En zo'n Akwasi komt gewoon weg met zijn opruiende woorden...quote:Op woensdag 5 november 2025 17:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nah!
Dit is van de Speld of zo?
Wat mij betreft terechte vrijspraak. Het zou ook een gotspe zijn als hij werd veroordeeld op dezelfde dag dat die lui van Bob Vylan werden vrijgesproken.
Dit.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:32 schreef Zoddie het volgende:
OM: Jan Roos oppakken? Ja doen we!!![]()
OM: Bob Vylan oppakken? Neuh, laat hem maar lekker doen wat die wil.
Ik krijg steeds meer het idee dat de D66 rot veel meer bij het OM zit dan bij de rechterlijke macht.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:32 schreef Zoddie het volgende:
OM: Jan Roos oppakken? Ja doen we!!![]()
OM: Bob Vylan oppakken? Neuh, laat hem maar lekker doen wat die wil.
Dit lijkt me wel terecht. Het optreden van het OM is redelijk krankzinnig in deze zaak. Iemand van zijn bed lichten om een grapjequote:Op donderdag 6 november 2025 11:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)k-voor-opruiing.html
Maak ze helemaal kapot, Jan. Niet alleen voor jezelf, maar voor eenieder die te maken heeft gehad met wat er achter dat dunne laagje vernis zit.
quote:Op donderdag 6 november 2025 12:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het OM is natuurlijk een groenlinks/D66 vrouwenbolwerk
Zie je gelukkig alleen bij rechts en nooooit bij links. Niet alsof links en rechts wappies precies hetzelfde zijn allebei een obsessie met elkaar hebben.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:07 schreef Gehenna het volgende:
Ow ow ow wat is 'rechts' nederland weer een slachtoffer van alles. Huilie huilie
Allemaal de schuld van D66 natuurlijk![]()
Ondertussen stonden onlangs op Elsfest de neonazi's te salueren, politieauto's in de fik te steken en het hoofdkantoor van D66 te belagen. Maar dan hoor je vooral krekels en moet er eentje een weekje schoffelen voor straf
Hoeveel boeren zitten er ook alweer vast voor meerdere bijna dood ervaringen voor omstanders in alleen al Groningen stad? Altijd maar dat selectieve gejank van wappie rechts.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat de D66 rot veel meer bij het OM zit dan bij de rechterlijke macht.
Jan Roos wordt van zijn bed gelicht voor grapjes, en jarenlang vervolgd. Uiteindelijk volgt vrijspraak.
Akwasi niet.
Richard de Mos wordt besturen onmogelijk gemaakt door jarenlange vervolging vanuit het OM. Uiteindelijk volgt vrijspraak.
Aangifte tegen Harry Pettit, geseponeerd. opeens geen capaciteit. Aangifte van Sidney Smeets, altijd tijd. Aangifte van Wierd Duk geseponeerd.
Blokkeerfriezen, vervolgd, dna afgestaan en veroordeeld.
Extinction rebellion, binnen een uur vrij, niet eens boetes wegens niet kunnen tonen van een ID kaart.
Het OM is natuurlijk een groenlinks/D66 vrouwenbolwerk en het meten met twee maten begint opvallend te worden.
Namen graag.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel boeren zitten er ook alweer vast voor meerdere bijna dood ervaringen voor omstanders in alleen al Groningen stad? Altijd maar dat selectieve gejank van wappie rechts.
Het ging om boeren die door hekken knalden met de trekker die langs de hoofden van voorbij fietsende studenten vlogen. Zoeken doe je zelf maar.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Namen graag.
Welke boeren zouden "bijna dood ervaringen" hebben veroorzaakt voor omstanders? Over welke bijna dood ervaringen hebben we het? Heb je links naar berichtgeving over deze bijna doodervaringen?
Of blijft het bij de abstracte groep "boeren" die het abstracte vergrijp "bijna doodervaringen veroorzaken" hebben gepleegd omdat je eigenlijk geen enkel concreet voorbeeld tegenover mijn concrete voorbeelden weet te plaatsen?
Dus jij beweert iets en ik moet daar vervolgens de bronnen bij zoekenquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het ging om boeren die door hekken knalden met de trekker die langs de hoofden van voorbij fietsende studenten vlogen. Zoeken doe je zelf maar.
Zoeken doe je zelf maar.quote:Hoeveel van die gasten die gisteren weer aan het slopen en intimideren waren met nazi vlaggen zitten vast? Waarom lopen Defend Netherlands nog vrij rond na de rellen in Den Haag? Vragen vragen vragen.
Ik heb net zoveel bronnen als jij gegeven.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus jij beweert iets en ik moet daar vervolgens de bronnen bij zoeken
[..]
Zoeken doe je zelf maar.
Dat tuig dat die dingen gedaan heeft mag en zal ook vervolgd worden daarvoor. Dat staat los van het feit dat het belachelijk is dat het OM Roos probeerde te vervolgen voor dat Sunneklaas gedoe.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:07 schreef Gehenna het volgende:
Ondertussen stonden onlangs op Elsfest de neonazi's te salueren, politieauto's in de fik te steken en het hoofdkantoor van D66 te belagen. Maar dan hoor je vooral krekels en moet er eentje een weekje schoffelen voor straf
Lees anders het topic even. Het staat vol jankballen die klagen dat links alles mag en rechts meteen wordt geëxecuteerd voor een verkeerde blik.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat tuig dat die dingen gedaan heeft mag en zal ook vervolgd worden daarvoor. Dat staat los van het feit dat het belachelijk is dat het OM Roos probeerde te vervolgen voor dat Sunneklaas gedoe.
Momenteel niemand meer want dat is 6 jaar geleden maar ze zijn allemaal strafrechterlijk vervolgd.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel boeren zitten er ook alweer vast voor meerdere bijna dood ervaringen voor omstanders in alleen al Groningen stad? Altijd maar dat selectieve gejank van wappie rechts.
Dit komt mij niet goed uit dus ik doe net of ik het niet gezien heb.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:03 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Momenteel niemand meer want dat is 6 jaar geleden maar ze zijn allemaal strafrechterlijk vervolgd.
Ja, en Roos word vervolgd om niks. Dat tuig van Elsfest dat politieauto's vernield word, volledig terecht, ook vervolgd. Die opmerking van Gehenna sloeg dus nergens op. Die 2 situaties hebben niets met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lees anders het topic even. Het staat vol jankballen die klagen dat links alles mag en rechts meteen wordt geëxecuteerd voor een verkeerde blik.
Wat komt mij niet goed uit, was is je punt? Klopt het niet wat ik zeg?quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit komt mij niet goed uit dus ik doe net of ik het niet gezien heb.
Het komt mij niet goed uit dat die mensen wel vervolgd zijn want ik gebruikte ze als voorbeeld dat vrouwe justitia wel vaker slap is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:08 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Wat komt mij niet goed uit, was is je punt? Klopt het niet wat ik zeg?
Wel in de context van eerdere posts in dit topic.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en Roos word vervolgd om niks. Dat tuig van Elsfest dat politieauto's vernield word, volledig terecht, ook vervolgd. Die opmerking van Gehenna sloeg dus nergens op. Die 2 situaties hebben niets met elkaar te maken.
Hij maakt in feite niet eens een punt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wel in de context van eerdere posts in dit topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |