Het is de storage die in de papieren kan gaan lopen. .quote:Op zondag 1 december 2024 19:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je krijgt geen overbelaste servers bij enkel aanmeldingen en geen activiteit op het platform. Er gebeurd zo verschrikkelijk weinig op bluesky dat dat wel meevalt.
Dat zei de Mediamarkt medewerker ook die mij een 4TB externe harde schijf wilde aansmeren, nadat ik enkel wat informatie wilde over een externe harde schijf en daarbij aangaf dat ik enkel wat Word en simpele PDF documentjes wil gaan opslaan.quote:Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is de storage die in de papieren kan gaan lopen. .
Omdat die leegloop er niet is.quote:Op zondag 1 december 2024 19:32 schreef Rnie het volgende:
Waarom wordt er totaal niet ingegaan door de BS marketing medewerkers hier omtrent de leegloop wat betreft activiteit op het platform?
Elon houdt zich nu eerst even bezig met Tesla/SpaceX/White House/Doge en zijn 10 kinderen waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 december 2024 19:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar die everything-app van Musk, wanneer komt die nou?
Maar wanneer komt die everything app nou? Want het duurt al anderhalf jaar. Moeten we nou echt vijf jaar wachten op een app? Het nut van X is laag op dit moment. Je kunt het niet eens gebruiken om jezelf te promoten.quote:Op zondag 1 december 2024 19:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elon houdt zich nu eerst even bezig met Tesla/SpaceX/White House/Doge en zijn 10 kinderen waarschijnlijk.
Hij hoeft het niet voor het geld te doen iig, maar zijn visionaire kijk op zaken zal hij volgend jaar vast wel met veel veranderingen komen.
Eigenlijk verwacht ik zelf dat Elon Musk het internet gaat vervangen.quote:Op zondag 1 december 2024 19:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar wanneer komt die everything app nou? Want het duurt al anderhalf jaar. Moeten we nou echt vijf jaar wachten op een app?
Zeg ik lekker niet, vooral niet als je het 3x in een kwartier vraagt.quote:Op zondag 1 december 2024 19:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar die everything-app van Musk, wanneer komt die nou?
Je gebruikt je verkeerde account, Baardmans.quote:Op zondag 1 december 2024 20:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet, vooral niet als je het 3x in een kwartier vraagt.
quote:Op zondag 1 december 2024 20:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je gebruikt je verkeerde account, Baardmans.
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo bekend met de everything app, alleen als Elon het aanraakt of bedacht heeft zal het vast goed zijn. Want alles wat hij aanraakt wordt op een of andere manier goud.quote:Op zondag 1 december 2024 20:04 schreef Ulx het volgende:
Geweldig. Komt dat voor of na zijn everything-app uit?
Een Microsoft Network 2.0quote:Op zondag 1 december 2024 19:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik zelf dat Elon Musk het internet gaat vervangen.
Met zijn miljoenen satellieten in de ruimte heeft hij de mogelijkheid om zijn eigen MUSKProtocolololol. te maken, welke wellicht nog beter zal zijn dan het befaamde ATProtocol.
Zie het zo voor je, wanneer europa getroffen wordt door infrastructuur problemen, grote stroom storingen en internet outages dat Elon Musk ons nog kan voorzien van communicatie middelen.
DOGE::\\ zal de manier zijn om dan nog op websites te komen die hij en Trump toelaten.
Voordat je een site mag registreren zal je eerst wel moeten aankloppen bij Elon zodat je niet zo maar fake news pushed of andere rare misinformatie/desinformatie post.
Het WWW zal dan ook komen te vervallen, iedereen aan de StarLink. Het is nu al sneller dan mening provider zoals Ziggo en je bent overal bereikbaar.
Combineer daarbij Trump's spaceforce en er is een uptime garantie van 100% want er zijn altijd wel sattelieten die gebieden kunnen bedienen.
Het wordt tijd dat Elon een tweede internet ontwikkelt.
Oh sorry.quote:Op zondag 1 december 2024 18:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Bijna 24 miljoen, PogChamp
[ afbeelding ]
Je zit trouwens op je verkeerde account Wantie.
Als Bluesky nou eens eerst dat pedologo verandert dat zou een hoop schelen.quote:Op zondag 1 december 2024 23:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een pareltje van reddit BlueSky
Why are people surprised that underage NSFW art is against Bluesky’s rules?
Nu genoeg internet gezien voor vandaag.. wat een cesspool daar zeg.
Kwam vandaag ook een heel raar Furry bluesky account tegen.
https://bsky.app/profile/nanoff.bsky.social/post/3lc4tgt6vg22t
Wat zijn die comments daar ook?
Maar hoe krijg je dan republikeinen op dat platform?quote:Op maandag 2 december 2024 01:41 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Als Bluesky nou eens eerst dat pedologo verandert dat zou een hoop schelen.
quote:Op maandag 2 december 2024 01:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je dan republikeinen op dat platform?
https://x.com/gayfurryartquote:Op zondag 1 december 2024 23:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een pareltje van reddit BlueSky
Why are people surprised that underage NSFW art is against Bluesky’s rules?
Nu genoeg internet gezien voor vandaag.. wat een cesspool daar zeg.
Kwam vandaag ook een heel raar Furry bluesky account tegen.
https://bsky.app/profile/nanoff.bsky.social/post/3lc4tgt6vg22t
Wat zijn die comments daar ook?
Vandaar dat je wil dat ze het logo veranderen.quote:Op maandag 2 december 2024 04:06 schreef QAnonn het volgende:
[..]Dat is niet de bedoeling. Het moet een echochamber blijven.
Whatever, ik zoek dat soort dingen niet en mocht ik het tegenkomen is het gewoon te blokkeren. Misschien is dat tegen jouw anti-censuur principe, maar daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:43 schreef epicbeardman het volgende:
BlueSky is gewoon een hele enge site met hele enge mensen. Mijn posts op de vorige pagina laten dat wel zien, en dat mensen dit gaan verdedigen hier is nog enger.
En dan een screenshot van Reddit posten.quote:Op maandag 2 december 2024 11:43 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
BlueSky is gewoon een hele enge site met hele enge mensen. Mijn posts op de vorige pagina laten dat wel zien, en dat mensen dit gaan verdedigen hier is nog enger.
Het is nu al het afvoerputje van het internet. Op reddit zijn deze discussies gaande op BlueSkySocial.
epicbeardman in NWS / Microblog Wars! #68 Umsteigen nicht erlaubtquote:Op maandag 2 december 2024 11:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan een screenshot van Reddit posten.
quote:Op maandag 2 december 2024 11:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
epicbeardman in NWS / Microblog Wars! #68 Umsteigen nicht erlaubt
Dat komt omdat de discussie voortvloeit van BlueSky naar Reddit. Maar verdedig het vooral xpompompomx. Zegt genoeg over jou dan.
quote:Op maandag 2 december 2024 00:32 schreef Ulx het volgende:
Screenshots van posts van Reddit plaatsen om te laten zien dat lui op BSky te veel met X bezig zouden zijn is niet het debat winnende statement dat je denkt dat het is.
Post eerst maar links naar de echte posts op BSky in plaats van screenshots.quote:Op maandag 2 december 2024 11:50 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Komt toch echt van BlueSky users af. Maar ga vooral dit topic verdedigen.
quote:Op maandag 2 december 2024 11:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Post eerst maar links naar de echte posts op BSky in plaats van screenshots.
Ik ga geen pedo's bezoeken/zoeken op BlueSky. Die site verdient geen aandacht. Op vorige pagina staat de link naar de Reddit discussie, wat ook al een hele slippery slope is. Waar mensen het toch proberen goed te praten.quote:
Nou ja, dat dus. Op elke site kun je troep vinden. We kunnen hier de hele dag screenshots plaatsen van gare shit die her en der gepost wordt, maar wat iemand daarmee opschiet?quote:Op maandag 2 december 2024 11:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Whatever, ik zoek dat soort dingen niet en mocht ik het tegenkomen is het gewoon te blokkeren. Misschien is dat tegen jouw anti-censuur principe, maar daar kan ik ook niets aan doen.
Dus je post wat screenshots van posts terwijl je niet eens weet of ze bestaan of überhaupt bestaan hebben.quote:Op maandag 2 december 2024 11:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ga geen pedo's bezoeken/zoeken op BlueSky. Die site verdient geen aandacht. Op vorige pagina staat de link naar de Reddit discussie, wat ook al een hele slippery slope is. Waar mensen het toch proberen goed te praten.
Als het niet waar was had het niet duizenden upvotes en comments op Reddit. Bewijs jij eens dat het niet echt is dan. Eng.. heel eng..quote:Op maandag 2 december 2024 11:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus je post wat screenshots van posts terwijl je niet eens weet of ze bestaan of überhaupt bestaan hebben.
Simpele ragebait dus.
Doe maar niet, die man is megalomaan.quote:Op zondag 1 december 2024 19:50 schreef epicbeardman het volgende:
Het wordt tijd dat Elon een tweede internet ontwikkelt.
Ik juich het juist toe. Ga maar naar het "2e internet", Elon. Veel plezier daar, he. Succes!quote:Op maandag 2 december 2024 11:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Doe maar niet, die man is megalomaan.
Ik zou het promoten van die site ook opgeven ja.. top dat je tot die conslusie bent gekomen.quote:
"X" is 320 miljard waard, net zo veel als Elon Musk. Hij is namelijk "X" en het is niet meer beursgenoteerd. Maarja praat er maar snel over heen. Hij kan de site voor 100+ jaar laten lopen zonder sponsorship of advertisers.quote:
Dat zou veel schelen.quote:Op maandag 2 december 2024 12:04 schreef epicbeardman het volgende:
Hij kan de site voor 100+ jaar laten lopen zonder sponsorship of advertisers.
Wat zijn ze allemaal aan het verdedigen? Ik vind het tot nu toe een warrig betoog, kun je in drie zinnen uitleggen wat het probleem is?quote:Op maandag 2 december 2024 11:43 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
"Kinda illegal" lmfao. Zieke geesten.
Het is nu al het afvoerputje van het internet. Op reddit zijn deze discussies gaande op BlueSkySocial.
Het is niet beursgenoteerd, maar hij is niet de enige eigenaar.quote:Op maandag 2 december 2024 12:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
"X" is 320 miljard waard, net zo veel als Elon Musk. Hij is namelijk "X" en het is niet meer beursgenoteerd. Maarja praat er maar snel over heen. Hij kan de site voor 100+ jaar laten lopen zonder sponsorship of advertisers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |