abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215727057
Als X een nieuwssite is wat ik hier voorbij zag komen dan snap ik wel dat journalisten er niet gaan posten. Een beetje je concurrent gaan helpen voor de geweldige beloning van $0 per woord. Ja KOEKOEK.
pi_215727066
Het lijkt me heel normaal dat mensen die een following creeeren graag zien dat de mensen bij wie ze aanspraak hebben en voor wie het relevant is eerder een berichtje te zien krijgen, zoals in Hanks geval in dit aangehaalde geval in het videootje voor een inzamelings comedy avond voor daklozen in Montana.

Dan lijkt het me logisch dat ze blijer zijn met BlueSky, zelfs met de veel minder grote hoeveelheid users op het moment, waar deze meneer klaarblijkelijk alsnog meer aanspraak heeft.

[ Bericht 19% gewijzigd door SnertMetChoco op 30-11-2024 20:44:45 (Stukje onzin over hyves en myspace weggehaald) ]
  zaterdag 30 november 2024 @ 20:40:41 #278
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_215727111
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

Myspace en Hyves en weet ik het allemaal bestaan ook nog wel, maar zijn niet relevant meer.
Dat zijn nou net twee voorbeelden van platformen die echt weg zijn.
pi_215727112
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De enige rage die ik bespeur is al weken uit jouw posts. Makker! Rustaaagh.
Nou, je gaat enorm tekeer tegen nu.nl

Alsof ze je kat hebben doodgereden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215727140
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:40 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat zijn nou net twee voorbeelden van platformen die echt weg zijn.
_O- Oeps. Goed punt.

Nou ja, misschien moet ik mijn mening dan wat herzien naar dat het een hele langzame dood zou zijn...
pi_215727145
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, je gaat enorm tekeer tegen nu.nl

Alsof ze je kat hebben doodgereden.
Het is emotioneel kinderachtig dat zelfbenoemde "journalisten" van een platform zoals nu.nl afvluchten nadat er in Amerika verkiezingen plaats hebben gevonden waar zij niet blij mee zijn.

Dan toon je aan dat je niet objectief bent en mentaal niet sterk genoeg bent om uberhaupt het vak journalistiek uit te oefenen.

Maarja, wat wil je van verkapte Ctrl+C Ctrl+V en google translate "journalisten" die al het nieuws van Reddit afhalen of WAPO.

Heeft iemand van jullie al een edgy TT bedacht voor nieuwe reeks trouwens? O+
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215727155
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Lees ff discussie hierboven, ook op FOK wordt het niet gewaardeerd en je topics gesloten als je linkdumpt.
"X" is geen advertentie platform voor clickbaitende youtubers zoals Hankie.
[
Fok is geen X.

En op Fok mag je best links plaatsen, als dat voorzien is van context.
pi_215727164
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het is emotioneel kinderachtig dat zelfbenoemde "journalisten" van een platform zoals nu.nl afvluchten nadat er in Amerika verkiezingen plaats hebben gevonden waar zij niet blij mee zijn.

Dan toon je aan dat je niet objectief bent en mentaal niet sterk genoeg bent om uberhaupt het vak journalistiek uit te oefenen.

Maarja, wat wil je van verkapte Ctrl+C Ctrl+V en google translate "journalisten" die al het nieuws van Reddit afhalen of WAPO.

Heeft iemand van jullie al een edgy TT bedacht voor nieuwe reeks trouwens? O+
En wanneer zou men van jou wel mogen posten op een andere site naast X?
pi_215727175
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
En wanneer zou men van jou wel mogen posten op een andere site naast X?
Ze mogen alles van mij, dit is mijn mening. Dat ze emotioneel kinderachtige activisten zijn.
Wellicht schamen ze zich, dat ze maanden lang hebben geloofd en Kamala ge-overpopulariseerd hebben en toch nat zijn gegaan toen koning Trump won.

Ook de NU.nl journalisten waren dus gehersenspoeld door Amerikaanse propaganda. Zwaktebod is het gewoon. Daarom is de normale mens nu de media geworden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215727251
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zelfs dan is dat hun recht om te doen.

Ik snap niet dat je zo loopt te fulmineren op een account dat volgens jou minder volgers had dan het X account van jou, dat je zelf kennelijk ook niet meer gebruikt.

quote:
Even op Bluesky gekeken, maar hij post daar geen artikelen.

En hij is Tech verslaggever.
Geen politiek verslaggever.

Hoezo verwacht je van hem een objectieve mening over de Amerikaanse verkiezingen?

Die heb jij ook niet.

Verder zie ik op zijn Bluesky niets over Trump of Kamala.
Hij deelt je obsessie over die 2 niet kennelijk.

Ik heb nog wel een leuke voor je:

https://timesnewdumbass.co/

Kun je je eigen brieven schrijven met Musk als lettertype O+
pi_215727254
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ze mogen alles van mij, dit is mijn mening. Dat ze emotioneel kinderachtige activisten zijn.
Wellicht schamen ze zich, dat ze maanden lang hebben geloofd en Kamala ge-overpopulariseerd hebben en toch nat zijn gegaan toen koning Trump won.

Ook de NU.nl journalisten waren dus gehersenspoeld door Amerikaanse propaganda. Zwaktebod is het gewoon. Daarom is de normale mens nu de media geworden.
Weet je zeker dat emotioneel kinderachtig geen projectie is? Je reageert alsof iemand uit je sekte stapt.
pi_215727267
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:55 schreef Ulx het volgende:

[..]
Weet je zeker dat emotioneel kinderachtig geen projectie is? Je reageert alsof iemand uit je sekte stapt.
Het gaat mij niet om dat ze van "X" afzijn, hij had minder volgers dan ik heb op mijn troll account.
Waarschijnlijk haalde hij ook geen 400 reacties per post zoals mijn twitter account.

Het gaat mij erom dat ze door de mand vallen, door emotioneel gekrenkt te zijn en allemaal te vluchten naar een safespace.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:54 schreef Wantie het volgende:

Verder zie ik op zijn Bluesky niets over Trump of Kamala.
Hij deelt je obsessie over die 2 niet kennelijk.

Maar hij loopt wel 100 artikelen over BlueSky te maken op nu.nl

https://www.nu.nl/tech/63(...)s-per-dag-erbij.html

Hij roept zelf letterlijk dat het een politieke vlucht is, ook voor hem.

quote:
Het X-alternatief Bluesky zag zijn gebruikersaantallen de afgelopen tijd explosief stijgen, nadat Donald Trump de Amerikaanse presidentsverkiezingen won. Mensen die het platform van Trump-aanhanger Elon Musk niet meer wilden steunen, vonden in Bluesky een prima alternatief.
_O- 8)7
pi_215727282
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het gaat mij niet om dat ze van "X" afzijn, hij had minder volgers dan ik heb op mijn troll account.
Waarschijnlijk haalde hij ook geen 400 reacties per post zoals mijn twitter account.

Het gaat mij erom dat ze door de mand vallen, door emotioneel gekrenkt te zijn en allemaal te vluchten naar een safespace.
En dat mag niet?
pi_215727332
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 20:57 schreef Ulx het volgende:

[..]
En dat mag niet?
Dat mag zeker hoor! alleen mag ik het ook een zwaktebod noemen.
pi_215727352
Dit misschien iets voor @Ulx en @Wantie?

Kantoor oprichten voor BlueSky?

EU: Bluesky overtreedt Europese regel en moet Europees kantoor hebben

Zullen ze straks door de mandvallen als ze daadwerkelijk de user aantallen moeten aanduiden?

quote:
Sociaal medium Bluesky zou een Europees kantoor moeten hebben om aan Europese regels te voldoen. Dat meldt de Europese Commissie. Ook zou er een pagina moeten zijn waarop staat hoeveel gebruikers er in de EU zijn.
"Decentralized" Kuch Kuch.
pi_215727368
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:04 schreef epicbeardman het volgende:
Dit misschien iets voor @:Ulx en @:Wantie?

Zullen ze straks door de mandvallen als ze daadwerkelijk de user aantallen moeten aanduiden?
[..]

Openen ze die toch?
pi_215727378
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:04 schreef epicbeardman het volgende:
Dit misschien iets voor @:Ulx en @:Wantie?

[..]
"Decentralized" Kuch Kuch.
Je begrijpt niet wat ze bedoelen met gedecentraliseerd?
pi_215727383
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat mag zeker hoor! alleen mag ik het ook een zwaktebod noemen.
Maar je raakt er zo emotioneel van. Dat is zo opvallend.
pi_215727393
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat ze bij elke gebruiker een kantoor neerzetten in de woonkamer.
pi_215727410
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar je raakt er zo emotioneel van. Dat is zo opvallend.
De enige die emotioneel is de establishment media. Zoals Axios.

twitter

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zelfs Reddit is het er mee eens dat BlueSky niet gedecentraliseerd is.

https://www.reddit.com/r/(...)ecentralized_how_is/
pi_215727437
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De enige die emotioneel is de establishment media. Zoals Axios.

[ x ]
[..]
Zelfs Reddit is het er mee eens dat BlueSky niet gedecentraliseerd is.

https://www.reddit.com/r/(...)ecentralized_how_is/
Wow, jij linkdumpt een link dump van Musk op X?
pi_215727444
Ik ga nu even een Netflix documentaire over ElonGod kijken allemaal, dus, verzien aub een TT waar voor volgende reeks waar veel emotie en woede inzit.

Of copium over hoe groot BlueSky gaat worden.
  zaterdag 30 november 2024 @ 21:12:44 #298
12221 Tijn