SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geeft niet skatsje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook weer true.quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar stel je komt iemand tegen waar je enorme vlinders van krijgt.Dat hou je niet tegen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Ik zie dat niet snel gebeuren hoorquote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar stel je komt iemand tegen waar je enorme vlinders van krijgt.Dat hou je niet tegen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je weet het niet.... Het kan maar zo - dat je de man van je dromen tegenkomt, op een moment dat je het minst verwacht. In de supermarkt bijvoorbeeld... Of in de IKEA...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of tijdens het bolkenquote:Op maandag 2 december 2024 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet het niet.... Het kan maar zo - dat je de man van je dromen tegenkomt, op een moment dat je het minst verwacht. In de supermarkt bijvoorbeeld... Of in de IKEA...![]()
![]()
Of na een ongenadeloos harde bolkquote:Op maandag 2 december 2024 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet het niet.... Het kan maar zo - dat je de man van je dromen tegenkomt, op een moment dat je het minst verwacht. In de supermarkt bijvoorbeeld... Of in de IKEA...![]()
In de ballenbakquote:Op maandag 2 december 2024 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op maandag 2 december 2024 09:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of na een ongenadeloos harde bolk![]()
Ben je zaterdag toevallig in de IKEA?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 december 2024 09:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of na een ongenadeloos harde bolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie weetquote:Op maandag 2 december 2024 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben je zaterdag toevallig in de IKEA?
* gebrokenglas schenkt koffie in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ja. Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
🥚 🥚Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Geniet er maar van zo lang het duurt, in 2 minuten kan het voorbij zijn!quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik had whammageddon 1 december al verloren, dankzij npo radio 2quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Deze vrouw weetquote:Op maandag 2 december 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geniet er maar van zo lang het duurt, in 2 minuten kan het voorbij zijn!![]()
![]()
2 hemelse minutenquote:Op maandag 2 december 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geniet er maar van zo lang het duurt, in 2 minuten kan het voorbij zijn!![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 09:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had whammageddon 1 december al verloren, dankzij npo radio 2![]()
![]()
![]()
What?quote:
* gebrokenglas past zijn puntenteller aan ....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 2 december 2024 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
What?
* gebrokenglas past zijn puntenteller aan ....![]()
![]()
![]()
Nou Kampioen, je hebt een uitdaging deze maand. Vorige maand was een eitje voor je, maar nu heb je met Fresh te maken.... Dat is duidelijk andere koek.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of hij heeft met mij te makenquote:Op maandag 2 december 2024 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou Kampioen, je hebt een uitdaging deze maand. Vorige maand was een eitje voor je, maar nu heb je met Fresh te maken.... Dat is duidelijk andere koek.![]()
![]()
Ik denk dat Justin dat wel aan kan, maar of hij daar zin in heeft is vraag 2
Goeie vraag welquote:Op maandag 2 december 2024 09:24 schreef Lovely het volgende:
Ik denk dat Justin dat wel aan kan, maar of hij daar zin in heeft is vraag 2![]()
![]()
Nou, ja nee ja, maar nu staat hij op een.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar mijn dag is pas net begonnenquote:Op maandag 2 december 2024 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ja nee ja, maar nu staat hij op een.![]()
![]()
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-02 09:25:15
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 FreshFruit 116 2 114 255 0.45
2 JustinK 102 83 19 1252 0.08
3 kree 95 95 0 208 0.46
4 444 85 5 80 724 0.12
5 mario390 52 10 42 82 0.63
6 KillemWieft 27 14 13 89 0.30
7 mascara-klodder 27 26 1 82 0.33
8 Pinnenmutske 24 24 0 369 0.07
9 Soury 22 1 21 108 0.20
10 Dr.Mikey 19 14 5 94 0.20
11 Puzzie 18 18 0 59 0.31
12 AardappelSchotel 13 13 0 170 0.08
13 MizzezAmy 12 12 0 221 0.05
14 gebrokenglas 11 0 11 147 0.07
15 greysbones 7 7 0 117 0.06
16 sp3c 7 0 7 18 0.39
17 Shii 4 3 1 41 0.10
18 Bally-b 4 4 0 14 0.29
19 ToT 2 2 0 83 0.02
20 Rob 2 0 2 22 0.09Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hee, de getallen kloppen niet. Ik heb te weinig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb de laatste tijd problemen met het ophalen van de posts.
Dan kan ik maar een fractie van een topic ophalen. Nu ook weer. Ik heb maar een klein deel van topic 2724879
90 posts maar ipv 301.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er is geveegd in het topic denk ik van gisteravondquote:Op maandag 2 december 2024 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb de laatste tijd problemen met het ophalen van de posts.
Dan kan ik maar een fractie van een topic ophalen. Nu ook weer. Ik heb maar een klein deel van topic 2724879
90 posts maar ipv 301."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, dat heb ik al een paar dagen. En dan gooi ik de textfile weg zodat hij gedwongen opnieuw een retrieve moet doen, en dan krijg ik weer exact hetzelfde. Weer een deel.quote:
En een paar uur later kan ik wel het hele topic ophalen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow? Dat is significant minder.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
301 topic-2724862.txt
301 topic-2724867.txt
301 topic-2724871.txt
301 topic-2724874.txt
301 topic-2724875.txt
90 topic-2724879.txt
84 topic-2724882.txt
Kijk, weer maar 90 posts van de vorige. En van dit topic heb ik er 84.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar dan is t nog wel vreemd dat je het dus vaker hebt, dat niet alles post berichten worden opgehaald"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, dit is al een paar dagen. Ik weet niet waarom dit gedrag zo is.quote:Op maandag 2 december 2024 09:33 schreef Lovely het volgende:
Maar dan is t nog wel vreemd dat je het dus vaker hebt, dat niet alles post berichten worden opgehaaldAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik hoef niet op 1“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik nog minder, dus kan je helaas niet er mee helpen..Misschien dat @devzero er meer van of over weet?quote:Op maandag 2 december 2024 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit is al een paar dagen. Ik weet niet waarom dit gedrag zo is."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oplossing:quote:Op maandag 2 december 2024 09:24 schreef Lovely het volgende:
Ik denk dat Justin dat wel aan kan, maar of hij daar zin in heeft is vraag 2![]()
![]()
Hoi Greys. Hoe gaat ie?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lovely gaat december winnen?quote:Op maandag 2 december 2024 09:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan wisselen we wel even van plek
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goeie welquote:
Volgend jaar maar zo'n robot bestellen al Ali
2 is best genoch.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou wel een keer tof zijn, maar goed gaat mij nooit lukkenquote:
Was er ineens wat aan de hand met de hond?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die van Ali zijn wel redelijk betrouwbaar.quote:Op maandag 2 december 2024 09:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goeie wel
Volgend jaar maar zo'n robot bestellen al Ali
Bolkbots van Temu zijn troep!Daar komt alleen maar "Hee fans!" en dat soort bagger uit.
![]()
spugen en heel lamlendigquote:Op maandag 2 december 2024 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was er ineens wat aan de hand met de hond?
naar de dierenarts gegaan en er was niks meer aan te doen
tumor in de buik of milde die leegbloedde in de buikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas gaat een bot schrijven die steeds als ToT post een "Hee fan" bolkpost plaatst.quote:Op maandag 2 december 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van Ali zijn wel redelijk betrouwbaar.
Bolkbots van Temu zijn troep!Daar komt alleen maar "Hee fans!" en dat soort bagger uit.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 2 december 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, verschrikkelijk.quote:Op maandag 2 december 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
spugen en heel lamlendig
tumor in de buik of milde die leegbloedde in de buik![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die maakt ook automatisch kut TT'squote:Op maandag 2 december 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
met god erinquote:Op maandag 2 december 2024 09:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die maakt ook automatisch kut TT's
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ALLE knuffels voor Grees en famquote:Op maandag 2 december 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
spugen en heel lamlendig
tumor in de buik of milde die leegbloedde in de buik
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2024 09:40:27 ]![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gaat een bot schrijven die steeds als ToT post een "Hee fan" bolkpost plaatst.Godver!
![]()
![]()
lief ASquote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
ALLE knuffels voor Grees en fam
Ja en in plaats van hoogwaardig metaal en plastic met betrouwbare printplaten en bekabeling krijg je een zak hooi waarmee je op het toetsenbord moet rammen.quote:Op maandag 2 december 2024 09:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die maakt ook automatisch kut TT's![]()
Ja. Een virtuele knuffel en veel sterkte.quote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
ALLE knuffels voor Grees en fam
Kut, dit soort dingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
aah vandaar die letter diarreequote:Op maandag 2 december 2024 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en in plaats van hoogwaardig metaal en plastic met betrouwbare printplaten en bekabeling krijg je een zak hooi waarmee je op het toetsenbord moet rammen.
pffjd
jdnfoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
spugen en heel lamlendig
tumor in de buik of milde die leegbloedde in de buikSjezus....
![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah vandaar die letter diarree
pffjd
jdnfo![]()
![]()
![]()
mijn hondjes zijn net zo goed mijn kinderenquote:Op maandag 2 december 2024 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Een virtuele knuffel en veel sterkte.
Kut, dit soort dingen.
nu dus nog maar 1
quote:Op maandag 2 december 2024 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn hondjes zijn net zo goed mijn kinderen
nu dus nog maar 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Sterkte.quote:Op maandag 2 december 2024 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn hondjes zijn net zo goed mijn kinderen
nu dus nog maar 1![]()
Is dat de hond die gister zo moest spugen?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
211 posts geveegd?quote:Op maandag 2 december 2024 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er is geveegd in het topic denk ik van gisteravond
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
jepquote:Op maandag 2 december 2024 09:46 schreef 444 het volgende:
[..]
Sterkte.![]()
Is dat de hond die gister zo moest spugen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Ik vond het al kut zat dat eentje hiervan dood was gegaan. (Ik had 2 zwarte van deze.)
Met een hond is het uiteraard vele malen erger.![]()
Damn. Dat is snel gegaan dan...quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
aah die zijn zo cutequote:Op maandag 2 december 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het al kut zat dat eentje hiervan dood was gegaan. (Ik had 2 zwarte van deze.)
Met een hond is het uiteraard vele malen erger.
Blijft kut zoiets...quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:*knuffel*
Hoe is de andere hond eronder? Die is nu ook zn maatje kwijt?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
andere hond is ADHD maar nu dus extreem rustigquote:Op maandag 2 december 2024 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]*knuffel*
Hoe is de andere hond eronder? Die is nu ook zn maatje kwijt?
die hebben we gisteravond ook afscheid laten nemen
we hebben Jake hier thuis onder de boom begravenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Normaal zijn het agressieve roofdieren, er zijn maar weinig vissoorten die je er bij in het aquarium kunt houden.quote:
Je moet ze ook geregeld levend voer geven.Die van mij vraten op een gegeven moment alleen nog maar steurpellets en vraten zelfs de wormpjes enzo niet die ze normaal altijd moeten hebben.
![]()
Op een gegeven moment waren ze zo chill dat ze zelfs baby-visjes met rust lieten.
Alleen gingen die visjes vervolgens van de ruggen van die axolotls vreten!Dat was wat minder tof.
Eentje zat altijd lekker bovenin te dobberen en de ander zat altijd op de bodem in een bloempot.Je zag ze eigenlijk nooit bij elkaar.
Toen ik ze op een gegeven moment samen in de bloempot zag, wist ik dat er wat mis was.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
andere hond is ADHD maar nu dus extreem rustig
die hebben we gisteravond ook afscheid laten nemen
we hebben Jake hier thuis onder de boom begraven![]()
![]()
aaahhhquote:Op maandag 2 december 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal zijn het agressieve roofdieren, er zijn maar weinig vissoorten die je er bij in het aquarium kunt houden.
Je moet ze ook geregeld levend voer geven.Die van mij vraten op een gegeven moment alleen nog maar steurpellets en vraten zelfs de wormpjes enzo niet die ze normaal altijd moeten hebben.
![]()
Op een gegeven moment waren ze zo chill dat ze zelfs baby-visjes met rust lieten.
Alleen gingen die visjes vervolgens van de ruggen van die axolotls vreten!Dat was wat minder tof.
Eentje zat altijd lekker bovenin te dobberen en de ander zat altijd op de bodem in een bloempot.Je zag ze eigenlijk nooit bij elkaar.
Toen ik ze op een gegeven moment samen in de bloempot zag, wist ik dat er wat mis was.
B9lkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
wat hebben jullie gedaanquote:
stelletje hooligans
Ik ben onschuldigquote:Op maandag 2 december 2024 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hebben jullie gedaan
stelletje hooligans
Hier?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Was wel grappig, ik had axolots, hoogvinbarbelen, een steur, plectostomussen en diverse andere koud- en warmwatervissen van verschillende werelddelen door elkaar heel zwemmen.quote:
Bij de dierenwinkel snapten ze echt niet dat dat goed ging!
Uiteindelijk waagde een medewerkster dankzij mijn verhalen ook maar de stap en kocht zelf ook een axolotl voor bij haar thuis.....maar ze zat vervolgens geregeld weer met een tang een visje uit de bek van de axolotl te rukken, uiteraard altijd te laat!![]()
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op maandag 2 december 2024 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel grappig, ik had axolots, hoogvinbarbelen, een steur, plectostomussen en diverse andere koud- en warmwatervissen van verschillende werelddelen door elkaar heel zwemmen.
Bij de dierenwinkel snapten ze echt niet dat dat goed ging!
Uiteindelijk waagde een medewerkster dankzij mijn verhalen ook maar de stap en kocht zelf ook een axolotl voor bij haar thuis.....maar ze zat vervolgens geregeld weer met een tang een visje uit de bek van de axolotl te rukken, uiteraard altijd te laat!![]()
Missquote:Op maandag 2 december 2024 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes ik was niet aanwezig in het topic
nou vooruit danquote:Op maandag 2 december 2024 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes ik was niet aanwezig in het topic
voor deze ene keer zal ik je geloven
Hoe zie je dat dan?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dankuquote:Op maandag 2 december 2024 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou vooruit dan
voor deze ene keer zal ik je geloven![]()
MissbolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
jij ben gewoon een buitengewone Axelot trainerquote:Op maandag 2 december 2024 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze keek me niet blij aan toen ze me dat vertelde.
Ja hallo, hoe is dat nou mijn schuld?
Haha nou het kwam puur door de steurpallets, die gebruikte ze niet. Zij bleef ze levend aas geven.quote:Op maandag 2 december 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij ben gewoon een buitengewone Axelot trainer![]()
dat is een logische verklaringquote:Op maandag 2 december 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou het kwam puur door de steurpallets, die gebruikte ze niet. Zij bleef ze levend aas geven.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gisteren avond al..quote:Op maandag 2 december 2024 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is dus weer drama geweest vannacht?
Zat er al wel aan te komen.
ONZ / [ronde 76 Het Dodetopicspel #17149] Knuffel voor greysie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat is het topic waarin geveegd is?quote:Op maandag 2 december 2024 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren avond al..
ONZ / [ronde 76 Het Dodetopicspel #17149] Knuffel voor greysie
Maar er waren al eerder op de avond wrijvingen. Werd zelfs weer gezegd dat we het einde van de maand niet zouden halen enzo.![]()
Ik heb nog wel 300 posts van topic 2724871. Dus er is geveegd nadat ik het topic had opgehaald.quote:
Dan is de vraag: moet ik eventuele punten dan behouden of moet ik dat aanpassen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
behoudenquote:Op maandag 2 december 2024 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 300 posts van 2724871. Dus er is geveegd nadat ik het topic had opgehaald.
Dan is de vraag: moet ik eventuele punten dan behouden of moet ik dat aanpassen?
een topic met mijn naamquote:Op maandag 2 december 2024 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren avond al..
ONZ / [ronde 76 Het Dodetopicspel #17149] Knuffel voor greysie
Ik check even over uberhaupt punten zijn gepakt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jeetje mensen kunnen niet eens fatsoenlijk drama maken meerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Behouden idd!quote:Op maandag 2 december 2024 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 300 posts van 2724871. Dus er is geveegd nadat ik het topic had opgehaald.
Dan is de vraag: moet ik eventuele punten dan behouden of moet ik dat aanpassen?![]()
![]()
Nou misschien komt er wel weer snel een slotjequote:Op maandag 2 december 2024 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is het topic waarin geveegd is?
Maar er waren al eerder op de avond wrijvingen. Werd zelfs weer gezegd dat we het einde van de maand niet zouden halen enzo.
Dus bij deze wil ik iedereen te attenderen ook mezelf minder of helemaal niet te happen op trol post of TT's
Zou jammer zijn als het topic in december op slot gaat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
geef jij eens het goede voorbeeld danquote:Op maandag 2 december 2024 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeetje mensen kunnen niet eens fatsoenlijk drama maken meer
Neuhquote:Op maandag 2 december 2024 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
geef jij eens het goede voorbeeld danTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zou geen leuk Sinterklaas- of kerstcadeau zijn idd.quote:Op maandag 2 december 2024 10:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou misschien komt er wel weer snel een slotje
Dus bij deze wil ik iedereen te attenderen ook mezelf minder of helemaal niet te happen op trol post of TT's
Zou jammer zijn als het topic in december op slot gaat![]()
![]()
deze damequote:Op maandag 2 december 2024 10:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou misschien komt er wel weer snel een slotje
Zou jammer zijn als het topic in december op slot gaat![]()
DramaqueensAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Er zijn zowaar punten gepakt in dat topic .quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is er geveegd dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tot nadenken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee moet je laten zien, een post is geplaatst en is door monitor ook gezien dan als degene een punt heeft gehaald bij de geplaatste post..quote:Op maandag 2 december 2024 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 300 posts van topic 2724871. Dus er is geveegd nadat ik het topic had opgehaald.
Dan is de vraag: moet ik eventuele punten dan behouden of moet ik dat aanpassen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee daaromquote:Op maandag 2 december 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou geen leuk Sinterklaas- of kerstcadeau zijn idd."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sowieso als je de geveegde posts weg zou laten in de telling, heb je kans dat sommigen wel HEUL erg veel puntjes krijgen als veel posts na hen allemaal verwijderd zijn.![]()
Hoewel ik niet geloof dat het echt ctrl + A en dan delete plaats vindt; er zijn altijd wel wat posts tussendoor die wel blijven staan.![]()
Punten zijn gepakt, ook al zijn idd de post later verwijderd.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klopt iddquote:Op maandag 2 december 2024 10:12 schreef Lovely het volgende:
Punten zijn gepakt, ook al zijn idd de post later verwijderd..![]()
zo gaat het altijd jaquote:Op maandag 2 december 2024 10:12 schreef Lovely het volgende:
Punten zijn gepakt, ook al zijn idd de post later verwijderd..
Iddquote:Op maandag 2 december 2024 10:11 schreef ToT het volgende:
Sowieso als je de geveegde posts weg zou laten in de telling, heb je kans dat sommigen wel HEUL erg veel puntjes krijgen als veel posts na hen allemaal verwijderd zijn.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee moet je laten zien, een post is geplaatst en is door monitor ook gezien dan als degene een punt heeft gehaald bij de geplaatste post..
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zeg ik ook nietquote:
Duidelijk. Ik laat het staan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fruitquote:![]()
Nog wakker?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ik kan veel van mezelf zeggen
eigenwijs
volhardend
maar dramaqueen
gelukkig nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
OleAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Cambuur Leeuwarden..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Oiquote:
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
* gebrokenglas noteert dit in het schriftjequote:Op maandag 2 december 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
eigenwijs
volhardend
maar dramaqueen
gelukkig niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Queen of lightAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wat?quote:![]()
* gebrokenglas schrikt ervanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
HoAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
* greysbones pakt schriftje en schrijft, ik mag niet Greysbones inhalenquote:Op maandag 2 december 2024 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas noteert dit in het schriftjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar zijn anderen veeeeeeeeeel beter inquote:Op maandag 2 december 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
eigenwijs
volhardend
maar dramaqueen
gelukkig niet![]()
![]()
weet je wat het ook isquote:Op maandag 2 december 2024 10:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar zijn anderen veeeeeeeeeel beter in
mensen/users denken vaak exact te weten wat er aan de hand is
maar 9 van de 10 keer hebben ze geen ideeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja natuurlijk, uiteraard.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ladi..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het is altijd goed, streefdoelen hebben.quote:Op maandag 2 december 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt schriftje en schrijft, ik mag niet Greysbones inhalen
Maar of ik ze ook opvolg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Vooral op een forum niet.quote:Op maandag 2 december 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je wat het ook is
mensen/users denken vaak exact te weten wat er aan de hand is
maar 9 van de 10 keer hebben ze geen ideeAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
heel veel mensen doen aan NIVEAquote:
is mensen eigenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Ja, nu weer. Ik doe een retrieve van de posts en weer is de laatste post die me lukt op te halen van tijdstip
maandag 2 december 2024 @ 09:25:15
Wat raar toch. devzero zei dat het mogelijk is om live data op te halen.
Misschien daar maar eens naar kijken.
Want de topic informatie ophalen op de huidige manier loopt niet vlekkeloos.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
even @devzero taggenquote:Op maandag 2 december 2024 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, nu weer. Ik doe een retrieve van de posts en weer is de laatste post die me lukt op te halen van tijdstip
Want de posts informatie ophalen loopt niet vlekkeloos.
las ik nu dat je een sinterklaas cadeautje voor iemand had?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar als eens in de zoveel tijd de data opgehaald wordt, is het dan überhaupt wel mogelijk om verwijderde posts mee te laten tellen?quote:Op maandag 2 december 2024 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Want de topic informatie ophalen op de huidige manier loopt niet vlekkeloos.![]()
Een gedichtje!quote:Op maandag 2 december 2024 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
las ik nu dat je een sinterklaas cadeautje voor iemand had?Yea, she's on crack.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nou ja, het gedichtje kan ook volkomen verkeerd vallen en zit er best wel met de zenuwen mee.quote:Op maandag 2 december 2024 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat leuk!
is toch ook een cadeautjeYea, she's on crack.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: