Dani Ricquote:
Ja, dat zou wel de verstandigste keuze zijn, maar Max was ook niet de verstandigste keuze indertijd.quote:Op maandag 2 december 2024 15:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dani Ric![]()
Denk dat ze toch gaan voor Yuki.
Ze moeten eigenlijk wel, Lawson heeft net 6 races gereden terwijl Yuki al 5 jaar bezig is.quote:Op maandag 2 december 2024 15:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dani Ric![]()
Denk dat ze toch gaan voor Yuki.
Eigenlijk wist ik dit, maar het wil er op de 1 of andere manier maar niet bij me in dat ie zo heet.quote:
quote:Wat betreft de straf van Verstappen in de kwalificatie had Alonso een goed antwoord.
"Als dat het geval is, ga ik in mijn opwarmronde in Abu Dhabi accelereren naar mijn rivaal en vragen om hem te straffen."
quote:
quote:Wat betreft de straf van Verstappen in de kwalificatie had Alonso een goed antwoord.
"Als dat het geval is, ga ik in mijn opwarmronde in Abu Dhabi accelereren naar mijn rivaal en vragen om hem te straffen."
#F1
Geen probleem mee dat mensen fan zijn. Nu is dit denk ik wel meer vanwege nostalgie en andere gevoelens dan dat Ferrari zo goed presteert de laatste jaren.quote:Op maandag 2 december 2024 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het verhaaltje "iedereen is Ferrari fan" komt voort uit een geniaal staaltje branding. Gewoon voorhouden dat Ferrari groter is dan alles, en dat maakt hun merk zo sterk.
Ferrari maakt zo nu en dan wel een opleving door. Gaat zeker weten beter dan een jaar of 10 terug.quote:Op maandag 2 december 2024 15:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Geen probleem mee dat mensen fan zijn. Nu is dit denk ik wel meer vanwege nostalgie en andere gevoelens dan dat Ferrari zo goed presteert de laatste jaren.
Nu kom ik (relatief gezien) net kijken, dus grote kans dat ik over een paar jaar ook gevoelens heb bij bepaalde teams terwijl deze helemaal niet zo best presteren.
Maar dat is niet eens MBS én van vorig jaar.quote:Op maandag 2 december 2024 14:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Piastri vs. MBS
Die wil naar z'n team toe ipv het geforceerde camera momentje van MBS.
Had dat nou maar niet gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ferrari maakt zo nu en dan wel een opleving door. Gaat zeker weten beter dan een jaar of 10 terug.
Presteren nu wat wisselvallig. Zoals eigenlijk al sinds lange tijd.
Vind zelf Mercedes een redelijk gaaf team omdat ze de periode 2019-2020 het spelletje vrij goed doorhadden en ik toen ook was serieuzer begon te kijken. En daarover ook leuke content gingen maken, wat ze nu overigens nog doen.
Volgens mij was die bonus bij Mercedes £25k elk jaar dat ze de constructeurstitel wonnen, dus reken maar dat veel werknemers op de fabriek ook niet echt blij meer zijn met Perez.quote:Op maandag 2 december 2024 12:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De aandeelhouders bepalen dat inderdaad.
Over het stoeltje van Pérez zei Dr. Marko vorige week het volgende.
[..]
En nog even een BS argument van dr Marko.
"The main thing here was to win the world championship with Max, but for our employees it is a disappointment because their bonuses at the end of the season depend on our position in the constructors' championship. And this year we have no chance of winning it."
En wie houdt Perez in die auto
🧐quote:
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op maandag 2 december 2024 15:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij kan ze niet 'niet gezien' hebben. Hij heeft ze bewust genegeerd.
Misschien wegens de omstandigheden en misschien had de SC al naar buiten gestuurd moeten worden, maar hij kan ze onmogelijk niet gezien hebben.
As zijn bewering waar zou zijn. Wat hier waarheid is is moeilijk vast te stellen.quote:
Niemand van ons kan in zijn hoofd kijken en met zekerheid zeggen of Norris jokt of niet, maar zelf ben ik geneigd hem te geloven als hij zegt dat hij ze niet gezien heeft.quote:Op maandag 2 december 2024 15:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij kan ze niet 'niet gezien' hebben. Hij heeft ze bewust genegeerd.
Misschien wegens de omstandigheden en misschien had de SC al naar buiten gestuurd moeten worden, maar hij kan ze onmogelijk niet gezien hebben.
Dat neemt niet weg dat de penalty terecht is. En imho zwaarder zou mogen zijn als hij inderdaad bewust de gele vlaggen genegeerd heeft.quote:Op maandag 2 december 2024 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
As zijn bewering waar zou zijn. Wat hier waarheid is is moeilijk vast te stellen.
Bij planetf1 word dat ook besproken, het lijkt er op dat Lando minder capaciteit over heeft dan bijvoorbeeld Max die wel scherp is en reageert wanneer dubbel geel gezwaaid word.quote:Op maandag 2 december 2024 16:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Niemand van ons kan in zijn hoofd kijken en met zekerheid zeggen of Norris jokt of niet, maar zelf ben ik geneigd hem te geloven als hij zegt dat hij ze niet gezien heeft.
Niet dat dat het beter maakt, trouwens.
Dat Lando als mens niet het helderste lichtje aan de kerstboom is, is al wel een paar jaar duidelijk (zie bijv. Grill the Grid), maar juist dit seizoen is m.i. duidelijk geworden dat hij een onoplettende coureur is die blijkbaar ook de regels niet altijd kent (zie Brazilië). Misschien vertrouwt hij er te veel op dat zijn team hem informeert (wat ze dus niet altijd - goed - doen), maar sowieso neemt hij wat dat betreft dus niet zelf het heft in handen en dat is een van de dingen wat me het meest is tegengevallen dit jaar, wat Norris betreft.
Dus 'niet gezien' of 'genegeerd', het is allebei niet goed te praten, imho.
Ik zeg ook niks over terechtheid, maar of we wel of niet uit kunnen gaan of het (on)bewust was.quote:Op maandag 2 december 2024 16:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat de penalty terecht is. En imho zwaarder zou mogen zijn als hij inderdaad bewust de gele vlaggen genegeerd heeft.
Alleen Verstappen en Alonso hebben daar regelmatig blijk van gegeven in het verleden.quote:Op maandag 2 december 2024 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
Er zijn er ook zeer weinig die tijdens de race de race volgen op de schermen.
Of verplicht allemaal een rondje door de pitstraat. Maar ja, Russell had al gepit...quote:Op maandag 2 december 2024 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit inderdaad. Zwaai met dubbel geel daar. Instrueer de coureurs om daar uiterst links te rijden en laat vervolgens even een mannetje vanuit de pitexit die spiegel oprapen.
En toch is hij een professioneel coureur. Vanaf jongs af aan worden de vlaggen in je kop geprent en wat ze betekenen. Dat is 2de natuur inmiddels als je in de F1 terecht komt.quote:Op maandag 2 december 2024 16:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Niemand van ons kan in zijn hoofd kijken en met zekerheid zeggen of Norris jokt of niet, maar zelf ben ik geneigd hem te geloven als hij zegt dat hij ze niet gezien heeft.
Niet dat dat het beter maakt, trouwens.
Dat Lando als mens niet het helderste lichtje aan de kerstboom is, is al wel een paar jaar duidelijk (zie bijv. Grill the Grid), maar juist dit seizoen is m.i. duidelijk geworden dat hij een onoplettende coureur is die blijkbaar ook de regels niet altijd kent (zie Brazilië). Misschien vertrouwt hij er te veel op dat zijn team hem informeert (wat ze dus niet altijd - goed - doen), maar sowieso neemt hij wat dat betreft dus niet zelf het heft in handen en dat is een van de dingen wat me het meest is tegengevallen dit jaar, wat Norris betreft.
Dus 'niet gezien' of 'genegeerd', het is allebei niet goed te praten, imho.
Perez ookquote:Op maandag 2 december 2024 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
Er zijn er ook zeer weinig die tijdens de race de race volgen op de schermen.
Ik geloof het wel hoor, kan me die speciefieke ronde niet zo heel goed herinneren maar hij hoeft maar met iets bezig te zijn op z'n stuur en het is gemist.quote:Op maandag 2 december 2024 17:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En toch is hij een professioneel coureur. Vanaf jongs af aan worden de vlaggen in je kop geprent en wat ze betekenen. Dat is 2de natuur inmiddels als je in de F1 terecht komt.
Never nooit niet dat hij ze niet heeft gezien. Echt niet. Dat geloof ik niet.
Heeft hij ze niet gezien, is hij ongeschikt.
Heeft hij ze genegeerd, is hij een valspeler en een gevaar voor iedereen op en naast de baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |