Die linie moet wel erg matig zijn eigenlijk. Lang, Pepe en de Jong is niks mis mee. Plus middenveld dat gewoon goed is. Spelers als Dest en Dumfries zijn omgebouwde aanvallers. Net als Reiziger en Bogarde bv. Zijn die zo moeilijk te vinden of op te leiden ?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Middenvelders is dan, mits iedereen fit, de linie waarin PSV inderdaad een gigantische keuze heeft. Maar vooral achterin is het toch vrij matig gesteld met de keuze hoor.
Ik heb geen idee, maar PSV komt ook niet verder dan 2 van origine aanvallende middenvelders om proberen te toveren tot back (Mauro en Ledezma), of een slechte zelf opgeleide back in Dams. Dest en Karsdorp zijn voor PSV begrippen topbacks, maar zodra die niet kunnen spelen sta je voor lul, al vult Mauro het vaak nog wel OK in.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die linie moet wel erg matig zijn eigenlijk. Lang, Pepe en de Jong is niks mis mee. Plus middenveld dat gewoon goed is. Spelers als Dest en Dumfries zijn omgebouwde aanvallers. Net als Reiziger en Bogarde bv. Zijn die zo moeilijk te vinden of op te leiden ?
We hebben Nagalo gehaald voor de lappenmand he?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar PSV komt ook niet verder dan 2 van origine aanvallende middenvelders om proberen te toveren tot back (Mauro en Ledezma), of een slechte zelf opgeleide back in Dams. Dest en Karsdorp zijn voor PSV begrippen topbacks, maar zodra die niet kunnen spelen sta je voor lul, al vult Mauro het vaak nog wel OK in.
Maar ook centraal is het allemaal dun, als Boscagli of Flamingo dalijk een keer geschorst is, of een blessure oploopt, heb je echt een probleem. Obispo toont al jaren aan dat het niets is, en verdere back-ups heb je niet.
Bella-Kotchap 2.0 tot nu toe jaquote:Op woensdag 11 december 2024 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben Nagalo gehaald voor de lappenmand he?
Karsdorp speelde gisteren anders minstens zo kut als Dams. Geen idee waar die gozer allemaal mee bezig was, maar in de belangrijkere wedstrijden heeft die gast het vaak ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar PSV komt ook niet verder dan 2 van origine aanvallende middenvelders om proberen te toveren tot back (Mauro en Ledezma), of een slechte zelf opgeleide back in Dams. Dest en Karsdorp zijn voor PSV begrippen topbacks, maar zodra die niet kunnen spelen sta je voor lul, al vult Mauro het vaak nog wel OK in.
Maar ook centraal is het allemaal dun, als Boscagli of Flamingo dalijk een keer geschorst is, of een blessure oploopt, heb je echt een probleem. Obispo toont al jaren aan dat het niets is, en verdere back-ups heb je niet.
Gisteren defensief nog een van de betere. Aanvallend echt slecht.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:58 schreef Elan het volgende:
Blij dat jullie Karsdorp hebben gehaald en niet Feyenoord.
Die kan er echt geen klote meer van.
Gisteren deelde die lekker mee in de malaise inderdaad, maar normaal gesproken vind ik hem in de Eredivisie in ieder geval prima. Ja, OK, Dest is nog een niveautje hoger, dat wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Karsdorp speelde gisteren anders minstens zo kut als Dams. Geen idee waar die gozer allemaal mee bezig was, maar in de belangrijkere wedstrijden heeft die gast het vaak ook niet.
Kan hij wel veel stoere plakplaatjes hebben, maar volgens mij is het mentaal gewoon een drol eerste klas.
Mwah, uitverdedigen is ook verdedigen en dat lukte voor geen meter. En dan heb ik het nog niet eens over opbouwen, maar simpelweg de bal wegkrijgen was al te lastig.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren defensief nog een van de betere. Aanvallend echt slecht.
Dn ben ik blij dat ik Brest niet gezien heb.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
Zelfde als Brest-uit dit maar dan nu zelfs zonder kansen. Wat een drama. Totaal geen snelheid en diepte op de vleugels voorin ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |