abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215744648
https://www.stopfake.org/(...)truction-of-ukraine/

Maar ik zal je geen tankie noemen, want dat vind sp3c blijkbaar niet leuk.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 09:41:02 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215744659
Fok! Vind dat niet leuk, en doe niet zo godvergeten kinderachtig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 09:41:53 #153
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215744664
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:39 schreef sp3c het volgende:
Oekraïne wilde alle Russen terug naar Rusland
Rusland wilde Oekraïne ontwapenen

Beide punten waren niet bespreekbaar

Het westen zou dan samen met Rusland op moeten treden tegen buitenlandse agressie in Oekraïne, dat was voor het westen niet bespreekbaar want de enige mogelijke agressor atm en in de voorzienbare toekomst is Rusland zelf

Dus zijn de onderhandelingen mislukt, niet dankzij Rutte en niet dankzij Verhofstad
En tijdens die onderhandelingen kwam ook nog eens bovendrijven hoe Rusland op beestachtige wijze tekeer was gegaan in de door hun veroverde plaatsen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215744714
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:41 schreef sp3c het volgende:
Fok! Vind dat niet leuk, en doe niet zo godvergeten kinderachtig
Dat was een constatering zonder waardeoordeel! :{

Ik snap prima dat Fok! dat niet leuk vind ;)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_215744769
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 06:51 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het gaat continu over Oekraïne dat maar water bij de wijn moet doen. Waar gaat Rusland eigenlijk water bij de wijn doen dan?

Want die blijven gewoon continu hun maximale eisen herhalen en dat wordt door de vredesbrigade dan weer niet als onrealistisch bestempeld.
Niet, maar Oekraïne ook niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 2 december 2024 @ 09:56:36 #156
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215744789
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 09:39 schreef sp3c het volgende:
Oekraïne wilde alle Russen terug naar Rusland
Rusland wilde Oekraïne ontwapenen

Beide punten waren niet bespreekbaar

Het westen zou dan samen met Rusland op moeten treden tegen buitenlandse agressie in Oekraïne, dat was voor het westen niet bespreekbaar want de enige mogelijke agressor atm en in de voorzienbare toekomst is Rusland zelf

Dus zijn de onderhandelingen mislukt, niet dankzij Rutte en niet dankzij Verhofstad
Dit is een te beperkte uitleg, er waren concepten over ruilverkaveling en overdracht grondgebied. Ook vernieuwde veiligheidsgaranties voor de UA staat.

Sowieso zou het van weinig rationaliteit getuigen om als RUS in 03-2022 te gaan opteren voor doorvechten, we kennen allemaal die lange colonnes nog die voor Kiev stonden die werden aangevallen of waarvan de voertuigen (banden brandstof) stil stonden. Of al die filmpjes dat dienstplichtigen (jonges van 18/19/20 jaar) werden gevangen genomen door UA strijdkrachten, hetgeen tot veel ophef leidde in RUS. Veel opiniemakers waren het er wel over eens dat als Poetin op 03-2022 wist dat de oorlog zo rommelig zou gaan, hij wel 2 keer nagedacht zou hebben.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 2 december 2024 @ 09:57:21 #157
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215744800
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 09:39 schreef ExTec het volgende:
https://www.stopfake.org/(...)truction-of-ukraine/

Maar ik zal je geen tankie noemen, want dat vind sp3c blijkbaar niet leuk.
Verdachtmakingen en scheldkanonnades raken je niet als je weet uit wiens mond/toetsenbord dat komt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 2 december 2024 @ 09:57:57 #158
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215744811
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2024 09:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat was een constatering zonder waardeoordeel! :{

Ik snap prima dat Fok! dat niet leuk vind ;)
FOK! vindt het niet leuk als je werkwoorden niet vervoegt ;)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215744814
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 09:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Verdachtmakingen en scheldkanonnades raken je niet als je weet uit wiens mond/toetsenbord dat komt.
Daarom goeie zaak dat ik dat niet doe, toch? O-)
pi_215744837
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 09:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
FOK! vindt het niet leuk als je werkwoorden niet vervoegt ;)
Maar ik zal je ook geen spelling-nazi noemen. O-)
  maandag 2 december 2024 @ 10:48:01 #161
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215745209
Na een daling vlak voor het weekeinde stijgt de koers van de roebel inmiddels weer.
Yea, she's on crack.
pi_215745252
Als je wilt zien, hoe weinig de Westerse boycot voorstelt, dan moet je deze rondleiding door het warenhuis in Sint Petersburg maar volgen.

Bekijk deze YouTube-video
  maandag 2 december 2024 @ 10:56:48 #163
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215745278
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 10:53 schreef Idisrom het volgende:
Als je wilt zien, hoe weinig de Westerse boycot voorstelt, dan moet je deze rondleiding door het warenhuis in Sint Petersburg maar volgen.

Bekijk deze YouTube-video
Yea, she's on crack.
pi_215745293
Ow, we zijn weer terug bij: SaNcTiEs WeRkEn NiEt.

Echt een evergreen.
  maandag 2 december 2024 @ 10:58:49 #165
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215745308
quote:
Ja maar op Barlaat zeggen ze X en Y. En ook de NOS heeft gezegd dat Rusland heeeuuuuull slecht gaat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 2 december 2024 @ 10:59:27 #166
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215745313
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 10:58 schreef ExTec het volgende:
Ow, we zijn weer terug bij: SaNcTiEs WeRkEn NiEt.

Echt een evergreen.
Ze werken in beperkte mate.
De Russen krijgen minder marge op hun olie, en wij moeten er meer voor betalen. Dus op dat vlak beschadigen wij hen wel, maar ook onszelf.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215745337
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 10:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ze werken in beperkte mate.
De Russen krijgen minder marge op hun olie, en wij moeten er meer voor betalen. Dus op dat vlak beschadigen wij hen wel, maar ook onszelf.
Zolang bij ons boter niet in anti-diefstal cassettes zit, denk ik dat er hier weinig aan de hand is.
pi_215745616
Poetin alloceert nog eens 119 miljard in de oorlogseconomie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215745710
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:30 schreef Discombobulate het volgende:
Poetin alloceert nog eens 119 miljard in de oorlogseconomie.
Da's één miljard dollar.
  maandag 2 december 2024 @ 11:43:00 #170
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215745768
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 11:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zolang bij ons boter niet in anti-diefstal cassettes zit, denk ik dat er hier weinig aan de hand is.
In grote steden ook wel toch?
Zag het laatste in Londen ook.

Anyway, prijzen van Westerse producten gaan daar in Rusland omhoog en de bevolking zal daar niet blij mee zijn. Dat raakt de koopkracht.

Maar ik geloof niet dat je daar de Rus mee op de knieën krijgt. Dezelfde discussie van afgelopen week over hoe duur ps5 consoles daar zijn. Ik geloof gewoon niet dat Poetin zich daar druk om maakt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 2 december 2024 @ 11:47:17 #171
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215745799
Niet dat ik er gelijk groot voorstander van ben. Maar ik kan mij er met mijn verstand niet bij dat zo'n 3 jaar geleden bij uitbreken van de oorlog niet direct is ingezet op massale productie van artillerie granaten en mlrs-munitie voor die bm21- grad launchers.

Op die manier had de opmars en eventuele tegenaanval tegen Rusland veel beter vormgegeven kunnen worden. Dat in tegenstelling tot een handjevol oude Westerse tanks, eindeloos lange piloten opleidingen.

In 3 jaar tijd had héél veel kunnen gebeuren, zie wat er in Rusland mogelijk was/is.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 11:49:06 #172
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215745823
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 11:47 schreef phpmystyle het volgende:
Niet dat ik er gelijk groot voorstander van ben. Maar ik kan mij er met mijn verstand niet bij dat zo'n 3 jaar geleden bij uitbreken van de oorlog niet direct is ingezet op massale productie van artillerie granaten en mlrs-munitie voor die bm21- grad launchers.

Op die manier had de opmars en eventuele tegenaanval tegen Rusland veel beter vormgegeven kunnen worden. Dat in tegenstelling tot een handjevol oude Westerse tanks, eindeloos lange piloten opleidingen.

In 3 jaar tijd had héél veel kunnen gebeuren, zie wat er in Rusland mogelijk was/is.
Dat ze jou niet gebeld hebben over hoe je het beste oorlog kan voeren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215745828
pi_215745837
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
Zag het laatste in Londen ook.

Ik woon niet in londen.
pi_215745867
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2024 11:43 schreef phpmystyle het volgende:

Maar ik geloof niet dat je daar de Rus mee op de knieën krijgt. Dezelfde discussie van afgelopen week over hoe duur ps5 consoles daar zijn. Ik geloof gewoon niet dat Poetin zich daar druk om maakt.
Zo werkt het over het algemeen niet. Dictators zijn zelden begaan met het lot van de horigen.

Maar als uiteindelijk putin z'n praetorians niet meer rond kunnen komen van het monopoliegeld wat ze maandelijks krijgen wordt het spannend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')