abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215739960
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:12 schreef Rnie het volgende:

[..]
Je krijgt geen overbelaste servers bij enkel aanmeldingen en geen activiteit op het platform. Er gebeurd zo verschrikkelijk weinig op bluesky dat dat wel meevalt.
Het is de storage die in de papieren kan gaan lopen. .
pi_215739999
Ik denk dat een groei van 1,5-2 miljoen per week prima is. Dat is beheersbaar voor een redelijk klein team. Als Musk zijn volgers op zou roepen een paar weken en masse op BSky te gaan posten zou dat dat bedrijf in grote problemen kunnen brengen.
pi_215740099
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het is de storage die in de papieren kan gaan lopen. .
Dat zei de Mediamarkt medewerker ook die mij een 4TB externe harde schijf wilde aansmeren, nadat ik enkel wat informatie wilde over een externe harde schijf en daarbij aangaf dat ik enkel wat Word en simpele PDF documentjes wil gaan opslaan.
De enige echte.
pi_215740122
Waarom wordt er totaal niet ingegaan door de BS marketing medewerkers hier omtrent de leegloop wat betreft activiteit op het platform? :D

Het wegkijken en enkel kijken naar useraantallen die met de dag steeds langzamer oplopen is hopium at it's finest.

Stop trying to make bluesky happen. :D
De enige echte.
pi_215740167
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:32 schreef Rnie het volgende:
Waarom wordt er totaal niet ingegaan door de BS marketing medewerkers hier omtrent de leegloop wat betreft activiteit op het platform? :D
Omdat die leegloop er niet is.
pi_215740177
Wanneer komt die everything-app van Musk nou?

We wachten ondertussen anderhalf jaar.

https://www.zdnet.com/art(...)-the-everything-app/

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2024 19:37:07 ]
pi_215740192
Accounts registreren kunnen wij allemaal, zegt niets zo veel in mijn ogen.
Je hebt ook veel van dit soort spam accounts: Bedrijven gebruiken het als dumping ground

https://bsky.app/profile/xsadaf95.bsky.social (dacht eindelijk een lekkere chick op BlueSky, blijkt het lindt chocolade reclame te zijn.
https://bsky.app/profile/popcorncafe.bsky.social
https://bsky.app/profile/ishetal1juno.bsky.social

Ook Threads heeft miljoenen gebruikers maar heb nog nooit iemand in het echt ook maar Threads horen noemen. Cijfers zeggen helaas niet zo veel.

Totdat PoE 2 uitkomt is vermaak ik mij waarschijnlijk ook goed met https://twexit.nl/nieuwenltaligen nieuwe NL taligen te bekijken.

Wist niet dat er zo veel ouderen interesse hadden in dit platform. Misschien ook maar eens een account aanmaken voor mijn moeder. Jammer dat ze niet veel posten of dan wel gelijk over politiek beginnen en geen kattenfoto's.

https://bsky.app/profile/bernardholtrop.bsky.social
https://bsky.app/profile/gewoongea.bsky.social
https://bsky.app/profile/ellenem54.bsky.social
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215740194
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Omdat die leegloop er niet is.
:D
De enige echte.
pi_215740205
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2024 19:37 schreef Rnie het volgende:

[..]
:D
Maar die everything-app van Musk, wanneer komt die nou?
pi_215740233
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Elon houdt zich nu eerst even bezig met Tesla/SpaceX/White House/Doge en zijn 10 kinderen waarschijnlijk.

Hij hoeft het niet voor het geld te doen iig, maar zijn visionaire kijk op zaken zal hij volgend jaar vast wel met veel veranderingen komen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215740281
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2024 19:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Elon houdt zich nu eerst even bezig met Tesla/SpaceX/White House/Doge en zijn 10 kinderen waarschijnlijk.

Hij hoeft het niet voor het geld te doen iig, maar zijn visionaire kijk op zaken zal hij volgend jaar vast wel met veel veranderingen komen.
Maar wanneer komt die everything app nou? Want het duurt al anderhalf jaar. Moeten we nou echt vijf jaar wachten op een app? Het nut van X is laag op dit moment. Je kunt het niet eens gebruiken om jezelf te promoten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2024 19:47:22 ]
pi_215740328
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar wanneer komt die everything app nou? Want het duurt al anderhalf jaar. Moeten we nou echt vijf jaar wachten op een app?
Eigenlijk verwacht ik zelf dat Elon Musk het internet gaat vervangen.

Met zijn miljoenen satellieten in de ruimte heeft hij de mogelijkheid om zijn eigen MUSKProtocolololol. te maken, welke wellicht nog beter zal zijn dan het befaamde ATProtocol.

Zie het zo voor je, wanneer europa getroffen wordt door infrastructuur problemen, grote stroom storingen en internet outages dat Elon Musk ons nog kan voorzien van communicatie middelen.

DOGE::\\ zal de manier zijn om dan nog op websites te komen die hij en Trump toelaten.
Voordat je een site mag registreren zal je eerst wel moeten aankloppen bij Elon zodat je niet zo maar fake news pushed of andere rare misinformatie/desinformatie post.

Het WWW zal dan ook komen te vervallen, iedereen aan de StarLink. Het is nu al sneller dan mening provider zoals Ziggo en je bent overal bereikbaar.

Combineer daarbij Trump's spaceforce en er is een uptime garantie van 100% want er zijn altijd wel sattelieten die gebieden kunnen bedienen.

Het wordt tijd dat Elon een tweede internet ontwikkelt.
pi_215740500
Geweldig. Komt dat voor of na zijn everything-app uit?
pi_215740536
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zeg ik lekker niet, vooral niet als je het 3x in een kwartier vraagt.
De enige echte.
pi_215740555
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 20:07 schreef Rnie het volgende:

[..]
Zeg ik lekker niet, vooral niet als je het 3x in een kwartier vraagt.
Je gebruikt je verkeerde account, Baardmans.
pi_215740612
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 20:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je gebruikt je verkeerde account, Baardmans.
De enige echte.
pi_215740636
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 20:04 schreef Ulx het volgende:
Geweldig. Komt dat voor of na zijn everything-app uit?
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo bekend met de everything app, alleen als Elon het aanraakt of bedacht heeft zal het vast goed zijn. Want alles wat hij aanraakt wordt op een of andere manier goud.
pi_215741076
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2024 19:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Eigenlijk verwacht ik zelf dat Elon Musk het internet gaat vervangen.

Met zijn miljoenen satellieten in de ruimte heeft hij de mogelijkheid om zijn eigen MUSKProtocolololol. te maken, welke wellicht nog beter zal zijn dan het befaamde ATProtocol.

Zie het zo voor je, wanneer europa getroffen wordt door infrastructuur problemen, grote stroom storingen en internet outages dat Elon Musk ons nog kan voorzien van communicatie middelen.

DOGE::\\ zal de manier zijn om dan nog op websites te komen die hij en Trump toelaten.
Voordat je een site mag registreren zal je eerst wel moeten aankloppen bij Elon zodat je niet zo maar fake news pushed of andere rare misinformatie/desinformatie post.

Het WWW zal dan ook komen te vervallen, iedereen aan de StarLink. Het is nu al sneller dan mening provider zoals Ziggo en je bent overal bereikbaar.

Combineer daarbij Trump's spaceforce en er is een uptime garantie van 100% want er zijn altijd wel sattelieten die gebieden kunnen bedienen.

Het wordt tijd dat Elon een tweede internet ontwikkelt.
Een Microsoft Network 2.0

Nah, gaat niet gebeuren.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215741112
quote:
11s.gif Op zondag 1 december 2024 18:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Bijna 24 miljoen, PogChamp

[ afbeelding ]

Je zit trouwens op je verkeerde account Wantie.
Oh sorry.

23,743,938
pi_215742553

https://www.reddit.com/r/BlueskySocial/ is toch echt wel een pareltje.
Vaak keek ik alleen op reddit op TheNetherlands, want dat is ook vaak echt de meest absurde plek die er bestaat op het internet. Maar BlueSkySocial is net zo absurd. Het gaat letterlijk alleen maar over Elon Musk.

De MuskDerangementSyndrome is echt problematisch. Elon Musk zit 24/7 in hen koppies.

"THiS wiLl DrivE Elon MuSk CrazzYY"
8)7

Ja man, denk dat Elon helemaal gek wordt terwijl hij in Mar-A-Lago met Trump zit. Helemaal gek van het lachen.
pi_215742591

Nog een pareltje van reddit BlueSky

Why are people surprised that underage NSFW art is against Bluesky’s rules?

Nu genoeg internet gezien voor vandaag.. wat een cesspool daar zeg.
Kwam vandaag ook een heel raar Furry bluesky account tegen.

https://bsky.app/profile/nanoff.bsky.social/post/3lc4tgt6vg22t

Wat zijn die comments daar ook?
pi_215742920
Gebruikersaantallen zeggen ook al helemaal niks, zeker niet bij Twitter, Twitter heeft als 1 van weinige SM bedrijven het beleid dat meerdere accounts aanmaken toestaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215742967
Screenshots van posts van Reddit plaatsen om te laten zien dat lui op BSky te veel met X bezig zouden zijn is niet het debat winnende statement dat je denkt dat het is.
pi_215743099
quote:
Als Bluesky nou eens eerst dat pedologo verandert dat zou een hoop schelen.
pi_215743105
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 01:41 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Als Bluesky nou eens eerst dat pedologo verandert dat zou een hoop schelen.
Maar hoe krijg je dan republikeinen op dat platform?
pi_215743265
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 01:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar hoe krijg je dan republikeinen op dat platform?
_O- Dat is niet de bedoeling. Het moet een echochamber blijven.
pi_215743414
quote:
https://x.com/gayfurryart

Voor je furry fetish O+
pi_215744281
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 04:06 schreef QAnonn het volgende:

[..]
_O- Dat is niet de bedoeling. Het moet een echochamber blijven.
Vandaar dat je wil dat ze het logo veranderen.
pi_215744295
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.
pi_215744538
Zo te zien zal de 24 miljoen binnen 24 uur wel worden aangetikt.
pi_215745774

"Kinda illegal" lmfao. Zieke geesten.

BlueSky is gewoon een hele enge site met hele enge mensen. Mijn posts op de vorige pagina laten dat wel zien, en dat mensen dit gaan verdedigen hier is nog enger.

Het is nu al het afvoerputje van het internet. Op reddit zijn deze discussies gaande op BlueSkySocial.
pi_215745793
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2024 11:43 schreef epicbeardman het volgende:
BlueSky is gewoon een hele enge site met hele enge mensen. Mijn posts op de vorige pagina laten dat wel zien, en dat mensen dit gaan verdedigen hier is nog enger.
Whatever, ik zoek dat soort dingen niet en mocht ik het tegenkomen is het gewoon te blokkeren. Misschien is dat tegen jouw anti-censuur principe, maar daar kan ik ook niets aan doen.
pi_215745805
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2024 11:43 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

BlueSky is gewoon een hele enge site met hele enge mensen.
Mijn posts op de vorige pagina laten dat wel zien, en dat mensen dit gaan verdedigen hier is nog enger.

Het is nu al het afvoerputje van het internet. Op reddit zijn deze discussies gaande op BlueSkySocial.

En dan een screenshot van Reddit posten. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215745813
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2024 11:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dan een screenshot van Reddit posten. :')
epicbeardman in NWS / Microblog Wars! #68 Umsteigen nicht erlaubt
Dat komt omdat de discussie voortvloeit van BlueSky naar Reddit. Maar verdedig het vooral xpompompomx. Zegt genoeg over jou dan.
pi_215745829
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2024 11:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
epicbeardman in NWS / Microblog Wars! #68 Umsteigen nicht erlaubt
Dat komt omdat de discussie voortvloeit van BlueSky naar Reddit. Maar verdedig het vooral xpompompomx. Zegt genoeg over jou dan.
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 00:32 schreef Ulx het volgende:
Screenshots van posts van Reddit plaatsen om te laten zien dat lui op BSky te veel met X bezig zouden zijn is niet het debat winnende statement dat je denkt dat het is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215745840

Komt toch echt van BlueSky users af. Maar ga vooral dit topic verdedigen.
pi_215745861
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2024 11:50 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Komt toch echt van BlueSky users af. Maar ga vooral dit topic verdedigen.
Post eerst maar links naar de echte posts op BSky in plaats van screenshots.
pi_215745892
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:52 schreef Ulx het volgende:

[..]
Post eerst maar links naar de echte posts op BSky in plaats van screenshots.
quote:
Ik ga geen pedo's bezoeken/zoeken op BlueSky. Die site verdient geen aandacht. Op vorige pagina staat de link naar de Reddit discussie, wat ook al een hele slippery slope is. Waar mensen het toch proberen goed te praten.

En dan altijd proberen te wijzen, ja maar "X" :') dit verdedigen is gewoon eng.
  maandag 2 december 2024 @ 11:56:21 #89
12221 Tijn