quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:09 schreef ok01 het volgende:
@:PippenScottie en ik gaan dit jaar de Fok2000 in elkaar zetten, dus jullie hoeven je daar geen zorgen over te maken
Dank dank, en ook goed jou weer te zienquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goed je weer te zien Iso
Lekkere lijst weer
Wát een ZA-LIG lijstjequote:Op vrijdag 29 november 2024 17:12 schreef Berkery het volgende:
Ik heb me beperkt tot de keuzelijst, maar één nummer per band/artiest, en dit jaar heb ik bedacht dat ik wat wilde doen aan de diversiteit van de lijst, daarom heb ik als regel gehanteerd dat bands/artiesten die in 2023 vijf of meer noteringen hadden niet mee mogen doen.
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
Deep Purple - Child In Time (Albumversie)
The Zombies - Time Of The Season
Soundgarden - Spoonman
Motorhead - Ace Of Spades
Queens Of The Stone Age - No One Knows
The Verve - The Drugs Don't Work
Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Ramones - Blitzkrieg Bop
The Smiths - There Is a Light That Never Goes Out
Killing Joke - Love Like Blood
Pulp - Common People
Stereophonics - Dakota
Wolfmother - Woman
Alice In Chains - Would
Faith No More - Epic
The Waterboys - The Whole Of The Moon (Albumversie)
The Blue Nile - Tinseltown In The Rain
A Flock Of Seagulls - Wishing (I Had a Photograph Of You)
Depeche Mode - Just Can't Get Enough (Live)
Temple Of The Dog - Hunger Strike
The Cult - She Sells Sanctuary
Therapy? - Diane
Weezer - Island In The Sun
The Pogues - Fiesta
Talk Talk - Tomorrow Started
Iggy Pop - Lust For Life
Stray Cats - Runaway Boys
The Clash - London Calling
The Kinks - Waterloo Sunset
Blondie - Dreaming
Undertones - Teenage Kicks
White Lies - Time To Give
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
Jullie zijn helden en opper bazenquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:09 schreef ok01 het volgende:
@:PippenScottie en ik gaan dit jaar de Fok2000 in elkaar zetten, dus jullie hoeven je daar geen zorgen over te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Eefje de Visser nog niet in de lijst der lijsten staat is omdat de stemmen elk jaar weer te verspreid zijn over haar verschillende nummers.
Dus welk nummer van Eefje de Visser gaan we dit jaar de Top 2000 in stemmen? We zoeken een gezamenlijke favoriet.:)• Ongeveerquote:Poll: Welk nummer van Eefje de Visser stemmen we de Top 2000 in?
• Scheef
• De Parade
• Bitterzoet
• Stilstand
• Ander nummer (geef hieronder aan)
Tussenstand:
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nou, niet als MTV kijker hoor, SFTP was on High Rotationquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zicht op de Jon Bon fanclub van middelbare leeftijd, maar was This Ain’t A Love Song niet de grote hit en Something For The Pain meer een omhooggevallen albumtrack?
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:25 schreef Gretzl het volgende:
Een van de hoofdredenen waaromWat mij betreft geen enkele, maar ik lijk zo ongeveer de enige te zijn die jeuk krijgt van die stem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Eefje de Visser nog niet in de lijst der lijsten staat is omdat de stemmen elk jaar weer te verspreid zijn over haar verschillende nummers.
Dus welk nummer van Eefje de Visser gaan we dit jaar de Top 2000 in stemmen? We zoeken een gezamenlijke favoriet.:)
[..]
*poll*![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:25 schreef Gretzl het volgende:
Een van de hoofdredenen waaromDe plug die je wist dat zou komen is eindelijk... hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Eefje de Visser nog niet in de lijst der lijsten staat is omdat de stemmen elk jaar weer te verspreid zijn over haar verschillende nummers.
Dus welk nummer van Eefje de Visser gaan we dit jaar de Top 2000 in stemmen? We zoeken een gezamenlijke favoriet.:)
[..]
• Ongeveer
• Scheef
• De Parade
• Bitterzoet
• Stilstand
• Ander nummer (geef hieronder aan)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gefikst!quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:56 schreef S9H het volgende:
Kan het keuzelijstlinkje in de introductietekst worden aangepast naar die van dit jaar?
Op basis van onze lijstjes?quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:09 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |