregen, nu de laatste dingen ophangen, decoreren. Gestopt met werken, even een paar maandjes niks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DrukteAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Paarse regenAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Darudequote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ook, buiten dat om was het werk ook te zwaar, had al 5-6 maal aangegeven dat ik het niet trok dus met de kleine op komst was het een mooie gelegenheid om er uit te stappen, afgelopen vrijdag afscheidsetentje gehad van de werkgeverquote:Op maandag 2 december 2024 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat doe je wel heel goed.Even tijd voor jullie beiden.
HoiAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Patricia Paay.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Patricia lust wel een glaasje..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Old and wiseAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik dacht dat er geen punten meer waren sinds eh, gister?quote:Op maandag 2 december 2024 16:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik geef het op, haal jullie niet meer inTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Tsjaaquote:Op maandag 2 december 2024 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen punten meer waren sinds eh, gister?
Wel dusquote:Op maandag 2 december 2024 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen punten meer waren sinds eh, gister?![]()
![]()
![]()
Zijn schepper?quote:Op maandag 2 december 2024 16:56 schreef _UserName_ het volgende:
Vertel, wie heeft @:Monitor in leven gehouden?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Leaving...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
LasAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
VegasAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mooie film voor de kenners.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt, maar om terug te komen op een vraag op het forum elders, u is oudgediende?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
![]()
![]()
Ik herkende me er wel in...quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Myn freon.quote:Op maandag 2 december 2024 16:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar om terug te komen op een vraag op het forum elders, u is oudgediende?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
En dit meen ik dus echt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ookquote:
![]()
Mijn vriend.Hij laat me nooit zitten.En ik hem ook niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BbolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ken je talenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
D'ahw, dus eigenlijk zijn jullie onofficieel getrouwd en hadden jullie ipv een bruiloft een broloftquote:Op maandag 2 december 2024 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vriend.Hij laat me nooit zitten.En ik hem ook niet.
Nee, dat geloof ik toch niet?quote:Op maandag 2 december 2024 14:31 schreef greysbones het volgende:
zelfs @:Mizzezamy is over @:Gebrokenglas heen gegaan
Volgens mij heeft @gebrokenglas deze ronde nog niet boven me gestaan. Naja, tot het moment dat hij over me heen ging natuurlijk
Drukke dag vandaag
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En doorrAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op maandag 2 december 2024 17:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik toch niet?
Volgens mij heeft @:gebrokenglas deze ronde nog niet boven me gestaan. Naja, tot het moment dat hij over me heen ging natuurlijk
Drukke dag vandaag![]()
![]()
We hebben zelfs ringen gekocht ook.quote:Op maandag 2 december 2024 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
D'ahw, dus eigenlijk zijn jullie onofficieel getrouwd en hadden jullie ipv een bruiloft een broloft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WaitAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Niet normaalquote:Op maandag 2 december 2024 17:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar zo te zien was het hier ook druk![]()
![]()
Wat gaan we eten?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
too much informationquote:Op maandag 2 december 2024 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben zelfs ringen gekocht ook.
Tunnels?quote:Op maandag 2 december 2024 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben zelfs ringen gekocht ook.![]()
BollukAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Die van 444 zit niet in zijn oor.quote:
TMIquote:Op maandag 2 december 2024 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van 444 zit niet in zijn oor.![]()
![]()
Ik ga die foto niet plaatsenquote:Op maandag 2 december 2024 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van 444 zit niet in zijn oor.
Risottoquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is banwaardig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nasi hierquote:
Dat willen we nietquote:
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: