SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geeft niet skatsje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook weer true.quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar stel je komt iemand tegen waar je enorme vlinders van krijgt.Dat hou je niet tegen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Ik zie dat niet snel gebeuren hoorquote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar stel je komt iemand tegen waar je enorme vlinders van krijgt.Dat hou je niet tegen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je weet het niet.... Het kan maar zo - dat je de man van je dromen tegenkomt, op een moment dat je het minst verwacht. In de supermarkt bijvoorbeeld... Of in de IKEA...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of tijdens het bolkenquote:Op maandag 2 december 2024 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet het niet.... Het kan maar zo - dat je de man van je dromen tegenkomt, op een moment dat je het minst verwacht. In de supermarkt bijvoorbeeld... Of in de IKEA...![]()
![]()
Of na een ongenadeloos harde bolkquote:Op maandag 2 december 2024 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet het niet.... Het kan maar zo - dat je de man van je dromen tegenkomt, op een moment dat je het minst verwacht. In de supermarkt bijvoorbeeld... Of in de IKEA...![]()
In de ballenbakquote:Op maandag 2 december 2024 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op maandag 2 december 2024 09:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of na een ongenadeloos harde bolk![]()
Ben je zaterdag toevallig in de IKEA?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 december 2024 09:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of na een ongenadeloos harde bolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie weetquote:Op maandag 2 december 2024 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben je zaterdag toevallig in de IKEA?
* gebrokenglas schenkt koffie in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ja. Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
🥚 🥚Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Geniet er maar van zo lang het duurt, in 2 minuten kan het voorbij zijn!quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik had whammageddon 1 december al verloren, dankzij npo radio 2quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Deze vrouw weetquote:Op maandag 2 december 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geniet er maar van zo lang het duurt, in 2 minuten kan het voorbij zijn!![]()
![]()
2 hemelse minutenquote:Op maandag 2 december 2024 09:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geniet er maar van zo lang het duurt, in 2 minuten kan het voorbij zijn!![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 09:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had whammageddon 1 december al verloren, dankzij npo radio 2![]()
![]()
![]()
What?quote:
* gebrokenglas past zijn puntenteller aan ....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 2 december 2024 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
What?
* gebrokenglas past zijn puntenteller aan ....![]()
![]()
![]()
Nou Kampioen, je hebt een uitdaging deze maand. Vorige maand was een eitje voor je, maar nu heb je met Fresh te maken.... Dat is duidelijk andere koek.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of hij heeft met mij te makenquote:Op maandag 2 december 2024 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou Kampioen, je hebt een uitdaging deze maand. Vorige maand was een eitje voor je, maar nu heb je met Fresh te maken.... Dat is duidelijk andere koek.![]()
![]()
Ik denk dat Justin dat wel aan kan, maar of hij daar zin in heeft is vraag 2
Goeie vraag welquote:Op maandag 2 december 2024 09:24 schreef Lovely het volgende:
Ik denk dat Justin dat wel aan kan, maar of hij daar zin in heeft is vraag 2![]()
![]()
Nou, ja nee ja, maar nu staat hij op een.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar mijn dag is pas net begonnenquote:Op maandag 2 december 2024 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ja nee ja, maar nu staat hij op een.![]()
![]()
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-02 09:25:15
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 FreshFruit 116 2 114 255 0.45
2 JustinK 102 83 19 1252 0.08
3 kree 95 95 0 208 0.46
4 444 85 5 80 724 0.12
5 mario390 52 10 42 82 0.63
6 KillemWieft 27 14 13 89 0.30
7 mascara-klodder 27 26 1 82 0.33
8 Pinnenmutske 24 24 0 369 0.07
9 Soury 22 1 21 108 0.20
10 Dr.Mikey 19 14 5 94 0.20
11 Puzzie 18 18 0 59 0.31
12 AardappelSchotel 13 13 0 170 0.08
13 MizzezAmy 12 12 0 221 0.05
14 gebrokenglas 11 0 11 147 0.07
15 greysbones 7 7 0 117 0.06
16 sp3c 7 0 7 18 0.39
17 Shii 4 3 1 41 0.10
18 Bally-b 4 4 0 14 0.29
19 ToT 2 2 0 83 0.02
20 Rob 2 0 2 22 0.09Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hee, de getallen kloppen niet. Ik heb te weinig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb de laatste tijd problemen met het ophalen van de posts.
Dan kan ik maar een fractie van een topic ophalen. Nu ook weer. Ik heb maar een klein deel van topic 2724879
90 posts maar ipv 301.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er is geveegd in het topic denk ik van gisteravondquote:Op maandag 2 december 2024 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb de laatste tijd problemen met het ophalen van de posts.
Dan kan ik maar een fractie van een topic ophalen. Nu ook weer. Ik heb maar een klein deel van topic 2724879
90 posts maar ipv 301."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, dat heb ik al een paar dagen. En dan gooi ik de textfile weg zodat hij gedwongen opnieuw een retrieve moet doen, en dan krijg ik weer exact hetzelfde. Weer een deel.quote:
En een paar uur later kan ik wel het hele topic ophalen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow? Dat is significant minder.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: