abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2024 @ 09:41:56 #51
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215744665
Ik verwacht dat Max in de Aramco Power Rankings Norris nu voorbij is _O_ We pikken alles mee _O_
Rini dankjewel.
  maandag 2 december 2024 @ 09:45:32 #52
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215744685
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Perez volgend jaar gewoon in de Red Bull.
ik denk dat hij het allang weet
dat hij eruit ligt
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  maandag 2 december 2024 @ 09:46:00 #53
421867 greysbones
pi_215744688
quote:
goffer hoe kom je aan een GIF van mijn hond :D
pi_215744806
Als iemand nog twijfelt over Perez, dan moet je maar even het interview van gister van Horner terugluisteren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 2 december 2024 @ 09:57:55 #55
421867 greysbones
pi_215744810
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:49 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:')
[/quote]
de bedoeling is
dat je van fouten leert
maar of dat bij Lando het geval is durf ik mijn handen niet voor in het vuur te steken
pi_215744827
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:

[..]

de bedoeling is
dat je van fouten leert
maar of dat bij Lando het geval is durf ik mijn handen niet voor in het vuur te steken
Norris is ook al weer 25, die gaat dat niet meer leren, is veel teveel met zichzelf bezig.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215744833
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 09:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

Later bleek volgens mij zelfs dat die helemaal niks wist van die vlag.

Dan is awareness nog een understatement.
Een coureur die vlaggen mist die de coureur vlak voor hem wel gezien heeft zou ik eerder incapabel noemen.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
  maandag 2 december 2024 @ 10:00:50 #58
421867 greysbones
pi_215744835
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:59 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Norris is ook al weer 25, die gaat dat niet meer leren, is veel teveel met zichzelf bezig.
Ik denk dat Norris echt mentaal iets nodig heeft
want hoe hij in kan storten is niet gezond en zelfs een beetje eng
Op deze manier gaat hij zeker geen WK worden
pi_215744887
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 09:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Tuurlijk was dat mokertje dom. Zeker als je Max voor je hebt die alles in de gaten houdt.

Later bleek volgens mij zelfs dat die helemaal niks wist van die vlag.

Maar goed Norris heeft van dit seizoen wel echt een leerseizoen kunnen maken. Dat is dan weer zijn voordeel. Hij heeft elke fout gemaakt die je kan maken.

Tijd in 2025 dus om alles wat hij heeft geleerd om te zetten naar fantastische actie.
Dit was Norris zijn enige en laatste kans. Die gaan we niet meer terug zien aan de top. Mentaal veel te slap en leren doet hij zeker niet.
pi_215744907
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zolang Verstappen er is kan hij alleen winnen als McLaren met een raketauto komt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 2 december 2024 @ 10:12:34 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215744924
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:10 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zolang Verstappen er is kan hij alleen winnen als McLaren met een raketauto komt.
Norris en McLaren zijn nog niet eens in staat om structureel Ferrari en Mercedes te verslaan. Dat zal echt een paar niveaus beter moeten.

Maar in feite geldt dat voor iedereen, want ook een Leclerc, Russell zijn niet constant genoeg. Hamilton zie ik echt geen titel meer pakken tenzij de Ferrari een monster is volgend jaar dat elk weekend kan domineren.
  maandag 2 december 2024 @ 10:17:09 #62
421867 greysbones
pi_215744960
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:10 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
een legale raketauto ;)
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 december 2024 @ 10:28:26 #63
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_215745056
Sommigen willen het gewoon niet snappen.

Ja, (bijna) iedereen zeurt in de auto, terwijl ze vol adrenaline zitten, over andere coureurs. Hij hield mij op, hij gaf mij geen ruimte, hij duwde mij buiten de baan etc. etc. Max deed dit zelden, tot dit jaar. Hij is niet dom en zag dat het nut had en de rest, vooral Norris/McLarenhier misbruik van aan het maken waren. Verschil is dat Max vele malen alerter is en veel meer aandacht voor details heeft dan Norris en hele crew van McLaren bijelkaar, dus als hij het spelletje ook zo gaat spelen heb je een probleem.

Wat betreft Russell is het een heel ander verhaal. Max zegt geen woord over dat Russell in de auto, vol met adrenaline, heeft lopen klagen. Waar het Max om gaat is dat Russell dan tijdens de interviews, voordat ze richting de stewards gaan relatief normaal doet, en dan bij de stewards er alles aan doet om Max te naaien.

Daarna was eigenlijk 99,9% van de echte liefhebbers van de sport, inclusief mensen die normaal gesproken echt geen Max fan zijn (reddit, F1TV, SkySports, en andere social media) het met elkaar eens dat het nergens op sloeg dat Max straf kreeg. Russell heeft met deze actie niet alleen Max genaaid, maar ook F1, en de stewards en de FIA, want alles en iedereen keerde zich tegen hun.

Kan je nog zo hard roepen "ja, maar Max deed hetzelfde". Nee, Max deed niet hetzelfde.

Max gaf aan dat Norris geel had genegeerd. Dit bleek een feit te zijn en daar volgde een straf op. Iedereen was het eens dat er een straf moest komen, maar velen vonden het wel te zwaar. Dat vond ik eerst ook, maar als ik dan zie dat Norris geen flauw idee had dat er geen was en ook NUL coaching plaatsvond vanuit McLaren dan ben ik het eigenlijk wel eens met de straf.

Max heeft in al die jaren nog nooit een andere coureur zo voor de bus gegooid, zelfs niet in 2021 toen hij met Lewis aan het vechten was. Dat hij dit nu wel doet zegt eigenlijk heel veel, want hij is al WK en hij is niet in een gevecht met Russell.
  maandag 2 december 2024 @ 10:29:18 #64
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_215745064
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Norris en McLaren zijn nog niet eens in staat om structureel Ferrari en Mercedes te verslaan. Dat zal echt een paar niveaus beter moeten.

Maar in feite geldt dat voor iedereen, want ook een Leclerc, Russell zijn niet constant genoeg. Hamilton zie ik echt geen titel meer pakken tenzij de Ferrari een monster is volgend jaar dat elk weekend kan domineren.
En eerlijk is eerlijk: Norris/Piastri, Sainz/Leclerc en Russell/Hamilton snoepen ook een hoop punten bij elkaar weg.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 december 2024 @ 10:29:28 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215745066
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Max gaf aan dat Norris geel had genegeerd. Dit bleek een feit te zijn en daar volgde een straf op. Iedereen was het eens dat er een straf moest komen, maar velen vonden het wel te zwaar. Dat vond ik eerst ook, maar als ik dan zie dat Norris geen flauw idee had dat er geen was en ook NUL coaching plaatsvond vanuit McLaren dan ben ik het eigenlijk wel eens met de straf.
Was dubbel geel. Dan is dit de standaard penalty.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 december 2024 @ 10:30:50 #66
416575 crew  Evenstar
pi_215745078
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
Eigenlijk zijn er bijzonder weinig coureurs op dit moment diet niet knakken onder druk.

Leclerc ... te vaak gezien

Norris ... lijkt mij duidelijk

Russell ... maakt veel fouten onder druk

Lewis ... als hij een dominante auto heeft is hij misschien wel net zo goed als Max om ronde na ronde een strakke tijd neer te zetten, in een minder auto is hij mentaal niet veel sterker dan een Norris

Piastri ... lastig in te schatten, maar misschien van deze groep wel de meest stabiele, maar heeft ook nog niet veel meegemaakt
  maandag 2 december 2024 @ 10:31:04 #67
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215745080
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Sommigen willen het gewoon niet snappen.

Ja, (bijna) iedereen zeurt in de auto, terwijl ze vol adrenaline zitten, over andere coureurs. Hij hield mij op, hij gaf mij geen ruimte, hij duwde mij buiten de baan etc. etc. Max deed dit zelden, tot dit jaar. Hij is niet dom en zag dat het nut had en de rest, vooral Norris/McLarenhier misbruik van aan het maken waren. Verschil is dat Max vele malen alerter is en veel meer aandacht voor details heeft dan Norris en hele crew van McLaren bijelkaar, dus als hij het spelletje ook zo gaat spelen heb je een probleem.

Wat betreft Russell is het een heel ander verhaal. Max zegt geen woord over dat Russell in de auto, vol met adrenaline, heeft lopen klagen. Waar het Max om gaat is dat Russell dan tijdens de interviews, voordat ze richting de stewards gaan relatief normaal doet, en dan bij de stewards er alles aan doet om Max te naaien.

Daarna was eigenlijk 99,9% van de echte liefhebbers van de sport, inclusief mensen die normaal gesproken echt geen Max fan zijn (reddit, F1TV, SkySports, en andere social media) het met elkaar eens dat het nergens op sloeg dat Max straf kreeg. Russell heeft met deze actie niet alleen Max genaaid, maar ook F1, en de stewards en de FIA, want alles en iedereen keerde zich tegen hun.

Kan je nog zo hard roepen "ja, maar Max deed hetzelfde". Nee, Max deed niet hetzelfde.

Max heeft in al die jaren nog nooit een andere coureur zo voor de bus gegooid, zelfs niet in 2021 toen hij met Lewis aan het vechten was. Dat hij dit nu wel doet zegt eigenlijk heel veel, want hij is al WK en hij is niet in een gevecht met Russell.
Amen _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 december 2024 @ 10:31:22 #68
416575 crew  Evenstar
pi_215745086
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was dubbel geel. Dan is dit de standaard penalty.
Ok, thanks, dat had ik gemist, dan is daar verder ook geen twijfel over mogelijk, dus terecht.
  maandag 2 december 2024 @ 10:32:16 #69
421867 greysbones
pi_215745096
twitter

hier moet hij
  maandag 2 december 2024 @ 10:32:37 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215745101
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2024 10:29 schreef Tijn het volgende:

[..]
En eerlijk is eerlijk: Norris/Piastri, Sainz/Leclerc en Russell/Hamilton snoepen ook een hoop punten bij elkaar weg.
Yes. Dit seizoen wel heel duidelijk te zien vooral in het middengedeelte van het jaar waarin Mercedes, McLaren en Ferrari allemaal een aantal sterke fase hadden, maar dan was het telkens na 2-3 weekends weer een ander team dat het stokje overnam.

Verstappen heeft vooral de eerste seizoenshelft goed gedomineerd (Oostenrijk had hij normaliter ook nog gewonnen zonder mislukte pitstop en 2e op Silverstone was gewoon prima). Zo'n serie heeft de rest nooit neer kunnen zetten.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 december 2024 @ 10:33:15 #71
416575 crew  Evenstar
pi_215745106
quote:
99s.gif Op maandag 2 december 2024 10:32 schreef greysbones het volgende:
[ x ]

hier moet hij
Ik vraag mij toch af waarom RB, die nou niet bekend staat om coureurs met fluwelen handschoenen aan te pakken, zo voorzichtig en geduldig is. Snap het echt niet.
  maandag 2 december 2024 @ 10:34:07 #72
421867 greysbones
pi_215745114
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:33 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik vraag mij toch af waarom RB, die nou niet bekend staat om coureurs met fluwelen handschoenen aan te pakken, zo voorzichtig en geduldig is. Snap het echt niet.
its all about the money(denk ik )
en ik denk dat Perez al 1 of 2 races weet wat er gaat gebeuren
  maandag 2 december 2024 @ 10:34:29 #73
12221 Tijn