@Boca_Ratonquote:Op vrijdag 29 november 2024 01:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
En zondag ga ik naar Boca. Dat kaartje heb ik al.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 06:36 schreef pullup het volgende:
Deze heeft Thanksgiving niet overleefd
[ afbeelding ]
quote:
Waarom zit boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Waarom zit boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik heb wel een idee wat te doen met die mislukte ratquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij krijgt een vlaai, pak maar
[ afbeelding ]
Ondankbaar zegquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee wat te doen met die mislukte rat
Dat wat eronder staat kan meteen de vuilnisbak in
liever gewoon vlaai zonder ongedierte enzoquote:
Prima, een echte Maastrichtse dan voor jequote:Op vrijdag 29 november 2024 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
liever gewoon vlaai zonder ongedierte enzo
Das al beterquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Prima, een echte Maastrichtse dan voor je
[ afbeelding ]
Ziet er fraai uit, al eens geweest?quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al beter
Die winkel bij die link is ook wel grappig, of meer wat er naast zit.
[ afbeelding ]
Kom er regelmatig ja, ligt een beetje langs een route die ik in een langere pauze nog wel eens loop.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er fraai uit, al eens geweest?
Tot nu toe loopt het allemaal vredig door elkaar. Ze hebben ook nagenoeg dezelfde shirtsquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Now veel plezier man ... blijf wel weg van de rellen
1 dag en 3 uur .. morgen om 21 uur onze tijd ?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Tot nu toe loopt het allemaal vredig door elkaar. Ze hebben ook nagenoeg dezelfde shirts
[ afbeelding ]
Ja dus .. Ah het is de finale zelfsquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
1 dag en 3 uur .. morgen om 21 uur onze tijd ?
Dan zijn de stadions in Nederland wel klein eigenlijkquote:
Pittig jaquote:
Ja , maar ook niet alle stadions daar in Zuid Amerika zijn zo groot ..quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan zijn de stadions in Nederland wel klein eigenlijk
Wat is de grootste stadion eigenlijk ?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar ook niet alle stadions daar in Zuid Amerika zijn zo groot ..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_stadions_naar_groottequote:Op vrijdag 29 november 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat is de grootste stadion eigenlijk ?
Ah maar de nummer 1 heeft ook een renbaan er bij zittenquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_stadions_naar_grootte
Dit zijn allerlei soorten stadions, behalve circuits.... Maar ik mis bv dit stadion ook op de lijstjes ... in 1950 waren er ooit 200.000 mensen in het Maracana stadion in Rio de Janeiro.. (ik ben er nooit binnen geweest maar wel een aantal keren langs geredenquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah maar de nummer 1 heeft ook een renbaan er bij zitten
Maracana WK-1950. Brazilië-Uruguaij. 1-2. 200.000 toeschouwers waren stil.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_stadions_naar_grootte
Oh je bent me voor.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit zijn allerlei soorten stadions, behalve circuits.... Maar ik mis bv dit stadion ook op de lijstjes ... in 1950 waren er ooit 200.000 mensen in het Maracana stadion in Rio de Janeiro.. (ik ben er nooit binnen geweest maar wel een aantal keren langs gereden
Een Flipper met hond voor jouquote:
Ik wil geen hontquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Een Flipper met hond voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je de rest van dit beest opgegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:
Ooievaarsquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:47 schreef pullup het volgende:
Interessant verhaal vind ik
https://www.theguardian.c(...)a?ref=thebrowser.com
Mist wellicht een beetje een clou maar dat hoort er helemaal bij
Ik zie gewoon een plaatje heurquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2 likes voor een niet werkend plaatje... the Serial likers at work
quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
vond het wel een stunt om zoiets te bedenken om de verzekering op te lichten.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)rnielt-luxewagen-om/
Ik zie het plaatje ookquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2 likes voor een niet werkend plaatje... the Serial likers at work
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben niet gek wa!
[ afbeelding ]
Als ie het nu niet ziet weet ik het ook niet meerquote:
Heul niet neequote:Op vrijdag 29 november 2024 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben niet gek wa!
[ afbeelding ]
Nu helemaalquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Lekker vuurtje erbij, gezellig!
Heb je daar wel ruimte voor een treinbaantje?quote:
Ik speel niet met treintjesquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je daar wel ruimte voor een treinbaantje?
Nu stel je mij wel teleur.quote:
Dat schijn ik vaker te doenquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu stel je mij wel teleur.
Ieder zijn hobby.quote:
Heequote:
Ik zou het eerder een gave noemen.quote:
Dat vind ik liefquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het eerder een gave noemen.
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:13 schreef Soury het volgende:
Het filmpje van de beer.![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:13 schreef Soury het volgende:
Het filmpje van de beer.![]()
En panda's die je wel kan aaienquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ondertussen in een Chinese dierentuin…
[ afbeelding ]
Wat is dit?quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al niet..![]()
[ afbeelding ]
Oh ik welquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is wat ik zie... geen plaatje
Hmm misschien moet ik herstarten.. ben ik dan weer ff te lui voorquote:
Speciaal voor jou een extra pandaquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik herstarten.. ben ik dan weer ff te lui voor
Ik zie het ook niet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik herstarten.. ben ik dan weer ff te lui voor
Lief van je.... ik zou bijna gaan herstartenquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een extra panda
[ link | afbeelding ]
Fok zijn schuldquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha! Amigo, we zijn niet gek!
Geen idee waar het aan ligt verder. Gebruik je toevallig ook de nieuwe lay-out?quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha! Amigo, we zijn niet gek!
Misschien moet je meer betalen om die plaatjes te zienquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
zijn? Grappig, ik had 'haar geschreven'.
Is die er dan?quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee waar het aan ligt verder. Gebruik je toevallig ook de nieuwe lay-out?
Heb net voor het eerst in mijn 20 jarige FOK bestaan een abbo genomen... en sindsdien heb ik gekut met YT en nu plaatjesquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je meer betalen om die plaatjes te zien
Jaquote:
YT heb ik weer prima geblokkeerd, ik werd daar schijt nerveus van.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb net voor het eerst in mijn 20 jarige FOK bestaan een abbo genomen... en sindsdien heb ik gekut met YT en nu plaatjes
Al je YT? Word je nerveus van YT, of alleen als het hier gepost word?quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
YT heb ik weer prima geblokkeerd, ik werd daar schijt nerveus van.
Ik kan er nog niet echt aan wennen, maar dat heb ik met elke vernieuwing.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jamaar is nog wel een lijstje aan dingen die nog niet zo soepel gaan.
Nee de reclame's op YT.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Al je YT? Word je nerveus van YT, of alleen als het hier gepost word?
Mobiel is het best prettig en neem de haperingen dan maar op de koop toe.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet echt aan wennen, maar dat heb ik met elke vernieuwing.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joh, dat hoeft toch niet.
'Brave' browser, geen reclame!
Waar zet ik dat aan?quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Mobiel is het best prettig en neem de haperingen dan maar op de koop toe.
Dark mode
Oh daar begin ik maar even niet aan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
https://brave.com/
Werkt net als Chrome... maar net even beter
Onder opties kun je de template veranderen.quote:
Probeer morgen ff ... gaat je goed doen!quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar begin ik maar even niet aan.
Tnx!quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:18 schreef engine het volgende:
[..]
Onder opties kun je de template veranderen.
Ik hou het in gedachtequote:Op vrijdag 29 november 2024 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Probeer morgen ff ... gaat je goed doen!
quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou het in gedachteEn dark mode kan nu toch ook, Chuffie gebruikt het
Ahh die is cutequote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< snikt zacht
[ afbeelding ]
Je ziet je eigen plaatjes wel dus.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< snikt zacht
[ afbeelding ]
Ja, en die beer van Domni zie ik ook....quote:
Ja eigenlijk @Shii lag er een laagje sneeuw toen ik van huis ging. Maar daar was het natte zooiquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:25 schreef Soury het volgende:
Nog een dark mode Leidseplein vrijdag uur of 7:15 een week geleden, geen mens te bekennen
[ link | afbeelding ]
Nou ja jullie missen een boel kan niet anders zeggen. Volgende keer zet ik mijn naakt foto's wel ergens andersquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een extra panda
[ link | afbeelding ]
Ja klopt maar dat plaatje zie ik ook niet ...quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou het in gedachteEn dark mode kan nu toch ook, Chuffie gebruikt het
< BRBquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja jullie missen een boel kan niet anders zeggen. Volgende keer zet ik mijn naakt foto's wel ergens anders
quote:
En Shii en Domnivoor zien het wel. Snap er geen zak vanquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt maar dat plaatje zie ik ook niet ...
En ik had al voor deze darkmode van Fok mn eigen Dark mode geregeld ...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
En Shii en Domnivoor zien het wel. Snap er geen zak van
Heb zelf geen VPN. Misschien is het de Brave browser, dat kan ik wel ff testen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:44 schreef chufi het volgende:
Ah gevonden ... Heeft met VPN te maken ... Als ik die uitzet kan ik het wel zien .. maar dan maar niet dus
Kan niet met VPN te maken hebben denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:44 schreef chufi het volgende:
Ah gevonden ... Heeft met VPN te maken ... Als ik die uitzet kan ik het wel zien .. maar dan maar niet dus
Ja zou niet mogen kunnen , maar toch zeg ik het ... als ik m uitzet zie ik d plaatjes wel..quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan niet met VPN te maken hebben denk ik.
Beide ... kijk veel over de grensquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb zelf geen VPN. Misschien is het de Brave browser, dat kan ik wel ff testen.
Heb je VPN om regio restricties te omzeilen of voor de anonimiteit? Beide?
Betaalde?quote:
Maar hij zit dan weer ver weg..quote:
Ik heb net mijn VPN de deur uit gezet, maar ik had er ook niet voor betaald.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betaalde?
Ik denk er weleens over, maar die "veiligheid" weet ik niet zo.. en soms baal ik weleens van die regio shit, maar ergens.. wéér een abbotje.. ik ben die abbo's wel ff zat.
Ja wel betaalde en ja die abo's komen mij tegenwoordig ook de neus uit ... Ook overal "accepteer onze koekies of abonneer je..."quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betaalde?
Ik denk er weleens over, maar die "veiligheid" weet ik niet zo.. en soms baal ik weleens van die regio shit, maar ergens.. wéér een abbotje.. ik ben die abbo's wel ff zat.
Andere plaatjes sites schijnen wel de plaatjes te laten zien hier .. Maar ook die nieuwe Fok lay-out is nog verre van perfect .. ik kan wel plaatjes in mn image manager toevoegen maar verwijderen werkt 99,9 % niet en soms opeens kan het wel .. en nog wel meer issuesquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar hij zit dan weer ver weg..
We hebben een excel sheet nodig !
AI de mangelmoesquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op een late vrijdagavond barst er op een forum een levendige discussie los. Het begon onschuldig: iemand klaagde dat hij een plaatje niet kon zien. Een medegebruiker, Chufi, vermoedde dat het aan zijn VPN lag. "Als ik 'm uitzet, zie ik het wel," merkte hij droogjes op, terwijl anderen zich afvroegen of het niet gewoon aan hun browser lag. GOA stelde zelfs een test met de Brave-browser voor, maar Soury wierp meteen tegen: "Dat kan niet aan een VPN liggen, toch?"
Terwijl de discussie zich uitbreidde, schoof Soury een taart in gedachten een keuken in, tussen rookgerei, en mopperde over muizen met kaasobsessies en de gillende Lucille Ball op tafels. Ondertussen besloot Mchufi dat het allemaal de moeite niet waard was en richtte zich op Spaanse muziek, met zijn onmiskenbare afsluiter: *“Cuando haya sol, hay Chufi!”*
De stemming sloeg om toen het onderwerp op VPN-abonnementen kwam. GOA twijfelde openlijk of het geld wel waard was: “Veiligheid? Ja, misschien. Maar nog een abbo? Ik ben er klaar mee!” Chufi zuchtte instemmend: “Overal die koekjes en abonnementen…” Ondertussen riep een andere gebruiker op tot een Excel-sheet om het overzicht te bewaren. Want, zoals altijd op forums, blijft het chaotisch.
Zo kabbelde de avond verder, met muizen, VPN’s, taart en een flinke scheut humor. Uiteindelijk werd het echte probleem — dat ene plaatje — voor het gemak maar vergeten.
LOL zo kunnen we ook een sc vullenquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op een late vrijdagavond barst er op een forum een levendige discussie los. Het begon onschuldig: iemand klaagde dat hij een plaatje niet kon zien. Een medegebruiker, Chufi, vermoedde dat het aan zijn VPN lag. "Als ik 'm uitzet, zie ik het wel," merkte hij droogjes op, terwijl anderen zich afvroegen of het niet gewoon aan hun browser lag. GOA stelde zelfs een test met de Brave-browser voor, maar Soury wierp meteen tegen: "Dat kan niet aan een VPN liggen, toch?"
Terwijl de discussie zich uitbreidde, schoof Soury een taart in gedachten een keuken in, tussen rookgerei, en mopperde over muizen met kaasobsessies en de gillende Lucille Ball op tafels. Ondertussen besloot Mchufi dat het allemaal de moeite niet waard was en richtte zich op Spaanse muziek, met zijn onmiskenbare afsluiter: *“Cuando haya sol, hay Chufi!”*
De stemming sloeg om toen het onderwerp op VPN-abonnementen kwam. GOA twijfelde openlijk of het geld wel waard was: “Veiligheid? Ja, misschien. Maar nog een abbo? Ik ben er klaar mee!” Chufi zuchtte instemmend: “Overal die koekjes en abonnementen…” Ondertussen riep een andere gebruiker op tot een Excel-sheet om het overzicht te bewaren. Want, zoals altijd op forums, blijft het chaotisch.
Zo kabbelde de avond verder, met muizen, VPN’s, taart en een flinke scheut humor. Uiteindelijk werd het echte probleem — dat ene plaatje — voor het gemak maar vergeten.
Ik had met mijn muis de laatste 20 posten ofzo geselecteerd... alles ook ondertitels enzo.. .. en dan gekopieerd en in geplakt in chatgpt, gevraagd: vat het ff leuk samen...quote:
Komt redelijk in de buurt welquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had met mijn muis de laatste 20 posten ofzo geselecteerd... allesm ook ondertitels enzo.. .. en dan gekopieerd en in geplakt in chatgpt, gevraagd: vat het ff leuk samen...
Vind het toch impressie wat er uit komt.
lolquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja! Hij snapt zelfs discussie en interactie.. heeft zelf geraden dat het een forum is.. neemt de tijd van de avond er in mee. Ik vind het amazing! And a little exciting scarry.quote:
Denk het wel. Stond er vanmiddag ook alquote:
The Obelisco de Buenos Aires is a national historic monument and icon of Buenos Aires. Located in the Plaza de la República in the intersection of avenues Corrientes and 9 de Julio, it was erected in 1936 to commemorate the quadricentennial of the first foundation of the city.quote:
Welke AI gebruik je ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Hij snapt zelfs discussie en interactie.. heeft zelf geraden dat het een forum is.. neemt de tijd van de avond er in mee. Ik vind het amazing! And a little exciting scarry.
Ja ok zag het al in je eerdere antwoord... Ik gebruik ook alleen gratis meuk wat dat betreft om er nog een tintje onwaarheid in te houdenquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Chatgpt gratis versie.
Die uitlaatservices heb je overal dusquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:19 schreef engine het volgende:
Even de honden uitlaten..
[ afbeelding ]
Er is een mooi verhaal over dat waar de obelix staat, er een centrum van macht is. En de Obelix gaat westwaards..quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
The Obelisco de Buenos Aires is a national historic monument and icon of Buenos Aires. Located in the Plaza de la República in the intersection of avenues Corrientes and 9 de Julio, it was erected in 1936 to commemorate the quadricentennial of the first foundation of the city.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bizar!
De discussie bleef voortduren terwijl de nacht langzaam dieper werd. Chufi, ondertussen een beetje geïrriteerd door alle technische raadsels, probeerde de boel luchtig te houden. “Misschien moeten we gewoon terug naar rooksignalen in plaats van VPN’s en browsers. Moet ik een handleiding opsturen?” voegde hij met een knipoog toe.
GOA reageerde prompt: “Ja, maar dan wel zonder dat ik wéér een abonnement moet afsluiten. 'Rookwolk Pro: betaal nu slechts ¤4,99 per maand!'” Soury, altijd goed voor een onverwachte draai, kwam tussenbeide. “Let op, als je te veel rook maakt, lok je die muizen. En dan zit Lucille Ball straks in je woonkamer op tafel te gillen. Niemand zit daarop te wachten.”
Mchufi, nog steeds in een Spaans-nostalgische stemming, voegde eraan toe: “Als je het echt old-school wil doen, kun je net zo goed een ansichtkaart sturen. Geen regiorestricties, geen VPN en alleen een postzegel van een paar cent.” GOA schoot in de lach. “Nou ja, alleen als die kaart niet vastloopt in de spamfilter van de postbode.”
Op dat moment besloot een nieuwe gebruiker, die zichzelf enkel als *Mengine* voorstelde, de discussie binnen te rollen. “Ik heb net de rooksignalen geprobeerd,” grapte hij, “maar mijn buurman dacht dat er brand was. Volgende keer toch maar een VPN.”
“Zeg, misschien moeten we een forum-VPN opzetten,” stelde GOA ineens serieus voor. “Kunnen we met z’n allen lekker anoniem klagen over plaatjes en muizen.” Soury was er meteen bij: “En dan wil ik ook een muizenfilter. De kleine opdonders weten niet van ophouden.”
De sfeer bleef jolig, maar het gesprek dreef langzaam weer af naar de kern. “Even serieus,” begon Chufi, “wat moeten we nu met dat plaatje?” Mchufi kwam met het laatste woord: “Ach, wie heeft er een plaatje nodig als je hier zulke gesprekken hebt? *Cuando haya sol, hay Chufi!* En anders… stuur ik wel een rooksignaal.”
Ah OK , dat ken ik niet .. Ben er zelf ook nooit geweest .. En mn Twitch contact uit BA is ook net off-linequote:Op zaterdag 30 november 2024 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is een mooi verhaal over dat waar de obelix staat, er een centrum van macht is. En de Obelix gaat westwaards..
Obelix?quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is een mooi verhaal over dat waar de obelix staat, er een centrum van macht is. En de Obelix gaat westwaards..
Laat je niet gek maken GOAquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik weet niet of het helemaal klopt van oost - west...
Centrum van Macht:
Sumerie > Egypte> Griekenlanf > Rome > Spanje > London > Washington > ....en nu.. China? Russia? Of dat plaatsje daar bij Engine!
Die om Romeinen mee te bowlenquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerder dat wat ie op zn rug droeg
[ afbeelding ]
Macht is, nog, niet weg uit de vsquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik weet niet of het helemaal klopt van oost - west...
Centrum van Macht:
Sumerie > Egypte> Griekenlanf > Rome > Spanje > London > Washington > ....en nu.. China? Russia? Of dat plaatsje daar bij Engine!
lol , dit krijg je zelf toch niet zo mooi in een verhaalquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bizar!
De discussie bleef voortduren terwijl de nacht langzaam dieper werd. Chufi, ondertussen een beetje geïrriteerd door alle technische raadsels, probeerde de boel luchtig te houden. “Misschien moeten we gewoon terug naar rooksignalen in plaats van VPN’s en browsers. Moet ik een handleiding opsturen?” voegde hij met een knipoog toe.
GOA reageerde prompt: “Ja, maar dan wel zonder dat ik wéér een abonnement moet afsluiten. 'Rookwolk Pro: betaal nu slechts ¤4,99 per maand!'” Soury, altijd goed voor een onverwachte draai, kwam tussenbeide. “Let op, als je te veel rook maakt, lok je die muizen. En dan zit Lucille Ball straks in je woonkamer op tafel te gillen. Niemand zit daarop te wachten.”
Mchufi, nog steeds in een Spaans-nostalgische stemming, voegde eraan toe: “Als je het echt old-school wil doen, kun je net zo goed een ansichtkaart sturen. Geen regiorestricties, geen VPN en alleen een postzegel van een paar cent.” GOA schoot in de lach. “Nou ja, alleen als die kaart niet vastloopt in de spamfilter van de postbode.”
Op dat moment besloot een nieuwe gebruiker, die zichzelf enkel als *Mengine* voorstelde, de discussie binnen te rollen. “Ik heb net de rooksignalen geprobeerd,” grapte hij, “maar mijn buurman dacht dat er brand was. Volgende keer toch maar een VPN.”
“Zeg, misschien moeten we een forum-VPN opzetten,” stelde GOA ineens serieus voor. “Kunnen we met z’n allen lekker anoniem klagen over plaatjes en muizen.” Soury was er meteen bij: “En dan wil ik ook een muizenfilter. De kleine opdonders weten niet van ophouden.”
De sfeer bleef jolig, maar het gesprek dreef langzaam weer af naar de kern. “Even serieus,” begon Chufi, “wat moeten we nu met dat plaatje?” Mchufi kwam met het laatste woord: “Ach, wie heeft er een plaatje nodig als je hier zulke gesprekken hebt? *Cuando haya sol, hay Chufi!* En anders… stuur ik wel een rooksignaal.”
Dit zou nog kunnen... maar in de kern eensch.. we gaan dit niet winnen op deze level.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol , dit krijg je zelf toch niet zo mooi in een verhaal
Neequote:Op zaterdag 30 november 2024 01:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit zou nog kunnen... maar in de kern eensch.. we gaan dit niet winnen op deze level.
Ik kom nou iets tegen..quote:
Hoe kom je dat tegen dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kom nou iets tegen..
De allereerste uitzending van MTV, het eerste kwartier...
En ze draaien letterlijk als eerste nummer: Video killed the radio star.
Ik vind dat wow!
Het bied zeker ook kansen !quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:06 schreef Puzzie het volgende:
Ik gebruik chatGPT ook niet , ik kan uren met een reactie bezig zijn als ik in de hyperfocus zit ,maar om een verhaal leesbaar te krijgen is nog wel een ding
Ja ik kan er weinig meequote:Op zaterdag 30 november 2024 01:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het bied zeker ook kansen !
Stel je voor, dat je een hele nacht chaos in je hoofd hebt.. en je typed dat .. flarden.. gedachten.. spikes... normaal.. foetsie! En nu: Chatgpt geeft je een gesatureerde samenvatting bij je ontbijt!
Mja en precies dat vind ik minder leukquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Manipulating the algo.
It's a jungle!quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja en precies dat vind ik minder leuk
lol ouwe algo freakquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
It's a jungle!
Die was ik compleet vergeten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
It's a jungle!
Ik had een cassette bandje van deze LP, vind het nog steeds lekker zo nu en dan.quote:
Ik heb geen airfry ding maar het is vast lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Twee Pikanto's in de airfryert gedeponeerd
Het is van die guilty pleasure tankstation vette meukquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen airfry ding maar het is vast lekker
Ik eet dat nooitquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is van die guilty pleasure tankstation vette meuk![]()
Sow! Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:55 schreef engine het volgende:
Ik eet een milanesa napoleon, wat min of meer een schnitzel met daarop mozzarella en tomaat is
Heeft de Patron een licht Duits accent?quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:55 schreef engine het volgende:
Ik eet een milanesa napoleon, wat min of meer een schnitzel met daarop mozzarella en tomaat is
Eén gehad en na twee keer gebruik op markplaats gepleurd.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:53 schreef engine het volgende:
Airfrydinggroot fan alleen niet zozeer voor snacks.
Nee de chica zeker niet. Maar wellicht heeft het er toch iets mee te maken dat er ooit wat Duitsers naar argentinie vertrokken zijn. Lastig zeggen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft de Patron een licht Duits accent?
Ja dat weet ik inmiddels. Je kunt er niet mee omgaan en wil dat ook niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Eén gehad en na twee keer gebruik op markplaats gepleurd.
Kloptquote:Op zaterdag 30 november 2024 02:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat weet ik inmiddels. Je kunt er niet mee omgaan en wil dat ook niet.
Geinig!quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had met mijn muis de laatste 20 posten ofzo geselecteerd... alles ook ondertitels enzo.. .. en dan gekopieerd en in geplakt in chatgpt, gevraagd: vat het ff leuk samen...
Vind het toch impressie wat er uit komt.
Ik dacht dat het twee aparte foto's warenquote:Op zaterdag 30 november 2024 08:23 schreef espri het volgende:
[..]
Wauw, net 4 aparte plaatjes in 1 foto.
Goedemorgen allen
Grappig dat dacht ik ook tot ik je post lasquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik dacht dat het twee aparte foto's waren
Komt ook door de rechte lijnen van de bomen, gras langs de weg en de luchtquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Grappig dat dacht ik ook tot ik je post las![]()
Goedemorgen allen
9quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:19 schreef engine het volgende:
Even de honden uitlaten..
[ afbeelding ]
Aparte foto. Nog eens aan het kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt ook door de rechte lijnen van de bomen, gras langs de weg en de lucht
Ja ik denk dat je daar idd wel een mooie tekening van kan makenquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aparte foto. Nog eens aan het kijken.
Goede foto ook om te oefenen met perspectief als je van tekenen/ schilderen houdt.
Zo zat ik er ook al naar te kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aparte foto. Nog eens aan het kijken.
Goede foto ook om te oefenen met perspectief als je van tekenen/ schilderen houdt.
Had zomaar gekundquote:
Is dat niet gewoon het Amsterdams Rijnkanaal ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Had zomaar gekundplek komt me bekend voor maar deze is wel erg fraai gemaakt en jammer genoeg niet van mij
Hey SBE, hoe is het nu?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo zat ik er ook al naar te kijken.
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het Amsterdams Rijnkanaal ?
Durfde de link hier niet te posten voor het geval jij dit zou zijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Had zomaar gekundplek komt me bekend voor maar deze is wel erg fraai gemaakt en jammer genoeg niet van mij
Ja dacht ik ook alquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het Amsterdams Rijnkanaal ?
Valt mee. Staat wel veel politie.quote:
Geen idee. Nog niks te zien verder..quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar zijn ze vandaag tegen?
Het leven gok ikquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar zijn ze vandaag tegen?
Letterlijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is op te lossen....
Ik ben te jong het te mogen kijken...quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:17 schreef 444 het volgende:
[..]
Het leven is dan ook volslagen kut.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben te jong het te mogen kijken...
Jaren 80quote:
444quote:
Waar is dit?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:11 schreef engine het volgende:
Drie uur voor de wedstrijd begint al in het stadion zitten
[ afbeelding ]
Maar heb er zin in
lolquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit soort vermommingen doen me sterk denken aan.....
River Plate stadion Buenos Airesquote:
Je hebt er mooi weer bij.. maar waarom zo vroeg al in het stadion?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:11 schreef engine het volgende:
Drie uur voor de wedstrijd begint al in het stadion zitten
[ afbeelding ]
Maar heb er zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Dat is een eind wegquote:
Nouja wou ook niet te laat zijn en stressen om een taxi enzoquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt er mooi weer bij.. maar waarom zo vroeg al in het stadion?
Ik snap dat je niet een uur half uur van te voren heen moet gaan maar zo vroeg al
Ah ja dat snap ik wel, zal je net zien dat je geen taxi te vinden is.. en je hebt je wel een mooi plekje bemachtigdquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja wou ook niet te laat zijn en stressen om een taxi enzodacht dan loop ik nog wat rond maar je wordt al op een afstand op je kaartje gecontroleerd en daarna zit niks meer dus nu wat vroeg binnen. In ieder geval binnen
Nah dat denk ik niet, anders is het wel iets om te skippenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
In de link de nieuwe ONofficiële trailer van Flodder 4,
het zal toch maar zoiets worden![]()
![]()
https://www.skoften.net/s(...)der-is-best-wel-leip
Ik niks...quote:
Two angry pussies... you're in trouble !quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:26 schreef 444 het volgende:
[..]
Ik niks...
Ze is kwaad op een andere kat..
Een poes en een kater in dit gevalquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Two angry pussies... you're in trouble !
Jep. Die was hier al een aantal jaar, voordat deze kat erbij kwam.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de poes is boos op de kater?
Logisch dat de poes boos isquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef 444 het volgende:
[..]
Jep. Die was hier al een aantal jaar, voordat deze kat erbij kwam.
Blijft boos doen die poes
Ja ach🐈⬛🐈quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |