Hihi, ik moest even lachen om deze aanvulling! Txs voor je moeite.quote:
Ik betaal 8,44 per recept Utrogestan voor 3 maanden. Maar van alle medicijnen, zowel o als P als ook de gel tegen rosacea gaat een bedrag van mijn eigen risico af.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik moet alleen bijbetalen voor de progesteron (9 euro voor een maand?).
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik betaal 8,44 per recept Utrogestan voor 3 maanden. Maar van alle medicijnen, zowel o als P als ook de gel tegen rosacea gaat een bedrag van mijn eigen risico af.
Haha, mijne is nooit op. Dit jaar net niet, denk ik.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Mijn eigen risico was in januari al op.
You beat me!quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Mijn eigen risico was in januari al op.
Correctie, ik betaalde de laatste keer 15,74 eigen bijdrage voor 168 stuks.
Oh sorry, dan heb ik je bericht precies verkeerd geïnterpreteerdquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Ik had het lijstje erbij gezet van hema's waar hij wel nog te krijgen is. Ik woon in de buurt van Roermond, hier is hij nergens meer te vinden.
Haha geen sorry, ik kan hier wel om lachen hoorquote:Op woensdag 4 december 2024 07:07 schreef amaranta het volgende:
Was het niet gewoon Sinterklaas?
Sorry, grapje op de vroege ochtend. Laten we hopen dat ze nog niet gevestigd zijn in jullie dak.
quote:Op woensdag 4 december 2024 07:07 schreef amaranta het volgende:
Was het niet gewoon Sinterklaas?
Sorry, grapje op de vroege ochtend. Laten we hopen dat ze nog niet gevestigd zijn in jullie dak.
Wij hebben toen de achterbuuf dat had en wij boven geluiden hoorden zo'n piepgeval op zolder gezet dat reageert op beweging. Moest na de eerste nacht nog even een piepje hoger omdat ik er elke keer wakker van werd, maar vlak daarna stopte als geluid van boven.quote:Op woensdag 4 december 2024 06:30 schreef Schanu het volgende:
Foi ik ben moe. Vrouwlief hoorde gisteravond en vannacht van alles op zolder en maakte mij steeds wakker. Haar conclusie is dat we steenmarters hebben.
Boven de 40 graden vind ik toch altijd wel een beetje eng. Ik snap wel dat je zelf dan niet goed slaapt. Beterschap!quote:Op woensdag 4 december 2024 08:16 schreef Mushanga71 het volgende:
Thanx @:Nijna! Was een kort nachtje. Hij had pcm genomen maar de koorts bleef stijgen, tot 40.2 Toen maar koud water gehaald en een natte doek op zn voorhoofd gelegd. Hij was wél vrolijk, heel weirdHij sliep daarna gelukkig wel. Ik niet
![]()
Boh, das kut @:Schanu Hopelijk valt het mee en was het idd Sinterklaas of Batman
Dank! Ja, gek is dat he, zodra het boven de 40C komt, voelt het niet prettig.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Boven de 40 graden vind ik toch altijd wel een beetje eng. Ik snap wel dat je zelf dan niet goed slaapt. Beterschap!
@:Schanu het is voor het eerst dat ik hoor over een plaag van steenmarters, maar het klinkt niet tof. Hopelijk valt het mee!
Fluffy koala etui in the pocket! Ik zal morgen op kantoor eens kijken of het in een envelop kan en hoe zwaar het dan wordt. Kan volgens mij prima.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hihi, ik moest even lachen om deze aanvulling! Txs voor je moeite.
Jaaaaaaaaaaah!quote:Op woensdag 4 december 2024 16:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Fluffy koala etui in the pocket! Ik zal morgen op kantoor eens kijken of het in een envelop kan en hoe zwaar het dan wordt. Kan volgens mij prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |