Fragment staat hierboven ergens.quote:Op maandag 2 december 2024 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof het wel hoor, kan me die speciefieke ronde niet zo heel goed herinneren maar hij hoeft maar met iets bezig te zijn op z'n stuur en het is gemist.
Neemt niet weg dat de straf terecht is.
Ik niet.quote:Op maandag 2 december 2024 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof het wel hoor, kan me die speciefieke ronde niet zo heel goed herinneren maar hij hoeft maar met iets bezig te zijn op z'n stuur en het is gemist.
bij Sky zeiden ze dat hij in zijn spiegel en stuurtje keek.quote:Op maandag 2 december 2024 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lando moet echt veruit de beste auto hebben wil die ooit wereldkampioen worden. Hij kan best een potje sturen maar zolang Max mee doet in een wagen die enigszins competitief is, zal Lando hooguit tweede worden. Die laat op veel te veel plekken steken vallen.quote:Op maandag 2 december 2024 16:38 schreef bedachtzaam het volgende:
Bij planetf1 word dat ook besproken, het lijkt er op dat Lando minder capaciteit over heeft dan bijvoorbeeld Max die wel scherp is en reageert wanneer dubbel geel gezwaaid word.
Vergeet de tacktiekafdeling van mclaren niet.quote:Op maandag 2 december 2024 19:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Lando moet echt veruit de beste auto hebben wil die ooit wereldkampioen worden. Hij kan best een potje sturen maar zolang Max mee doet in een wagen die enigszins competitief is, zal Lando hooguit tweede worden. Die laat op veel te veel plekken steken vallen.
Lando heeft nu de kans om zijn zwakke plekken te analyseren en daaraan te gaan werken. Ben echt benieuwd hoe die terugkomt in 2025.quote:Op maandag 2 december 2024 19:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Lando moet echt veruit de beste auto hebben wil die ooit wereldkampioen worden. Hij kan best een potje sturen maar zolang Max mee doet in een wagen die enigszins competitief is, zal Lando hooguit tweede worden. Die laat op veel te veel plekken steken vallen.
Niet, want Piastri is er ook nog. En die heeft ook niet stilgezeten.quote:Op maandag 2 december 2024 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lando heeft nu de kans om zijn zwakke plekken te analyseren en daaraan te gaan werken. Ben echt benieuwd hoe die terugkomt in 2025.
Nog steeds niet zo snel als Norris.quote:Op maandag 2 december 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet, want Piastri is er ook nog. En die heeft ook niet stilgezeten.
Norris wordt niet beter dan dit, tenzij hij een stuk rustiger tussen de oren wordt en dat wordt een hele opgave.quote:Op maandag 2 december 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet, want Piastri is er ook nog. En die heeft ook niet stilgezeten.
Dit. Piastri is nog lerende. Norris zou dit al beter onder de knie moeten hebben.quote:Op maandag 2 december 2024 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Norris wordt niet beter dan dit, tenzij hij een stuk rustiger tussen de oren wordt en dat wordt een hele opgave.
Als Max nog steeds beter wordt kan Norris dat ook.quote:Op maandag 2 december 2024 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit. Piastri is nog lerende. Norris zou dit al beter onder de knie moeten hebben.
Hij is ook zeker een sterke rijder met goede kwaliteiten inderdaad. Maakt echt heerlijke moves. Zie Baku bocht 1 op Leclerc en Monza bocht 4 op Norris.quote:Op maandag 2 december 2024 20:04 schreef Droopie het volgende:
Ik vind Piastri echt een goede toegevoegde waarde. Is ie een potentieel kampioen?
Geen idee, hij rijdt pas 2 jaar en hij heeft genoeg eigenschappen die hem kampioenwaardig maken.
Norris is amper jonger dan Verstappen en maakt teveel fouten, Verstappen is elke keer in total control, ziet alles wat er gebeurt, dat heeft 'ie al sinds hij begon in de F1, het enige wat Verstappen geleerd heeft om wat meer geduld te hebben ipv direct proberen in te halen als het eigenlijk niet kan.quote:Op maandag 2 december 2024 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit. Piastri is nog lerende. Norris zou dit al beter onder de knie moeten hebben.
De stewards beslissen niet of er een safety car komt. Dat is de taak van de wedstrijdleiding (Race Director)quote:Op maandag 2 december 2024 12:27 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)am-voor-spiegel.html
[..]
Interessant. Nu hebben we ook de beweegredenen van de stewards.
Dit ga ik eens nalopen in 'het stewards topic' zodra ik tijd heb.
Dit ja. Jos heeft Max heel erg hard aangepakt. Daar zien we nu het resultaat van.quote:Op maandag 2 december 2024 20:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Norris is amper jonger dan Verstappen en maakt teveel fouten, Verstappen is elke keer in total control, ziet alles wat er gebeurt, dat heeft 'ie al sinds hij begon in de F1, het enige wat Verstappen geleerd heeft om wat meer geduld te hebben ipv direct proberen in te halen als het eigenlijk niet kan.
Niet iedere coureur is in staat te bereiken wat Max heeft bereiktquote:Op maandag 2 december 2024 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Jos heeft Max heel erg hard aangepakt. Daar zien we nu het resultaat van.
Dat probeerde ik te zeggenquote:Op maandag 2 december 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet iedere coureur is in staat te bereiken wat Max heeft bereikt
Net als een Hamilton/ Schumacher etc
Slechts enkelen bezitten de gave om echt het verschil te maken
Lando gaat dat niet bereiken, niet dit jaar en niet volgend jaar
Wens zal de vader van de gedachte zijn in dit geval.quote:Op maandag 2 december 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, het is zijn tweede jaar en de auto kan misschien regelmatig goed zijn maar Piastri zit in een goede opgaande lijn qua leercurve.quote:Op maandag 2 december 2024 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is ook zeker een sterke rijder met goede kwaliteiten inderdaad. Maakt echt heerlijke moves. Zie Baku bocht 1 op Leclerc en Monza bocht 4 op Norris.
Toch kan die op pace niet consistent meekomen met Norris. Bij vlagen is die sterk genoeg om hem te verslaan maar in de regel is Norris nog altijd de snelste.
Mooi vond ik daarin dat Norris en Max gister echt de lead hadden voorin het veld. Beetje vergelijkbaar als toen Max en Lewis ver vooruit te rest tegen elkaar streden.
Tnx, ik zat toevallig net te zoeken hoe lang het duurde voor een Hamilton zijn eerste race won (6e GP)quote:Op maandag 2 december 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snelheid is toch echt wel een beetje nr. 1 wat je nodig hebt in F1.quote:Op maandag 2 december 2024 20:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, het is zijn tweede jaar en de auto kan misschien regelmatig goed zijn maar Piastri zit in een goede opgaande lijn qua leercurve.
Ik tel ook even mee dat het team heel veel stress heeft ervaren omdat ze opeens moesten leveren.
Maar zijn kwalificaties moeten consequenter worden dan komt de rest vanzelf wel.
Daar geloof ik niet zo in, z'n team kan wel dingen beter doen en dat is ook wel te realizeren, bij hem denk dat het er gewoon niet in zit.quote:Op maandag 2 december 2024 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lando heeft nu de kans om zijn zwakke plekken te analyseren en daaraan te gaan werken. Ben echt benieuwd hoe die terugkomt in 2025.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |