SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Na ze zijn wel eens boos naar elkaar ja.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom je vaak boze ratten tegen dan?
Hoe bedoel je zichzelf daarbij hebben ingehaald?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms wel. Maar je hoeft niet per de mee in de vaart der dingen.
Ken wel wat voorbeelden van mensen die zichzelf daarbij ingehaald hebben ook.
Kijk dit is nou levensadvies waar ik wat aan heb.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Gewoon door rood heen rijden, af en toe een hamster tegen een trein aanwerpen en poep naar moslims gooien joh.
Gelukkig niet intens boosquote:Op donderdag 28 november 2024 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ze zijn wel eens boos naar elkaar ja.
Oftewel, boerenkoolsoep?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n dipje he
Bij mij komt de zin weer terug, want het is al 13.00 uur en de dag gaat snel en bijna weekend!
En vanavond ga ik caldo verde maken
Ja weet niet wat je moet om een rat te laten blazen. Bij een kat lukt me dat wel.quote:
Draco?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
Tegenwoordig niet meer zo maar vooral Draco was best wel irritant naar Noa toe. Misschien ligt het aan zijn naam.
Matige grap. Je weet best waar die naam vandaan komt.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Draco?
Ja dat is ook wel een draak van een naam.
quote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Matige grap. Je weet best waar die naam vandaan komt.
Harry Potter.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ging toch weer een klein beetje stuk in mezelf.
Maar nee geen idee.
ja maar dat klinkt minder lekker. Heb het nog nooit op trouwensquote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Oftewel, boerenkoolsoep?
Ik ga er zo vandoor, misschien dat er morgen weer zin is
Ook niet bij allemaal, denk ik. Mijne heeft dat echt nog nooit gedaan. Naaktkat wel maar dat is echt een prinsjes en huilt heel snel en is snel boosquote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet wat je moet om een rat te laten blazen. Bij een kat lukt me dat wel.
Ja Draco Malfidus ken ik ook nog welquote:
Langer op je gestuurde bericht drukken en dan kun je edittenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Kan dat?
ik doe altijd een nieuw bericht met *verbetering
Okquote:Op donderdag 28 november 2024 13:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja Draco Malfidus ken ik ook nog wel
Maar het blijkt meer een hondervoud van 20 jaar te zijn als ik zo even Google
Rond 624 v.Chr. zou hij, door de adel met buitengewone volmachten bekleed, het Atheense strafrecht gecodificeerd hebben
Was gedaan? Dan heeft de wasmachine die opgegeten.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Als in 'meerdere sokken', niet 1 paar van twee sokken.
Wel eens p.o. op een pootje of zijn staart gestaan dan? Kuroi kon goed blazen als er kleine kinderen haar wouden aaien.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
Ook niet bij allemaal, denk ik. Mijne heeft dat echt nog nooit gedaan. Naaktkat wel maar dat is echt een prinsjes en huilt heel snel en is snel boos
of het was max het gele sokjes spookquote:Op donderdag 28 november 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was gedaan? Dan heeft de wasmachine die opgegeten.
Sorry, die was even extreem wijsneuzerigquote:
Hier leer ik echt elke dag iets nieuws!quote:Op donderdag 28 november 2024 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Langer op je gestuurde bericht drukken en dan kun je editten
Ja hoor, maar die kat wil gewoon weg als er dingen gebeuren die hij niet leuk vindt. Ik weet niet of hij de mentale capaciteit heeft om agressief/boos te doenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel eens p.o. op een pootje of zijn staart gestaan dan? Kuroi kon goed blazen als er kleine kinderen haar wouden aaien.Nog steeds wel denk ik maar in het huis waar ze nu woont komen geen kleine kinderen.
Hoe voel je je vandaag?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Vandaag weer een keer in Veldhoven mogen bezorgen in een wijk die ik niet heel vaak heb. In die wijk ligt wel een straat met een bedenkelijke naam. Namelijk Muggenhol. Zal wel iets van vroeger zijn, maar erg aantrekkelijk klinkt die naam natuurlijk niet.
ben jij vandaag in het muggenhol geweest?!?!quote:Op donderdag 28 november 2024 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Vandaag weer een keer in Veldhoven mogen bezorgen in een wijk die ik niet heel vaak heb. In die wijk ligt wel een straat met een bedenkelijke naam. Namelijk Muggenhol. Zal wel iets van vroeger zijn, maar erg aantrekkelijk klinkt die naam natuurlijk niet.
Op dit moment wel okee. Dat dipje van gisteren heb ik de laatste tijd wel vaker hoor vooral in de avond en eigenlijk viel het gisteren nog wel mee...quote:
Ga je het zelf maken van scratch? Ben benieuwdquote:Op donderdag 28 november 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar dat klinkt minder lekker. Heb het nog nooit op trouwens![]()
Morgen is het vrijdag, hoe is je zin dan meestal?
Kan wel de rat tegen muur test proberen?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Heb nog nooit die katten-tegen-muur test gedaan, jullie wel?
Ja. alleen nog geen muggenbulten ontdekt gelukkig. AL vallen die bij mij niet opquote:Op donderdag 28 november 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben jij vandaag in het muggenhol geweest?!?!
Volgens mij heb ik daar ooit nog gewoond, met een kapstertje samenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Gooien?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Heb nog nooit die katten-tegen-muur test gedaan, jullie wel?
In theorie wel ja.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan toch aan alle koekjes likken
Ja, was wel de bedoeling. Wacht, is het lastig ofzo dan?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ga je het zelf maken van scratch? Ben benieuwd
Op vrijdag is de zin meestal het best. Zeker morgen want iemand moet via mijn laptop de boel inrichten. Dus ik zet 's ochtends teamviewer aan en als het meezit kan hij zelfstandig alles doen!
quote:Op donderdag 28 november 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan wel de rat tegen muur test proberen?Ik zie Kuroi nog regelmatig maar denk dat ze al uit mijn armen springt voor ik bij de muur ben.
jeuken vast welquote:Op donderdag 28 november 2024 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. alleen nog geen muggenbulten ontdekt gelukkig. AL vallen die bij mij niet op
dat doe ik regelmatigquote:
Wat is het doel van die test?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doe ik regelmatig
bedoel die test of ze zichzelf tegen houden met hun pootjes of dat ze je ze hersenloos tegen de muur kunt/mag drukken
Ik heb even gekeken. Dat kan jij! Maar iets voor het eerst maken, is toch altijd maar de vraag hoe dat bevalt.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, was wel de bedoeling. Wacht, is het lastig ofzo dan?![]()
Ooooh, dat klinkt als een chille vrijdag?
Ik vind de "overleeft deze kat A Quiet Place" ook mooi.quote:
Heb je de komkommertest ook al gedaan?quote:
na gebruik opeten?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je de komkommertest ook al gedaan?
ja nou dat gebruik bijvoorbeeld.... of ander gebruikquote:
Die inderdaad.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne hadden 0 reactie op een komkommer.
Is dat ook een ding? Een propje van maken?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer.
Aluminiumfolie, hoe reageren ze daarop?
Of een vierkant maken met tape ofzo op de grond en daar je kat inzetten. Krijgen veel katten ook een error van en blijven ze staan.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat ook een ding? Een propje van maken?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 28 november 2024 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat ook een ding? Een propje van maken?
Ja dit geven mensen vaak als tip als je wil dat je kat niet op de bank springt als je weg bent of bij je bloempot weg moet blijven.quote:
Misschien morgen eens testen of dit ook bij domme collegas zo werkt.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Of een vierkant maken met tape ofzo op de grond en daar je kat inzetten. Krijgen veel katten ook een error van en blijven ze staan.
Mijn beste tip is geen kat hebben, scheelt al dat gedoequote:Op donderdag 28 november 2024 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit geven mensen vaak als tip als je wil dat je kat niet op de bank springt als je weg bent of bij je bloempot weg moet blijven.
ik hoef ze er niet in te zetten. Daar gaan ze zelf meteen in zitten.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Of een vierkant maken met tape ofzo op de grond en daar je kat inzetten. Krijgen veel katten ook een error van en blijven ze staan.
Trueeeeeequote:Op donderdag 28 november 2024 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken. Dat kan jij! Maar iets voor het eerst maken, is toch altijd maar de vraag hoe dat bevalt.
Ja, heerlijke chille vrijdag. Zo mogen ze allemaal zijn. (mits werkdag natuurlijk)
Hmm, weet niet of ik die ken?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de "overleeft deze kat A Quiet Place" ook mooi.
Neen maar komkommer kennen ze dus is niet zo heel spannend, denk ik?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je de komkommertest ook al gedaan?
en bij de muurtest of alufoli-test?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne hadden 0 reactie op een komkommer.
quote:Op donderdag 28 november 2024 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien morgen eens testen of dit ook bij domme collegas zo werkt.
dan is nu het moment om dat liedje op te zoekenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:50 schreef Ama het volgende:
Ik moet al dagen aan The Last Unicorn denken en heb hele tijd daardoor een liedje in mijn hoofd maar ik vergeet steeds op te zoeken hoe die heet.
Die hebben zoiets van. "hey, een doos".quote:Op donderdag 28 november 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef ze er niet in te zetten. Daar gaan ze zelf meteen in zitten.
Moet ik beide nog uitproberen.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en bij de muurtest of alufoli-test?Heb je die gedaan?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 28 november 2024 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is nu het moment om dat liedje op te zoeken
Die blijven ook zeker favoriet.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben zoiets van. "hey, een doos".
ow das met Jessica Fletcher van Murder SHe Wrotequote:Op donderdag 28 november 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
Hey hij staat op YouTube, de tekenfilm.
Bekijk deze YouTube-video
Vast van America.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:50 schreef Ama het volgende:
Ik moet al dagen aan The Last Unicorn denken en heb hele tijd daardoor een liedje in mijn hoofd maar ik vergeet steeds op te zoeken hoe die heet.
en die kraak zit er in omdat je zo vaak terug hebt gespoeld?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En op youtube heb ik niet op het juiste moment een kraak van de videoband, dus da's niet hetzelfde.
ook mooi dat hij volledig op youtube staat danquote:
Gewoon, omdat videoband.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die kraak zit er in omdat je zo vaak terug hebt gespoeld?
ow ik dacht precies op het moment dat een boom in beeld komt ofzo dat daar de kraak zit omdat je daar zo vaak naar toe hebt gespoeldquote:
nee die had ik niet aan zien komen inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2024 14:03 schreef Ama het volgende:
Als het goed is zou het moeten worden:
1. blink-182
2. Sum 41
3. Joost
4. Electric Callboy
5. Otep
Dit had niemand verwacht.![]()
Joostquote:Op donderdag 28 november 2024 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dat er nog mensen naar Joost luisteren? Klopt.
Want Joost is anders geaardquote:Op donderdag 28 november 2024 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dat er nog mensen naar Joost luisteren? Klopt.
Wanneer komt er eigenlijk een FOK! wrapped? @Dannyquote:Op donderdag 28 november 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
Zin in Spotify wrapped ook al weet ik mijn top 5 artiesten voor dit jaar toch al door Last.fm.
Te confronterend.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wanneer komt er eigenlijk een FOK! wrapped? @:danny
Sorry?quote:Op donderdag 28 november 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Sommige hersenscheten kunnen beter intern blijven, geloof ik.
Weet je hoe vet dat zou zijn.quote:
Foei terug naar KLB jij.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kutscheten daarentegen mogen wel.
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kutscheten daarentegen mogen wel.
1/10 voor de moeite. Niet gelachen.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dan hoor je KEBAB !! Als je op de grond valt
Goh.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:03 schreef Ama het volgende:
Als het goed is zou het moeten worden:
1. blink-182
2. Sum 41
3. Joost
4. Electric Callboy
5. Otep
Dit had niemand verwacht.![]()
Ik zie er met mijn blonde haren en blauwe ogen ook wel iets te westers uit misschien.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ama spreekt en schrijft te goed Nederlands om Toerk te zijn
Ze ruikt wel een beetje naar gebakken turk.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ama spreekt en schrijft te goed Nederlands om Toerk te zijn
Een geweldige band.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goh.
Geen idee wat Otep is btw.
Bij mij zal Black Stone Cherry wel hoog staan, denk wel bovenaan zelfs.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
Zin in Spotify wrapped ook al weet ik mijn top 5 artiesten voor dit jaar toch al door Last.fm.
Dit klopt nietquote:Op donderdag 28 november 2024 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie er met mijn blonde haren en blauwe ogen ook wel iets te westers uit misschien.
Nice nog iemand hier met een Last.fm account.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij zal Black Stone Cherry wel hoog staan, denk wel bovenaan zelfs.
Moet ik even Last.fm raadplegen
Hou van jouquote:Op donderdag 28 november 2024 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Nice nog iemand hier met een Last.fm account.
Vevo maakt wel vaak goede muziek.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Een geweldige band.![]()
Ja lekkerquote:Op donderdag 28 november 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
De appelflappen zijn in de aanbieding bij de appie. Misschien neem ik er eentje op jou, @:bitterbal
Woke metal. Lolquote:Op donderdag 28 november 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Een geweldige band.![]()
ik ooooook, wacht al een weekquote:Op donderdag 28 november 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
Ik ga even wat doen dus kan je die mensen hier met rust laten.quote:
Vrijen met @Solotovski ?quote:Op donderdag 28 november 2024 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga even wat doen dus kan je die mensen hier met rust laten.
Zeker. Even frisse neus.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:36 schreef essnhills het volgende:
Wat een heerlijk weer voor een rondje lopen
Uit een sprookjesboek geslopenquote:Op donderdag 28 november 2024 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie er met mijn blonde haren en blauwe ogen ook wel iets te westers uit misschien.
Vraag je het even aan je ma, OK?quote:Op donderdag 28 november 2024 14:38 schreef essnhills het volgende:
En DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
IS WAAAAAAAAT
ZE ZEEEEEEEEIEEEEEEEEEEEEEEEI
Joh dan toon ik geen interesse in je kut rat.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb gewoon een random rat op de foto gezet.
Ga maken dan?quote:
en een breezer ananas?quote:
quote:
Doe daar ook maar een dubbele whiskey bijquote:
het was hier nog iets erger omdat tijdens het routine ontluchten van de cv een lekkage ontstond en dus de boel uit stond... daarna moest hij ineens op 25 (de thermostaat zit in een kamer waar de zon op stond)quote:Op donderdag 28 november 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Zin in de lenteeeee het voelde vandaag een klein beetje als de lente met die zon die mn woonkamer in scheen en voor warmte zorgde
Ja het meeste is er hier gister wel afgewaaid.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Zin in de lenteeeeehet voelde vandaag een klein beetje als de lente met die zon die mn woonkamer in scheen en voor warmte zorgde
Verder zijn hier nu alle blaadjes weg van de niet-winterharde plantenbyeeeeee
damnquote:Op donderdag 28 november 2024 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was hier nog iets erger omdat tijdens het routine ontluchten van de cv een lekkage ontstond en dus de boel uit stond... daarna moest hij ineens op 25 (de thermostaat zit in een kamer waar de zon op stond)
ja gelukkig wel. anders was het straks erg koud geworden als de zon weg is.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damn![]()
![]()
en wat vervelend dat er een lekkage ontstond wel, maar wel weer opgelost dus?
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het meeste is er hier gister wel afgewaaid.
Maar ik kwam nog een paar herstbomen tegen
ohquote:Op donderdag 28 november 2024 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die appelflap dan, daar zit ik op te wachten
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met vegan kaas![]()
[..]
oke oke omdat jij het zegt
Niet te vaak eten, anders ruik je naar een wandelende champignonkwekerij door de gisten.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had laatst wel erg lekkere vegan kaas
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]zo'n boompje met paar van die resterende mooie gekleurde blaadjes?
[..]
ohdie komt of vanavond of zondag. Heb nu al iets te veel gesnackt
Heb jij ooit appelflappen getest? Zijn die van de appie een beetje oke?quote:
De ananas maakt het "hawai"...quote:
die vind ik niet zo. Weet niet of je een PLus in de buurt hebt?quote:Op donderdag 28 november 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij ooit appelflappen getest? Zijn die van de appie een beetje oke?
quote:
Jaaaaquote:Op donderdag 28 november 2024 14:59 schreef bitterbal het volgende:
3
[..]
die vind ik niet zo. Weet niet of je een PLus in de buurt hebt?
tosti ham kaasquote:Op donderdag 28 november 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke andere vraag, tosti met of zonder hawai?
[..]
Jaaaa
dan kaas mei eiquote:
weet niet of dat looptquote:Op donderdag 28 november 2024 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders begin je een appelflapperij op het eiland?
Nee echt nog helemaal vol met verbruind bladquote:Op donderdag 28 november 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]zo'n boompje met paar van die resterende mooie gekleurde blaadjes?
[..]
ohdie komt of vanavond of zondag. Heb nu al iets te veel gesnackt
dan moet je die doen. Die van de ah zijn droog en te weinig suikerquote:Op donderdag 28 november 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaa
Tuurlijk welquote:
Hehe, met hawai en een zwik lekkere kruidenquote:Op donderdag 28 november 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaa
Metquote:
croque madamequote:Op donderdag 28 november 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt niet zo fantastisch
Spiegeleitje erbovenopquote:Op donderdag 28 november 2024 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt niet zo fantastisch
Misschien gaat ie dan wel blazen.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Joh dan toon ik geen interesse in je kut rat.
Ik wilde nog zeggen wel een mooi kleurtje maar steek die rat nu maar in je hol
Het is nog niet eens winterquote:Op donderdag 28 november 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Zin in de lenteeeeehet voelde vandaag een klein beetje als de lente met die zon die mn woonkamer in scheen en voor warmte zorgde
Verder zijn hier nu alle blaadjes weg van de niet-winterharde plantenbyeeeeee
Oooohquote:Op donderdag 28 november 2024 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee echt nog helemaal vol met verbruind blad
Oh damnquote:Op donderdag 28 november 2024 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet je die doen. Die van de ah zijn droog en te weinig suiker
quote:Op donderdag 28 november 2024 15:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, met hawai en een zwik lekkere kruiden
quote:
quote:
Oehhh, zo creatief dacht ik niet. Dat is oprecht heel lekker inderdaadquote:
Maar goed ja dit is de mijne. Heb er nog 1 maar blijft niet goed stil zitten. Heb wel een oudere foto van ze samen:quote:Op donderdag 28 november 2024 14:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Joh dan toon ik geen interesse in je kut rat.
Ik wilde nog zeggen wel een mooi kleurtje maar steek die rat nu maar in je hol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
#zwaarlevenquote:Op donderdag 28 november 2024 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
Lol ben net een beetje aan het ontnuchteren krijg ik bij mijn moeder gelijk een sloot champagne onder mijn snufferd![]()
Wat hebben we te vieren??quote:Op donderdag 28 november 2024 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
Lol ben net een beetje aan het ontnuchteren krijg ik bij mijn moeder gelijk een sloot champagne onder mijn snufferd![]()
Gezondheidquote:
Dit heb ik gecheckt en het klopt.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja he, het is een naam van iemand
En bij jullie voor ¤1.50?quote:Op donderdag 28 november 2024 15:41 schreef Karzai het volgende:
Leuk beeldje weer, staan voor 600 euro op internet
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op donderdag 28 november 2024 15:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat deze niet in de winkel komt
Zou kopen en op stampen!!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:41 schreef Karzai het volgende:
Leuk beeldje weer, staan voor 600 euro op internet
[ afbeelding ]
Eigen wijngaard?? Mokersick wel!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks. Het is van eigen wijngaard en moet op
Nee, dat is verboden.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan toch aan alle koekjes likken
Saaiquote:Op donderdag 28 november 2024 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is verboden.
Nou goed?
quote:
quote:
jammer ookquote:
Ja, kan er ook niets aan doenquote:
Volgende keer ons ook uitnodigen.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks. Het is van eigen wijngaard en moet op
"Wie zijn dat?"quote:Op donderdag 28 november 2024 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende keer ons ook uitnodigen.
FOK!kersquote:Op donderdag 28 november 2024 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wie zijn dat?"
- Ja mensen van het Fok!Forum
*side eye van hier tot aan Tokyo
Snapt helemaal niemand, als je dat zo zegt.quote:
auwquote:Op donderdag 28 november 2024 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Bloempot van 15 kilo op m'n vinger laten vallen![]()
kloptquote:Op donderdag 28 november 2024 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snapt helemaal niemand, als je dat zo zegt.
quote:Op donderdag 28 november 2024 16:19 schreef kwiwi het volgende:
is er bloed? zie je bot?quote:Op donderdag 28 november 2024 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Auquote:Op donderdag 28 november 2024 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Bloempot op je bloedbotquote:
SLAY Queenquote:
quote:
"Oh want willekeurige mensen van het internet" doet het vast veel beterquote:Op donderdag 28 november 2024 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snapt helemaal niemand, als je dat zo zegt.
Ja neequote:
Ik denk sowieso niemand van hier uitnodigen, het altijd beter doetquote:Op donderdag 28 november 2024 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Oh want willekeurige mensen van het internet" doet het vast veel beter
Oh nouja okequote:Op donderdag 28 november 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niemand van hier uitnodigen, het altijd beter doet
quote:Op donderdag 28 november 2024 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Twee KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP wraps naar binnen gekiept, want honger
"Hoe heb je je vriendin leren kennen"quote:Op donderdag 28 november 2024 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wie zijn dat?"
Ja, die uitnodiging kan je wel vergetenquote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die uitnodiging kan je wel vergeten
quote:Op donderdag 28 november 2024 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Hoe heb je je vriendin leren kennen"
quote:Op donderdag 28 november 2024 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuker kunnen we het niet makenquote:
Lekker makkelijk welquote:Op donderdag 28 november 2024 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken
Gr gr 4E
Soms ben ik zoquote:
Trek dan je andere schoenen maar aanquote:Op donderdag 28 november 2024 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb echt zo weinig stapjes, dat ik het eigenlijk niet kan maken om met de schoen naar de gym te gaan
Ja mamaquote:Op donderdag 28 november 2024 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Trek dan je andere schoenen maar aan
Liever nietquote:Op donderdag 28 november 2024 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en nog even langs de McDrive rijden na het sporten.
Nuggets voor de eiwittenquote:Op donderdag 28 november 2024 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en nog even langs de McDrive rijden na het sporten.
the pizzahutquote:
Heerlijk johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2024 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
MekDonneltsquote:Op donderdag 28 november 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
The Pizzahut
KFC and
The Pizzahut
quote:Op donderdag 28 november 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
The Pizzahut
KFC and
The Pizzahut
Gaat alles goed verder ?quote:
absoluutquote:Op donderdag 28 november 2024 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Gaat alles goed verder ?
Ik ken iemand, een Brit met veel centjes, een vriend van mijn vader, en die wilde hier in Nederland een fabriek openen, die hoorde deze plaat eens op de radio en die bedacht zich ter plekke.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
The Pizzahut
KFC and
The Pizzahut
Ik ookquote:Op donderdag 28 november 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut
ik eet straks stamppot boerenkool
Ik geloof dit meteenquote:Op donderdag 28 november 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iemand, een Brit met veel centjes, een vriend van mijn vader, en die wilde hier in Nederland een fabriek openen, die hoorde deze plaat eens op de radio en die bedacht zich ter plekke.
vriendelijk verzoek niet zo dichtbij te komenquote:Op donderdag 28 november 2024 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook
Komt wel dichtbij zo.
quote:Op donderdag 28 november 2024 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
vriendelijk verzoek niet zo dichtbij te komen
ik heb een allergie tegen FOK!kersquote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, vrees wel dat die nagel eraf gaat vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op donderdag 28 november 2024 17:00 schreef Nizno het volgende:
Als vuistregel noemt hij om 10 procent van de vraagprijs af te gaan zitten: ,,22.5000 euro bieden voor een auto van 25.000, dat is een goed begin.’’
Dat lijkt me niet de beste onderhandeling
Onderhandelexpert geeft gouden tips: ‘Bij Albert Heijn lukt het me zes van de tien keer’Ik begin op eBay altijd met een derde eronder ongeveer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gewoon de hele zooi onder de douchekop leggen tochquote:Op donderdag 28 november 2024 17:16 schreef essnhills het volgende:
zodat mijn was iig niet vol met wasmiddel zit
Mja, is beddengoed. Dat is me ff te zwaar om met de hand te doenquote:Op donderdag 28 november 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon de hele zooi onder de douchekop leggen toch
quote:Op donderdag 28 november 2024 17:16 schreef essnhills het volgende:
Ja nee wasmachine is echt overleden nu
quote:Had nog een paar wasjes gedraaid die ik steeds op punten waar die water moest nemen aan en uit moest zetten, 3 keer per was.
Maar nu werkt dat ook niet meer.
Hij bleef al 2 uur hangen op het laatste spoelen.
Heb nu de deur opengemaakt, met een gieter 6 liter water erin gepleurd en het spoelprogramma aangezet![]()
zodat mijn was iig niet vol met wasmiddel zit
Kom maar op met die deals morgen
Mooi op tijd. Hopelijk kan een nieuwe een beetje vlot geleverd wordenquote:Op donderdag 28 november 2024 17:20 schreef essnhills het volgende:
Maargoed, dit is het laatste wasje met deze wasmachine
RIP
Jaquote:Op donderdag 28 november 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Hopelijk kan een nieuwe een beetje vlot geleverd worden
nu heb je een machine die je niet aan de kraan hoeft te hangenquote:Op donderdag 28 november 2024 17:27 schreef essnhills het volgende:
Het werkt wel. Hij wilde nog een keer spoelen dus nog een keer water erin gegieterd en hij gaat wel weer verder
quote:Op donderdag 28 november 2024 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wie zijn dat?"
Eten wij samen?quote:Op donderdag 28 november 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut
ik eet straks stamppot boerenkool
Nee, zou wel onderweg en afgeleverd moeten zijn, maar ik heb nog geen melding gehad dat het in de Budbee box ligt..quote:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Die side eye krijg jk al genoeg van mijn vriendin
Mijn shampoo ruikt ook naar kokosquote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn shampoo ruikt ook naar kokos
nopequote:
Morgen (hopelijk) weer een dag.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, laten we stoppen voor vandaag
Nee, ik ben dan wel een Nederlander, maar de echte Nederlandse gerechten eet ik bijna nooitquote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan wel een Nederlander, maar de echte Nederlandse gerechten eet ik bijna nooit
Ik snap wat je bedoeld al is Nederlands eten vooral erg divers. De nasi die wij eten is ook Nederlands, of de 'wereldgerechten' van knorrquote:Op donderdag 28 november 2024 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan wel een Nederlander, maar de echte Nederlandse gerechten eet ik bijna nooit
Met uiteraardquote:Op donderdag 28 november 2024 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Met of zonder balletjes??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |