Through the Fire and Flames is wel iconisch imoquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Dragonforce een parodie op een metalband.
Ik zeg ook niet dat ze fantastisch zijnquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Dragonforce een parodie op een metalband.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Through the Fire and Flames is wel iconisch imo
Tja, weet je... Het staat er toch niet in en ik vond het behalve de iconische moeilijkheidsgraad ook verder geen geweldig nummer. Toendertijd kon ik ook al niks met dat overdreven cheesy gebeurenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze fantastisch zijnmaar GH = Dragonforce
Snap hetquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Tja, weet je... Het staat er toch niet in en ik vond het behalve de iconische moeilijkheidsgraad ook verder geen geweldig nummer. Toendertijd kon ik ook al niks met dat overdreven cheesy gebeurenDus daarop stemmen had voor mij een beetje als verspild gevoeld
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:12 schreef Gretzl het volgende:
Als Bas of Aad van Toor ergens in de komende jaren onverhoopt komt te overlijden, organiseer ik een DAB+ stemactie voor Caribisch Carnaval 💚💛![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bassie is toch al vrijwel dood?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:12 schreef Gretzl het volgende:
Als Bas of Aad van Toor ergens in de komende jaren onverhoopt komt te overlijden, organiseer ik een DAB+ stemactie voor Caribisch Carnaval 💚💛![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heb gewoon gestemd op wat snel in gedachte opkwamquote:Op maandag 2 december 2024 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Doe je lijstje ook even, Grouchie!
Also calling lijstjes van
@:dagoduck
@:ieniminimuis
@:gale_boetticher
@:houdjemond
@:arniealberts
@:gretzl
@:diaan73
@:starflyer
@:billdauterive
@:cee
@:essnhills
@:cassa95
En de rest
Heel gek dat die weer terug is ja...quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:47 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij gaat de pianoversie de Jay-Z-versie ook gewoon klop geven, zitten we weer eens vast aan twee keer dezelfde plaat.
Twee keer dezelfde plaat in andere uitvoering moet verboden worden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:47 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij gaat de pianoversie de Jay-Z-versie ook gewoon klop geven, zitten we weer eens vast aan twee keer dezelfde plaat.
Zelfde nummer met 2 uitvoerenden ook?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Twee keer dezelfde plaat in andere uitvoering moet verboden worden.
Dat ook bij sommige nummers inderdaadquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfde nummer met 2 uitvoerenden ook?
Het origineel blijft.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Dan zal geheid Disturbed over blijven ipv Simon and Garfunkel
quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Dan zal geheid Disturbed over blijven ipv Simon and Garfunkel
Dus Lori Lieberman met Killing Me Softly with His Song moet er ook in? En Margherita van Riccardo Cocciante?quote:
Jeff Buckley's Hallelujah eruit dus?quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Dus Lori Lieberman met Killing Me Softly with His Song moet er ook in? En Margherita van Riccardo Cocciante?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |