En was zijn coach dol op hem, die toevallig naar de slechtst gerunde rijke club ter wereld ging.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het Antony scenario alleen speelde die toen voor Brazilië
Hij is inmiddels naar zijn oude niveau aan het groeien. Word ook weer gevaarlijker. En verricht ook vuil werk.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan, maar als jij serieus Bakayoko lekker vindt voetballen is er iets heel ergs mis met je ogen en zou ik heel snel de huisarts bellen.
Het verschil is alleen dat Lang wel gevaarlijk was en Bakayoko eigenlijk aanvallend werkelijk 0,0 heeft gebracht. Verder vond ik Dams, Mauro en Saibari echt zo onwijs slecht.. Die eerste 2 dusdanig dat ik me bijna ging afvragen of ze niet omgekocht waren. Mauro heeft volgens mij echt 99 van de 100 ballen ingeleverd en voor de rest verstoppertje lopen spelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is inmiddels naar zijn oude niveau aan het groeien. Word ook weer gevaarlijker. En verricht ook vuil werk.
Ik vond gisteren Lang een grotere stoorzender.
Dams speelt al maanden slecht, die had 1 of 2 leuke wedstrijden helemaal aan het begin, verder zie je totaal geen progressie bij die jongen, eerder achteruitgang.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat Lang wel gevaarlijk was en Bakayoko eigenlijk aanvallend werkelijk 0,0 heeft gebracht. Verder vond ik Dams, Mauro en Saibari echt zo onwijs slecht.. Die eerste 2 dusdanig dat ik me bijna ging afvragen of ze niet omgekocht waren. Mauro heeft volgens mij echt 99 van de 100 ballen ingeleverd en voor de rest verstoppertje lopen spelen.
Na de winterstop hopelijk snel weer Dest erbij; Dams kan eigenlijk niet.. die zou bij de Graafschap niet positief opvallen.
Bakayoko vond ik eigenlijk nog zo'n beetje de beste bij PSV, al komt dat wellicht ook door het referentiekader.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dams speelt al maanden slecht, die had 1 of 2 leuke wedstrijden helemaal aan het begin, verder zie je totaal geen progressie bij die jongen, eerder achteruitgang.
Ik vond Flamingo ook tegenvallen, die werd toch vrij vaak in de luren gelegd door een verder vrij middelmatige spits van Brest.
Maar goed, wie speelde wel goed gisteren buiten Benitez
Wat een onzin. Vooral omdat dit helemaal geen 'topwedstrijd' was. Gewoon een CL wedstrijd tegen een conference league ploeg. Het was inderdaad (zoals ik hierboven al lees) gewoon een collectieve offday; en dan had je alsnog minimaal gelijk moeten spelen gezien de verhoudingen.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bosz en topwedstrijden is toch gewoon het bekende probleem.
Dams is ook niet bepaald een moderne verdediger hé. Puur verdedigend is hij 'ok', maar aanvallend echt 0,0 inbreng natuurlijk. Geen drang naar voren, geen goede inspeelpass, absoluut geen goede voorzet.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dams speelt al maanden slecht, die had 1 of 2 leuke wedstrijden helemaal aan het begin, verder zie je totaal geen progressie bij die jongen, eerder achteruitgang.
Ik vond Flamingo ook tegenvallen, die werd toch vrij vaak in de luren gelegd door een verder vrij middelmatige spits van Brest.
Maar goed, wie speelde wel goed gisteren buiten Benitez
Vraag me of Dams bij Heracles of NAC in basis eindigt. Misschien bij een Almere city.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vooral omdat dit helemaal geen 'topwedstrijd' was. Gewoon een CL wedstrijd tegen een conference league ploeg. Het was inderdaad (zoals ik hierboven al lees) gewoon een collectieve offday; en dan had je alsnog minimaal gelijk moeten spelen gezien de verhoudingen.
[..]
Dams is ook niet bepaald een moderne verdediger hé. Puur verdedigend is hij 'ok', maar aanvallend echt 0,0 inbreng natuurlijk. Geen drang naar voren, geen goede inspeelpass, absoluut geen goede voorzet.
Maar ach; vorig jaar wel ontzettend verwend geweest met Dest die zo ongeveer tegelijkertijd de beste vleugelverdediger en buitenspeler van de Eredivisie was.
Gezien zijn staat van dienst bij Jong PSV denk ik dat niet. Maar goed, uiteindelijk kun je dat die jongen niet verwijten. Earnie heeft daar gigantisch hard gefaald, al vinden heel veel users hier van niet. En ja, dat ligt ook gedeeltelijk aan de extra blessure van Schouten natuurlijk, want je zou ook Mauro daar neer kunnen zetten.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vraag me of Dams bij Heracles of NAC in basis eindigt. Misschien bij een Almere city.
Hij had daar gewoon iemand voor moeten huren inderdaad. Schouten is pech, maar er kan altijd iemand geblesseerd raken. Saibari bijvoorbeeld is ook erg blessuregevoelig gebleken de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gezien zijn staat van dienst bij Jong PSV denk ik dat niet. Maar goed, uiteindelijk kun je dat die jongen niet verwijten. Earnie heeft daar gigantisch hard gefaald, al vinden heel veel users hier van niet. En ja, dat ligt ook gedeeltelijk aan de extra blessure van Schouten natuurlijk, want je zou ook Mauro daar neer kunnen zetten.
Ik vond Lang eigenlijk ook nauwelijks gevaar stichten. Baka had nog een schot in de korte hoek die mij direct bijstaat, dus niet 0,0.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat Lang wel gevaarlijk was en Bakayoko eigenlijk aanvallend werkelijk 0,0 heeft gebracht. Verder vond ik Dams, Mauro en Saibari echt zo onwijs slecht.. Die eerste 2 dusdanig dat ik me bijna ging afvragen of ze niet omgekocht waren. Mauro heeft volgens mij echt 99 van de 100 ballen ingeleverd en voor de rest verstoppertje lopen spelen.
Na de winterstop hopelijk snel weer Dest erbij; Dams kan eigenlijk niet.. die zou bij de Graafschap niet positief opvallen.
Saibari heeft in de 2de helft zo belachelijk veel ballen ingeleverd.. niet normaal meer. Werkelijk niks kwam aan.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vond Lang eigenlijk ook nauwelijks gevaar stichten. Baka had nog een schot in de korte hoek die mij direct bijstaat, dus niet 0,0.
Saibari was niet slecht, maar die pietlut van een scheids floot hem vaak af voor niet meer dan mannelijk voetbal. En hij had natuurlijk pech met die bal binnenkant paal.
Het doelpunt kwam ook uit een vrije trap na een non-overtreding.
De cheques voor Saibari en Bakayoko kunnen na deze vertoning wel weer opgeborgen worden.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Saibari heeft in de 2de helft zo belachelijk veel ballen ingeleverd.. niet normaal meer. Werkelijk niks kwam aan.
En los van schoten vond ik Lang vooral in zijn acties nog wel dreigend. Bakayoko kwam gewoon niks van af. Ja, dat rollertje tegen de reclameborden wat je inderdaad benoemde.. Die mag komende zomer wel weg als er nog een bod van 30 a 40 miljoen komt.
Ja want clubs beslissend adhv 1 wedstrijd inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
De cheques voor Saibari en Bakayoko kunnen na deze vertoning wel weer opgeborgen worden.
Ik weet niet of het je opgevallen is, maar de hoeveelheid balverlies van PSV was sowieso extreem hoog. Het stond gewoon niet goed en Brest lukte het steeds om twee man te hebben bij de man met de bal.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Saibari heeft in de 2de helft zo belachelijk veel ballen ingeleverd.. niet normaal meer. Werkelijk niks kwam aan.
En los van schoten vond ik Lang vooral in zijn acties nog wel dreigend. Bakayoko kwam gewoon niks van af. Ja, dat rollertje tegen de reclameborden wat je inderdaad benoemde.. Die mag komende zomer wel weg als er nog een bod van 30 a 40 miljoen komt.
Mja en PSG speelt dan thuis en heeft net iets meer kwaliteit om er dan wel eentje in te pissen. En ook iets meer kwaliteit om het achterin zodanig dicht te houden dat je echt wel mag mopperen dat er eentje in viel.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je opgevallen is, maar de hoeveelheid balverlies van PSV was sowieso extreem hoog. Het stond gewoon niet goed en Brest lukte het steeds om twee man te hebben bij de man met de bal.
Mijn gevoel is dat als PSV op 0-1 was gekomen dat ze de wedstrijd gewoon met 0-3 hadden afgesloten omdat zoiets voor een tegenstander dan erg lastig op te brengen is.
Maar goed, dit was een beetje voor PSV wat de wedstrijd tegen PSV was voor PSG.
Ja je kan er allerlei analyses op loslaten, dat PSV niet goed stond of Brest wel, maar als Saibari ballen over 5 meter zo in de voeten van de tegenstander schuift dan is er geen beginnen aan. Uiteindelijk begint 'lekker' voetballen ook met ballen die aankomen en dat lukte bij PSV inderdaad al totaal niet. Dan ben je eigenlijk netto al 30 minuten je eigen fouten aan het opknappen. Voetballend heeft Brest namelijk helemaal niks gecreëerd, werkelijk 0,0, elke kans die zij hebben gehad was rechtstreeks het gevolg van balverlies van PSV.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je opgevallen is, maar de hoeveelheid balverlies van PSV was sowieso extreem hoog. Het stond gewoon niet goed en Brest lukte het steeds om twee man te hebben bij de man met de bal.
Mijn gevoel is dat als PSV op 0-1 was gekomen dat ze de wedstrijd gewoon met 0-3 hadden afgesloten omdat zoiets voor een tegenstander dan erg lastig op te brengen is.
Maar goed, dit was een beetje voor PSV wat de wedstrijd tegen PSV was voor PSG.
Nouja uiteindelijk heeft PSV natuurlijk Europees gezien ook geen hoogstaand elftal. Uiteindelijk bestaat het team vooral uit tweede keus van clubs als Brugge, Bologna, Roma, Sevilla, Nice en Augsburg. En anders zouden de meest aansprekende resultaten natuurlijk niet alleen maar winstpartijen zijn tegen Sevilla, Lens, Girona en Shakthar. Waar je hulp van de scheids kreeg.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja je kan er allerlei analyses op loslaten, dat PSV niet goed stond of Brest wel, maar als Saibari ballen over 5 meter zo in de voeten van de tegenstander schuift dan is er geen beginnen aan. Uiteindelijk begint 'lekker' voetballen ook met ballen die aankomen en dat lukte bij PSV inderdaad al totaal niet. Dan ben je eigenlijk netto al 30 minuten je eigen fouten aan het opknappen. Voetballend heeft Brest namelijk helemaal niks gecreëerd, werkelijk 0,0, elke kans die zij hebben gehad was rechtstreeks het gevolg van balverlies van PSV.
En laten we eerlijk zeg: van Brest is het heel knap. Die staan gewoon ontzettend hoog in de poule met een ontzettend matige selectie (individueel gezien).
Ik weet soms oprecht niet meer wanneer jij nou serieus bent of wanneer je aan het trollen bent.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja uiteindelijk heeft PSV natuurlijk Europees gezien ook geen hoogstaand elftal. Uiteindelijk bestaat het team vooral uit tweede keus van clubs als Brugge, Bologna, Roma, Sevilla, Nice en Augsburg. En anders zouden de meest aansprekende resultaten natuurlijk niet alleen maar winstpartijen zijn tegen Sevilla, Lens, Girona en Shakthar. Waar je hulp van de scheids kreeg.
In Nederland is het meer dan voldoende, blijkt maar weer. Maar in Europa komen ze allemaal te kort. En dit geldt in mindere mate voor Feyenoord. Alhoewel zij meer spelers hebben die de power hebben om mee te komen in Europa. Alleen zijn het helaas spelers die alleen in Europa willen knallen.
Man man raar hé, het lijkt wel alsof de helft een wedstrijd minder heeft gespeeld? Verliespunten, hé wat is dat??quote:Op woensdag 11 december 2024 15:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik weet soms oprecht niet meer wanneer jij nou serieus bent of wanneer je aan het trollen bent.
Met je laatste zin bedoel je dus dat Feyenoord een straatlengte achterstaat in de Eredivisie omdat ze vooral in Europa willen presteren? Wat dus eigenlijk ook niet lukt aangezien ze op een plek staan die geen recht op de tussenfase? Echt vriend, ik probeer je begrijpen maar je maakt het me niet makkelijk.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik weet soms oprecht niet meer wanneer jij nou serieus bent of wanneer je aan het trollen bent
Bij Rondo maandag loofden ze de brede selectie. Dat ze wel 8 kwaliteitsmiddenvelders kunnen opstellen bv.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gezien zijn staat van dienst bij Jong PSV denk ik dat niet. Maar goed, uiteindelijk kun je dat die jongen niet verwijten. Earnie heeft daar gigantisch hard gefaald, al vinden heel veel users hier van niet. En ja, dat ligt ook gedeeltelijk aan de extra blessure van Schouten natuurlijk, want je zou ook Mauro daar neer kunnen zetten.
Middenvelders is dan, mits iedereen fit, de linie waarin PSV inderdaad een gigantische keuze heeft. Maar vooral achterin is het toch vrij matig gesteld met de keuze hoor.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Rondo maandag loofden ze de brede selectie. Dat ze wel 8 kwaliteitsmiddenvelders kunnen opstellen bv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |