En tijdens die onderhandelingen kwam ook nog eens bovendrijven hoe Rusland op beestachtige wijze tekeer was gegaan in de door hun veroverde plaatsen.quote:Op maandag 2 december 2024 09:39 schreef sp3c het volgende:
Oekraïne wilde alle Russen terug naar Rusland
Rusland wilde Oekraïne ontwapenen
Beide punten waren niet bespreekbaar
Het westen zou dan samen met Rusland op moeten treden tegen buitenlandse agressie in Oekraïne, dat was voor het westen niet bespreekbaar want de enige mogelijke agressor atm en in de voorzienbare toekomst is Rusland zelf
Dus zijn de onderhandelingen mislukt, niet dankzij Rutte en niet dankzij Verhofstad
Dat was een constatering zonder waardeoordeel!quote:Op maandag 2 december 2024 09:41 schreef sp3c het volgende:
Fok! Vind dat niet leuk, en doe niet zo godvergeten kinderachtig
Niet, maar Oekraïne ook niet.quote:Op maandag 2 december 2024 06:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het gaat continu over Oekraïne dat maar water bij de wijn moet doen. Waar gaat Rusland eigenlijk water bij de wijn doen dan?
Want die blijven gewoon continu hun maximale eisen herhalen en dat wordt door de vredesbrigade dan weer niet als onrealistisch bestempeld.
Dit is een te beperkte uitleg, er waren concepten over ruilverkaveling en overdracht grondgebied. Ook vernieuwde veiligheidsgaranties voor de UA staat.quote:Op maandag 2 december 2024 09:39 schreef sp3c het volgende:
Oekraïne wilde alle Russen terug naar Rusland
Rusland wilde Oekraïne ontwapenen
Beide punten waren niet bespreekbaar
Het westen zou dan samen met Rusland op moeten treden tegen buitenlandse agressie in Oekraïne, dat was voor het westen niet bespreekbaar want de enige mogelijke agressor atm en in de voorzienbare toekomst is Rusland zelf
Dus zijn de onderhandelingen mislukt, niet dankzij Rutte en niet dankzij Verhofstad
Verdachtmakingen en scheldkanonnades raken je niet als je weet uit wiens mond/toetsenbord dat komt.quote:Op maandag 2 december 2024 09:39 schreef ExTec het volgende:
https://www.stopfake.org/(...)truction-of-ukraine/
Maar ik zal je geen tankie noemen, want dat vind sp3c blijkbaar niet leuk.
FOK! vindt het niet leuk als je werkwoorden niet vervoegtquote:Op maandag 2 december 2024 09:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat was een constatering zonder waardeoordeel!
Ik snap prima dat Fok! dat niet leuk vind
Daarom goeie zaak dat ik dat niet doe, toch?quote:Op maandag 2 december 2024 09:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verdachtmakingen en scheldkanonnades raken je niet als je weet uit wiens mond/toetsenbord dat komt.
Maar ik zal je ook geen spelling-nazi noemen.quote:Op maandag 2 december 2024 09:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
FOK! vindt het niet leuk als je werkwoorden niet vervoegt
quote:Op maandag 2 december 2024 10:53 schreef Idisrom het volgende:
Als je wilt zien, hoe weinig de Westerse boycot voorstelt, dan moet je deze rondleiding door het warenhuis in Sint Petersburg maar volgen.
Bekijk deze YouTube-video
Ja maar op Barlaat zeggen ze X en Y. En ook de NOS heeft gezegd dat Rusland heeeuuuuull slecht gaat.quote:
Ze werken in beperkte mate.quote:Op maandag 2 december 2024 10:58 schreef ExTec het volgende:
Ow, we zijn weer terug bij: SaNcTiEs WeRkEn NiEt.
Echt een evergreen.
Zolang bij ons boter niet in anti-diefstal cassettes zit, denk ik dat er hier weinig aan de hand is.quote:Op maandag 2 december 2024 10:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze werken in beperkte mate.
De Russen krijgen minder marge op hun olie, en wij moeten er meer voor betalen. Dus op dat vlak beschadigen wij hen wel, maar ook onszelf.
Da's één miljard dollar.quote:Op maandag 2 december 2024 11:30 schreef Discombobulate het volgende:
Poetin alloceert nog eens 119 miljard in de oorlogseconomie.
In grote steden ook wel toch?quote:Op maandag 2 december 2024 11:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zolang bij ons boter niet in anti-diefstal cassettes zit, denk ik dat er hier weinig aan de hand is.
Dat ze jou niet gebeld hebben over hoe je het beste oorlog kan voeren.quote:Op maandag 2 december 2024 11:47 schreef phpmystyle het volgende:
Niet dat ik er gelijk groot voorstander van ben. Maar ik kan mij er met mijn verstand niet bij dat zo'n 3 jaar geleden bij uitbreken van de oorlog niet direct is ingezet op massale productie van artillerie granaten en mlrs-munitie voor die bm21- grad launchers.
Op die manier had de opmars en eventuele tegenaanval tegen Rusland veel beter vormgegeven kunnen worden. Dat in tegenstelling tot een handjevol oude Westerse tanks, eindeloos lange piloten opleidingen.
In 3 jaar tijd had héél veel kunnen gebeuren, zie wat er in Rusland mogelijk was/is.
Ik woon niet in londen.quote:
Zo werkt het over het algemeen niet. Dictators zijn zelden begaan met het lot van de horigen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik geloof niet dat je daar de Rus mee op de knieën krijgt. Dezelfde discussie van afgelopen week over hoe duur ps5 consoles daar zijn. Ik geloof gewoon niet dat Poetin zich daar druk om maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |