abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215723016
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:46 schreef Aether het volgende:
Iran downplays Aleppo losses, vows continued support for Assad
https://www.iranintl.com/en/202411305075
Dit is precies wat ik bedoel met dat Iraniërs nauwelijks heisa maken. Ik bedoel als je cliënt state in de pan wordt gehakt, dan schreeuw je moord en brand normaal gesproken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215723185
twitter

twitter

Grote boem in Aleppo

Russen zijn weer bezig met burgerslachtoffers maken

twitter

Heel Idlib is inmiddels dus ook weer in handen van de rebellen
pi_215723276
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2024 11:48 schreef ExTec het volgende:
Ik ben voor de partij die russen afmaakt.

Als die weg en/of dood zijn, kijken we wel weer verder.
en ik ben tegen democratische Syrische krachten.
pas wanneer de krachten van deze Syrische democraten zijn ontnomen, kijken we wel weer verder.
in de VS is het al gebeurd, woke is op zijn retour.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_215723409
twitter

Denk dat de SDF een flinke fout heeft gemaakt, die zitten daar nu mogelijk in de val.
pi_215723459
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 10:54 schreef egayalS het volgende:
Tja ...

[ x ]
Inmiddels weer een wisseling van de wacht :P

twitter
pi_215723657
twitter

twitter
pi_215723812
twitter

Vol gas wegrijden
  zaterdag 30 november 2024 @ 15:46:07 #33
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215723991
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 15:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]

Vol gas wegrijden
Tsja, je vecht tegen knettergekke Islamieten.
pi_215724051
FYI. Deze gast is een linkse Amerikaanse veteraan die ik volg die hoopt op de val van het Amerikaanse imperium. Ik hoop het met hem uiteraard. Maar omdat we natuurlijk niet precies weten wat er gaande is, is het misschien verstandig om te kijken naar de Israël angle in deze situatie. Ik stond er zelf eigenlijk helemaal niet bij stil totdat ik deze post van hem zag.

Ik roep al jaren dat Israël de enige winnaar is van dit conflict omdat ze zonder een schot te lossen een grote vijand van hen is uitgeschakeld. Een failed state Syrië was natuurlijk een big win voor Israël. Tijdens de oorlog hebben ze gewonde rebellen onder andere medische behandelingen gegeven. Wat zorgde voor het verhaal bij de assadisten dat de rebllen samenwerkten met de Israelis om Assad neer te halen. Een flip side van deze situatie was natuurlijk dat Iran nog meer entrenched werd in Syrië wat goed was voor Hezbollah. Een slogan van de Hezbollah was "de weg naar Jeruzalem gaat door Damascus". Om het belang van het assadistische regime aan te kaarten in de strijd tegen Israël. Voor Israel kan het nu natuurlijk heel verleidelijk zijn om Hezbollah een slag toe te slaan door de doorvoer haven voor hezobollah materiaal aan te pakken. I dont know. Iedereen speculeert. Zo ook ik.

quote:
Wading into the Syrian Dirty War was always going to be fraught.

Hating Assad is easy but it’s not an analysis. I spent my military service watching the US use the crimes of other governments to justify war, interventionism and a disregard for sovereignty.

That’s why I don’t so much focus on the atrocities of America’s Geopolitical rivals. It’s still a unipolar world for now, kind of, and we are the Empire.

Also, I don’t vote in Russia.

Everything I’m going to discuss going forward in Syria is going to be focusing on US policy in the region, because it’s dirty as f*ck and my government needs to be held accountable.

Having to say “Assad is Bad” every five seconds is exhausting and stupid.

Anyways, the opening of the Syrian front is meant to, from a simply Western perspective, destabilize the flow of weapons and intelligence to the Axis of Resistance in the region, specifically Hezbollah. Many innocent civilians will be killed by militants on both sides and Israel is the true beneficiary.

If you can’t handle that I don’t know what to tell you.
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215724175
De ypg act is altijd, doen alsof ze tegen niemand zijn en met niemand samenwerken. Hun daden zeggen wat anders, maarja.

AANES: We prefer not to clash or escalate with any party

◾️Kamal Akef, the official spokesman for the Department of Foreign Relations in the AANES said that what is happening in Aleppo and the region are rapid developments, and that the Autonomous Administration is always seeking mechanisms to achieve stability. Akef stressed that the administration prefers not to clash or escalate with any party, stressing that their role in Syria is essential and important, and depends on ensuring and protecting their people, as their presence is based on the principle of self-protection.

◾️Akef added: "We are always developing what guarantees the unity of Syria and its people, and we hope not to be drawn into interpretations and comments that do not reflect our true orientations."

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215724257
Thomas heeft te veel ypg propaganda gesnoven. Die denkt dat ze anti Assad zijn terwijl ze diep in assads aars zitten.

Syrië is complex...

twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 30 november 2024 @ 16:14:20 #37
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215724340
HTS zit nu ook bij die jaren oude salient bij Morek/Kafr Zita/Mardeh/Lataminah, als ze ergens in die regio geen fatsoenlijke defensieve linie kunnen innemen heeft het regime ook in Hama een groot probleem
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 30 november 2024 @ 16:32:35 #38
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215724491
Iran ziet alles instorten.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 30 november 2024 @ 16:34:06 #39
38496 Perrin
pi_215724507
Volgende halte, Hama.

twitter
  zaterdag 30 november 2024 @ 16:36:51 #40
38496 Perrin
pi_215724535
Waar Assad's generaals legertje speelden.
twitter
  zaterdag 30 november 2024 @ 16:44:56 #41
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215724649
Gaat nu zo snel, schijnen zelfs al vanuit Hama naar Homs te vluchten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215724818
Hoe betrouwbaar zijn die rebellen.

Zo jammer dat je ze geen atacms cadeau kan doen.
pi_215724850
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 16:44 schreef Szura het volgende:
Gaat nu zo snel, schijnen zelfs al vanuit Hama naar Homs te vluchten
Blijkbaar is het zo druk dat ze in de file staan

_O-
  Overall beste user 2022 zaterdag 30 november 2024 @ 17:15:48 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215724873
En daar worden de Russen uit hun bases in Syrië getrapt.

quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lc6fxetshc2v

Meanwhile, military bloggers and Arab media report that Russians are withdrawing from their bases around Aleppo, Hama, and Deir ez-Zor, and moving towards their other bases on the coast.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215724923
Onwerkelijk dit.
Incelfrikandel
pi_215724955
twitter

quote:
Here is an elaborate claim, citing anonymous sources, indicating that Assad and his family might have gone to Moscow indefinitely:

"Bashar al-Assad and his wife and children are in Russia. That's for sure. Asma al-Assad's brothers and their families are outside Syria: Iyad is originally abroad, but Firas and his family are now in the Emirates, and her parents are in London.

In fact, Asma was not always in Russia for treatment, but rather moved from time to time, but they all left Damascus on Wednesday night, and she took with her her personal service team, unusually, including "Milad" (don't ask me about him, but there is a close circle in Damascus who knows this name and who he is very well).

I don't usually circulate this kind of news, but I confirmed it from a source close to the very close circle of the family in Damascus. Is it a coincidence? Of course not, and the days will reveal everything..."
Bashar is een cuck
pi_215724967
twitter

rofl

[ Bericht 15% gewijzigd door koffiekoekjes op 30-11-2024 17:33:12 ]
  Overall beste user 2022 zaterdag 30 november 2024 @ 17:36:42 #48
3928 Ulx
pi_215725060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 15:51 schreef egayalS het volgende:
FYI. Deze gast is een linkse Amerikaanse veteraan die ik volg die hoopt op de val van het Amerikaanse imperium. Ik hoop het met hem uiteraard. Maar omdat we natuurlijk niet precies weten wat er gaande is, is het misschien verstandig om te kijken naar de Israël angle in deze situatie. Ik stond er zelf eigenlijk helemaal niet bij stil totdat ik deze post van hem zag.

Ik roep al jaren dat Israël de enige winnaar is van dit conflict omdat ze zonder een schot te lossen een grote vijand van hen is uitgeschakeld. Een failed state Syrië was natuurlijk een big win voor Israël. Tijdens de oorlog hebben ze gewonde rebellen onder andere medische behandelingen gegeven. Wat zorgde voor het verhaal bij de assadisten dat de rebllen samenwerkten met de Israelis om Assad neer te halen. Een flip side van deze situatie was natuurlijk dat Iran nog meer entrenched werd in Syrië wat goed was voor Hezbollah. Een slogan van de Hezbollah was "de weg naar Jeruzalem gaat door Damascus". Om het belang van het assadistische regime aan te kaarten in de strijd tegen Israël. Voor Israel kan het nu natuurlijk heel verleidelijk zijn om Hezbollah een slag toe te slaan door de doorvoer haven voor hezobollah materiaal aan te pakken. I dont know. Iedereen speculeert. Zo ook ik.
De restanten van Hezbollah hebben weinig keuze. Die moeten Syrië binnentrekken en proberen Assad zo te redden, want anders gaat de deur helemaal op slot. Maar ja, je kunt niet op twee plekken tegelijk zijn, dus daarmee verzwakt Hezbollah hun positie in Libanon nog verder na het pak slaag dat ze van de IDF hebben gehad. Hun andere optie is afwachten en later herbouwen. Maar dat gaat de IDF niet toestaan, die gaan niet wachten tot die weer een arsenaal aan raketten hebben. En waarschijnlijk zit het Libanese leger en een flink deel van de bevolking daar ook niet op te wachten. Die zullen het wel best vinden als Hezbollah militair exit is. En dat heeft politieke gevolgen in Beiroet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 30 november 2024 @ 17:38:40 #49
3928 Ulx
pi_215725070
Als Assad valt klapt Hezbollah en sluiten Libanon en Israel vrede.
pi_215725075
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 17:38 schreef Ulx het volgende:
Als Assad valt klapt Hezbollah en sluiten Libanon en Israel vrede.
Assad geeft 0 steun aan Hezbollah. Het is Hezbollah geweest (o.a.) die hem op de been hebben gehouden. Assad is een lulletje rozenwater.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')