Abu Dhabi '21 zit nog steeds diep bij het Britse inteeltkliekje in de wedstrijdkamer.quote:Op zondag 1 december 2024 01:31 schreef -XOR- het volgende:
Lijkt me een terechte straf, de FIA is gewoon streng, dat zag je ook met die 5 plekken gridstraf voor Norris in Brazilie toen die doodleuk zonder goedkeuring begon te rijden.
Oh wacht...
Deze frustratie even slikken, volgend jaar tijdens de GP van Monaco de hele top 5 een oor aannaaien met deze regel in de kwalificatie en na de race met een beker in je hand de winst opdragen aan de stewards met een flinke sneer.quote:Op zondag 1 december 2024 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon een Hamiltontje doen. Achterwiel bangen en zelf winnen ondanks een penalty.
Maar goed, laten we daar niet op hopen. Laat hem maar gewoon de slimste zijn. Stewards geen reden geven om hem uit het kampioenschap te diskwalificeren.
quote:Op zondag 1 december 2024 10:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze frustratie even slikken, volgend jaar tijdens de GP van Monaco de hele top 5 een oor aannaaien met deze regel in de kwalificatie en na de race met een beker in je hand de winst opdragen aan de stewards met een flinke sneer.
Dat zou wel extreem zijn, hem schorsen voor de laatste race, kan hij vervroegd op vakantie.quote:Op zondag 1 december 2024 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon een Hamiltontje doen. Achterwiel bangen en zelf winnen ondanks een penalty.
Maar goed, laten we daar niet op hopen. Laat hem maar gewoon de slimste zijn. Stewards geen reden geven om hem uit het kampioenschap te diskwalificeren.
En dat terwijl ze, na enige tijd van afwezigheid, in Las Vegas juist weer een comeback maakten bij Ferrari.quote:Op zondag 1 december 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie dat de Ferrari pitmuur een carriereswitch heeft gedaan.
Het minder mooie is dat de FIA hier zijn reet mee afveegt.quote:Op zondag 1 december 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Het is wel mooi om de hele F1 community samen te zien komen omtrent deze belachelijke gang van zaken
Zij bepalen, dat is bij de FIFA ook zo, toen men een alternatief wilde beginnen, dreigde de FIFA die clubs buiten te zetten.quote:Op zondag 1 december 2024 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het minder mooie is dat de FIA hier zijn reet mee afveegt.
De hele community min de trollen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Het is wel mooi om de hele F1 community samen te zien komen omtrent deze belachelijke gang van zaken
En als ze alsnog willen doen beweren dat het onterecht is kunnen ze nog een beroep aantekenen. En zolang dat niet gebeurt kan je dus gewoon stellen: deze straf is juist. Jammer voor Max, maar voor George dus uiteindelijk terecht.quote:Op zondag 1 december 2024 10:37 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zij bepalen, dat is bij de FIFA ook zo, toen men een alternatief wilde beginnen, dreigde de FIFA die clubs buiten te zetten.
Je zit nu eenmaal aan die FIA vast en in principe is wat zij bepalen gewoon waar. Of het ook terecht is, is een andere vraag, maar dat is niet iets waar ze zich zorgen om hoeven te maken. Mensen blijven toch kijken en tickets kopen enzovoorts.
En als het papier op is dan verzinnen ze er gewoon een nieuwe penalty bijquote:Op zondag 1 december 2024 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het minder mooie is dat de FIA hier zijn reet mee afveegt.
Die reken ik niet tot de community.quote:Op zondag 1 december 2024 10:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De hele community min de trollen.
het geeft in iedergeval wel aan dat er absoluut wat mis is met die straf, als er zo unaniem op gereageerd wordt..quote:Op zondag 1 december 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
F1 media ligt nog op één oor.quote:Op zondag 1 december 2024 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
het geeft in iedergeval wel aan dat er absoluut wat mis is met die straf, als er zo unaniem op gereageerd wordt..
hoe wordt de penalty in de F1 media veroordeeld?
Als Norris nog in strijd was om het WDC dan was er vadt een zwaardere straf gekomenquote:Op zondag 1 december 2024 10:45 schreef DKUp het volgende:
Georgie bleef er maar een drama van maken en er zijn wel vaker straffen voor uitgedeeld.
1 plek valt dan nog mee vergeleken wat er allemaal dit seizoen is gebeurd.
Ze konden geen 3 geven, want dan had zelfs Ted het niet meer kunnen verdedigen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:45 schreef DKUp het volgende:
Georgie bleef er maar een drama van maken en er zijn wel vaker straffen voor uitgedeeld.
1 plek valt dan nog mee vergeleken wat er allemaal dit seizoen is gebeurd.
Ik vraag me wel af of al die lui in de zogenaamde “commmunity” überhaupt zich hebben ingelezen in de documenten waarom deze straf is gegeven en niet elkaar napraten.quote:Op zondag 1 december 2024 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
het geeft in iedergeval wel aan dat er absoluut wat mis is met die straf, als er zo unaniem op gereageerd wordt..
hoe wordt de penalty in de F1 media veroordeeld?
Dat vind ik eigenlijk ook wel. Er wordt vaak gedaan alsof men maar lukraak en arbitrair de straffen uitdeelt. Natuurlijk kan er wel eens een fout worden gemaakt, maar zoals je zelf stelt er zijn gewoon procedures om het aan te vechten, en als het dus lukraak of arbitrair was, was het allang aangevochten. Het feit dat dat niet gedaan wordt spreekt ook wel boekdelen. Ik denk niet dat de mensen hier het beter weten dan de staf van Red Bull waar mensen zitten die erg intiem met de regelementen zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als ze alsnog willen doen beweren dat het onterecht is kunnen ze nog een beroep aantekenen. En zolang dat niet gebeurt kan je dus gewoon stellen: deze straf is juist. Jammer voor Max, maar voor George dus uiteindelijk terecht.
Dat kan dus niet zomaar, je kunt het alleen aanvechten als er nieuw bewijs is dat voorheen niet is meegenomen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Natuurlijk kan er wel eens een fout worden gemaakt, maar zoals je zelf stelt er zijn gewoon procedures om het aan te vechten, en als het dus lukraak of arbitrair was, was het allang aangevochten. Het feit dat dat niet gedaan wordt spreekt ook wel boekdelen.
Inderdaad. Stel nou dat het echt oneerlijk zou zijn dan heeft red bull de mogelijkheid.quote:Op zondag 1 december 2024 10:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel. Er wordt vaak gedaan alsof men maar lukraak en arbitrair de straffen uitdeelt. Natuurlijk kan er wel eens een fout worden gemaakt, maar zoals je zelf stelt er zijn gewoon procedures om het aan te vechten, en als het dus lukraak of arbitrair was, was het allang aangevochten. Het feit dat dat niet gedaan wordt spreekt ook wel boekdelen. Ik denk niet dat de mensen hier het beter weten dan de staf van Red Bull waar mensen zitten die erg intiem met de regelementen zijn.
Sowieso moet men het ook in de lange adem bekijken. Er zijn ook wel eens keuzes gemaakt die juist weer goed voor max uitpakte. Onder aan de streep kom je netto toch altijd wel neutraal uit.
Volgens een zeer betrouwbare graphic die ik gisteren heb geraadpleegd duurt het nog lang tot 18:00quote:Op zondag 1 december 2024 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het duurt nog lang tot 17:00 uur zie ik
Oh jawel hoor, die had gewoon gezegd dat hierdoor de bandentemperatuur van George niet meer optimaal was voor de snelle ronde en de straf dus volledig terecht wasquote:Op zondag 1 december 2024 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze konden geen 3 geven, want dan had zelfs Ted het niet meer kunnen verdedigen.
Klopt de tijden in de OP wel?quote:Op zondag 1 december 2024 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens een zeer betrouwbare graphic die ik gisteren heb geraadpleegd duurt het nog lang tot 18:00
Die zei ook dat de kwalificatie om 18:00 was en de sprint om 14:00.
Ik hoop gewoon op een hele rare race met Tsunoda op 1quote:Op zondag 1 december 2024 11:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop op een 1/2 voor Ferrari vanavond
4 merken in de mix. Das al een teken dat ik denk dat het niet gaat lukken, maar het kan een aardig spannende pot racen wordenquote:Op zondag 1 december 2024 11:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop op een 1/2 voor Ferrari vanavond
Ik lees hier meerdere van dit soort posts. Is dat normaal of hoort dat bij het onvermijdelijke trollen?quote:Op zondag 1 december 2024 09:53 schreef Zorro het volgende:
Jammer genoeg is Max tegenwoordig te netjes.
Als ik het was geweest weet ik zeker dat na de eerste bocht vandaag er maar twee opties zouden zijn: Ik lig op kop of we liggen er allebei af.
Wordt een aardige eerste ronde en dan een bandencircus, ik verwacht er niet zo heel veel van verder qua inhalen.quote:Op zondag 1 december 2024 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
4 merken in de mix. Das al een teken dat ik denk dat het niet gaat lukken, maar het kan een aardig spannende pot racen wordendit wordt serieus te gek.
Qatar briljant technisch circuit.
Als jij had gelezen, dan staat er dat het "Unusual" is, want "neither cars were on a push lap."quote:Op zondag 1 december 2024 10:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of al die lui in de zogenaamde “commmunity” überhaupt zich hebben ingelezen in de documenten waarom deze straf is gegeven en niet elkaar napraten.
Het is gewoon zoeken, treurig en natuurlijk vindt een bepaald figuur het hier allemaal normaal.quote:Op zondag 1 december 2024 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Als jij had gelezen, dan staat er dat het "Unusual" is, want "neither cars were on a push lap."
Er staat alleen dat 'the driver of Car 1 [VER, dus] obviously was attempting to cool bus tyres'.
"Had Car 63 [RUS] been on a push lap, the penalty most likely been a 3 position penalty, ...."
[ link | afbeelding ]
Oh, en fijn dat je mij ook tot 'die lui in de zogenaamde “commmunity” ' schaart.quote:Op zondag 1 december 2024 10:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of al die lui in de zogenaamde “commmunity” überhaupt zich hebben ingelezen in de documenten waarom deze straf is gegeven en niet elkaar napraten.
En er staat dat Car63 "clear visibility" had naar Car1.quote:Op zondag 1 december 2024 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Als jij had gelezen, dan staat er dat het "Unusual" is, want "neither cars were on a push lap."
Er staat alleen dat 'the driver of Car 1 [VER, dus] obviously was attempting to cool bus tyres'.
"Had Car 63 [RUS] been on a push lap, the penalty most likely been a 3 position penalty, ...."
[ link | afbeelding ]
Gister prima battling gezien. Op zich valt in bocht 1 beter te verdedigen dan ik eerst dacht.quote:Op zondag 1 december 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt een aardige eerste ronde en dan een bandencircus, ik verwacht er niet zo heel veel van verder qua inhalen.
Ik denk dat dat een primaire reactie kan zijn van iemand die vindt dat hem onrecht is aangedaan.quote:Op zondag 1 december 2024 11:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik lees hier meerdere van dit soort posts. Is dat normaal of hoort dat bij het onvermijdelijke trollen?
En zicht op Alonso, dus hij wist wat er aan de hand was. Daarna zocht hij bewust het gevaar opquote:Op zondag 1 december 2024 11:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
En er staat dat Car63 "clear visibility" had naar Car1.
Maar die hoeft dan verder niet op te letten of zo.
Nee alleen als mikpunt gebruiken en gaan schreeuwen hoe gevaarlijk alles is.quote:Op zondag 1 december 2024 11:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
En er staat dat Car63 "clear visibility" had naar Car1.
Maar die hoeft dan verder niet op te letten of zo.
Vond gister wel dat ze makkelijker konden verdedigen dan ik had gedacht. Had ook te maken dat Oscar de DRS kreeg van Lando.quote:Op zondag 1 december 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt een aardige eerste ronde en dan een bandencircus, ik verwacht er niet zo heel veel van verder qua inhalen.
Geen probleem. Kan gebeurenquote:Op zondag 1 december 2024 11:22 schreef Armani XL het volgende:
Sorry @:ChevyCaprice Ik drukte per ongeluk op het verkeerde knoppie en wiste je post. Niet expres maar kan hem niet meer terug halen.
heb hem terug gezetquote:Op zondag 1 december 2024 11:22 schreef Armani XL het volgende:
Sorry @:ChevyCaprice Ik drukte per ongeluk op het verkeerde knoppie en wiste je post. Niet expres maar kan hem niet meer terug halen.
In voetbal is natrappen of alleen maar een natrappende beweging een rode kaart.quote:Op zondag 1 december 2024 11:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een primaire reactie kan zijn van iemand die vindt dat hem onrecht is aangedaan.
Ik weet niet of je zelf competetief aan een solo sport hebt gedaan, daar is zo'n soort gedachte niet zo heel vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |