SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Te hard gebolktquote:Op zondag 1 december 2024 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik nog steeds geen punt?![]()
Ik ook niet. Er werd te hard gebolkt vandaagquote:Op zondag 1 december 2024 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik nog steeds geen punt?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat u vindt mag u voor u zelf houdenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zondag bolkdag
Misschien toch maar eens aan het huishouden gaan beginnen nu
Of een andere keerquote:Op zondag 1 december 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Zondag bolkdag
Misschien toch maar eens aan het huishouden gaan beginnen nu![]()
![]()
Morgen weer een dagquote:Op zondag 1 december 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Zondag bolkdag
Misschien toch maar eens aan het huishouden gaan beginnen nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als je het lang genoeg laat liggen welquote:
Stof monstertjesquote:Op zondag 1 december 2024 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat liggen wel
HoiAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Ik ben er weer.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Heb je niet meer stocontacten?quote:Op zondag 1 december 2024 20:02 schreef M_0_0_N het volgende:
Kan mijn elektrische dekentje niet aan doen, laptop is aan de oplader
Auwquote:Op zondag 1 december 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Teen gestoten aan mn pepieter, nagel half gebroken![]()
Kusje erop![]()
![]()
Aan je wat? Maar dat is wel auwiequote:Op zondag 1 december 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Teen gestoten aan mn pepieter, nagel half gebroken
Het één of het anderquote:Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jawel maar niet bij de banken anders kan ik niet op de laptop
![]()
![]()
Ah zo..misschien een kleine stekkerdoos kopen?quote:Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jawel maar niet bij de banken anders kan ik niet op de laptop
Blk
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja das wel handigquote:Op zondag 1 december 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo..misschien een kleine stekkerdoos kopen?![]()
![]()
Ja hij kan de pijn niet voor je verzachtenquote:Op zondag 1 december 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, is best pijnlijk.
Ieh voeten kussen, daar zal @:loveyoulongtime wel iets van vinden![]()
![]()
Nee, das wel jammerquote:Op zondag 1 december 2024 20:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hij kan de pijn niet voor je verzachten
Standaard snoei en tevens keiharde bolk dan
UghAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
HaloaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We maken allemaal fouten in ons levenquote:![]()
Maar dat kloontje is wel een heel grove fout
Deze Bolk nietquote:Op zondag 1 december 2024 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We maken allemaal fouten in ons leven![]()
Maar dat kloontje is wel een heel grove fout![]()
![]()
Deze Bolk daarentegen is ook van subliem niveauquote:
Absoluutquote:Op zondag 1 december 2024 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze Bolk daarentegen is ook van subliem niveau![]()
![]()
Ohja, bolken, bijna vergeten.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oud nieuws.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Nee dat zijn geen kloontjes van mequote:Op zondag 1 december 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh, ik sta tussen 2 van mn favoriete mannen![]()
![]()
Tower Bridgequote:Op zondag 1 december 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh, ik sta tussen 2 van mn favoriete mannenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Moet je niet doenquote:Op zondag 1 december 2024 18:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]je snapte m niet. Ik was mezelf weer eens aan het beledigen
![]()
![]()
Het menu voor vandaag?quote:Op zondag 1 december 2024 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.oetker.nl/producten/s/pizzasnacks/la-mia-familia![]()
![]()
Een La Familia pizza van oetkerquote:Op zondag 1 december 2024 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.oetker.nl/producten/s/pizzasnacks/la-mia-familia![]()
![]()
Dat heet in het Nederlands gewoon een 'gadverdamme godvertering tering smerig stuk karton dat je hond nog zou onder pissen!![]()
![]()
'
Lekker hoor al kan je een tower Bridge ook hier doenquote:Op zondag 1 december 2024 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, vrijdag stap ik in de trein naar Londen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Boven. Ik heb mijn dominantie getoond.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Scheelt een hoop gedoequote:Op zondag 1 december 2024 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker hoor al kan je een tower Bridge ook hier doen![]()
![]()
Oh, ik had je opmerking even anders geïnterpreteerdquote:
Maar ik zei 2 van de, het kunnen er dus nog veel meer zijn
Dit weekend was overduidelijk veel te kortTrotste mama van Ambar
Wordt tijd voor een promotie zodat ik 4 dagen kan gaan werkenTrotste mama van Ambar
Ohjaquote:Op zondag 1 december 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik had je opmerking even anders geïnterpreteerd
Maar ik zei 2 van de, het kunnen er dus nog veel meer zijn![]()
![]()
Maar op locatie is het vast nog leuker. Misschien binnenkort ook maar weer eens de Eifeltower bezoekenquote:Op zondag 1 december 2024 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker hoor al kan je een tower Bridge ook hier doen
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Benieuwd naar de foto'squote:Op zondag 1 december 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar op locatie is het vast nog leuker. Misschien binnenkort ook maar weer eens de Eifeltower bezoeken![]()
![]()
En de Fawlty Towerquote:Op zondag 1 december 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar op locatie is het vast nog leuker. Misschien binnenkort ook maar weer eens de Eifeltower bezoeken
En de Pisa Tower![]()
![]()
Bolkmaster 5000, nu bij TV-shop!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Is trekbroodquote:Op zondag 1 december 2024 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een La Familia pizza van oetker![]()
![]()
Dat heet in het Nederlands gewoon een 'gadverdamme godvertering tering smerig stuk karton dat je hond nog zou onder pissen!![]()
![]()
'
R.I.P DTS.![]()
Samurai pizza cats!I'm surrounded by morons!
Guido vinnie en dingesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Participation awards for everybodyquote:
I'm surrounded by morons!
bolkI'm surrounded by morons!
Ik ga toch maar even de berging induiken of ik toevallig de haakjes daar heb gelaten of dat ik daar iets van ijzerdraad hebTrotste mama van Ambar
Succesquote:Op zondag 1 december 2024 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga toch maar even de berging induiken of ik toevallig de haakjes daar heb gelaten of dat ik daar iets van ijzerdraad hebWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Paperclips?quote:Op zondag 1 december 2024 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga toch maar even de berging induiken of ik toevallig de haakjes daar heb gelaten of dat ik daar iets van ijzerdraad hebCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Blijft dat wel hangen?quote:Op zondag 1 december 2024 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
Die heb ik regelmatig gebruikt bij gebrek aan kersthaakjesWerewolf
BolkhaakI'm surrounded by morons!
Ik heb alleen hele felgekleurde en dat valt wel echt opquote:Trotste mama van Ambar
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 1 december 2024 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
jazeker; en die kun je nog een beetje verbuigen ookWerewolf
Ik ook ja! Werkt prima!quote:Op zondag 1 december 2024 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
Die heb ik regelmatig gebruikt bij gebrek aan kersthaakjesCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
PukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even iets anders.
Deze quote uit OML vergeet ik nooit
“Als iemand zegt dat ik de strijd verloren heb, dan poep ik als duif op je”
Werewolf
Mooie kwootquote:Op zondag 1 december 2024 20:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even iets anders.
![]()
![]()
In the GettttooooAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Knotsgekquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zondag 1 december 2024 20:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even iets anders.
![]()
![]()
Shitzooiquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wat enorm verdrietig.quote:Op zondag 1 december 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was pas 7
Het voelt zo oneerlijkIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
aja om dat ik met moelijk heb heb ik niks gezegd
maar violeta is nominiert en moet waarschijnlik
dienstag gaan![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blij dat ik nog even op mijn foon keek voor het slapen gaan![]()
![]()
![]()
waarom heb jij daar moeilijk met?quote:Op zondag 1 december 2024 21:03 schreef mario390 het volgende:
dienstag gaan![]()
[ afbeelding ]
het is maar tv?
mja, je kijkt dat dag en nacht natuurlijk![]()
Alsof ie erbij isquote:Op zondag 1 december 2024 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
waarom heb jij daar moeilijk met?
het is maar tv?
mja, je kijkt dat dag en nacht natuurlijk![]()
![]()
Ja, er komt wel weer iemand anders voor terug.quote:Op zondag 1 december 2024 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
waarom heb jij daar moeilijk met?
het is maar tv?
mja, je kijkt dat dag en nacht natuurlijkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Heeft ze ook stalpoten?quote:Op zondag 1 december 2024 21:03 schreef mario390 het volgende:
dienstag gaan![]()
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
En blonde stoot met dikke jetsers!quote:Op zondag 1 december 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, er komt wel weer iemand anders voor terug.![]()
![]()
geen idee johquote:Op zondag 1 december 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
daar komt niemand mer, 22 dez.is finalequote:Op zondag 1 december 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hebben ze samen een pyjama aan? of allebei dezelfde?quote:Op zondag 1 december 2024 21:03 schreef mario390 het volgende:
dienstag gaan![]()
[ afbeelding ]![]()
dat duurt gelukkig nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langquote:Op zondag 1 december 2024 21:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar komt niemand mer, 22 dez.is finale
hoeveel sokken zijn dat? @mascara-klodder ?![]()
deze week is borderij proef, met dieren verzorgenquote:Op zondag 1 december 2024 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
hebben ze samen een pyjama aan? of allebei dezelfde?
maar geen echte dieren![]()
Pom pom pomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stokpaardjes?quote:Op zondag 1 december 2024 21:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze week is borderij proef, met dieren verzorgen
omg het is echt allemaal zo nep ookquote:Op zondag 1 december 2024 21:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze week is borderij proef, met dieren verzorgen
![]()
nja je moet wat he, als je niet kunt slapen![]()
Ik toch ookquote:Op zondag 1 december 2024 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Weetikveel lul ook maar wat![]()
![]()
Nee dat kerst liedkequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Arne Slot
R.I.P DTS.![]()
Leuke foto van @sp3c Maar ligt het aan mij of begint hij steeds meer op jouw hondje te lijken?quote:![]()
Das wel vaker toch?quote:Op zondag 1 december 2024 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuke foto van @:sp3c Maar ligt het aan mij of begint hij steeds meer op jouw hondje te lijken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: