SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alweer derde keer harde muziek deze week.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Joy....
![]()
Man3quote:Op donderdag 28 november 2024 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
![]()
Zeg dat welquote:Op donderdag 28 november 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de laatste dagen is het behoorlijk treurig...
Ha die ToT!quote:
Hoe beviel devanmorgen?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Beter dan verwacht, mijn maag trok zich er vrij weinig van aan.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die ToT!
Hoe beviel devanmorgen?
![]()
![]()
Hij leeft nogquote:Op donderdag 28 november 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die ToT!
Hoe beviel devanmorgen?
![]()
![]()
Hij bolkt nogquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, met de ToT koffiebrand kun je niet mis zitten.quote:👉☕👍
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pfff m'n keuken heeft al z'n 3e vaatwasser!Echt ouwe zooi inmiddels!
(Ik heb onlangs een geretourneerde vaatwasser gekocht bij een outletwinkel, en nu ik het deurtje er voor wil monteren, zie ik schroefgaten van 2 eerdere vaatwassers.)![]()
Misschien was de 1ste vaatwasser heel snel stukquote:Op donderdag 28 november 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
Pfff m'n keuken heeft al z'n 3e vaatwasser!Echt ouwe zooi inmiddels!
(Ik heb onlangs een geretourneerde vaatwasser gekocht bij een outletwinkel, en nu ik het deurtje er voor wil monteren, zie ik schroefgaten van 2 eerdere vaatwassers.)
Kan ook!quote:Op donderdag 28 november 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien was de 1ste vaatwasser heel snel stuk
Ik weet wel dat dit huis in de jaren '80 volledig gestript en gemoderniseerd is, maar ondanks dat de keuken er wel oud uit ziet en behoorlijk versleten en verkleurd is, denk ik niet dat-ie van de jaren '80 is.![]()
Oh ik zie het. Wat raar, dacht echt dat ik net 100 punten verschil zagquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Of de keuken is later ingezet?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook!
Ik weet wel dat dit huis in de jaren '80 volledig gestript en gemoderniseerd is, maar ondanks dat de keuken er wel oud uit ziet en behoorlijk versleten en verkleurd is, denk ik niet dat-ie van de jaren '80 is."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik zie het. Wat raar, dacht echt dat ik net 100 punten verschil zag![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: