Was lucky natuurlijk maar de xG wel beïnvloed door die rebound-kansen denk ik?quote:Op maandag 2 december 2024 11:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vrij simpel? Als je uit bij NEC eindigt met bijna de helft van de xG van die ploeg dan kun je toch moeilijk spreken van simpel. Het is voor Ajax vooral hopen dat Feyenoord niet ergens de vorm gaat hervinden, want anders wordt je gewoon 3de natuurlijk.
De ondergrens is drastisch verbeterd t.a.v. vorig seizoen; maar dat sloeg ook helemaal nergens op natuurlijk. Ik ben zelf nog niet bepaald onder de indruk van Ajax, maar dat komt ook simpelweg door het (gebrek aan) materiaal wat ze hebben. Als Weghorst keer op keer de meubelen moet redden dan weet je ongeveer hoe de status is.
Scoren uit de kansen die je krijgt is wel een dingetje, dat % ligt bij PSV heel hoog in de eredivisie, maar heb de indruk dat het bij Ajax hoger ligt dan bij Feyenoord bijvoorbeeld, maar het zal vast ergens bijgehouden worden.quote:Op maandag 2 december 2024 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was lucky natuurlijk maar de xG wel beïnvloed door die rebound-kansen denk ik?
Als hij die had dan is hij er net zo aan toe als Korsakov Frans.quote:Op maandag 2 december 2024 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
@:Paul zijn hoop op een kampioenschap definitief vermorzelen.
xG;quote:Op maandag 2 december 2024 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scoren uit de kansen die je krijgt is wel een dingetje, dat % ligt bij PSV heel hoog in de eredivisie, maar heb de indruk dat het bij Ajax hoger ligt dan bij Feyenoord bijvoorbeeld, maar het zal vast ergens bijgehouden worden.
Dat is toch expected goals? Dat gaat om de gecreëerde kansen, ik bedoel dat PSV meer scoort uit de kansen die ze creëren dan Ajax en Feyenoord, daar zal ook vast een statistiek van zijn.quote:Op maandag 2 december 2024 17:25 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
xG;
PSV: 32.9
Ajax: 25.3
Feyenoord: 24.6
Dan hebben we nog "Big chances" Neem aan dat het gaat om grote kansen gecreëerd.quote:Op maandag 2 december 2024 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch expected goals? Dat gaat om de gecreëerde kansen, ik bedoel dat PSV meer scoort uit de kansen die ze creëren dan Ajax en Feyenoord, daar zal ook vast een statistiek van zijn.
Wel grappig dat dit Ajax zelfs meer creëert dan Feyenoord.
De bal is rond.quote:
Dat is een kwestie van delen door aantal doelpunten. Dan zie je dat ze allemaal overpresteren maar Ajax het minst psv inderdaad het meest.quote:Op maandag 2 december 2024 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch expected goals? Dat gaat om de gecreëerde kansen, ik bedoel dat PSV meer scoort uit de kansen die ze creëren dan Ajax en Feyenoord, daar zal ook vast een statistiek van zijn.
Wel grappig dat dit Ajax zelfs meer creëert dan Feyenoord.
Dat cijfer wordt natuurlijk ernstig vertekend als je 2 spitsen Brobbey en Woutje Weghorst zijn.quote:Op maandag 2 december 2024 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scoren uit de kansen die je krijgt is wel een dingetje, dat % ligt bij PSV heel hoog in de eredivisie, maar heb de indruk dat het bij Ajax hoger ligt dan bij Feyenoord bijvoorbeeld, maar het zal vast ergens bijgehouden worden.
Ben je nou zo dom of gewoon Brabander? Het rendement van Weghorst ligt juist heel hoog, hij kan verder niet voetballen maar scoren doet hij wel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat cijfer wordt natuurlijk ernstig vertekend als je 2 spitsen Brobbey en Woutje Weghorst zijn.
Jaquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:29 schreef Tarado het volgende:
@Solispolar Ben je nou zo dom of gewoon Brabander?
Waar komt die Ron Jans haat vandaan. Zelfs bij verlies woensdag doen ze het top.quote:Op maandag 2 december 2024 09:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Woensdag Ron Jans even definitief het ravijn in duwen.
Wij zijn tegen racisme.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar komt die Ron Jans haat vandaan. Zelfs bij verlies woensdag doen ze het top.
Ik zeg niet dat het topsteden zijn, maar als je het verschil tussen Tilburg en Eindhoven niet direct ziet dan heb je echt stront in je ogen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:15 schreef Wotte het volgende:
Sowieso dat gedweep van die Brabanders met hun provincie nooit begrepen. Alleen Den Bosch heeft nog wat charme. Voor de rest of je nou in Tilburg of Eindhoven bent maakt geen wezenlijk verschil.
Je had bij wijze van spreken ook net zo goed in Roosendaal kunnen staan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het topsteden zijn, maar als je het verschil tussen Tilburg en Eindhoven niet direct ziet dan heb je echt stront in je ogen.
Normaliter vermakelijk tussendoortje, nu belangrijk potje idd. En meneer Jans heeft meestal wel een plannetje. Maar wij tegenwoordig ook.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat een pot tegen Utrecht in deze fase van het seizoen zo belangrijk zou zijn
Daar lijkt het de laatste wedstrijden anders niet echt op.quote:
Dat roulatiesysteem is ook wel deel van een plan, maar even schrikken als je ineens met oa Rasmussen, vd Boomen en Hlynson staat en meer Kaplan besluit dat ie niet meer kan voetballen; dan wordt het allemaal wel wat lastiger.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar lijkt het de laatste wedstrijden anders niet echt op.
Vandaag weer de sterkste opstelling neem ik aan, onder andere Henderson.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:00 schreef manny het volgende:
[..]
Dat roulatiesysteem is ook wel deel van een plan, maar even schrikken als je ineens met oa Rasmussen, vd Boomen en Hlynson staat en meer Kaplan besluit dat ie niet meer kan voetballen; dan wordt het allemaal wel wat lastiger.
Met dat soort namen ben je gewoon een B elftal dat van iedere ploeg kan verliezen. Tegen Zwolle was het niks, bij Sociedad maak je het in de eerste helft niet af en tegen NEC was het opnieuw niet om aan te gluren. Dan win je wel 2/3 wedstrijden, maar het is duidelijk anders qua gevoel en drive dan in de weken daarvoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:00 schreef manny het volgende:
[..]
Dat roulatiesysteem is ook wel deel van een plan, maar even schrikken als je ineens met oa Rasmussen, vd Boomen en Hlynson staat en meer Kaplan besluit dat ie niet meer kan voetballen; dan wordt het allemaal wel wat lastiger.
Ik zie dat de oorwassing van PSV nog niet bij je binnengekomen is.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:13 schreef Paul het volgende:
AJAX GAAT ERAAN OLE OLEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jonge wacht nou maar af jongequote:Op woensdag 4 december 2024 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dat de oorwassing van PSV nog niet bij je binnengekomen is.
4-1quote:Op woensdag 4 december 2024 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
Utrecht verloor kansloos thuis van Feyenoord en PSV.
Simpele 2-0 vanavond
Wat heeft dit "Vitesse Arnhem" plaatje met het topic van doen?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:13 schreef Paul het volgende:
AJAX GAAT ERAAN OLE OLEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |