meer op: https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-op-het-moment-nietquote:Openhartig interview Til: 'Ik voel het op het moment niet'
Hoewel Guus Til twee doelpunten maakte tegen FC Utrecht, was hij niet blij met zijn optreden voor PSV. De middenvelder gaf na afloop een openhartig en ontwapenend interview over zijn huidige vorm.
PSV had in de tweede helft geen kind aan Utrecht en zegevierde met liefst 2-5. Die grote uitslag kwam mede tot stand dankzij Til, die voor zijn vierde en vijfde goal in de Eredivisie tekende. Na afloop bekende hij toch niet helemaal lekker in zijn vel te zitten. 'We hebben goed gevoetbald, maar het lukte niet vandaag, ook al had ik twee goals', zei Til meteen na de wedstrijd bij ESPN.
'De laatste tijd heb ik geen vuur meer ofzo. Misschien moet ik dit hier niet zeggen, maar ik kan niet meer blij zijn na een goal en sta zo neutraal op het veld. Ik loop er een beetje verloren bij, dat kan ik niet plaatsen. Ik loop op het veld, maar ik voel het op het moment niet. Ik kan niet eens juichen, bij wijze van spreken. Ik wil wel, maar het lukt me gewoon niet. Het was meer frustratie en dat wil ik niet. Ik wil blijheid uitstralen, maar dat lukt me gewoon even niet.'
quote:Op maandag 2 december 2024 00:56 schreef De_Pel het volgende:
Begrijpelijk, als je bij Feyenoord hebt gezeten en je nu je trucje in dat boerengat moet doen.
quote:Op maandag 2 december 2024 01:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
verruilde feyenoord al na een jaartje voor een spartak. wist niet hoe snel ie daar weg moest wezen.
Geld maakt niet gelukkig lieve Tjacka.quote:Op maandag 2 december 2024 10:05 schreef Tjacka het volgende:
Wat loopt hij te zeiken. Verdient miljoenen per jaar en is ongelukkig.
maar gelukkig heb ik geld.quote:Op maandag 2 december 2024 10:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig lieve Tjacka.
Dacht dat zijn ouders missionarissen warenquote:Op zondag 1 december 2024 22:15 schreef KingRoland het volgende:
Dapper dat hij dit deelt, dat wel.
Guus heeft God nodig.
Dit klinkt geil.quote:Op maandag 2 december 2024 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dacht dat zijn ouders missionarissen waren
Nu vraag je wel erg veelquote:Op maandag 2 december 2024 22:25 schreef Evangelion het volgende:
Bestond er maar een beroep waarbij mensen met dit soort problemen terecht konden. En dat professionele sportclubs dan mensen met dat beroep in dienst hadden.
Het is niet alleen voetbal. Het is elke dag keihard trainen, eten en rusten. Dag in, dag uit. Voor jou honderd anderen als je niet presteert.quote:Op maandag 2 december 2024 16:25 schreef Document1 het volgende:
Guus komt erachter dat voetballen en daardoor veel centjes binnenharken niet kan voorkomen dat je nog steeds een lege huls bent en blijft.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)hoord-die-onzin-zijnquote:Daarom heeft Til nu ook professionele hulp ingeschakeld. 'Iemand helpt me nu al. Daar heb ik best lang naar gezocht. Ik denk dat dat wel belangrijk is. Ik heb ook berichten van spelers gehad die zeiden dat ze me begrepen.' Wat Til wel schadelijk vindt, is hoe er door sommigen gereageerd is op het interview. 'Ik vind het opmerkelijk dat de buitenwereld er dan zo over valt. Er is in ieder geval iets op gang gekomen. Maar ik denk dat het door sommigen verkeerd is geïnterpreteerd. De mensen die zijn gaan speculeren, moeten goed in de spiegel kijken. Dit heeft misschien wel bewezen dat je dit soort dingen beter niet naar buiten kunt brengen.'
Deze begrijp ik niet. Dit is zo'n opmerking waarom in de macho (mannen)voetbalwereld mensen niet te koop lopen met hun ware emoties. Hij durft het wel en staat ver boven de macho's en dit soort posts.quote:Op maandag 2 december 2024 16:25 schreef Document1 het volgende:
Guus komt erachter dat voetballen en daardoor veel centjes binnenharken niet kan voorkomen dat je nog steeds een lege huls bent en blijft.
Ik had je al niet hoogzitten.quote:Op maandag 2 december 2024 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
huilenbalk die gast
wat wil die nou
dan stopt hij toch met voetballen en wordt hij glazenwasser ofzo...kijken of hij zich dan gelukkiger voelt
Leg eens uit.quote:Op maandag 2 december 2024 22:21 schreef PSVCL het volgende:
Niks aan de hand dus. Gewoon weer een agenda die gepusht moet worden
Ik vind dat er gewoon niet zoveel in Guus zit. Mentale problemen moet je zeker wel serieus nemen en ik kan mij dus heel goed voorstellen dat hij er nu achter komt dat voetbal en geld leuk is maar niet als het je niet gelukkig maakt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet. Dit is zo'n opmerking waarom in de macho (mannen)voetbalwereld mensen niet te koop lopen met hun ware emoties. Hij durft het wel en staat ver boven de macho's en dit soort posts.
Mentale problemen zijn extreem links, woke en voor deugersquote:
Ik dacht dat het een verzinsel van de deep State was?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mentale problemen zijn extreem links, woke en voor deugers
Ofzo
Echt alles is een complot van deugend links, de randstadmedia en de KNVB met Clay Ruperti als mastermind in z'n Feyenoord-pyjama.quote:Op maandag 2 december 2024 22:21 schreef PSVCL het volgende:
Niks aan de hand dus. Gewoon weer een agenda die gepusht moet worden
https://nos.nl/artikel/20(...)elfmoord-keeper-enkequote:Op dinsdag 3 december 2024 13:33 schreef rival het volgende:
Ik denk dat het voor anderen met deze gedachtes wel fijn is om te zien dat dit iedereen overkomt.
Ook rijke bekende voetballers waar ze het niet snel van verwachten.
Nee, zowel links als rechts is aids.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mentale problemen zijn extreem links, woke en voor deugers
Ofzo
Kom op, alles is relatief he. Ik denk niet dat Guus Til zou willen ruilen met mensen die beroepen uitvoeren die vele malen zwaarder zijn. 2 X 1,5 uur per dag trainen, met wat geluk 2 wedstrijden per week spelen en wat rusten en gamen. Ik kan me leukere levens voorstellen maar ze worden er meer dan rijkelijk voor beloond.quote:Op dinsdag 3 december 2024 01:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is niet alleen voetbal. Het is elke dag keihard trainen, eten en rusten. Dag in, dag uit. Voor jou honderd anderen als je niet presteert.
Respect voor een figuur als Cristiano Ronaldo, maar die is ook wat simpeler. Bij een speler als Messi zag je dat hij in zijn laatste jaren bij Barcelona maar rond zwerfde.
Wat ik dus wil zeggen is dat je op de top keihard en gedisciplineerd moet trainen en steeds intensiever waar veel top atleten over klagen. Een Kroos bijv was in zijn eerste seizoen bij Real doodmoe en is op redelijk jonge leeftijd gestopt
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kom op, alles is relatief he. Ik denk niet dat Guus Til zou willen ruilen met mensen die beroepen uitvoeren die vele malen zwaarder zijn. 2 X 1,5 uur per dag trainen, met wat geluk 2 wedstrijden per week spelen en wat rusten en gamen. Ik kan me leukere levens voorstellen maar ze worden er meer dan rijkelijk voor beloond.
Misschien is het voor Guus (en misschien een hoop andere leeftijdsgenoten en sporters) wel eens goed om eens een weekje mee te lopen met iemand die 40 uur per week werkt en onder de armoedegrens leeft.
Beetje realiteitsbesef zou bij die generatie geen kwaad kunnen.
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kom op, alles is relatief he. Ik denk niet dat Guus Til zou willen ruilen met mensen die beroepen uitvoeren die vele malen zwaarder zijn. 2 X 1,5 uur per dag trainen, met wat geluk 2 wedstrijden per week spelen en wat rusten en gamen. Ik kan me leukere levens voorstellen maar ze worden er meer dan rijkelijk voor beloond.
Misschien is het voor Guus (en misschien een hoop andere leeftijdsgenoten en sporters) wel eens goed om eens een weekje mee te lopen met iemand die 40 uur per week werkt en onder de armoedegrens leeft.
Beetje realiteitsbesef zou bij die generatie geen kwaad kunnen.
Kurt en Chris vergelijken met Guus Tilquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Waar heb je het over
Vertel dat tegen Kurt en Chris.
https://oor.nl/news/in_memoriam_chris_cornell_1964_2017/
Wat is het verschil. Zal ik Hemmingway en Hunter Thompson er bij doen ? Ik bedoel er mee te zeggen dat het helemaal niet om geld of weet ik wat draait. Het is niet aan beroepsgoed, geld of weet ik wat te relateren. Het verschilt per geval. Jij en ik weten helemaal niet waar het bij Til vandaan komt. Kom je straks ook met het advies dat ie dagelijks moet gaan wandelen ? Dat frisse lucht hem goed zal doen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kurt en Chris vergelijken met Guus Til
quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet. Dit is zo'n opmerking waarom in de macho (mannen)voetbalwereld mensen niet te koop lopen met hun ware emoties. Hij durft het wel en staat ver boven de macho's en dit soort posts.
quote:
De figuren die jij quote zijn bij uitstek steuntrekkers die nooit wat gepresteerd hebben in het leven. En bij de minste of geringste tegenslag in het leven de handdoek werpen. Maar ondertussen vanaf de bank online alles en iedereen de maat nemen als persoonlijk grieven over het leven. Ergo; neem ze niet serieus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |