SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2024 20:36:50 ]![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Verzin ik ook ter plekke!
Ik wilde eerst sushitaria zeggen.smakelijk ToTtie
Smile, it's free therapy.![]()
Zo terwijl ik wachtte tot het laden van de sims, ondertussen even de dubbele liedjes uit de playlist gehaaldTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Van wie niet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik mocht 'BolkKoning' niet in de TT zetten![]()
![]()
Hopelijk krijg ik nog punten maar het kan me niet schelen hahaha.
Anyway, woelige week achter de rug.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee serieus. Vader is nog steeds niet goed maar niet levensbedreigend.
Ik wens dat volgend jaar beter is.Werewolf
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wens dat volgend jaar beter is.Wat is er dan met hem?
![]()
Gaat vast wel lukken!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopen dat het er een keertje uitkomt?![]()
![]()
Ow vervelend om te horenquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wens dat volgend jaar beter is.![]()
![]()
Gefeliciteerd Justin
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik help het je wensenquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wens dat volgend jaar beter is.![]()
![]()
![]()
Deze typvoud kan onze enige echte Dot wel aanpassenquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je van de 'b' 'De Echte BolkKoning' maken @:Dotteke?![]()
![]()
Nog steeds de longen en lever.quote:
Ik dacht dat je op de hoogte was.
Maar goed, focus me nu op het bolken hihi.Werewolf
Ja, ff gewoon luchtige vrolijkheid!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nog steeds de longen en lever.
Ik dacht dat je op de hoogte was.
Maar goed, focus me nu op het bolken hihi.![]()
![]()
Zwarte dinooThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoevaakheeft @JustinK nu gewonnen
Het loopt vast in de tonnen![]()
Die bolk van deze lieve man![]()
Is zo scherp, ja deze Jus kan er wat van.
Natuurlijk is hij voor mij een geliefde speler![]()
Maar ook voor andere is hij de gemene deler.![]()
Met zijn 2 minuten probeert hij dames voor zich te winnen,maar dat praatje moet hij nog wat bijverzinnen.
![]()
Lieve Jus wederom een win voor jouw![]()
Stuur nu maar dat adres gauw![]()
Dan krijg je een theetje met smaak![]()
Ook voor op de zaak
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leuk gedichtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
Hoevaakheeft @:JustinK nu gewonnen
Met zijn 2 minuten probeert hij dames voor zich te winnen,maar dat praatje moet hij nog wat bijverzinnen.
![]()
Ook voor op de zaak![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
![]()
Ook voor op de zaak![]()
![]()
![]()
Deze vrouw he![]()
![]()
Die moderne versie van een kinderliedje is dat tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die moderne versie van een kinderliedje is dat toch
we moeten hier een keertje wat muzikaal mee doen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
![]()
Ook voor op de zaak
gehehe je kunt beetje rappen?Do what you love, love what you do!![]()
Nopequote:Op zaterdag 30 november 2024 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
we moeten hier een keertje wat muzikaal mee doen.
gehehe je kunt beetje rappen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat vind hij leukquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, ken ik niet.
En ik heb ernstige twijfels dat Mini-ToT dit leuk zou vinden!
Ze vinden het allemaal
Leuk
Quali hèquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, zat op een feestje
* gebrokenglas kijkt rondAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
hmmms nou dat was nog best goed te eten. maarja lading knoflooksaus erover. denk niet iemand moet me nu kusje geven.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie jou....quote:
En dan gaat mijn hart sneller kloppen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat gaat toch niet gebeurenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:03 schreef kree het volgende:
hmmms nou dat was nog best goed te eten. maarja lading knoflooksaus erover. denk niet iemand moet me nu kusje geven.![]()
Hij kijkt liever naar monstertrucks, cartoons over crashende treinen, ouwe diesels, stoomtreinen, en rare japanse cartoons over spoorwegovergangen!quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind hij leuk
Ze vinden het allemaal
Leuk
Oh, en deze shit!![]()
![]()
Nou zeg GGquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie jou....
En dan gaat mijn hart sneller kloppen.
Oei, denkt Greys, dit moeten we niet hebben!!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet gebeuren
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb nog een fout ontdekt in mijn puntenteller.![]()
Ja, het is nooit echt af.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zelfs 16 tot 20 jarigen doen dit liedje constantquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kijkt liever naar monstertrucks, cartoons over crashende treinen, ouwe diesels, stoomtreinen, en rare japanse cartoons over spoorwegovergangen!
Oh, en deze shit!
[ afbeelding ]![]()
Nou jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Oei, denkt Greys, dit moeten we niet hebben!!
Ik vind het lief
Maar je weet dat ik een man naast me heb zitten toch
Ah!quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs 16 tot 20 jarigen doen dit liedje constant![]()
Nou ja, als hij het op school hoort zal hij het vast wel leuk gaan vinden.![]()
![]()
Ik ken het alleen van TikTokquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs 16 tot 20 jarigen doen dit liedje constant![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is denk ik ge lang. Ik ga kijkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je van de 'b' 'De Echte BolkKoning' maken @:Dotteke?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze vrouw hequote:Op zaterdag 30 november 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is denk ik ge lang. Ik ga kijken![]()
Ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Ik vind het lief
Maar je weet dat ik een man naast me heb zitten toch![]()
Maar dat is vast een hele toffe man. Jij accepteert niemand anders....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
maargoed snap het mijn neefjes kun je daarmee ook niet meer mee vermaken.Do what you love, love what you do!![]()
Valt te proberen!quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:07 schreef kree het volgende:
maargoed snap het mijn neefjes kun je daarmee ook niet meer mee vermaken.![]()
![]()
Is het ookquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar dat is vast een hele toffe man. Jij accepteert niemand anders....
Helaas past niet.quote:
Gefeliciteerd JustinK De Echte BolkKoning. Is te langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geloof me, niet te doen, hoe heet die zooi met die honden en zo?quote:
pawn patrol enzo, niks anders als dat.Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen is er stil van
Ow nee
Toch niet
Mijn internet bleef hangenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was maar een geintje, natuurlijk is Vrouwtje Theelepel helemaal niks voor kinderen vandaag, en zeker niet voor jongens!quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
geloof me, niet te doen, hoe heet die zooi met die honden en zo?
pawn patrol enzo, niks anders als dat.![]()
![]()
Huh?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Was maar een geintje, natuurlijk is Vrouwtje Theelepel helemaal niks voor kinderen vandaag, en zeker niet voor jongens!
Hoezo niks voor jongens ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
toch raar want ik vond t vroeger wel leuk, maarja idd andere generatie.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Was maar een geintje, natuurlijk is Vrouwtje Theelepel helemaal niks voor kinderen vandaag, en zeker niet voor jongens!
Ik was niet stil hoor....quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:10 schreef greysbones het volgende:
Iedereen is er stil van
Ow nee
Toch niet
Mijn internet bleef hangenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit is 1 van de weinige keren dat de Nederlandse versie echt vele malen beter is, ook de stemmen van de personages.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:11 schreef kree het volgende:
hahaha hoor t verschil
Bekijk deze YouTube-video
ik geloof deze generatie is niet meer te redden![]()
Vind je wel dat die cartoon uit de jaren '80 over een oud vrouwtje leuk is voor jongens van vandaag de dag?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh?
Hoezo niks voor jongens ?![]()
![]()
Ik vond het ook wel geinig, maar toch vond ik het wel een beetje vreemd om er naar te kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
toch raar want ik vond t vroeger wel leuk, maarja idd andere generatie.![]()
Ik denk dat als ze het wat zouden oppoetsen het voor jongens en meiden een leuke tekenfilm isquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind je wel dat die cartoon uit de jaren '80 over een oud vrouwtje leuk is voor jongens van vandaag de dag?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja ok dat weet ik niet ik heb eerste theme song gezocht, ik weet dat ze dit leuk vinden nlquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is 1 van de weinige keren dat de Nederlandse versie echt vele malen beter is, ook de stemmen van de personages.![]()
maar ben er niet dagelijks bij als ze dit kijken ook, dus heb ff de algemene opgezocht.Do what you love, love what you do!![]()
Goeie smaakquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kijkt liever naar monstertrucks, cartoons over crashende treinen, ouwe diesels, stoomtreinen, en rare japanse cartoons over spoorwegovergangen!
Oh, en deze shit!
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik denk dat er niks mis mee is, nog steeds niet? ik vond het vroeger leuk. ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind je wel dat die cartoon uit de jaren '80 over een oud vrouwtje leuk is voor jongens van vandaag de dag?
maar tis andere tijd enzo en ze zien veel meer als wij toen natuurlijk?Do what you love, love what you do!![]()
De eerste afleveringen van Paw Patrol vind ik echt wel geinig gedaan, maar sinds ze superkrachten hebben gekregen door een meteoor vind ik dat alle lol er af is, maar Mini-ToT vindt die afleveringen uiteraard juist het leukste, aangezien hij van alles houdt wat sterk en snel is enzo.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja ok dat weet ik niet ik heb eerste theme song gezocht, ik weet dat ze dit leuk vinden nl![]()
maar ben er niet dagelijks bij als ze dit kijken ook, dus heb ff de algemene opgezocht.![]()
![]()
Kan nog, alleen heeft het niet veel zin meer..quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
Lov probeert stiekem punten te pakken
Heb ieder geval AardappelSchotel ingehaald
13x gewonnen en nooit een gedichtje van greys gehad. Volgens mij ben jij de enige gelukkige 🤣🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk niet dat dat altijd gunstig isquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat er niks mis mee is, nog steeds niet? ik vond het vroeger leuk. ?
maar tis andere tijd enzo en ze zien veel meer als wij toen natuurlijk?
Er zijn onderzoeken naar de tekenfilms van nu en van toen
En hoe kinderen zich erdoor gaan gedragen
Die zijn vaak niet zo positiefThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja maar dat waren er wel meer?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel geinig, maar toch vond ik het wel een beetje vreemd om er naar te kijken.
dommel
alfred
gummy beren
etc weet ik wat er nog meer was, maar als je dat nu opzet vinden ze het nog leuk.
purno de purnoDo what you love, love what you do!![]()
Nu schaam ik me diepquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
13x gewonnen en nooit een gedichtje van greys gehad. Volgens mij ben jij de enige gelukkige 🤣🤣🤣🤣
Dat laatste plaatje is van een stel Kroaten die nauwelijks Engels kunnen spreken en alles extreem over the top acteren met een piepklein budget. Ze worden er echt schathemeltje rijk door!quote:![]()
![]()
hahaha jij bent ook niet meer te reddenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
De eerste afleveringen van Paw Patrol vind ik echt wel geinig gedaan, maar sinds ze superkrachten hebben gekregen door een meteoor vind ik dat alle lol er af is, maar Mini-ToT vindt die afleveringen uiteraard juist het leukste, aangezien hij van alles houdt wat sterk en snel is enzo.
LOl geintje hoor, maar je kijkt dat mee, dan snap ik t.Do what you love, love what you do!![]()
Cocomelon schijnt verreweg het slechtste van allemaal te zijn. Bewust extreem verslavend gemaakt en kinderen krijgen er ook zware gedragsproblemen door.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk niet dat dat altijd gunstig is
Die zijn vaak niet zo positief![]()
popeye?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk niet dat dat altijd gunstig is
Die zijn vaak niet zo positiefAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb verplicht alle dora’s en diego’s
Bob de bouwer
Thomas de trein en Elias gekeken
Dankzij mijn kinderenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja veel tekenfilms door de jaren heen waren wel ernstig wazig!quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat waren er wel meer?
dommel
alfred
gummy beren
etc weet ik wat er nog meer was, maar als je dat nu opzet vinden ze het nog leuk.
purno de purno![]()
![]()
carcamel van de smurfen bedoel je?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Cocomelon schijnt verreweg het slechtste van allemaal te zijn. Bewust extreem verslavend gemaakt en kinderen krijgen er ook zware gedragsproblemen door.Do what you love, love what you do!![]()
Juist die van nu zijn niet meer zo leeftijdsgerichtquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Purno was niet voor kinderen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met een half oog terwijl ik aan het bolken ben.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha jij bent ook niet meer te redden
LOl geintje hoor, maar je kijkt dat mee, dan snap ik t.
Als ik iets opvallends hoor of als Mini wil dat ik een stukje mee ga kijken omdat hij dat zo leuk vindt, kijk ik dus wel ff mee. Het is niet dat ik hele afleveringen mee zit te kijken.![]()
alfred was dik fascistisch als ik er nu nog ff over denk, maarja weet je als kind niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja veel tekenfilms door de jaren heen waren wel ernstig wazig!Do what you love, love what you do!![]()
Teveel felle kleuren en hysterische muziek?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Cocomelon schijnt verreweg het slechtste van allemaal te zijn. Bewust extreem verslavend gemaakt en kinderen krijgen er ook zware gedragsproblemen door.
Ik ken het niet
Heb alleen wel eens dat hysterische cocomelon als tussenreclame gehoordThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
![]()
De kietelaar
R.I.P DTS.![]()
Niet fascistischquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
alfred was dik fascistisch als ik er nu nog ff over denk, maarja weet je als kind niet.
Maar ze gebruikten politiek in de verhalen
Als volwassene kijken was soms net zo leukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mini-ToT is inmiddels zelf naar bed gegaan en ligt heerlijk te slapen, terwijl papa-ToT nog steeds naar de tekenfilms zit te kijken....quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een half oog terwijl ik aan het bolken ben.
Als ik iets opvallends hoor of als Mini wil dat ik een stukje mee ga kijken omdat hij dat zo leuk vindt, kijk ik dus wel ff mee. Het is niet dat ik hele afleveringen mee zit te kijken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
alfred was dik fascistisch als ik er nu nog ff over denk, maarja weet je als kind niet.![]()
Zeer korte clips, zeer veel herhaling, idd felle kleuren en veel andere dingen waardoor kinderen gaan hyperfocussen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Teveel felle kleuren en hysterische muziek?
Ik ken het niet
Heb alleen wel eens dat hysterische cocomelon als tussenreclame gehoord![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mini-ToT is inmiddels zelf naar bed gegaan en ligt heerlijk te slapen, terwijl papa-ToT nog steeds naar de tekenfilms zit te kijken....![]()
![]()
![]()
Alfred Jodokus Kwak was trouwens een Japanse serieTrotste mama van Ambar
Ja is anime officieelquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Alfred Jodokus Kwak was trouwens een Japanse serieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haha dat is de overdreven versie ervan. LOLquote:
weet je waar dat vrouw eendje me op doet lijken?
Je weet wel waren toen heelveel van die NL films waar die in voor kwam, bolleke of weet ik veel hoe ze heette. LOL
maar dat was wel toen ik wat ouder was al dat ik dat zag, hahahahahah hihihihihi tieten.Do what you love, love what you do!![]()
En zonder De Echte?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas past niet.
Gefeliciteerd JustinK De Echte BolkKoning. Is te lang![]()
JustinK is met bolken al vroeg begonnen
en heeft deze maand terecht gewonnen
Elke dag: eat, sleep, bolk, repeat
Zoveel inzet heeft niemand niet
Toch krijgt een ander de hommage
Dat is natuurlijk Bondage
Bijna was de server geveld
en werden er geen punten geteld
Dat had veel consternatie gegeven
en voor JustinK geen doel in het leven
Gelukkig is een oplossing bedacht
Zodat DTS kan doorgaan als verwacht
Met Monitor als scoreteller en hoeder
Bolk ik iedereen de moederMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
en dan wegmoduleren naar B. LOL ;')quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:24 schreef Homijn het volgende:
Bolk ik iedereen de moederDo what you love, love what you do!![]()
Maar Alfred is alleen Japans in animatie, tekst en verhaal etc komt allemaal van Herman van Veen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
volgens mij was dat zo Hollands als de pest, maar ok pin me er niet op vast.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar Alfred is alleen Japans in animatie, tekst en verhaal etc komt allemaal van Herman van Veen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:24 schreef Homijn het volgende:
Bolk ik iedereen de moeder![]()
![]()
ik was er ook wel fan van.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was een grote hit thuisDo what you love, love what you do!![]()
Ja scenario/verhaal alles is bedacht door Herman Van Veen maar omdat de productie kosten lager waren in Japan hebben ze het daar laten tekenen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
volgens mij was dat zo Hollands als de pest, maar ok pin me er niet op vast.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De bolkkoning ging niet de bolkking wel is dat ook goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ah zo, ja dat klinkt logischquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja scenario/verhaal alles is bedacht door Herman Van Veen maar omdat de productie kosten lager waren in Japan hebben ze het daar laten tekenen.. wist ik niet
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4562 / +185 / +53 / 9918 / 11171
2. Dr.Mikey / 1418 / +18 / +11 / 1413 / 2006
3. KillemWieft / 1225 / +0 / +27 / 513 / 929
4. Rob / 1046 / +174 / +16 / 966 / 1205
5. ToT / 947 / +47 / +9 / 4010 / 4558
6. Lovely / 871 / +83 / +33 / 3749 / 4352
7. AardappelSchotel / 864 / +17 / +9 / 2774 / 3275
8. kree / 863 / +10 / +128 / 1504 / 1953
9. mario390 / 777 / +41 / +0 / 434 / 705
10. Pinnenmutske / 705 / +66 / +12 / 1572 / 2066
11. hemarookworst / 617 / +30 / +16 / 1264 / 1641
12. gebrokenglas / 598 / +33 / +29 / 2528 / 2967
13. HappyCharly / 496 / +26 / +1 / 1283 / 1528
14. mascara-klodder / 464 / +52 / +7 / 813 / 1049
15. loveyoulongtime / 442 / +19 / +9 / 1723 / 2011
16. greysbones / 410 / +0 / +2 / 2365 / 2576
17. MizzezAmy / 379 / +15 / +8 / 2056 / 2373
18. Bally-b / 340 / +0 / +0 / 74 / 128
19. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
20. devzero / 328 / +5 / +0 / 525 / 673SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
@bondagequote:Op zaterdag 30 november 2024 21:24 schreef Homijn het volgende:
Bolk ik iedereen de moederWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hadden ten slotte niet voor niks Dolf de kraaiquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja scenario/verhaal alles is bedacht door Herman Van Veen maar omdat de productie kosten lager waren in Japan hebben ze het daar laten tekenen.
Te laatquote:
Ah, Dolf!quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hadden een slotte niet voor niks Dolf de kraai![]()
![]()
Adolf. LOLquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hadden ten slotte niet voor niks Dolf de kraaiDo what you love, love what you do!![]()
toen werden onze kinderen zieltjes al gemanipuleerd. hahahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Nouuuuquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
toen werden onze kinderen zieltjes al gemanipuleerd. hahahahaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
JahaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja is toch zo? het is gewoon propoganda. maar ok ff denken helpen jullie eens? die Adolf is duidelijk te plaatsen. waar stond die kwal voor?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat was daar propaganda aan dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja is toch zo? het is gewoon propoganda. maar ok ff deken helpen jullie eens? die Adolf is duidelijk te plaatsen. waar stond die kwal voor?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nouja propoganda mss niet zo zeer in de slechte zin van het woord, maar mag toch duidelijk zijn achteraf dat daar gewoon hitler mee werd bedoelt ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat was daar propaganda aan dan?Do what you love, love what you do!![]()
Thx Homijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:24 schreef Homijn het volgende:
Bolk ik iedereen de moeder![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
nouja propoganda mss niet zo zeer in de slechte zin van het woord, maar mag toch duidelijk zijn achteraf dat daar gewoon hitler mee werd bedoelt ?
Het was meer een les
Hoe zoiets in zijn werk zou kunnen gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dus?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
nouja propoganda mss niet zo zeer in de slechte zin van het woord, maar mag toch duidelijk zijn achteraf dat daar gewoon hitler mee werd bedoelt ?Trotste mama van Ambar
Wil je zeggen dat ze in Alfred J Kwak suggereerden dat nazisme slecht is?!?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
nouja propoganda mss niet zo zeer in de slechte zin van het woord, maar mag toch duidelijk zijn achteraf dat daar gewoon hitler mee werd bedoelt ?![]()
![]()
ja dat bedoel ik ook? ok nu die kwal? wat is die?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Het was meer een les
Hoe zoiets in zijn werk zou kunnen gaanDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ze in Alfred J Kwak suggereerden dat nazisme slecht is?!?
Propaganda is heel wat anders hèquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook? ok nu die kwal? wat is die?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
of nee wacht zeg niet goedquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ze in Alfred J Kwak suggereerden dat nazisme slecht is?!?Do what you love, love what you do!![]()
Was bedoeld om kinderen dat te leren op een kinderlijke manier.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
toen werden onze kinderen zieltjes al gemanipuleerd. hahahahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:35 schreef JustinK het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het heel fijn vond om jullie deze maand allemaal de moeder te bolken
Dan heb jij het niet goed begrepenquote:Trotste mama van Ambar
Op naar de volgende maand?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:35 schreef JustinK het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het heel fijn vond om jullie deze maand allemaal de moeder te bolken
jawel damn. tuurlijk wel? om te zeggen dat het slecht is dus, maar dat is ook propoganda. alleen naar de positieve manier?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb jij het niet goed begrepenDo what you love, love what you do!![]()
[insert Daffy gif wat dit onderwerp betreft]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Levenslessen, bedoel je?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
jawel damn. tuurlijk wel? om te zeggen dat het slecht is dus, maar dat is ook propoganda. alleen naar de positieve manier?![]()
Zoek de defenitie eens opquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
jawel damn. tuurlijk wel? om te zeggen dat het slecht is dus, maar dat is ook propoganda. alleen naar de positieve manier?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hmmmm ja in heel simpele zin ben ik het daar wel mee eens.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Tja,dat is weer afwachtenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang ik jou maar niet viesmad maak
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
[insert Daffy gif wat dit onderwerp betreft]Doe dan ook gelijk donaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P DTS.![]()
Ja die wilde ik eerst doen, maar ik spam die Daffy fap gif nogal vaak en vond dat daarom in dit geval ff leuker.quote:
En er zijn sommigen in het topic die dat gifje van Donald misschien wat te ver vinden gaan, ook al is het anti-Hitler bedoeld uiteindelijk.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En als hij die niet kan vinden, zou hij de definitie kunnen uitproberen!![]()
Ik kreeg de melding dat dit legendarische topic vandaag alweer 1000 dagen oud is:
ONZ / De grote FOK!-beroepsdeformatie-testMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hoewel het in de kern een kinderserie betreft, stelt Herman van Veen met Alfred J. Kwak allerlei controversiële kwesties aan de kaak. Zo is het karakter Dolf de Kraai ontegenzeglijk een verwijzing naar Adolf Hitler. En ook apartheid wordt aangestipt als thema. Alfreds vriendinnetje Winnie, een zwarte vrouwtjeseend, is grotendeels gebaseerd op Nelson Mandela's ex-echtgenote Winnie.
Mierzoet en infantiel
Te ingewikkeld voor kinderen? Daar weigert Max Douw (33) in mee te gaan. 'Wat Herman van Veen mij heeft geleerd, is dat je kinderen niet moet onderschatten', verklaart de Haagse kleinkunstenaar, die Alfred vertolkte in de musical Vader. 'Als ik nu sommige programma's zie, is het allemaal zo mierzoet en van een infantiel niveau. Alfred gaat ook over de dood, honger en oorlog. Heel dapper.'Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Santiago
R.I.P DTS.![]()
ja dat bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:41 schreef greysbones het volgende:
Hoewel het in de kern een kinderserie betreft, stelt Herman van Veen met Alfred J. Kwak allerlei controversiële kwesties aan de kaak. Zo is het karakter Dolf de Kraai ontegenzeglijk een verwijzing naar Adolf Hitler. En ook apartheid wordt aangestipt als thema. Alfreds vriendinnetje Winnie, een zwarte vrouwtjeseend, is grotendeels gebaseerd op Nelson Mandela's ex-echtgenote Winnie.
Mierzoet en infantiel
Te ingewikkeld voor kinderen? Daar weigert Max Douw (33) in mee te gaan. 'Wat Herman van Veen mij heeft geleerd, is dat je kinderen niet moet onderschatten', verklaart de Haagse kleinkunstenaar, die Alfred vertolkte in de musical Vader. 'Als ik nu sommige programma's zie, is het allemaal zo mierzoet en van een infantiel niveau. Alfred gaat ook over de dood, honger en oorlog. Heel dapper.'
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:41 schreef greysbones het volgende:
Mierzoet en infantiel
Te ingewikkeld voor kinderen? Daar weigert Max Douw (33) in mee te gaan. 'Wat Herman van Veen mij heeft geleerd, is dat je kinderen niet moet onderschatten', verklaart de Haagse kleinkunstenaar, die Alfred vertolkte in de musical Vader. 'Als ik nu sommige programma's zie, is het allemaal zo mierzoet en van een infantiel niveau. Alfred gaat ook over de dood, honger en oorlog. Heel dapper.'
Deze kinderen leven in het Vagevuur.![]()
![]()
Dat is totaal niet uit je woorden te halenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ed edd en eddyquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze kinderen leven in het Vagevuur.
![]()
R.I.P DTS.![]()
nee maar bedoelde ik wel en zag een makkelijke "out" voor mij voor jullie er weer drama van maken dat ik het niet snap.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is totaal niet uit je woorden te halen
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ze schijnen tijdens de grote depressie overleden te zijn en leven daar nu voort zonder ouders.quote:![]()
![]()
Dit keken mijn kinderen ookquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze schijnen tijdens de grote depressie overleden te zijn en leven daar nu voort zonder ouders.
Jij verwoord iets totaal verkeerdquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar bedoelde ik wel en zag een makkelijke "out" voor mij voor jullie er weer drama van maken dat ik het niet snap.
LOL
En dan maken wij drama![]()
Die spiegel van jou is echt stuk hèThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jullie snappen best wel dat ik het wel snap dat hele idee en verhaal.... ik verwoord het alleen niet goedquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij verwoord iets totaal verkeerd
Die spiegel van jou is echt stuk hè
Elke keer weer!quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij verwoord iets totaal verkeerd
Die spiegel van jou is echt stuk hè![]()
![]()
Hoe moet ik nu snappen dat jij het snapt als uit je woorden niet te snappen valt dat je het snaptquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
jullie snappen best wel dat ik het wel snap dat hele idee en verhaal.... ik verwoord het alleen niet goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soms frustrerend, maar soms is het ook wel lollig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kree is wel de dramaqueen van dts
En soms is het echt van....![]()
![]()
nouja het blijft altijd leuker als 100x bolk lezen enzo. maar ok ik ben wel de clown hoor als jullie dat leuk vindenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jij snapt gewoon niet dat ik het wel snap en jullie het niet snappen omdat ik dan jullie weer niet snapquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu snappen dat jij het snapt als uit je woorden niet te snappen valt dat je het snaptDo what you love, love what you do!![]()
Nee niet de clownquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het blijft altijd leuker als 100x bolk lezen enzo. maar ok ik ben wel de clown hoor als jullie dat leuk vinden
De dramaqueen
En bolkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jajaquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het blijft altijd leuker als 100x bolk lezen enzo. maar ok ik ben wel de clown hoor als jullie dat leuk vinden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Uit verschillende tijdperken zijn ze allemaal toch.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze schijnen tijdens de grote depressie overleden te zijn en leven daar nu voort zonder ouders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* gebrokenglas bolkt terugAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ook goed. hahaha zolang het maar leuk blijftquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet de clown
De dramaqueen
En bolk
Maar we weten nog vrij weinig over zijn dubieuze cyberseksactiviteiten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet de clown
De dramaqueen
En bolk![]()
![]()
Tmi ToTquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar we weten nog vrij weinig over zijn dubieuze cyberseksactiviteiten.
naja genoeg heb ik weer gezegd over tekenfilmpjes en etc. ff wachten op ander onderwerp
Dat jochie met Plank als speelgoed kwam in ieder geval wel uit de depressie.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uit verschillende tijdperken zijn ze allemaal toch.![]()
Oh, kree is weer aan het janken dat er gewoon gepraat moet worden. Ik ben weer weg
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Met minderjarige meisjesquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar we weten nog vrij weinig over zijn dubieuze cyberseksactiviteiten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar we weten nog vrij weinig over zijn dubieuze cyberseksactiviteiten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
? nee?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:49 schreef DJMO het volgende:
Oh, kree is weer aan het janken dat er gewoon gepraat moet worden. Ik ben weer wegDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:49 schreef DJMO het volgende:
Oh, kree is weer aan het janken dat er gewoon gepraat moet worden. Ik ben weer weg
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:49 schreef DJMO het volgende:
Oh, kree is weer aan het janken dat er gewoon gepraat moet worden. Ik ben weer wegNiet eens, deze keer!
Buiten die ene opmerking dus.
![]()
![]()
Die ene opmerking was genoeg om mij we te jagen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]Niet eens, deze keer!
Buiten die ene opmerking dus.
Ik heb er één en ik ben er trots op
dat vind ik het jammere enzo altijd he, want ok dan praten we en ik zeg best veel maar val er niemand mee aan?
en altijd toch en dart ligt niet aan mij. komt het weer op oooh kree doet dit of dat? eigenlijk vind ik dat niet ok.Do what you love, love what you do!![]()
Graag de dubai chocolade letterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heeft zij je zitten force-feeden? @greysbonesquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb al een reep op komt door greys![]()
![]()
Let gewoon ff een beetje op wat je allemaal online slingert.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:51 schreef kree het volgende:
dat vind ik het jammere enzo altijd he, want ok dan praten we en ik zeg best veel maar val er niemand mee aan?
en altijd toch en dart ligt niet aan mij. komt het weer op oooh kree doet dit of dat? eigenlijk vind ik dat niet ok.![]()
![]()
Weet je wat het is Kreequote:Op zaterdag 30 november 2024 21:51 schreef kree het volgende:
en altijd toch en dart ligt niet aan mij. komt het weer op oooh kree doet dit of dat? eigenlijk vind ik dat niet ok.
Je begint dan alweer ( voor de tigste keer ) over het feit dat je leukere gesprekken wilt dan BOLK
Terwijl je in DTS postThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
According to the post, each character represents a dead child from a period in American history, ranging from the early 1900s right up to the year 2000.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat jochie met Plank als speelgoed kwam in ieder geval wel uit de depressie.
https://www.mirror.co.uk/(...)ne-kids-25270155.ampThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nopequote:Op zaterdag 30 november 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
heeft zij je zitten force-feeden? @:greysbones
Alleen een presentje opgestuurdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En we hebben nu ook gewoon leuke gesprekken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je wat het is Kree
Je begint dan alweer ( voor de tigste keer ) over het feit dat je leukere gesprekken wilt dan BOLK
Terwijl je in DTS post![]()
![]()
eens, maar er is een verschil tussen een mening zeggen en wat je denkt, of persoonlijk iemand aanvallen. zou jullie allemaal moeten noten gewoon.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Let gewoon ff een beetje op wat je allemaal online slingert.
heb ik al gedaan bij sinterklaas.![]()
naar Spanje met jullie.
Exact dit. Pak dan een ander forum.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je wat het is Kree
Terwijl je in DTS post
bolk!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Preciesquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
En we hebben nu ook gewoon leuke gesprekken.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
heeft zij je zitten force-feeden? @:greysbones
Wie wil je tr-en dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maar er is een verschil tussen een mening zeggen en wat je denkt, of persoonlijk iemand aanvallen. zou jullie allemaal moeten noten gewoon.
naar Spanje met jullie.
Iedereen die je aanspreekt op het propaganda gedoe ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb ik vanavond alleen opgegetenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Alleen een presentje opgestuurd![]()
![]()
tja???? bedenk hoe dat komt. hahahahaquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
En we hebben nu ook gewoon leuke gesprekken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb ik vanavond alleen opgegeten![]()
![]()
quote:![]()
Lief van je.
'hij' kwam even beneden.. heb het toen zelfs even verstopt![]()
Hij wilde hem al opeten toen ik het net gekregen had
Mwah, we kunnen je ook niet steeds overal gelijk in geven terwijl wat je zegt niet klopt, zoals nu met wat propaganda betreft bijvoorbeeld. We geven aan dat "We hebben een slechterik die op Hitler lijkt" niet bepaald propaganda is.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maar er is een verschil tussen een mening zeggen en wat je denkt, of persoonlijk iemand aanvallen. zou jullie allemaal moeten noten gewoon.
naar Spanje met jullie.
Het is maatschappelijk inmiddels toch wel redelijk geaccepteerd dat Hitler niet bepaald een al te fijne man was.![]()
Als je denkt dat jij dit voor elkaar krijgtquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
tja???? bedenk hoe dat komt. hahahaha
KerolThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: