Dat is al jaren bekend.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor sfeerloos bioscooppubliek kan je prima naar een AZ of PSV.
Wel een aantal prima wissels op de bankquote:
We staan (bijna) allemaal aan dezelfde kant in dit probleem, dat moet je niet vergeten. Maar dingen benoemen is iets anders dan dingen oplossen. Een stukje journalistiek broddelwerk waarbij wetenschappelijk onderzochte methodes om dit tegen te gaan zonder onderbouwing onderuit worden gehaald is zelfs averechts werkend populisme, en daar maakt Tim zich (zoals wel vaker) schuldig aan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Alles wat je nu zegt (met name het laatste) lijkt me juist een reden om dergelijke misstanden aan te kaarten, maar goed. Ik ben het zelf niet eens met de mentaliteit dat het 'erger' is dat onze club in diskrediet wordt gebracht dan dat de club betrokken is bij deze misstanden. Verwissel Feyenoord met elk ander merk en er wordt alweer heel anders tegenaan gekeken.
Tegen een ingravend Fortuna had ik die liever gezien dan Zerrouki ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:02 schreef Binge-watch het volgende:
Had Zechiel graag zien starten deze pot. Goed om te zien dat er weer prima opties op de bank zitten.
Tegen een ingravend Fortuna.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zerrouki viel inderdaad uitstekend in tegen Man City, meer dan verdiende beloning dus deze basisplaats.
Gewoon de bal inleveren bij zijn grote Algerijnse vriend.quote:
Ik dacht dat je daar dan nog gewoon van een flatgebouw af werd gekankerdquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
G
[..]
Gewoon de bal inleveren bij zijn grote Algerijnse vriend.
(wisten jullie dat zij op dezelfde kamer slapen bij de Algerijnse selectie)
doe normaal gastquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zerrouki viel inderdaad uitstekend in tegen Man City, meer dan verdiende beloning dus deze basisplaats.
Waarom doe je dat niet gewoon standaard? FF in het begin synchroniseren en je hebt een wedstrijd, met fijn commentaarquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:59 schreef snabbi het volgende:
ik vind het commentaar nu al vermoeiend.. ff rijnmond er naast zetten maar
quote:
quote:Systeemnotificatie
30-11-2024 @ 20:12:45
Je premium account (abo) verloopt op 03-12-2024 19:38. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Zag er mooi uit, dat verdiende meer.quote:
Kikkers en muizen allen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zag er mooi uit, dat verdiende meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |