abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215716544
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 16:27 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Die komen met hangende pootjes terug naar twitter. Als ze al weg gaan.
Waarom zouden ze vertrekken? Doen ze pas als er op BSky de accounts die ze willen volgen staan lijkt me.
pi_215716555
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 15:28 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
We zullen ze missen ;(

:D :W
We sturen het voor jou wel door naar Fok :7
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215716558
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 16:22 schreef BufferOverflow het volgende:

[..]
Alsof de Nederlandse overheid moeite heeft met dat soort belangenverstrengeling..

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)n-clinton-foundation
Dat is tien jaar terug.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2024 16:35:55 ]
pi_215716560
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 15:26 schreef BufferOverflow het volgende:
Vind het wel mooi hoe eerst rechtse users werden uitgelachen toen die van alternatief naar alternatief gingen (parler, gab, truth, etc) en nu gebeurt hetzelfde bij linkse users _O-

Enige verschil is dat rechtse users bij X vertrokken omdat ze massaal werden ge(shadow)banned en gecensureerd, terwijl linkse users nu vertrekken omdat ze er niet tegenkunnen dat er ook andere meningen welkom zijn _O-
Ik vind het wel lachen dat mensen blijven polariseren door alles in links en rechts op te splitsen.
pi_215716671
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 15:26 schreef BufferOverflow het volgende:
Vind het wel mooi hoe eerst rechtse users werden uitgelachen toen die van alternatief naar alternatief gingen (parler, gab, truth, etc) en nu gebeurt hetzelfde bij linkse users _O-

Enige verschil is dat rechtse users bij X vertrokken omdat ze massaal werden ge(shadow)banned en gecensureerd, terwijl linkse users nu vertrekken omdat ze er niet tegenkunnen dat er ook andere meningen welkom zijn _O-
Die zijn welkom op BSky hoor. Alleen asociaal baggeren om zo de discussie te smoren en dan de overwinning uit te roepen gaat niet meer werken.

Maar normaal op argumenten kan prima.
  vrijdag 29 november 2024 @ 19:53:46 #81
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215717977
X is voor iedereen, als je links bent, moet je open staan voor discussie. En geen onzin verkopen.
Alles wordt gefactchecked via Community Notes.

Bernie Sanders blijft ook op X, als een klassiek liberaal, hij moet niets hebben van de mensen op Bluesky, omdat zij zich te veel op identiteitspolitiek richten.

Op Bluesky zitten de meeste mensen waar je geen normale discussie kan hebben, omdat ze te veel in hun eigen bubbel zitten.
pi_215718034
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:53 schreef KingRadler het volgende:
X is voor iedereen, als je links bent, moet je open staan voor discussie. En geen onzin verkopen.

Bernie Sanders blijft ook op X, als een klassiek liberaal, hij moet niets hebben van de mensen op Bluesky, omdat zij zich te veel op identiteitspolitiek richten.

Op Bluesky zitten de meeste mensen waar je geen normale discussie kan hebben, omdat ze te veel in hun eigen bubbel zitten.
En als je rechts bent?

Zijn er dan ook regels?
pi_215718531
quote:

Ja whatever. Op Bsky is politiek maar een klein onderdeeltje. Er zijn meer mensen die over hele andere zaken praten. En dat is mooi.

X is suf. Alleen maar verongelijkte incels die vinden dat iedereen hun gejengel dient te lezen omdat ze anders gecensureerd zijn. Nou nee, ze worden niet gecensureerd. Ze zijn gewoon totaal oninteressant. Stierlijk vervelend. Ik heb het vaak genoeg geprobeerd maar ik heb geen zin meer in discussies met die figuren. Je ziet ze in dit forum ook: Doen hele grote uitspraken! Echt een enorm kabaal. Alles en iedereen moet ze aandacht geven, maar toon je gewoon aan dat er geen flikker klopt van die beweringen, zijn ze een dag stil en komen ze vervolgens weer aan met precies hetzelfde. Rise, repeat. Nee, daar doe ik niet meer aan mee.. Tijdverspilling.

Ze wilden X toch om libs te ownen? Prima. Ze ownen het. Enjoy.

Maar nou niet pissig worden dat libs ergens anders hun vertier zoeken.
pi_215718624
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 20:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ja whatever. Op Bsky X is politiek maar een klein onderdeeltje. Er zijn meer mensen die over hele andere zaken praten. En dat is mooi.

Kleine correctie van mijn kant. Geen dank.
De enige echte.
pi_215718670
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 november 2024 20:56 schreef Rnie het volgende:

[..]
Kleine correctie van mijn kant. Geen dank.
Het is alleen geen verbetering.
pi_215719143
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 15:28 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
We zullen ze missen ;(

:D :W
Nee joh.. 300,000 Ctrl+C en Ctrl+V journalisten activisten die weggaan? Boehooo.

"How to be a journalist activist for NOS/RTL/CNN/BBC/MSNBC/WaPo"

Step 1: Have a keyboard with Ctrl+C en Ctrl+V, google translate knowledge and reddit account, also trying to win the diversity bokaal once in a while with extreme agenda pushing.
Step 2: You're hired.

Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215719217
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee joh.. 300,000 Ctrl+C en Ctrl+V journalisten activisten die weggaan? Boehooo.

"How to be a journalist activist for NOS/RTL/CNN/BBC/MSNBC/WaPo"

Step 1: Have a keyboard with Ctrl+C en Ctrl+V, google translate knowledge and reddit account, also trying to win the diversity bokaal once in a while with extreme agenda pushing.
Step 2: You're hired.

[ afbeelding ]
Al het nieuws op X is copy paste.

Maar ik voel je pijn :*
pi_215719242
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Al het nieuws op X is copy paste.

Maar ik voel je pijn :*
Oh ja? de livestreams rechtstreeks uit Tblisi is copy paste? Volgens mij is alles op SafeSky juist copy paste, want de democraten/liberalen en bijvoorbeeld NU.nl activisten posten het eerst op "X" en daarna op SafeSky.

"X" is de media.

Den des te vaker je het over pijn, woede of dat het mij raakt, terwijl jij Ulx elke keer weer mijn posts weten te vinden binnen enkele seconden riekt naar projectie. En dat maakt het er niet beter op voor je Ulx.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215719304
quote:

Hierom zijn community notes zo belangrijk.

Elke populaire liberaal blijft op "X" want ze weten dat BlueSky ten dode is opgeschreven, zelfs Barack Obama & Mike Obama zitten nog niet eens op BlueSky, of Hillary en die Clinton die een sigaar in de pussy heeft gedrukt van Monica.

Ook Ron Flipikowski blijft maar op "X" posten want anders kan hij morgen geen brood meer kopen, want de inflatie onder Biden en Kamala is zo extreem geworden.
Is er wel 1 prominente liberaal dan wel populaire democraat of activist zoals HasanAbi vertrokken naar BlueSky? nee want Leon Musk betaalt hen inkomen.
pi_215719359
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oh ja? de livestreams rechtstreeks uit Tblisi is copy paste? Volgens mij is alles op SafeSky juist copy paste, want de democraten/liberalen en bijvoorbeeld NU.nl activisten posten het eerst op "X" en daarna op SafeSky.

"X" is de media.

Den des te vaker je het over pijn, woede of dat het mij raakt, terwijl jij Ulx elke keer weer mijn posts weten te vinden binnen enkele seconden riekt naar projectie. En dat maakt het er niet beter op voor je Ulx.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je reageert erg verbeten.

Alles wat nu.nl op X zet is copy paste.

Grappig dat je van activisten spreekt.
pi_215719371
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hierom zijn community notes zo belangrijk.

Elke populaire liberaal blijft op "X" want ze weten dat BlueSky ten dode is opgeschreven, zelfs Barack Obama & Mike Obama zitten nog niet eens op BlueSky, of Hillary en die Clinton die een sigaar in de pussy heeft gedrukt van Monica.

Ook Ron Flipikowski blijft maar op "X" posten want anders kan hij morgen geen brood meer kopen, want de inflatie onder Biden en Kamala is zo extreem geworden.
Is er wel 1 prominente liberaal dan wel populaire democraat of activist zoals HasanAbi vertrokken naar BlueSky? nee want Leon Musk betaalt hen inkomen.
Toch kun je er niet van slapen.

Als Bluesky toch al dood is, waarom maak je je er dan zo enorm druk over?
pi_215719379
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je reageert erg verbeten.

Alles wat nu.nl op X zet is copy paste.

Grappig dat je van activisten spreekt.
Ok Ulx.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch kun je er niet van slapen.

Als Bluesky toch al dood is, waarom maak je je er dan zo enorm druk over?
Gewoon omdat jullie er zo veel hoop en verwachtingen van hebben, the harder they fall.
pi_215719665
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ok Ulx.
[..]
Gewoon omdat jullie er zo veel hoop en verwachtingen van hebben, the harder they fall.
En daar gaat het je om.

Tja, zegt genoeg over iemands karakter natuurlijk.
pi_215719682
pi_215719741
23,443,323 users inmiddels

Total Posts 677.99M
Total Follows 1.163B
Total Likes 2.933B

En terwijl ik dit post:

23,443,612 users inmiddels.
23,443,875...

Het gaat maar door.

23,444,015

23,444,132

23,444,259
pi_215719773
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 23:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
En daar gaat het je om.

Tja, zegt genoeg over iemands karakter natuurlijk.
Ja, het werkt hetzelfde als bij Kamala, die werd ook overpopulariseerd hier op fok/reddit/nederlandse media en ga zo maar door. Terwijl we allemaal stiekem wisten dat het niet het geval is, dus al dat overgepopulariseer was gewoon knetterhard liegen.

quote:
ElonManBad, SpaceManBad, TeslaManBad, SpaceXManBad, RocketManBad.

Dit is aardig pijnlijk ja, zeker die aantallen views.

Hard gelachen, dat je zo gevoelig bent voor een ClickBaitende youtuber. (Dat vingertje er ook hele tijd bij doet mij denken aan de meme)

Elon leeft huurvrij in je hoofd en van deze kale man. In de ochtend heb je het er al over en in de avond..

En dat is helemaal niet erg, maar om in een negatieve spiraal te zitten is niet goed voor je gemoedstand. Zoek leuke dingen op. Kom met ons blij zijn, je bent altijd welkom bij de pro-Elons en pro-Trumps. Pro-X.
Het is nooit te laat om te realiseren dat je gebruikt wordt voor clicks en je brein hier gevoelig voor is.

En ja.. BlueSky is exploding, ja.. of fakeness en fake numbers. Of senioren/boomers _O-
pi_215719787
23,445,105 users....

Het gaat maar door...

Zelfs China komt er door in de problemen :7

Bekijk deze YouTube-video

23,445,504 users..
pi_215719806
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ok Ulx.
[..]
Bluesky groeit lekker door, en dat vind ik leuk. Maar als X groter blijft vind ik het prima. Helemaal als ze dat doen door al die mafklappers daar te houden. Als mensen willen ragen tegen het woke virus of whatever the fuck ze zich kwaad over maken dan doen ze dat toch lekker? Ik zou niet weten waarom je denkt dat dat een probleem voor me is. Er zijn genoeg mensen om leuke interactie mee te hebben op Bluesky. Daar is Musk's schuimbeklegioen helemaal niet nodig. Ik ken hun trucje nu wel. Zo relevant zijn die lui helemaal niet. Jij idem. Je bent ook alleen maar geïnteresseerd in het afzeiken van iemand anders. Lees wat ik hierboven van je citeer maar. Je hebt niets te melden. Je bent saai.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2024 00:09:10 ]
pi_215719811
No flame intended en zo. Whatever.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2024 00:10:01 ]
pi_215719833
Een wit platform zonder enige diversiteit, de enige donkere vrouw die geregistreerd is Sylvana Simons.
23 miljoen users, waarvan 10 miljoen inactieve Brazilianen, 10 miljoen bots, 300,000 "journalisten" en wellicht 1-2 miljoen oude pensionados/boomers.

Ik mis nog steeds Barack en Mike Obama op bluesky,

Wel raar dat mensen van "X" afgaan naar BlueSky, om vervolgens de hele tijd over Leon Musk te hebben. Mmm.

https://www.reddit.com/r/BlueskySocial/

Dit is trouwens ook wel een goudmijntje. (lees zoutmijntje)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')