Dat is geblokkeerd hans. Dus krijg je beelden van anton aus tirol wat natuurlijk 100% waar is.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:45 schreef Ulx het volgende:
Zijn de poetinisten ineens niet meer zo'n fan van PoetinTV? Watsgeburtski?
Darwin award?quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het hele doel van de Russen niet.
Wat hebben ze nou gewonnen dan?
Jazeker, anders kom ik daar niet mee.quote:
Tja, meteen een sneerquote:Oh nee jij neemt altijd alles direct voor waarheid aan.
Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat je enorm uit je nekt loopt te lullen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jazeker, anders kom ik daar niet mee.
Het vereist in het begin wat geduld, maar als je eenmaal de swing hebt kun je stapsgewijs gesproken tekst uit de video laten vertalen.
[..]
Tja, meteen een sneer
Dat is verder jouw probleem.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat je enorm uit je nekt loopt te lullen.
Graag gedaan.quote:Evenmin bedankt voor de suggestie.
En al zou je je handtekening zetten, rusland houd zich er toch niet aan.quote:
Omdat doorvechten met slechts EU steun een doodlopend pad is.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En al zou je je handtekening zetten, rusland houd zich er toch niet aan.
Is niks waard. Dus waarom zou je?
ok dus Polen, Bulgarije, Tsjecho-Slowakije, Oost Duitsland en de Baltisch staten moeten uit de NAVO , omdat Rusland ze na WW2 heeft toegeigendquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:24 schreef Ulx het volgende:
Vertrek NAVO uit voormalige USSR + Warschaupakt + neutrale landen en herstel "invloedssfeer"
en maar schelden op de imperialistisch USAquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:57 schreef oheng het volgende:
Ondertussen, op de russsiche staats TV....
"The imperial dream is something that unites our population, regardless of its origin or age. We all very are nostalgic, miss, and want Russia to be the empire it has been for centuries. There is no doubt in anyone's mind that we can't, as much as we'd like to, be a nation state. It is impossible."
[ x ]
De Russische economie stopt niet met het ravijn in te daveren omdat Trump dat wil. De VS zal echt zwaar moeten investeren. En heel snel. Ik wens hem succes om bedrijven te vinden die dat durven. En daarmee hun markt in Europa durven riskeren.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat doorvechten met slechts EU steun een doodlopend pad is.
Dat gezuip zo savonds laat is geen succes.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Russische economie stopt niet met het ravijn in te daveren omdat Trump dat wil. De VS zal echt zwaar moeten investeren. En heel snel. Ik wens hem succes om bedrijven te vinden die dat durven. En daarmee hun markt in Europa durven riskeren.
Trump die publiekelijk Poetin's voeten kust is niet voldoende. Daarmee gaat Trump zijn meester niet redden. Hij zal echt actief Rusland moeten helpen. Echt van kant moeten wisselen om Vlad te redden. Met een grote kans dat dat niet lukt.
's Ochtends ook niet. Kijk maar hoe Rusland erbij staat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gezuip zo savonds laat is geen succes.
Trump heeft alleen Trump nodig , geen Putin of Kim il Un, Trump staat nu zo sterk , dat Putin of kleine rocketman hem geen zier maaktquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Russische economie stopt niet met het ravijn in te daveren omdat Trump dat wil. De VS zal echt zwaar moeten investeren. En heel snel. Ik wens hem succes om bedrijven te vinden die dat durven. En daarmee hun markt in Europa durven riskeren.
Trump die publiekelijk Poetin's voeten kust is niet voldoende. Daarmee gaat Trump zijn meester niet redden. Hij zal echt actief Rusland moeten helpen. Echt van kant moeten wisselen om Vlad te redden. Met een grote kans dat dat niet lukt.
Iets anders.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump heeft alleen Trump nodig , geen Putin of Kim il Un, Trump staat nu zo sterk , dat Putin of kleine rocketman hem geen zier maakt
Musk gaat de USA volleggen met Bullettrains, selfdriving taxis , Solar en Megapacks gaan er komen, de tijd van fossiel is definitief voorbij , USA gaat electric
Op het gebied van AI is de USA leidend , en dat is erg belangrijk voor bedrijven als Palantir
https://www.palantir.com/offerings/defense/army/
Dus waarom riskeren de kant van Poetin te kiezen? Dat is voor de verliezer gaan. Hij kan ook al die muh-Russian-asset verhalen onschadelijk maken door Rusland in te laten storten. Hoeft hij niet veel voor te doen. Gewoon even flink wat wapens leveren en niet moeilijk over de inzet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump heeft alleen Trump nodig , geen Putin of Kim il Un, Trump staat nu zo sterk , dat Putin of kleine rocketman hem geen zier maakt
https://www.palantir.com/offerings/defense/army/#soldierquote:Op zaterdag 30 november 2024 02:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iets anders.
Dat aandeel Palantir stijgt als een malle, hoe kan dat?
Omdat de techbro's in de regering zitten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iets anders.
Dat aandeel Palantir stijgt als een malle, hoe kan dat?
Interesting, zal het aandeel eens volgen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.palantir.com/offerings/defense/army/#soldier
Palantir runs the world , palantir herkent ieder hezbollah strijder vanaf 500 km hoog
ze besturen de drones die de man onschadelijk maken
daaalt nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 02:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Interesting, zal het aandeel eens volgen.
Misschien -als het daalt- eens voorzichtig instappen.
Palantir.quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daaalt niet
What if both sides use Palantir, which country will win??
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |