Thanksquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met de geboorte vd kleine
Actie van de dagquote:
Hij wordt ook een dagje ouder.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
Perez stond te slapen voor het groene licht
Of gewoon een Strollquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:19 schreef opgebaarde het volgende:
Perez is een trol of hij wil ontslagen worden.![]()
Change my mind
Bijna afgelopenquote:
Gooi de vorige baan daar maar achteraan. En de volgende ook.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Conclusie: Deze baan gelijk schrappen van de kalender
Dan heb je niet meer voor 99 euro per jaar.quote:
En dan aan Trump vragen om het door te gevenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:19 schreef byah het volgende:
Kunnen ze Perez niet per direct via de boordradio ontslaan? Als dat geen geld oplevert qua marketing..
Of via een appje door een assistent, MBS-style.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:19 schreef byah het volgende:
Kunnen ze Perez niet per direct via de boordradio ontslaan? Als dat geen geld oplevert qua marketing..
Met de huidige staat van F1 is het ook niet meer waard om ervoor te betalen. Zat mogelijkheden om het gratis te kijkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb je niet meer voor 99 euro per jaar.
Haas > RBRquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:21 schreef Peterselieman het volgende:
Max laat zien dat het een knakenbak is waar hij in rijdt
Mwah, ben benieuwd naar Lewis weer in een goede bak. Gaat iig een mooi seizoen zijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:24 schreef Tijn het volgende:
Leclerc die Lewis inhaalt, profetisch voor hoe de verhoudingen volgend jaar zullen liggen
Die Mercedes is hartstikke goed, joh. Kijk naar Russell.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:24 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Mwah, ben benieuwd naar Lewis weer in een goede bak. Gaat iig een mooi seizoen zijn
Mwah, om iemand in te halen in een race zul je eerst achter hem moeten kwalificeren en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:24 schreef Tijn het volgende:
Leclerc die Lewis inhaalt, profetisch voor hoe de verhoudingen volgend jaar zullen liggen
Testen voor de racequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:26 schreef SiGNe het volgende:
Waarom een nieuwe neus halen voor 3 rondjes?
Of zien ze het gewoon als een vrije training bij Red Bull?
Einde RB tijdperkquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:26 schreef SiGNe het volgende:
Ja lijkt me wel. Dan kan je zo'n waardeloze race toch nog wat nut geven.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:26 schreef SiGNe het volgende:
Niet op dit circuitquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:27 schreef Jane het volgende:
De gemiddelde VT2 is spannender dan deze sprint.
Geen F2 Sprint kijkenquote:
Circuit onwaardigquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wereldkampioen onwaardig allen.
Let op hoe deze over 20 jaar nog op de kalender staat en over 10 jaar een "moderne klassieker" genoemd wordt.quote:
fixedquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wereldkampioenschap onwaardig deze sprint.
Ook dit is walgelijk. Op een andere manierquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Walgelijk, walgelijk, walgelijk.
Al is dit niet echt walgelijk.
Sowieso klotestreek.quote:
Als je het geheugen van een goudvis hebt wel ja, maar de rest weet wat hier achter zit.quote:
Dat is wel erg lang geledenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sowieso klotestreek.
Ik hoopte dat na Oostenrijk 202 niet mee te maken.
Daar is die knakker ook weerquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris
Teamplayer pur sangwow. Fantastisch.
Russell jammer dat je Oscar niet heb gepakt.
Je moet die dummy gooien binnen EN DAN buitenkant pakken man!
Volgende keer beter.
Iedere zandbak-race mag warden afgeschaft.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
sprint hier mag wel afgeschaft worden.
Vlak voor de finish wisselen, vind ik gewoon een klotestreek.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Walgelijk, walgelijk, walgelijk.
Al is dit niet echt walgelijk.
gewone races, zijn dat van die dingen op zondag waar PIA niet in de buurt van 2e plekken komt?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Norris![]()
En dan nog een sprintrace ook, doe dan een gewone race..
Hamilton gaat ver achter hem kwalificeren.quote:
Je bent zelf een klotestreek.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vlak voor de finish wisselen, vind ik gewoon een klotestreek.
Het hele circuit mag worden afgeschaft.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt nooit wereldkampioenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris
Teamplayer pur sangwow. Fantastisch.
Ik voel me bejaarde F1 kijkerquote:
Als hij Hamilton maar verslaat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik wil Lerclerc volgend seizoen wel wereldkampioen zien worden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Norris![]()
En dan nog een sprintrace ook, doe dan een gewone race..
Met die andere vleugel was die zelfs nog langzamerquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef Wertha het volgende:
Man, man, man. Lekker gewerkt weer, Tsjekko.
Erg jammer voor deze jongenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Iedere zandbak-race mag warden afgeschaft.
Als Max het niet wordt dan Charlie jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton kan zijn record van snelste auto hebben zonder WK te worden nog wat scherper stellen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hopelijk is de F2 Sprint nog leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben eigenlijk gelijk maar weer uitgeschakeld na deze flopshow
ik ga er wel vanuitquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk is de F2 Sprint nog leuk.
Yesquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als Max het niet wordt dan Charlie ja
Ik verwacht minimaal een crashquote:
Ja, eens.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Iedere zandbak-race mag warden afgeschaft.
Eens. Wat heeft Norris gekregen van Oscar? Een P6 en een P1 sprint. Dus gewoon netjes gedaan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prima actie van Norris als bedankje, een echte race weggeven als bedankje gaat wel echt te ver.
Er zijn er dit seizoen wel een paar leuke geweest.quote:
Norris en Piastri knallen er samen af met Hamiltonquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verwacht minimaal een crash
Max moet eerst nog even de enige ooit worden die zijn eerste vijf wereldtitels op rij won.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gaat over de komende F2 Sprintquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Norris en Piastri knallen er samen af met Hamilton
McLaren heeft nog trauma's van Hamilton en Alonso in 1 team.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:40 schreef ZaZoe het volgende:
Zo wil je 'm toch niet winnen,..man man
Je bent zelf een zuurpruimquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
De race was zo afschuwelijk dat zelfs iedereen hier plots is veranderd in een zuurpruim.
Gaat hij met deze sprint overwinning nog een WK binnen halen dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kul argumenten van Norris.
I am not win sprint races, but race en champions.
Je hebt sprint wins nodig om het wk binnen te halen
Riep de grootste zuurpruimquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
De race was zo afschuwelijk dat zelfs iedereen hier plots is veranderd in een zuurpruim.
Iedereen is allesomvattend.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent zelf een zuurpruim
Ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
2026-het-jaar-van-Charles "Chuck" Leclerc is bij deze ook goedgekeurd.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Max moet eerst nog even de enige ooit worden die zijn eerste vijf wereldtitels op rij won.
Jammer ik hoopte op een kans dat Lelerc en Ferrari boven die oranje sukkels zou eindigenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat over de komende F2 Sprint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
Dank voor het begrip. Fijn dat we het zo op hebben gelost.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
2026-het-jaar-van-Charles "Chuck" Leclerc is bij deze ook goedgekeurd.
Dat zou begrijpelijk zijn. Deze sprint was niet heel enerverend, maar nog steeds een stuk leuker dan fucking wielrennenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:45 schreef -XOR- het volgende:
"Eigenlijk zie je in geen enkele andere sport zoiets gebeuren".
Ember heeft nog nooit een wielerkoers gezien?
Ferrari zit er eigenlijk bij iedere forse reglementswisseling flink naastquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
2026-het-jaar-van-Charles "Chuck" Leclerc is bij deze ook goedgekeurd.
Wanneer je met één vinger naar iemand wijst, wijs je met drie vingers naar jezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are checkingquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari zit er eigenlijk bij iedere forse reglementswisseling flink naast
Was Schumacher 'm niet voor?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Max moet eerst nog even de enige ooit worden die zijn eerste vijf wereldtitels op rij won.
nee, want bij Schumi was het 2+5, niet eerste vijf titels op rijquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Was Schumacher 'm niet voor?
Max moet dan 6 titels op rij winnen voor hij de enige is met 6(+) titels op rij,
Was wel prima race. Misschien is de highlights beter maar leuke gevechten gezien.quote:
Neuh.quote:
Heb ik ook heel vaak, het probleem is dat Colapinto niet toetert.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:49 schreef Rnie het volgende:
Maar even serieus, hoe kan je als coureur niet letten of het lampje op groen gaat? Wat gaat er dan in hemelsnaam mis?
Als je van een teleurstelling houdt.quote:
Williams heeft geen geld meer voor een toeterquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb ik ook heel vaak, het probleem is dat Colapinto niet toetert.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb ik ook heel vaak, het probleem is dat Colapinto niet toetert.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:52 schreef Mano_ het volgende:
Het is mooi weer hier, ik ga m'n eigen soort-van-Ferrari nog even uitlaten![]()
Tot vanavond
That's it.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er was 1 mooie actie en dat was tussen Leclerc en Hamilton.
nee, want hij kwam pal achter Zhou weer de baan opquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:00 schreef PirE het volgende:
Main objective voor Checo was om zo veel mogelijk in schone lucht te rijden. Eindelijk een taak die hem ligt.
Echt, wat een lul is het ook.quote:
Ah, op die manier want Schumacher had wel 5 kampioenschappen op rij opzich.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, want bij Schumi was het 2+5, niet eerste vijf titels op rij
Kan omdat Leclerc nooit echt durft aan te vallen.quote:
Battle tussen George en Oscar gemist?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er was 1 mooie actie en dat was tussen Leclerc en Hamilton.
Hill roast even de wereldkampioen.quote:
Dat was niet eens een battle maar een move.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Battle tussen George en Oscar gemist?
Met welk doel? Hill is volgens mij gewoon strontjaloers dat hij nooit zo succesvol is geweest.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hill roast even de wereldkampioen.
Wat een zielige zure man is het eigenlijk hèquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik gok het interview waar Max een wank beweging bij de mic maakt in een gesprek met Hill.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Misschien kan Hill op de pop aanwijzen waar Verstappen precies aan hem gezeten heeft.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lief zijn kinders.
Ik en mijn collega Nattekat moet langer mee dan vandaag.
Hill zet vooral zichzelf weer eens gigantisch voor lul.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij wil deze winter zijn transitievergoeding incasseren
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:40 schreef Zorro het volgende:
Is Perez nou echt zo slecht of is Max zo goed dat de meeste coureurs het niet veel beter zouden doen dan Perez in die auto?
Perez lijkt het helaas echt helemaal kwijt te zijn. Zelfs Horner was in aanloop naar de sprintrace niet tevreden. Erg jammer wel, maar het is tijd dat er ingegrepen word.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:40 schreef Zorro het volgende:
Is Perez nou echt zo slecht of is Max zo goed dat de meeste coureurs het niet veel beter zouden doen dan Perez in die auto?
De auto is heel lastig te besturen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:40 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop het, ik zou erg graag zien hoe een ander het doet in die auto.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez lijkt het helaas echt helemaal kwijt te zijn. Zelfs Horner was in aanloop naar de sprintrace niet tevreden. Erg jammer wel, maar het is tijd dat er ingegrepen word.
Ja precies daarom dus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De auto is heel lastig te besturen.
Dat Max stelde dat hij met iig de McLaren makkelijker kampioen had kunnen worden dan met de huidige RBR zegt genoeg
Een beetje van beide. Max laat de auto er beter uitzien dan hij is en Perez laat hem er slechter uitzien. Op een bepaalde manier heeft de auto kennelijk wel bepaalde karakteristieken waar Verstappen wel raad mee weet, maar blijft het een bak stront.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:40 schreef Zorro het volgende:
*Max haalt iemand in*quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zou goud zijn!
Hij heeft al jarenlange ervaring met die caravan race.
Zo worden ze nu niet meer gemaakt.
Onderschat ook de Mexicaanse drugskartels niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:33 schreef SiGNe het volgende:
Perez gewoon laatste.. hij probeert het niet eens meer wetende dat Carlos Slim en Horner achter 'm staan en hij volgend jaar toch weer in de RB zit.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*Max haalt iemand in*
"JA HOOR, DAAR ISSIE WEER!"
*Iemand wordt van de baan gebeukt*
"Wilt U dat nooit meer doen?"
jammer dat ze niet werken met een startpistool;quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*Max haalt iemand in*
"JA HOOR, DAAR ISSIE WEER!"
*Iemand wordt van de baan gebeukt*
"Wilt U dat nooit meer doen?"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je zo iemand niet een officiele waarschuwing kunnen geven, dat daarna een ontslag volgt bij de arbeidsrechter.quote:Na afloop benadrukte Pérez dat het wachten een bewuste actie was geweest. "Het doel was om vandaag vrije lucht te hebben", zei hij tegen Viaplay. "Daarom hadden we geen haast om te vertrekken. Ik liet hem bewust voorbij. Wij wilden vandaag alleen maar dingen over de auto leren."
Dat ontkende Horner. "Ik moet hier even met hem over praten", zei de teambaas tegen F1TV. "Het leek erop dat hij een beetje zat te slapen. En Colapinto was hem duidelijk te snel af. Als het licht uitgaat, moet je gaan."
Of Perez lultquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou je zo iemand niet een officiele waarschuwing kunnen geven, dat daarna een ontslag volgt bij de arbeidsrechter.
Iemand verteld niet de waarheid..quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Of Perez lult
Of Horner lult om te voorkomen dat ze geen gezeik krijgen met de FIA.
Maar dacht dat ze bepaalde kleine zaken direct na de race bespraken hoe ze de media aanvliegenquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Of Perez lult
Of Horner lult om te voorkomen dat ze geen gezeik krijgen met de FIA.
Daarom kan ik er best in komen dat Perez gewoon dom bezig is door dit te roepen, omdat hij nu een nog grotere dombo lijkt dan dat hij al is, dus een beetje om zijn eigen gezicht te redden gooit hij nu zijn team voor de bus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar dacht dat ze bepaalde kleine zaken direct na de race bespraken hoe ze de media aanvliegen
Juist om dit soort zaken te voorkomen.
Er wordt gelogen en dat is sowieso slechte reclame.
4 treetjes Red Bull?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
Perez hoopt gewoon op een dikke afkoopsom bij vroegtijdig vertrek.
Met statiegeldquote:
2x 100%quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:17 schreef Origami94 het volgende:
Hoeveel aandelen heeft Red Bull in het racingteam?
De Britten deden het goedquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Great action zeiden ze net bij F1tv. Hebben zij een andere sprint gekeken?
Maar er 'won' een Australiërquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Britten deden het goed
Ík ben nog bezig met koken.quote:
En ik heb nog wel lekkersquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
Ik sla het eten even over vandaag
Ik kijk zelden tot nooit nog naar die F1-sprints, echt een ontzettende tijdsverspilling.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Great action zeiden ze net bij F1tv. Hebben zij een andere sprint gekeken?
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
Ik sla het eten even over vandaag
Visite net de deur uitquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik heb nog wel lekkers
Ohwquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Visite net de deur uit
Ik vind het wel even gezegend
Snap ik ook meteen waarom ze hier zo negatief reageerden op de race.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Britten deden het goed
Verjaardag dochter gevierdquote:
Feliquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verjaardag dochter gevierd
Gisteravond uit eten geweest
Tis wel even goed
Yup.quote:
Ah, proficiat!quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel even goed
@Nattekat is It youquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk zelden tot nooit nog naar die F1-sprints, echt een ontzettende tijdsverspilling.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel even goed
Hier kwamen ze net met twee nieuwe pizza's en "excuses voor het ongemak".quote:
Zekerheidje.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo. Klaar om Perez er weer uit te zien vliegen in Q1.
Het is inmiddels normaal geworden, ik kijk er niet meer van op.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is inderdaad eerder regel dan uitzondering. Maar het blijft altijd weer grappig vind ik stiekem.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is inmiddels normaal geworden, ik kijk er niet meer van op.
Ik vind er weinig grappigs aanquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is inderdaad eerder regel dan uitzondering. Maar het blijft altijd weer grappig vind ik stiekem.
quote:
Hij is op afspraakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |