abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2024 @ 23:36:52 #276
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_215752646
enige kans dat RB bottas opbelt? zeer ervaren coureur waaarmee je het kampioenschap binnenhaalt.
pi_215752680
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 20:44 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Vergelijken met Max is niet eerlijk. Volgens mij gisteren nog een post over gemaakt.

Lewis? Heel goed, als hij een dominante auto heeft. Hij kan dan behoorlijk foutloos rondrijden. Zodra hij meer moet doen dan dat is het vaak vele malen minder. Geen overcapaciteit.

Norris? Zelfs als hij een dominante auto heeft maakt hij fouten. Daarnaast leunt hij 200% op zijn team, geen eigen wil, geen eigen inbreng, geen eigen inzicht. Of in ieder geval te weinig. Geen overcapaciteit.

Leclerc? Zie Norris, misschien net een tikje sterker in alle opzichten. Geen overcapacitiet.

Piastri? Denk van deze vier mentaal sterkste. Het is nog te kort om dat goed te kunnen bepalen, want zoveel heeft hij nog niet meegemaakt.

Russell? Maakt ook teveel fouten, in gevechten vind ik hem niet altijd even sterk. Samen met Piastri denk ik wel de grootste kanshebber uit dit rijtje als de auto goed genoeg is. Hij is namelijk wel een vuile gast die over lijken zal gaan om kampioen te worden, dat lijkt mij duidelijk.
Ik zie bij Piastri de meeste ruimte om te groeien, en groei is vooral de fouten eruit halen, ze zijn allemaal wel eens een race snel, maar ze maken allemaal een stuk meer fouten over een seizoen dan Max. Wat dat betreft heeft Piastri de minste racejaren in de F1, en imo dit jaar de meeste reductie in foutjes over het hele seizoen. Daar komt nog bij dat de teams ook nog flinke fouten maken (gister gingen er weer een paar pitstops niet goed bij die teams).
pi_215752867
twitter
Hell To The Liars
pi_215753000
quote:
89s.gif Op maandag 2 december 2024 11:37 schreef Troel het volgende:
Maar hoezo kan Norris die vlag gemist hebben? Dat soort dingen komt toch direct op je stuur binnen? (toch?)
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 december 2024 @ 07:24:44 #280
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_215753390
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 23:32 schreef Droopie het volgende:

[..]
En dat ie dat ook moet gaan vertellen aan iemand in het team, en dat zo'n Toto dan denkt.
Jezus hadden we die Max op zijn 17e maar een stoeltje gegeven, nu zitten we hiermee aan tafel.
Wat dat betreft zou Toto + Max wel echt een dodelijke combo zijn :D
  dinsdag 3 december 2024 @ 07:32:48 #281
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215753427
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 23:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ik zie bij Piastri de meeste ruimte om te groeien, en groei is vooral de fouten eruit halen, ze zijn allemaal wel eens een race snel, maar ze maken allemaal een stuk meer fouten over een seizoen dan Max. Wat dat betreft heeft Piastri de minste racejaren in de F1, en imo dit jaar de meeste reductie in foutjes over het hele seizoen. Daar komt nog bij dat de teams ook nog flinke fouten maken (gister gingen er weer een paar pitstops niet goed bij die teams).
Toch verliest hij intussen het kwalificatieduel van Norris met 19-4. Ik moet nog steeds zien hoe goed hij echt is. Heeft ook vaak teveel weekenden waarin hij totaal niet meedoet.
Rini dankjewel.
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 09:11:28 #282
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215753871
Zo zie je maar weer, Piastri was F3 kampioen en F2 kampioen, maar in de lichting Albon-Russell-Norris zat echt hoge kwaliteit rijders. Niet dat Piastri geen hoge kwaliteit is, maar hij heeft aantoonbaar niet Norris zijn pace.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 3 december 2024 @ 09:52:49 #283
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215754244
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wens zal de vader van de gedachte zijn in dit geval.
nee ik gun Lando absoluut een WK
maar zoals hij dit jaar heeft laten zien, gaat hij het ten eerste mentaal al niet trekken. Om de kritieken te krijgen die een Max wel krijgt en die omzet in pure wilskracht.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  dinsdag 3 december 2024 @ 10:00:04 #284
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215754295
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 01:49 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
En de volgende ronde dus weer. Want toen hing er al anderhalve minuut geel en Norris stampt door.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 3 december 2024 @ 10:01:50 #285
421867 greysbones
pi_215754317
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 23:11 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Wel mooi hoe Max dan in zijn hoofd zit _O- met zijn "expecting to crash" :D
ik zie Russell er eerder voor aan dit te roepen en vervolgens zelf op Max in te sturen
zo'n type vind ik hem
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  dinsdag 3 december 2024 @ 10:05:07 #286
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_215754342
Ik had een hoge pet op van de lichting Albon-Russell-Norris, dat leken echt hoge kwaliteit rijders. Maar onder druk kunnen zie niet tippen aan rijders als Verstappen, Leclerc en Piastri.
pi_215754346
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik zie Russell er eerder voor aan dit te roepen en vervolgens zelf op Max in te sturen
zo'n type vind ik hem
"He pushed in to me, so dangerous"

Met de (vooringenomen) kennis van deze dagen heeft Mercedes echt een kut lineup volgend seizoen :')
Hell To The Liars
  dinsdag 3 december 2024 @ 10:08:01 #288
421867 greysbones
pi_215754378
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 10:05 schreef Droopie het volgende:

[..]
"He pushed in to me, so dangerous"

Met de (vooringenomen) kennis van deze dagen heeft Mercedes echt een kut lineup volgend seizoen :')
dat dus
zo'n fijne man daar zie ik hem voor aan.
Van te voren goed roepen dat Max vast op hem in gaat rijden'
en hem dan naaien
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_215754761
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ferrari maakt zo nu en dan wel een opleving door. Gaat zeker weten beter dan een jaar of 10 terug.

Presteren nu wat wisselvallig. Zoals eigenlijk al sinds lange tijd.

Vind zelf Mercedes een redelijk gaaf team omdat ze de periode 2019-2020 het spelletje vrij goed doorhadden en ik toen ook was serieuzer begon te kijken. En daarover ook leuke content gingen maken, wat ze nu overigens nog doen.
Mercedes had het spelletje helemaal niet vrij goed door, ze hadden gewoon de veruit de beste auto/motor. Dat bleek ook wel toen RBR (Max) ze ineens het vuur aan de schenen kon leggen in 2021 (e.v.).

Mercedes is veel te corporate voor mij. Doe mij de 'bad guys' en het speelse van RBR maar. :)
pi_215754802
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2024 22:31 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik begrijp echt niet hoe dit kan. Drukt-ie dan de knop voor de limiter gewoon helemaal niet in ofzo? Het is er ook niet een beetje overheen namelijk :')
Hamilton was er gewoon helemaal niet bij met zijn hoofd. Had er het hele weekend geen zin in. Valse start, te snel in de pits, vroeg zijn team of hij de auto kon retiren. Hij is klaar met Mercedes. Daar laat hij zich wel erg kennen imo.
  dinsdag 3 december 2024 @ 11:02:32 #291
421867 greysbones
pi_215754848
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 10:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Hamilton was er gewoon helemaal niet bij met zijn hoofd. Had er het hele weekend geen zin in. Valse start, te snel in de pits, vroeg zijn team of hij de auto kon retiren. Hij is klaar met Mercedes. Daar laat hij zich wel erg kennen imo.
je weet ook niet hoe het achter de schermen gaat
lijkt me ook vrij frustrerend als je ziet dat je teamgenoot wel de ronde kan rijden en het bij jou niet gaat(om wat voor een reden dan ook)
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_215754883
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2024 11:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
je weet ook niet hoe het achter de schermen gaat
lijkt me ook vrij frustrerend als je ziet dat je teamgenoot wel de ronde kan rijden en het bij jou niet gaat(om wat voor een reden dan ook)
Meestal krijg ik daar wel wat van mij, omdat mijn vrouw normaliter wekelijks over de vloer komt bij Mercedes F1, maar ze zit nu alweer 5 maanden thuis met moederschapsverlof.
pi_215755034
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zonder Newey, ben heel benieuwd of ze nu wel de boel onder controle hebben, zal lastig zat worden.
Er is meermaals aangegeven dat Newey de laatste tijd (paar jaar?) helemaal niet meer zoveel invloed had op de auto.
pi_215755133
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 11:27 schreef DjVero het volgende:

[..]
Er is meermaals aangegeven dat Newey de laatste tijd (paar jaar?) helemaal niet meer zoveel invloed had op de auto.
Ja of dat zijn input genegeerd werd, het is maar net wat je wil geloven natuurlijk, komen we toch nooit achter. Wellicht als Newey zijn memoires schrijft maar ja, dan hoor je het ook maar van 1 kant.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215755312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 10:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ik kan me ook voorstellen dat je naarmate je ouder wordt het mentaal zwaarder wordt. Helemaal met het aantal races en reisschema.
pi_215755399
quote:

[..]
Dat gaat wat worden als hij volgend jaar een wel capabele teamgenoot heeft
  dinsdag 3 december 2024 @ 12:37:18 #297
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215755500
De RBR was ook niet zo slecht als sommigen willen doen geloven. Er waren wel een paar slechte weekenden inderdaad (Monza bijvoorbeeld), maar mensen vergeten ook snel dat Oostenrijk zonder mislukte pitstop gewoon een win was geweest, dat P2 op Silverstone, Zandvoort en Singapore gewoon dikke prima was, dat Verstappen de sprint won in Austin en daar ook in de hoofdrace op het podium stond. Brazilie en Qatar nog gewonnen.

Alleen Hongarije en Mexico was Verstappen zelf niet zo best op zondag, daar was hij duidelijk veel te opgefokt en ongeduldig.
  dinsdag 3 december 2024 @ 12:38:41 #298
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_215755517
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 11:27 schreef DjVero het volgende:

[..]
Geloof ik niks van want hij stond nog altijd in de top 3 salarissen bij RB
Wie dit leest is gek
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:16:14 #299
37887 Dauthi
Progressive
pi_215755888
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 23:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Misschien een beetje goedkoop.

Maar ik denk wel dat Hamilton weet hoe goed een auto kan zijn uit de jaren dat hij kampioen werd, vooral bij Mercedes, toen waren ze ook zoveel sneller dan de rest dat hij echt maar 1 tegenstander had eigenlijk. En volgend jaar gaan de verschillen tussen Mercedes, RBR, McLaren en Ferrari klein zijn, en zullen er door elk van die teams waarschijnlijk wel races gewonnen gaan worden. McLaren heeft dan 2 redelijk goede coureurs die bekend zijn met de auto, Mercedes heeft 1 redelijke goede coureur en 1 nieuwling, Ferrari heeft een redelijk goede coureur en een nieuwe ervaren coureur, en RBR een uitmuntende coureur en een matige of redelijk nieuwe coureur. Denk dat je zo 7-8 winnaars kunt hebben volgend jaar (2 McLaren, 2 Ferrari, 1 RBR, 1 Mercedes, mogelijk nog 1 van Mercedes of RBR, en nog 1 wild card van Alpine of AstonMartin door gelukkige safety car of regen ofzo).

Ben wel benieuwd hoe Hamilton het volgend jaar oppakt bij Ferrari, of hij gelijk gaat zeuren als het niet helemaal perfect is, of dat hij in het begin bij mindere resultaten wel positief blijft op de boordradio.
Snel hoeft te niet betekenen stabiel of goed rijdend, en stabiel/goed rijdend hoeft niet te betekenen dat het snel is.
Wanneer een auto in iedere fase onvoorspelbaar is, dan zal je heel hard moeten werken om de auto überhaupt op de baan te houden.

Zo gauw de auto voorspelbaarder is, is Lewis veel beter dan het merendeel van het veld.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:33:28 #300
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215756006
Ferrari heeft de beste lineup volgend jaar op de voet gevolgd door McLaren. Mercedes is afwachten net als RBR...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')