abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215760068
En hem meenemen als ie er is natuurlijk :P
  dinsdag 3 december 2024 @ 20:29:58 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215760154
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:23 schreef Aure het volgende:
En hem meenemen als ie er is natuurlijk :P
Hihi, ik moest even lachen om deze aanvulling! Txs voor je moeite.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 20:42:50 #128
5428 crew  miss_sly
pi_215760331
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o

Ik moet alleen bijbetalen voor de progesteron (9 euro voor een maand?).
Ik betaal 8,44 per recept Utrogestan voor 3 maanden. Maar van alle medicijnen, zowel o als P als ook de gel tegen rosacea gaat een bedrag van mijn eigen risico af.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215760479
@Aure als hij er toch niet is, stuur me even een berichtje! Dan kan ik bij de Hema hier in de stad voor @Tink89 kijken (daar staat hij op beperkte voorraad, maar wie weet).
pi_215760546
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik betaal 8,44 per recept Utrogestan voor 3 maanden. Maar van alle medicijnen, zowel o als P als ook de gel tegen rosacea gaat een bedrag van mijn eigen risico af.
:D
Mijn eigen risico was in januari al op.
Correctie, ik betaalde de laatste keer 15,74 eigen bijdrage voor 168 stuks.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vanyel op 03-12-2024 21:04:09 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 21:00:30 #131
5428 crew  miss_sly
pi_215760580
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Haha, mijne is nooit op. Dit jaar net niet, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215760867
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Correctie, ik betaalde de laatste keer 15,74 eigen bijdrage voor 168 stuks.
You beat me!
Mijne was begin feb op :+
En in 2025 half feb, eerste psych afspraak is week later dan vorig jaar (na 3x psych is het op, en ga om de week).
pi_215761064
Mijn nachtkastje staat, door zoon in elkaar gezet :)
Heeft ie nu ineens wel koorts, 39.2C :o

En ligt een sollicitatie in de mail. Van iemand uit Brazilië 8)7 Zal ik antwoorden dat we geen reiskosten vergoeden? :+

[ Bericht 35% gewijzigd door Mushanga71 op 03-12-2024 21:48:23 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215761764
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:07 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik ook. Ik had het lijstje erbij gezet van hema's waar hij wel nog te krijgen is. Ik woon in de buurt van Roermond, hier is hij nergens meer te vinden.
Oh sorry, dan heb ik je bericht precies verkeerd geïnterpreteerd :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215762562
Foi ik ben moe. Vrouwlief hoorde gisteravond en vannacht van alles op zolder en maakte mij steeds wakker. Haar conclusie is dat we steenmarters hebben. We hadden een paar weken terug al een bedrijf laten komen voor een offerte voor het steenmarterproof maken van de dakgoten en alles. Nog niks ontvangen maar volgens vrouwlief zijn we nu dus ook te laat.

En misschien heeft ze gelijk als we heel veel pech hebben. Want die krengen zijn hier heel actief en we zagen vorige maand ook pootafdrukken op ons autodak. Dus nu een inspectie inplannen om te controleren of ze zich niet al gehuisvest hebben onder onze dakpannen. En vrouwlief rekent ons alvast failliet want schade hieruit voortkomend wordt niet vergoed dus dan moeten we zelf een nieuw dak gaan bekostigen. Ik ben zelf meer van het panikeren als we feiten hebben dus eerst die inspectie maar eens afwachten.

In ieder geval; góédemorgen! :Z
  woensdag 4 december 2024 @ 06:44:44 #136
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215762619
Ai, dat zou inderdaad wel heftig zijn, Schanu. Goed dat je op de feiten wacht. Wij hebben ook twee jaren heel veel lawaai en geritsel gehoord in het dak (we slapen op zolder). Het bleken uiteindelijk dwergvleermuizen te zijn. Dus het kan inderdaad meevallen. Ik duim voor jullie dat het geen steenmarter is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 4 december 2024 @ 07:07:25 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215762737
Was het niet gewoon Sinterklaas?

Sorry, grapje op de vroege ochtend. Laten we hopen dat ze nog niet gevestigd zijn in jullie dak.
pi_215762847
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 07:07 schreef amaranta het volgende:

Sorry, grapje op de vroege ochtend. Laten we hopen dat ze nog niet gevestigd zijn in jullie dak.
Haha geen sorry, ik kan hier wel om lachen hoor :')
pi_215762925
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 07:07 schreef amaranta het volgende:

Maar steenmarters zijn wel irritante beesten. Mijn schoonouders hebben er in hun vakantiehuis veel last van.
Ze eten daar ook regelmatig autokabels door. En dan kun je dus niet naar huis.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215762984
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 06:30 schreef Schanu het volgende:
Foi ik ben moe. Vrouwlief hoorde gisteravond en vannacht van alles op zolder en maakte mij steeds wakker. Haar conclusie is dat we steenmarters hebben.
Wij hebben toen de achterbuuf dat had en wij boven geluiden hoorden zo'n piepgeval op zolder gezet dat reageert op beweging. Moest na de eerste nacht nog even een piepje hoger omdat ik er elke keer wakker van werd, maar vlak daarna stopte als geluid van boven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 04-12-2024 08:10:53 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215762997
Ik heb mn eigen risico de afgelopen jaren steeds wel ruim opgebruikt zeg maar...
Ggz is duur, dus blij dat er een verzekering bestaat!

Steenmarters onder je dak... :{ ik duim dat het toch meevalt @Schanu

@Mushanga71 beterschap voor zoon!
Fake it till you make it...
pi_215763218
Thanx @Nijna! Was een kort nachtje. Hij had pcm genomen maar de koorts bleef stijgen, tot 40.2 Toen maar koud water gehaald en een natte doek op zn voorhoofd gelegd. Hij was wél vrolijk, heel weird :? Hij sliep daarna gelukkig wel. Ik niet :O

Boh, das kut @Schanu Hopelijk valt het mee en was het idd Sinterklaas of Batman ;)
If they say
pi_215763468
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:16 schreef Mushanga71 het volgende:
Thanx @:Nijna! Was een kort nachtje. Hij had pcm genomen maar de koorts bleef stijgen, tot 40.2 Toen maar koud water gehaald en een natte doek op zn voorhoofd gelegd. Hij was wél vrolijk, heel weird :? Hij sliep daarna gelukkig wel. Ik niet :O

Boh, das kut @:Schanu Hopelijk valt het mee en was het idd Sinterklaas of Batman ;)
Boven de 40 graden vind ik toch altijd wel een beetje eng. Ik snap wel dat je zelf dan niet goed slaapt. Beterschap! :*

@Schanu het is voor het eerst dat ik hoor over een plaag van steenmarters, maar het klinkt niet tof. Hopelijk valt het mee!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215763706
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:47 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Boven de 40 graden vind ik toch altijd wel een beetje eng. Ik snap wel dat je zelf dan niet goed slaapt. Beterschap! :*

@:Schanu het is voor het eerst dat ik hoor over een plaag van steenmarters, maar het klinkt niet tof. Hopelijk valt het mee!
Dank! Ja, gek is dat he, zodra het boven de 40C komt, voelt het niet prettig.
Komt bij dat hij Kawasaki heeft gehad en daar één van de kenmerken is, dat koorts niet zakt met pcm. En dat was vannacht ook zo dus dan schiet ik in de stress :@ Statistisch gezien kan hij het niet nog een keer krijgen, maar toch.
Hij is net wakker, nog wel koorts 38C dus das behapbaar.
If they say
pi_215763715
Wij hebben in onze kelderkast een marter verjager. Die werd aangeraden tegen de muizen. Geeft geluid en lichtflitsen. Kan je nog overwegen voor op zolder.

Onze monteurs doen die dingen vaak onder de motorkap, blijken goed te helpen.
pi_215764225
40 graden is wel hoog voor een ouder kind idd. Gelukkig is het gedaald.

Beesten in huis zijn niet fijn! hier ooit een rat in ons oude huis gehad. Daar kwamen we achter toen we gingen verhuizen. Hier zijn wel steenmarters gezien door de buren, maar hebben er zelf geen last van.

Hier alleen de kosten van de Qlaira-aniticonceptie. Die heb ik nodig voor mijn PDS/mogelijke endometriose. En het lijkt erop dat ze mijn overgang ook dempen (moest een jaar over naar een ander soort door tekorten en toen had ik meer klachten). Die 150 euro per jaar heb ik daar wel voorover.
pi_215765026
Die piepdingen hebben wij hier inderdaad ook, we hebben er ook één onder de motorkap van onze auto laten installeren toen een overbuurman uit het hof voor de 2e keer met doorgebeten kabels kampte. Maar ze zijn volhardend hier. Heb er wel eens één over de schutting zien lopen, zijn best gave beesten om te zien, maar alleen buitenshuis aub.

Fijn dat de koorts bij je zoon is gedaald Mush, hopelijk blijft het verder dalen en knapt hij snel weer volledig op!
pi_215765246
Ik heb ook zo'n ding onder de motorkap, in mijn oude auto hebben ze aan de kabels zitten knabbelen :{ .
Fake it till you make it...
pi_215767797
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:29 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Hihi, ik moest even lachen om deze aanvulling! Txs voor je moeite.
Fluffy koala etui in the pocket! Ik zal morgen op kantoor eens kijken of het in een envelop kan en hoe zwaar het dan wordt. Kan volgens mij prima.
  woensdag 4 december 2024 @ 16:26:40 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215767830
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:24 schreef Aure het volgende:

[..]
Fluffy koala etui in the pocket! Ik zal morgen op kantoor eens kijken of het in een envelop kan en hoe zwaar het dan wordt. Kan volgens mij prima.
Jaaaaaaaaaaah!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')