@Boca_Ratonquote:Op vrijdag 29 november 2024 01:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
En zondag ga ik naar Boca. Dat kaartje heb ik al.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 06:36 schreef pullup het volgende:
Deze heeft Thanksgiving niet overleefd
[ afbeelding ]
quote:
Waarom zit boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Waarom zit boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik heb wel een idee wat te doen met die mislukte ratquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij krijgt een vlaai, pak maar
[ afbeelding ]
Ondankbaar zegquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee wat te doen met die mislukte rat
Dat wat eronder staat kan meteen de vuilnisbak in
liever gewoon vlaai zonder ongedierte enzoquote:
Prima, een echte Maastrichtse dan voor jequote:Op vrijdag 29 november 2024 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
liever gewoon vlaai zonder ongedierte enzo
Das al beterquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Prima, een echte Maastrichtse dan voor je
[ afbeelding ]
Ziet er fraai uit, al eens geweest?quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al beter
Die winkel bij die link is ook wel grappig, of meer wat er naast zit.
[ afbeelding ]
Kom er regelmatig ja, ligt een beetje langs een route die ik in een langere pauze nog wel eens loop.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er fraai uit, al eens geweest?
Tot nu toe loopt het allemaal vredig door elkaar. Ze hebben ook nagenoeg dezelfde shirtsquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Now veel plezier man ... blijf wel weg van de rellen
1 dag en 3 uur .. morgen om 21 uur onze tijd ?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Tot nu toe loopt het allemaal vredig door elkaar. Ze hebben ook nagenoeg dezelfde shirts
[ afbeelding ]
Ja dus .. Ah het is de finale zelfsquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
1 dag en 3 uur .. morgen om 21 uur onze tijd ?
Dan zijn de stadions in Nederland wel klein eigenlijkquote:
Pittig jaquote:
Ja , maar ook niet alle stadions daar in Zuid Amerika zijn zo groot ..quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan zijn de stadions in Nederland wel klein eigenlijk
Wat is de grootste stadion eigenlijk ?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar ook niet alle stadions daar in Zuid Amerika zijn zo groot ..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_stadions_naar_groottequote:Op vrijdag 29 november 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat is de grootste stadion eigenlijk ?
Ah maar de nummer 1 heeft ook een renbaan er bij zittenquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_stadions_naar_grootte
Dit zijn allerlei soorten stadions, behalve circuits.... Maar ik mis bv dit stadion ook op de lijstjes ... in 1950 waren er ooit 200.000 mensen in het Maracana stadion in Rio de Janeiro.. (ik ben er nooit binnen geweest maar wel een aantal keren langs geredenquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah maar de nummer 1 heeft ook een renbaan er bij zitten
Maracana WK-1950. Brazilië-Uruguaij. 1-2. 200.000 toeschouwers waren stil.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_stadions_naar_grootte
Oh je bent me voor.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit zijn allerlei soorten stadions, behalve circuits.... Maar ik mis bv dit stadion ook op de lijstjes ... in 1950 waren er ooit 200.000 mensen in het Maracana stadion in Rio de Janeiro.. (ik ben er nooit binnen geweest maar wel een aantal keren langs gereden
Een Flipper met hond voor jouquote:
Ik wil geen hontquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Een Flipper met hond voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je de rest van dit beest opgegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:
Ooievaarsquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:47 schreef pullup het volgende:
Interessant verhaal vind ik
https://www.theguardian.c(...)a?ref=thebrowser.com
Mist wellicht een beetje een clou maar dat hoort er helemaal bij
Ik zie gewoon een plaatje heurquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2 likes voor een niet werkend plaatje... the Serial likers at work
quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
vond het wel een stunt om zoiets te bedenken om de verzekering op te lichten.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)rnielt-luxewagen-om/
Ik zie het plaatje ookquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2 likes voor een niet werkend plaatje... the Serial likers at work
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |