Dat zijn nou net twee voorbeelden van platformen die echt weg zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
Myspace en Hyves en weet ik het allemaal bestaan ook nog wel, maar zijn niet relevant meer.
Nou, je gaat enorm tekeer tegen nu.nlquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De enige rage die ik bespeur is al weken uit jouw posts. Makker! Rustaaagh.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zijn nou net twee voorbeelden van platformen die echt weg zijn.
Het is emotioneel kinderachtig dat zelfbenoemde "journalisten" van een platform zoals nu.nl afvluchten nadat er in Amerika verkiezingen plaats hebben gevonden waar zij niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, je gaat enorm tekeer tegen nu.nl
Alsof ze je kat hebben doodgereden.
Fok is geen X.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Lees ff discussie hierboven, ook op FOK wordt het niet gewaardeerd en je topics gesloten als je linkdumpt.
"X" is geen advertentie platform voor clickbaitende youtubers zoals Hankie.
[
En wanneer zou men van jou wel mogen posten op een andere site naast X?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is emotioneel kinderachtig dat zelfbenoemde "journalisten" van een platform zoals nu.nl afvluchten nadat er in Amerika verkiezingen plaats hebben gevonden waar zij niet blij mee zijn.
Dan toon je aan dat je niet objectief bent en mentaal niet sterk genoeg bent om uberhaupt het vak journalistiek uit te oefenen.
Maarja, wat wil je van verkapte Ctrl+C Ctrl+V en google translate "journalisten" die al het nieuws van Reddit afhalen of WAPO.
Heeft iemand van jullie al een edgy TT bedacht voor nieuwe reeks trouwens?![]()
Ze mogen alles van mij, dit is mijn mening. Dat ze emotioneel kinderachtige activisten zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
En wanneer zou men van jou wel mogen posten op een andere site naast X?
Zelfs dan is dat hun recht om te doen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is emotioneel kinderachtig dat zelfbenoemde "journalisten" van een platform zoals nu.nl afvluchten nadat er in Amerika verkiezingen plaats hebben gevonden waar zij niet blij mee zijn.
Even op Bluesky gekeken, maar hij post daar geen artikelen.quote:Dan toon je aan dat je niet objectief bent en mentaal niet sterk genoeg bent om uberhaupt het vak journalistiek uit te oefenen.
Weet je zeker dat emotioneel kinderachtig geen projectie is? Je reageert alsof iemand uit je sekte stapt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze mogen alles van mij, dit is mijn mening. Dat ze emotioneel kinderachtige activisten zijn.
Wellicht schamen ze zich, dat ze maanden lang hebben geloofd en Kamala ge-overpopulariseerd hebben en toch nat zijn gegaan toen koning Trump won.
Ook de NU.nl journalisten waren dus gehersenspoeld door Amerikaanse propaganda. Zwaktebod is het gewoon. Daarom is de normale mens nu de media geworden.
Het gaat mij niet om dat ze van "X" afzijn, hij had minder volgers dan ik heb op mijn troll account.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Weet je zeker dat emotioneel kinderachtig geen projectie is? Je reageert alsof iemand uit je sekte stapt.
Maar hij loopt wel 100 artikelen over BlueSky te maken op nu.nlquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:54 schreef Wantie het volgende:
Verder zie ik op zijn Bluesky niets over Trump of Kamala.
Hij deelt je obsessie over die 2 niet kennelijk.
quote:Het X-alternatief Bluesky zag zijn gebruikersaantallen de afgelopen tijd explosief stijgen, nadat Donald Trump de Amerikaanse presidentsverkiezingen won. Mensen die het platform van Trump-aanhanger Elon Musk niet meer wilden steunen, vonden in Bluesky een prima alternatief.
En dat mag niet?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om dat ze van "X" afzijn, hij had minder volgers dan ik heb op mijn troll account.
Waarschijnlijk haalde hij ook geen 400 reacties per post zoals mijn twitter account.
Het gaat mij erom dat ze door de mand vallen, door emotioneel gekrenkt te zijn en allemaal te vluchten naar een safespace.
Dat mag zeker hoor! alleen mag ik het ook een zwaktebod noemen.quote:
"Decentralized" Kuch Kuch.quote:Sociaal medium Bluesky zou een Europees kantoor moeten hebben om aan Europese regels te voldoen. Dat meldt de Europese Commissie. Ook zou er een pagina moeten zijn waarop staat hoeveel gebruikers er in de EU zijn.
Openen ze die toch?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:04 schreef epicbeardman het volgende:
Dit misschien iets voor @:Ulx en @:Wantie?
Kantoor oprichten voor BlueSky?
EU: Bluesky overtreedt Europese regel en moet Europees kantoor hebben
Zullen ze straks door de mandvallen als ze daadwerkelijk de user aantallen moeten aanduiden?
[..]
Je begrijpt niet wat ze bedoelen met gedecentraliseerd?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:04 schreef epicbeardman het volgende:
Dit misschien iets voor @:Ulx en @:Wantie?
Kantoor oprichten voor BlueSky?
EU: Bluesky overtreedt Europese regel en moet Europees kantoor hebben
Zullen ze straks door de mandvallen als ze daadwerkelijk de user aantallen moeten aanduiden?
[..]
"Decentralized" Kuch Kuch.
Maar je raakt er zo emotioneel van. Dat is zo opvallend.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat mag zeker hoor! alleen mag ik het ook een zwaktebod noemen.
Dat ze bij elke gebruiker een kantoor neerzetten in de woonkamer.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ze bedoelen met gedecentraliseerd?
De enige die emotioneel is de establishment media. Zoals Axios.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar je raakt er zo emotioneel van. Dat is zo opvallend.
Zelfs Reddit is het er mee eens dat BlueSky niet gedecentraliseerd is.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ze bedoelen met gedecentraliseerd?
Wow, jij linkdumpt een link dump van Musk op X?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De enige die emotioneel is de establishment media. Zoals Axios.
[ x ]
[..]
Zelfs Reddit is het er mee eens dat BlueSky niet gedecentraliseerd is.
https://www.reddit.com/r/(...)ecentralized_how_is/
Met een link naar de mainstream media bovendien. Tsk tsk, dat je dat gelooft joh.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wow, jij linkdumpt een link dump van Musk op X?
Rustig maar, ik geef alleen een algemeen antwoord op de vraag die je stelde.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? X is over paar maandjes toch irrelevant omdat BlueSky het grootste gaat worden. Althans, als ik dit topic mag geloven. Krijg dagelijks de miljoenen te horen die ze er bij krijgen te lezen hier.
Het zou ze sieren als nu.nl van "X" gingen of inactief gaan.
Daarnaast, het de grootste groep nieuwslezers zijn witte oude mannen die daadwerkelijk nog in het nieuws geloven.
[..]
NU.nl bestaat uit pagina's vol met witte boze oude mannen. Dat zijn de enigen die nog in de media geloven. Dat is ook de groep die naar de alom populaire BlueSky flockt. Waar al helemaal geen diversiteit te bekennen is.
[..]
Omdat niemand de moeite neemt om überhaupt naar die propaganda te kijken. Het nieuws van dit soort outlets is over en uit, irrelevant.
We hebben genoeg van de armleuning journalistiek die bedreven wordt bij NU.nl/DPG/NOS/NPO.
23,594,079quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:12 schreef epicbeardman het volgende:
Ik ga nu even een Netflix documentaire over ElonGod kijken allemaal, dus, verzien aub een TT waar voor volgende reeks waar veel emotie en woede inzit.
Of copium over hoe groot BlueSky gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |