Ik vind die gevallen op zich ook wel pijnlijk, ‘met boeven vang je boeven’ gaat hier op en dan krijg je een heel lastig touwtrek spel waar twee medewerkers niet de juiste keuze hebben gemaakt. Echter als dit over enkele jaren het ergste is wat ze hebben kunnen vinden vind ik het ook weer meevallen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:34 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Net de reacties gelezen over dhet NRC artikel en item van BOOS, en ik vind het vrij opmerkelijk dat er wordt gezegd dat het meevalt? De incidenten zijn mss oud en bekend maar ik vond het wel pijnlijk om te zien hoe Feyenoord de kant kiest voor het tuig,. Ja het is veel beter om ze dicht bij de club te houden en het is indd zo dat er met met deze methode minder incidenten zijn etc etc, maar dat betekent niet da het normaal of ok is dat een medewerker van Feyenoord tegne die Paul zulke shit zegt. Zulke shit vond ik wel schokkend hoor.

quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
<knip> Het is een beetje alsof de politie de winkelier verwijt dat er in hun winkel een gewapende overval is geweest.

Alles wat je nu zegt (met name het laatste) lijkt me juist een reden om dergelijke misstanden aan te kaarten, maar goed. Ik ben het zelf niet eens met de mentaliteit dat het 'erger' is dat onze club in diskrediet wordt gebracht dan dat de club betrokken is bij deze misstanden. Verwissel Feyenoord met elk ander merk en er wordt alweer heel anders tegenaan gekeken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Boos moet niet zo hoog van de toren blazen
Ze snappen denk ik niet zo goed met welke gastjes ze te maken hebben
De zogenaamde hooligans zullen nu wel woedend zijn dat ze zo worden neergezet.
Boos is boos, maar die hooligans zijn nu nog bozer. Ze hadden deze uitzending nooit mogen maken maar daar komen ze vanzelf wel achter vermoed ik zo. Dit is gewoon regelrechte provocatie tegen een groepje hele gevaarlijke mensen.
Ik zet de Feyenoord hooligans op een bijna zelfde niveau als de Maffia.......

Dat is inderdaad een stuk leuker bij wedstrijdbezoek. Voor sfeerloos bioscooppubliek kan je prima naar een AZ of PSV.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:05 schreef Solispolar het volgende:
Het tuig-gehalte bij Feyenoord ligt nou eenmaal vrij hoog. Daar kunnen we lang of kort over lullen, maar dat weet iedereen natuurlijk. Laatst hier ook een user die eigenlijk zei dat hij min of meer kickt op een agressief sfeertje. Nou, dan krijg je er dus ook agressieve mensen bij.

Dat is al jaren bekend.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor sfeerloos bioscooppubliek kan je prima naar een AZ of PSV.

Wel een aantal prima wissels op de bankquote:

We staan (bijna) allemaal aan dezelfde kant in dit probleem, dat moet je niet vergeten. Maar dingen benoemen is iets anders dan dingen oplossen. Een stukje journalistiek broddelwerk waarbij wetenschappelijk onderzochte methodes om dit tegen te gaan zonder onderbouwing onderuit worden gehaald is zelfs averechts werkend populisme, en daar maakt Tim zich (zoals wel vaker) schuldig aan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Alles wat je nu zegt (met name het laatste) lijkt me juist een reden om dergelijke misstanden aan te kaarten, maar goed. Ik ben het zelf niet eens met de mentaliteit dat het 'erger' is dat onze club in diskrediet wordt gebracht dan dat de club betrokken is bij deze misstanden. Verwissel Feyenoord met elk ander merk en er wordt alweer heel anders tegenaan gekeken.

Tegen een ingravend Fortuna had ik die liever gezien dan Zerrouki ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:02 schreef Binge-watch het volgende:
Had Zechiel graag zien starten deze pot. Goed om te zien dat er weer prima opties op de bank zitten.

Tegen een ingravend Fortuna.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zerrouki viel inderdaad uitstekend in tegen Man City, meer dan verdiende beloning dus deze basisplaats.

Gewoon de bal inleveren bij zijn grote Algerijnse vriend.quote:

Ik dacht dat je daar dan nog gewoon van een flatgebouw af werd gekankerdquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
G
[..]
Gewoon de bal inleveren bij zijn grote Algerijnse vriend.
(wisten jullie dat zij op dezelfde kamer slapen bij de Algerijnse selectie)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |