Had zelf sommige namen niet gehoord, zoals Irene Hin. Luna van Kampen en Yade Laurenquote:Op maandag 9 december 2024 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon een verzameling van opmerking in de pers toch? Dit is geen crystal ball met zijn Dowbe Bob. Waarschijnlijk gewoon fankanaal dat aandacht wil.
Het is bullshit. Numidia heeft expliciet gezegd dat ze niets heeft ingestuurd, en bv. Frenna expliciet wel. Maar Frenna wordt niet zoveel genoemd in de "traditionele" songfestival-bronnen, omdat hij nogal buiten hun interessegebied valt... terwijl hij al jaren de meest gestreamde artiest van Nederland is, en het eigenlijk groot nieuws zou moeten zijn dat hij wil meedoen. En hij hoort dus zeker in zo'n lijstje thuis, behalve als je niet weet waar je over praat, zoals deze twitter-account.quote:Op maandag 9 december 2024 18:56 schreef Thrts het volgende:
[..]
Had zelf sommige namen niet gehoord, zoals Irene Hin. Luna van Kampen en Yade Lauren
Ja. Dat is wel duidelijk haha. Hebben gewoon wat namen uit geruchten en al bekend geworden namen opgekrabbeld en dan nog verkeerd overgenomen ook.quote:Op maandag 9 december 2024 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon een verzameling van opmerking in de pers toch? Dit is geen crystal ball met zijn Dowbe Bob. Waarschijnlijk gewoon fankanaal dat aandacht wil.
Volgens mij is dit wel ‘nieuws’, maar daarvoor was Nick als inzending hier vooral een soort meme geworden en geloofde niemand dat echt.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:54 schreef GeorgeM het volgende:
Nick Painter zei gisteren bij 538 dat hij geen liedje heeft ingestuurd. Hij wacht op het goede lied. Maar dit is misschien al oud nieuws?
quote:Op woensdag 11 december 2024 08:52 schreef GeorgeM het volgende:
Tino Martin zegt in de Ochtendshow van 538 dat hij nooit naar het Songfestival wil![]()
Begin serieus bijna medelijden te krijgen met de heer Painter, dus mocht hij ooit gaan gun ik het hem dat hij als een donderslag bij heldere hemel ineens het allerbeste lied ooit heeft zodat we ons allemaal dood moeten schamen.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel ‘nieuws’, maar daarvoor was Nick als inzending hier vooral een soort meme geworden en geloofde niemand dat echt.
Ach, alles valt mee als je bedenkt dat Michael von der Heide (Zwitserland 2010) hier misschien ook weleens gekeken heeftquote:Op woensdag 11 december 2024 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Begin serieus bijna medelijden te krijgen met de heer Painter, dus mocht hij ooit gaan gun ik het hem dat hij als een donderslag bij heldere hemel ineens het allerbeste lied ooit heeft zodat we ons allemaal dood moeten schamen.
Gierenquote:Op woensdag 11 december 2024 11:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, alles valt mee als je bedenkt dat Michael von der Heide (Zwitserland 2010) hier misschien ook weleens gekeken heeft
ESF / [ZWI] Michael Von Der Heide - Il pleut de l'oor
Mijn allergrootste ESF guilty pleasurequote:Op woensdag 11 december 2024 11:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, alles valt mee als je bedenkt dat Michael von der Heide (Zwitserland 2010) hier misschien ook weleens gekeken heeft
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Begin serieus bijna medelijden te krijgen met de heer Painter, dus mocht hij ooit gaan gun ik het hem dat hij als een donderslag bij heldere hemel ineens het allerbeste lied ooit heeft zodat we ons allemaal dood moeten schamen.
Elke ochtend treedt er een of andere artiest op bij 538 en die stellen ze allemaal dé vraagquote:Op woensdag 11 december 2024 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel ‘nieuws’, maar daarvoor was Nick als inzending hier vooral een soort meme geworden en geloofde niemand dat echt.
Die samenwerking zag ik niet aankomenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef Cee het volgende:
Over Nick Painter gesproken, ik zie net op insta dat hij gisteren met Guy Sebastian in de studio zat.
Ik deed een social media rondje songfestival met dezelfde gedachte, deze week of anders in januari denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 09:59 schreef Thrts het volgende:
Zullen we het deze week te horen krijgen? Het zal denk ik niet zijn in de week van kerst?
Ze hebben wel aangegeven dat ze het graag voor het einde van het jaar bekend wilde makenquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:26 schreef drxanax het volgende:
Gelet op latere inschrijfdatum voor liedjes denk ik .dat ze het half jan bekend maken. Na deze week gaat iedere met Kerst-reces. Zullen er geen gesprekken meer plaatsvinden, geen live optredens meer voor selectiecommissie. Denk dat het finale-proces begin jan zal worden opgepakt en half januari bekend wordt gemaakt.
Bedankt voor het delen van dat topicquote:Op woensdag 11 december 2024 11:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze mag wel in het ESF-museum. Oorkonde, alles.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |