SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alweer derde keer harde muziek deze week.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Joy....
![]()
Man3quote:Op donderdag 28 november 2024 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
![]()
Zeg dat welquote:Op donderdag 28 november 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de laatste dagen is het behoorlijk treurig...
Ha die ToT!quote:
Hoe beviel devanmorgen?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Beter dan verwacht, mijn maag trok zich er vrij weinig van aan.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die ToT!
Hoe beviel devanmorgen?
![]()
![]()
Hij leeft nogquote:Op donderdag 28 november 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die ToT!
Hoe beviel devanmorgen?
![]()
![]()
Hij bolkt nogquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, met de ToT koffiebrand kun je niet mis zitten.quote:👉☕👍
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pfff m'n keuken heeft al z'n 3e vaatwasser!Echt ouwe zooi inmiddels!
(Ik heb onlangs een geretourneerde vaatwasser gekocht bij een outletwinkel, en nu ik het deurtje er voor wil monteren, zie ik schroefgaten van 2 eerdere vaatwassers.)![]()
Misschien was de 1ste vaatwasser heel snel stukquote:Op donderdag 28 november 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
Pfff m'n keuken heeft al z'n 3e vaatwasser!Echt ouwe zooi inmiddels!
(Ik heb onlangs een geretourneerde vaatwasser gekocht bij een outletwinkel, en nu ik het deurtje er voor wil monteren, zie ik schroefgaten van 2 eerdere vaatwassers.)
Kan ook!quote:Op donderdag 28 november 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien was de 1ste vaatwasser heel snel stuk
Ik weet wel dat dit huis in de jaren '80 volledig gestript en gemoderniseerd is, maar ondanks dat de keuken er wel oud uit ziet en behoorlijk versleten en verkleurd is, denk ik niet dat-ie van de jaren '80 is.![]()
Oh ik zie het. Wat raar, dacht echt dat ik net 100 punten verschil zagquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Of de keuken is later ingezet?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook!
Ik weet wel dat dit huis in de jaren '80 volledig gestript en gemoderniseerd is, maar ondanks dat de keuken er wel oud uit ziet en behoorlijk versleten en verkleurd is, denk ik niet dat-ie van de jaren '80 is."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik zie het. Wat raar, dacht echt dat ik net 100 punten verschil zag![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet mee hoe oud ik was trouwens, maar ik fietste dus lekker rond in de buurt en fietste ik een straat in.. maar zoals gewoon ( want nu nog let ik niet altijd goed op als ik fiets ) Knalde ik dus tegen een stil staande auto op
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Ik weet niet mee hoe oud ik was trouwens, maar ik fietste dus lekker rond in de buurt en fietste ik een straat in.. maar zoals gewoon ( want nu nog let ik niet altijd goed op als ik fiets ) Knalde ik dus tegen een stil staande auto op!!! Dat klinkt duur!
![]()
![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig was de auto niet beschadigd, en ik fietste er ook snel vandoorquote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig was de auto niet beschadigd, en ik fietste er ook snel vandoor![]()
"Nee mam, er was geen deukje of krasje te zien hoor! Echt waar!!!!"
![]()
Denk het nietquote:Op donderdag 28 november 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
"Nee mam, er was geen deukje of krasje te zien hoor! Echt waar!!!!"
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
Heb het thuis ook nooit verteld trouwens![]()
![]()
![]()
Heb als kind een keer 2 fietsers ingehaald en ging meteen rechtsaf waardoor ik hen de pas af sneed (ik meende hen te herkennen en dacht dat ze ook rechtsaf moesten), en ze knalden tegen me op.
Thuis niks gezegd, maar toen stonden ze aan de deur!_O- Waren dus toch die mensen die ik kende, maar die ene keer moesten ze dus toch rechtdoor.
We moesten de schade aan hun fietsen betalen. Moeders over de zeik dat ik niks gezegd had.![]()
![]()
Oepsiequote:Op donderdag 28 november 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
Heb als kind een keer 2 fietsers ingehaald en ging meteen rechtsaf waardoor ik hen de pas af sneed (ik meende hen te herkennen en dacht dat ze ook rechtsaf moesten), en ze knalden tegen me op.
Thuis niks gezegd, maar toen stonden ze aan de deur!_O- Waren dus toch die mensen die ik kende, maar die ene keer moesten ze dus toch rechtdoor.
We moesten de schade aan hun fietsen betalen. Moeders over de zeik dat ik niks gezegd had.![]()
Geen zakgeld voor ToT
Goed ideequote:Op donderdag 28 november 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
Laten we er snel maar weer ff wat persoonlijke verhalen in slingeren voor kree weer boos wordt!
Onze Rijnsburger @kree houdt van verhalen
♡♡♡♡![]()
Nou, vertel jij ook wat!quote:Op donderdag 28 november 2024 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed idee
Onze Rijnsburger @:kree houdt van verhalen![]()
![]()
Toen ik nog een kleine Justie was ging ik met vriendjes bij ons achter bij de dijk spelen. Achter bij de dijk lagen allemaal strobalen in het gras en wij dachten dat het een leuk idee was om deze midden op de weg te leggen, zodat de auto's er niet langs konden. Maar bij één van de eerste auto's die aankwam ging het al mis... Er stapte een man uit met een wapen die hij op ons richtteWij renden voor ons leven!!!
Later bleek dat het om een alarmpistool ging, maar dat hadden wij natuurlijk niet door.
Daarna nooit meer strobalen op de weg gelegd![]()
![]()
Dan schrik je ook wel ja..quote:Op donderdag 28 november 2024 18:46 schreef JustinK het volgende:
Toen ik nog een kleine Justie was ging ik met vriendjes bij ons achter bij de dijk spelen. Achter bij de dijk lagen allemaal strobalen in het gras en wij dachten dat het een leuk idee was om deze midden op de weg te leggen, zodat de auto's er niet langs konden. Maar bij één van de eerste auto's die aankwam ging het al mis... Er stapte een man uit met een wapen die hij op ons richtteWij renden voor ons leven!!!
Later bleek dat het om een alarmpistool ging, maar dat hadden wij natuurlijk niet door.
Daarna nooit meer strobalen op de weg gelegd
Maar wat een voor boefje was jij dan wel niet, om strobalen op de weg te leggen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:46 schreef JustinK het volgende:
Daarna nooit meer strobalen op de weg gelegd!!!!!!! WTF!!!!!!
![]()
Je bent jong en je wil watquote:Op donderdag 28 november 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan schrik je ook wel ja..
Maar wat een voor boefje was jij dan wel niet, om strobalen op de weg te leggen
Ik fietste tenminste niet tegen auto's aan![]()
![]()
Ja hier kijk ik ook van op.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan schrik je ook wel ja..
Maar wat een voor boefje was jij dan wel niet, om strobalen op de weg te leggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar dat deed ik niet expresquote:Op donderdag 28 november 2024 18:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je bent jong en je wil wat
Ik fietste tenminste niet tegen auto's aan
En wat heb jij voor geks uitgespookt of is wat je perongeluk gedaan hebt?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hier kijk ik ook van op.
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat heb jij voor geks uitgespookt of is wat je perongeluk gedaan hebt?![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op donderdag 28 november 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat heb jij voor geks uitgespookt of is wat je perongeluk gedaan hebt?
Whut Ik? 😮Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja jijquote:Op donderdag 28 november 2024 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Whut Ik? 😮Of was je altijd braaf of heb jij niet tegen een stilstaande auto aan gefietst
Nee nee, is een archieffoto. DTS AS is een bedrijf wat dieren (voor de slacht) vervoert. Moest dasr gewoon aan denken.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik vermoed dat er heel wat glas gebroken is vroegerquote:Op donderdag 28 november 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja jijOf was je altijd braaf of heb jij niet tegen een stilstaande auto aan gefietst
![]()
![]()
Dat heb ik wel gedaan ja.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja jijOf was je altijd braaf of heb jij niet tegen een stilstaande auto aan gefietst
Tegen de auto van een leraar zelfs.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo dan!quote:Op donderdag 28 november 2024 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan ja.Tegen de auto van een leraar zelfs.
![]()
![]()
Denk t ook jaquote:Op donderdag 28 november 2024 18:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er heel wat glas gebroken is vroeger
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
![]()
En heb je dat ook aan die leraar verteld ?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Expres?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nounou, dat is me een openbaring!quote:Op donderdag 28 november 2024 18:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb frambozen met chocola uit de vriezer![]()
![]()
![]()
![]()
Expres?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb frambozen met chocola uit de vriezer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb bijna nooit wat express gedaan.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij stond erbij.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
En heb je dat ook aan die leraar verteld ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Same.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit wat express gedaan.
Braafste jongetje van de klas enzulks.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: