Ja hier kijk ik ook van op.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan schrik je ook wel ja..
Maar wat een voor boefje was jij dan wel niet, om strobalen op de weg te leggen
Maar dat deed ik niet expresquote:Op donderdag 28 november 2024 18:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je bent jong en je wil wat
Ik fietste tenminste niet tegen auto's aan
En wat heb jij voor geks uitgespookt of is wat je perongeluk gedaan hebt?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hier kijk ik ook van op.
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat heb jij voor geks uitgespookt of is wat je perongeluk gedaan hebt?
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op donderdag 28 november 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat heb jij voor geks uitgespookt of is wat je perongeluk gedaan hebt?
Ja jijquote:Op donderdag 28 november 2024 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Whut Ik? 😮
Nee nee, is een archieffoto. DTS AS is een bedrijf wat dieren (voor de slacht) vervoert. Moest dasr gewoon aan denken.quote:
Ik vermoed dat er heel wat glas gebroken is vroegerquote:Op donderdag 28 november 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja jijOf was je altijd braaf of heb jij niet tegen een stilstaande auto aan gefietst
Dat heb ik wel gedaan ja.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja jijOf was je altijd braaf of heb jij niet tegen een stilstaande auto aan gefietst
Zo dan!quote:Op donderdag 28 november 2024 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan ja.Tegen de auto van een leraar zelfs.
Denk t ook jaquote:Op donderdag 28 november 2024 18:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er heel wat glas gebroken is vroeger
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En heb je dat ook aan die leraar verteld ?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Expres?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nounou, dat is me een openbaring!quote:Op donderdag 28 november 2024 18:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb frambozen met chocola uit de vriezer![]()
![]()
Expres?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb frambozen met chocola uit de vriezer![]()
![]()
Ik heb bijna nooit wat express gedaan.quote:
Hij stond erbij.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
En heb je dat ook aan die leraar verteld ?
Same.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit wat express gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |