SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
is denk ik alleen voor thai toegestaan plus de politie is verschrikkelijk corruptquote:Op donderdag 28 november 2024 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd om agent te worden.
Alleen in de ochtend en dan 's middags vrijquote:Op donderdag 28 november 2024 09:46 schreef Nizno het volgende:
moet morgen nog wel even werken maar tis gewoon al weekend vandaag
toen ik zag dat jij 300 had wist ik dat je de lapo niet ging halenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig had @:nizno de lapo
Heb je weleens contact gehad met de Thaise politie?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is denk ik alleen voor thai toegestaan plus de politie is verschrikkelijk corrupt
ow verrek... ff kijken ik weet mn tijdens niet eensquote:Op donderdag 28 november 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen in de ochtend en dan 's middags vrij
De groetjes allemaal
Ja zie.. ik let dus nooit op het aantalquote:Op donderdag 28 november 2024 09:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen ik zag dat jij 300 had wist ik dat je de lapo niet ging halen
*weekendstand activatedquote:Op donderdag 28 november 2024 09:48 schreef Nizno het volgende:
12:15 vrij...
ja nee oke dan is het nu sowieso weekend
Ja echt he.. en dan is het zo weer maandagquote:
NIET LIKKENquote:
Nee geen humor, alleen verdrietquote:
Jij ziet altijd het positieve ergens van in merk ik.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, levende ballen zijn ook zo wat.
Glas halfvolquote:Op donderdag 28 november 2024 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee geen humor, alleen verdriet
[..]
Jij ziet altijd het positieve ergens van in merk ik.
De sunday scaries beginnen al vroegquote:Op donderdag 28 november 2024 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt he.. en dan is het zo weer maandag
nee gelukkig nog niet. Wel met immigratie en daar heb ik hun corruptie al mee gemaakt :pquote:Op donderdag 28 november 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weleens contact gehad met de Thaise politie?
monty python is er niets bijquote:Op donderdag 28 november 2024 09:49 schreef rival het volgende:
Jij ziet altijd het positieve ergens van in merk ik.
Ja, 100% genietenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sunday scaries beginnen al vroeg
Lijkt mij echt wel bijzonder.. zij hebben dan alle machtquote:Op donderdag 28 november 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gelukkig nog niet. Wel met immigratie en daar heb ik hun corruptie al mee gemaakt :p
Soms loop ik ook net zo raar jaquote:
🇪🇸 Single mama op Menorcaquote:Op donderdag 28 november 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
We hebben er weer 1 @:recce
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Silly Olympics: Race for People with no sense of directionquote:Op donderdag 28 november 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms loop ik ook net zo raar ja
ja daarom kan je maar beter niet met ze in contact komen :pquote:Op donderdag 28 november 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij echt wel bijzonder.. zij hebben dan alle macht
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
🇪🇸 Single mama op Menorca
🤍 Ik help vrouwen weer naar hun hart te luisteren zodat ze een vrij leven kunnen creëren
![]()
![]()
kijk draak, dit kom ik nu tegen. Deze beroepen zijn niet toegestaan voor buitenlandersquote:Op donderdag 28 november 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sunday scaries beginnen al vroeg
ik zie in een winkel werken niet staanquote:Op donderdag 28 november 2024 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk draak, dit kom ik nu tegen. Deze beroepen zijn niet toegestaan voor buitenlanders
[ afbeelding ]
nee klopt en zag serveerster er nu ook niet tussen staan.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie in een winkel werken niet staan
hup hup harder studeren voor je taai taai diplomaquote:Op donderdag 28 november 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee klopt en zag serveerster er nu ook niet tussen staan.
Ikea was het probleem dat ik geen thai spreek geloof ik.
ja probeer het. het is echt lastig. Had ik jullie al laten zien hoe klokkijken gaat?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
hup hup harder studeren voor je taai taai diploma
de klokken lopen ook net als de hardlooprace voor mensen zonder richtingsgevoel?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja probeer het. het is echt lastig. Had ik jullie al laten zien hoe klokkijken gaat?
Teach usquote:Op donderdag 28 november 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja probeer het. het is echt lastig. Had ik jullie al laten zien hoe klokkijken gaat?
HAAAAAquote:Op donderdag 28 november 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
We hebben er weer 1 @:recce
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dat is daar toch ook gewoon een rond ding met wijzers?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je wel een werkomgeving met de radio aanquote:
Lastiger dan "vijf voor half twaalf"?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm die is wel lastigquote:Op donderdag 28 november 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lastiger dan "vijf voor half twaalf"?
Oh maar dat doen we hier ook, dat concept is niet heel spannend toch?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dus de dag is verdeeld in verschillende delen met elk een eigen woord
Nee we hebben 24 uurquote:Op donderdag 28 november 2024 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh maar dat doen we hier ook, dat concept is niet heel spannend toch?
Twintig voor 12.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lastiger dan "vijf voor half twaalf"?
wij zeggen ook niet het is 19 uurquote:
Ochtend, middag, avond, nacht?quote:
Tbh.. als je niet goed kijkt, lijkt het wel scheikundequote:Op donderdag 28 november 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja tuurlijk das logisch maar verder veranderd het woord uur nietquote:Op donderdag 28 november 2024 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ochtend, middag, avond, nacht?
Jeetje, net nu ik er over nadacht om carričre te maken door hoedjes van papier te fabriceren in Thailand.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk draak, dit kom ik nu tegen. Deze beroepen zijn niet toegestaan voor buitenlanders
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2024 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Jeetje, net nu ik er over nadacht om carričre te maken door hoedjes van papier te fabriceren in Thailand.
Dan maar in de glazen kast.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Jeetje, net nu ik er over nadacht om carričre te maken door hoedjes van papier te fabriceren in Thailand.
sigaretten met de hand te rollenquote:Op donderdag 28 november 2024 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Het lijkt wel een exact vak met formules zo.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, natuurkunde kan ook.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt wel een exact vak met formules zo.
je ziet op het bord ook quit /give up staan. Ik vroeg wat dat was in thai want zei dat ik met de les ging stoppenquote:Op donderdag 28 november 2024 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt wel een exact vak met formules zo.
De wet omzeilen door ze met je voeten te rollenquote:
Ik begrijp dit wel.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je ziet op het bord ook quit /give up staan. Ik vroeg wat dat was in thai want zei dat ik met de les ging stoppen
10 (voor) taalquote:Op donderdag 28 november 2024 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus, als ik het goed snap is het in Thai vooral dat ze het moment van de dag noemen in plaats van "uur"?
Dus 5 nacht, 8 ochtend, 2 middag, 5 namiddag, 8 avond?
het woord uur inderdaad niet als uur zien maar als deel van de dag is denk ik een betere optie dan willen stampen hoe het woord uur op elk deel van de dag heetquote:Op donderdag 28 november 2024 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus, als ik het goed snap is het in Thai vooral dat ze het moment van de dag noemen in plaats van "uur"?
ja maar 8 in de avond is dan weer 2 in de avondquote:Op donderdag 28 november 2024 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
het tweede uur van de avondquote:Op donderdag 28 november 2024 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar 8 in de avond is dan weer 2 in de avond
Ja ok, da's weer meer zoals het am-pm gemuit, alleen dan met de omslag op een ander punt in de dag. Ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar 8 in de avond is dan weer 2 in de avond
Ja, dan weer NL alert genot.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt he.. en dan is het zo weer maandag
ja bord is natuurlijk ontstaan tijdens de les dus vandaag de logica wat ontbreektquote:Op donderdag 28 november 2024 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had deze erbij gevonden, iets makkelijker te ontcijferen dan het bord:
http://www.thai-language.com/ref/time
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maandag zitten we alweer lekker in december!!quote:Op donderdag 28 november 2024 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan weer NL alert genot.
Waarom zijn die weekenden zoveel korter dan de werkweek?
Uhuh, als het tijdens de les maar duidelijk is, verder heb je je boeken natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bord is natuurlijk ontstaan tijdens de les dus vandaag de logica wat ontbreekt
Nog maar 26 dagen tot kerst.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maandag zitten we alweer lekker in december!!
Omdat economie.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Legaal kerstliedjes luisterenquote:Op donderdag 28 november 2024 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maandag zitten we alweer lekker in december!!
Maar mijn werkweek duurt 36,5 uur. Mijn weekend duurt (minimaal 48 uur).quote:
dat mag ik ook legaal de rest van het jaar.quote:
mijn weekend duurt sowieso nog 14u langerquote:Op donderdag 28 november 2024 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mijn werkweek duurt 36,5 uur. Mijn weekend duurt (minimaal 48 uur).
Omdat de tijd vliegt als je je vermaaktquote:Op donderdag 28 november 2024 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat je in het weekend geen flikker uitvoert lijkt het achteraf sneller te zijn gegaan.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
time's fun when you're having fliesquote:Op donderdag 28 november 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat de tijd vliegt als je je vermaakt
Oh ja. Dit verklaart het wel.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat de tijd vliegt als je je vermaakt
quote:Op donderdag 28 november 2024 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je ziet op het bord ook quit /give up staan. Ik vroeg wat dat was in thai want zei dat ik met de les ging stoppen
quote:Rules from the official website of Whamageddon.
• The player must go as long as possible without hearing Wham!'s Christmas song, "Last Christmas"
• The game starts on the 1st of December and ends at "the end of December 24th"
• Only the original version of "Last Christmas" applies, the player can listen to remixes and covers of the song
• The player is out as soon as they recognise the original version of the song
• The player may post "#Whamageddon" on social media as soon as they lose the game
• Players can play on a "player vs player" if they wish, by sending links to the song to friends to try and get them out of the game, although it is not encouraged
• Once a player has lost they are sent to 'Whamhalla', in which they are unable to return until the game begins again the next year.
I see what you did therequote:Op donderdag 28 november 2024 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]Lukt het nog wel een beetje om het bij te benen?
want ballie is beenloos?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I see what you did there
CU2 wil z'n spelletje terug.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:22 schreef Nizno het volgende:
Whamageddon is a game played during the 24 days before Christmas in which players try to go from 1 December to the end of Christmas Eve (24 December) without hearing the song "Last Christmas" by Wham! If the player hears the song between those days, they are out of the game and have to post "#Whamageddon" on social media to indicate that they have lost. The exceptions to this game are that the player can only listen to remixes and cover versions of the song. It is not against the rules to play or send the song to others, but players are not encouraged to do so.
[..]
Ik kreeg Last Christmas een paar weken geleden al in m'n recommendations op Youtube, maar dan zou ik dus niet af zijn geweest volgens deze regels omdat het voor 1 december was.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:22 schreef Nizno het volgende:
Whamageddon is a game played during the 24 days before Christmas in which players try to go from 1 December to the end of Christmas Eve (24 December) without hearing the song "Last Christmas" by Wham! If the player hears the song between those days, they are out of the game and have to post "#Whamageddon" on social media to indicate that they have lost. The exceptions to this game are that the player can only listen to remixes and cover versions of the song. It is not against the rules to play or send the song to others, but players are not encouraged to do so.
[..]
Kan misschien een nieuw been gebruikenquote:
Zo.. jij trekt even een roestig laatje in mijn geheugen openquote:Op donderdag 28 november 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
CU2 wil z'n spelletje terug.
quote:Op donderdag 28 november 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo.. jij trekt even een roestig laatje in mijn geheugen open
Oh, dit geeft me wel wat ruimte.quote:The player is out as soon as they recognise the original version of the song
nou ja zo zoquote:Op donderdag 28 november 2024 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]Lukt het nog wel een beetje om het bij te benen?
OMG Kirbyquote:Op donderdag 28 november 2024 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik had kirby stickers gekocht voor de bitterbrommert
voor als ik inhaal [ afbeelding ]
voor als iemand mij inhaalt
[ afbeelding ]
en als iemand te dicht achter mij rijdt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2024 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Ik had kirby stickers gekocht voor de bitterbrommert
voor als ik inhaal [ afbeelding ]
voor als iemand mij inhaalt
[ afbeelding ]
en als iemand te dicht achter mij rijdt
[ afbeelding ]
Hij ging van YEET?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had niet door dat ik in een gedeeld document zat te werken dus ik zie ineens een cursor met een fotootje door het scherm zoeven en schrok me wild
Ook handig inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Staan hier zoveel scooters altijd naast elkaar. maakt hem wat makkelijker te vinden ook
Valt mee. Als je het tijdspad kan traceren zou je dat kunnen zien.quote:
Ik zal dit jaar zegevierenquote:Op donderdag 28 november 2024 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kunnen we er nog eventjes van genieten.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Bijzonder dat die zooi open blijft.
Ga je nu bijna deaud?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij ben ik verkouden, even een potje negeren hoor.
Thee? denkt je dat ik dat in huis hebt?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je nu bijna deaud?
Even wat thee met honing drinken, is voor half dode mensen
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thee? denkt je dat ik dat in huis hebt?
Voelt je koutje zo?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Help help dokter mijn oog ligt er ineens uit en mijn been is enorm gebroken, help me dan toch?!?
Geen paniek Henkie, hier heb je thee met honing, ok doei.
Ja? Je hebt toch minimaal een assortiment luxe thee aanwezig voor je gasten?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken opvallend weinig theedrinkers denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja? Je hebt toch minimaal een assortiment luxe thee aanwezig voor je gasten?
Gekookt water met honing is nog beter zelfsquote:Op donderdag 28 november 2024 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze weten dat ze het je niet eens hoeven vragen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken opvallend weinig theedrinkers denk ik.
Mede?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Gekookt water met honing is nog beter zelfs
Op werk doen mensen wel eens koffie met honing. Ook eens geprobeerd, vond het geen succesquote:Op donderdag 28 november 2024 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Gekookt water met honing is nog beter zelfs
Jullie gaan gelijk over op de ESMA's...?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken opvallend weinig theedrinkers denk ik.
Whiskey natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie gaan gelijk over op de ESMA's...?
Oke, bijzonder.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op werk doen mensen wel eens koffie met honing.
Dat klinkt vies.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op werk doen mensen wel eens koffie met honing. Ook eens geprobeerd, vond het geen succes
Oh ja.quote:
Een maatje brengt altijd zijn eigen thee mee als die blijft logeren.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of ze weten dat ze het je niet eens hoeven vragen natuurlijk.
Ik vind koffie absoluut niet lekker dus ik kan me hier iets bij voorstellenquote:Op donderdag 28 november 2024 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op werk doen mensen wel eens koffie met honing. Ook eens geprobeerd, vond het geen succes
Is dit net zoiets als INTERESSANT ZEG JONGUH zeggen terwijl het dat eigenlijk helemaal niet is?quote:
Nice.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik had toch een foutje gemaakt bij m'n Hema-bestelling afgelopen weekend, met 20% korting?
Nu krijg ik 30% korting
Welja, gooi nog meer olie op het vuur.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit net zoiets als INTERESSANT ZEG JONGUH zeggen terwijl het dat eigenlijk helemaal niet is?
Wat heb je gekocht?quote:
Bij de HEMA verkopen ze toch alleen maar dingen onder de euro of zo?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik had toch een foutje gemaakt bij m'n Hema-bestelling afgelopen weekend, met 20% korting?
Nu krijg ik 30% korting
Dat is de Action.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de HEMA verkopen ze toch alleen maar dingen onder de euro of zo?
Een truiquote:Op donderdag 28 november 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
Inb4 bedtextiel
Toch weer 30 cent voordeel.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de HEMA verkopen ze toch alleen maar dingen onder de euro of zo?
quote:
Vond het ook heel apartquote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind koffie absoluut niet lekker dus ik kan me hier iets bij voorstellen
Oehh, lekker kleurtje!quote:Op donderdag 28 november 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/dames(...)uctuur-36249133.html
koffie is toch een eerste levensbehoefte?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Vond het ook heel apart
[..]ik kan me daar dan weer niks bij voorstellen, dat je geen koffie zou lusten
Wajooooowquote:
Goed ingeburgerd daar?quote:
Ik dronk eerst altijd met melk.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind koffie alleen lekker met melk
Zwarte koffie vind ik zelden te hachelen.
Schande voor hun natie!quote:
Blokker is net een slechtziend en slecht ter been omaatje, doof is ze ook al bijna, lief mensje maar dat zit daar maar te staren in het grote niets en te proberen haar plasje binnen te houden en een beetje zo op taai stoofvlees te kauwen.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij Blokker blijkbaar niet, daarom is dat hele ding failliet.
Kijk jou al oefenen voor de sinterklaasgedichtjesquote:Op donderdag 28 november 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij Blokker blijkbaar niet, daarom is dat hele ding failliet.
quote:Op donderdag 28 november 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou ook niet van koffieAlleen de geur is soms wel lekker.
Ik vind het heel erg lekker in ieder geval. En soms ook niet maar dan drink ik het alsnog heel veelquote:Op donderdag 28 november 2024 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koffie is toch een eerste levensbehoefte?
Ik ben nog niet zoverquote:Op donderdag 28 november 2024 11:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik dronk eerst altijd met melk.
Nu altijd zwart. Is lekker warm. Lekker bitter. Heurrrlijk.
Eh...quote:Op donderdag 28 november 2024 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blokker is net een slechtziend en slecht ter been omaatje, doof is ze ook al bijna, lief mensje maar dat zit daar maar te staren in het grote niets en te proberen haar plasje binnen te houden en een beetje zo op taai stoofvlees te kauwen.
Misschien is het beter om haar maar te laten gaan.
Oh gut.. dat rijmt nog ookquote:Op donderdag 28 november 2024 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk jou al oefenen voor de sinterklaasgedichtjes
Zo'n collega met een lauw koffiemondjequote:Op donderdag 28 november 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat krijg je, als je je ziel aan Amerikanen verkoopt.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blokker is net een slechtziend en slecht ter been omaatje, doof is ze ook al bijna, lief mensje maar dat zit daar maar te staren in het grote niets en te proberen haar plasje binnen te houden en een beetje zo op taai stoofvlees te kauwen.
Misschien is het beter om haar maar te laten gaan.
Dit.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Of twee zwakbegaafde bokjes adopteert.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je je ziel aan Amerikanen verkoopt.
Jeugdtrauma unlocked... basisschoolleraar met koffie-adem die rekensommen gaat uitleggen, incl. consumptiequote:Op donderdag 28 november 2024 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n collega met een lauw koffiemondje
Van die likkoekjesquote:
quote:
HAHAHAHAquote:Op donderdag 28 november 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duitsers zijn stipt op tijd.
Yesquote:Op donderdag 28 november 2024 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jeugdtrauma unlocked... basisschoolleraar met koffie-adem die rekensommen gaat uitleggen, incl. consumptie
Spetters spuug op je rekenboek![]()
Zijn het koekjes...quote:
Ja, dat dacht Polen ook in 1939quote:Op donderdag 28 november 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duitsers zijn stipt op tijd.
quote:
Ik heb dat op kantoor ook.. als ik thuis ben, moet ik vaak nu nog ontbijten.. en ik heb nu geen honger, dus nog niets gegetenquote:Op donderdag 28 november 2024 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn lunch al half op.
en cakejesquote:
Moedig dit soort goorlellerij nou niet aanquote:Op donderdag 28 november 2024 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ruim 10 uur geweest, vertel?
Toen leefden er nog slimme Polen, zeggen ze.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dacht Polen ook in 1939
Wat heb je dan gedaan?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond dus een kwartier geleden op om m'n telefoon te pakken maar heb dat niet gedaan. wtf.
Arm Polenquote:Op donderdag 28 november 2024 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen leefden er nog slimme Polen, zeggen ze.
De beste man moet toch zijn verhaal ergens kwijt kunnen?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moedig dit soort goorlellerij nou niet aan
Jij wil alleen maar goorlellerij horenquote:Op donderdag 28 november 2024 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De beste man moet toch zijn verhaal ergens kwijt kunnen?
Thuis pak ik dan een koekje of zo wanneer ik rond tien uur honger heb, maar op kantoor pak ik dan een boterham van mijn lunch.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat op kantoor ook.. als ik thuis ben, moet ik vaak nu nog ontbijten.. en ik heb nu geen honger, dus nog niets gegeten
De schimmelverhalen in de rerun.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar goorlellerij horen
Ik heb een hoog filosofisch gehalte juistquote:Op donderdag 28 november 2024 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar goorlellerij horen
Oke, nog steeds geen hongerquote:Op donderdag 28 november 2024 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De schimmelverhalen in de rerun.
Goed dat je dit onder de aandacht brengtquote:Op donderdag 28 november 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een hoog filosofisch gehalte juist
Op kantoor heb ik een heel arsenaal aan etenswaren meequote:Op donderdag 28 november 2024 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thuis pak ik dan een koekje of zo wanneer ik rond tien uur honger heb, maar op kantoor pak ik dan een boterham van mijn lunch.
donutsquote:Op donderdag 28 november 2024 11:10 schreef gianni61 het volgende:
en muffins
en niet te vergete: donuts
Hoezo anderhalf.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:16 schreef rival het volgende:
Ik heb anderhalve twix op en een moorkop!
Probeer nu mijn collega's over te halen om te gaan snacken, omdat ik snackdag gemist heb.
Moet ik misschien ook eens doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op kantoor heb ik een heel arsenaal aan etenswaren mee
Tussendoortjes meenemen dusquote:Op donderdag 28 november 2024 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thuis pak ik dan een koekje of zo wanneer ik rond tien uur honger heb, maar op kantoor pak ik dan een boterham van mijn lunch.
Dat hangt van je gewichtsdoelen afquote:Op donderdag 28 november 2024 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik misschien ook eens doen.
Oh, dan niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hangt van je gewichtsdoelen af
Nijlpaard-goals.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hangt van je gewichtsdoelen af
Bijna mn thee met honing uitgespuugdquote:
Ga je nu een radslag maken?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regenboog en blauwe lucht.
Dat kan ik niet. Wel snel naar buiten op zoek naar de pot met goud.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je nu een radslag maken?
DOE HET NIET LUCTORquote:Op donderdag 28 november 2024 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je nu een radslag maken?
De wasmachine maakte herrie met centrifugeren dus denk dat ik daardoor werd afgeleid.quote:
Oh bedankt voor de headsup.. even kijken of mijn wasmachine klaar isquote:Op donderdag 28 november 2024 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wasmachine maakte herrie met centrifugeren dus denk dat ik daardoor werd afgeleid.
Pismerries met voernijdquote:Op donderdag 28 november 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom bestaan er eigenlijk geen Maaspaarden, Rijnpaarden of Lekpaarden?
Ik kan het je uitleggen.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gewoon bij met de was. Wat is mis met mij.
Die noemen we meestal gewoon bij naam, Toos ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rivierpaard.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks, gewoon blij zijn met de kleine dingen in het levenquote:Op donderdag 28 november 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
De was als escapisme.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Dit overkomt me zelden.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks, gewoon blij zijn met de kleine dingen in het leven
Pas Op. Voor je het weet heb je alles onder controle.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Koester het momentquote:
Ik heb gister ook al de gft weggegooid en het plastic aan de weg gelegdquote:Op donderdag 28 november 2024 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Pas Op. Voor je het weet heb je alles onder controle.
quote:Op donderdag 28 november 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gister ook al de gft weggegooid en het plastic aan de weg gelegd
Dat je om de haver(hihaho)klap je knol weer ergens vandaan kan vissen omdat ze veel te slim zijn en overal uitbreken.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
of een shetlander met een wintervacht
Zo schattig
Maar ik zou ze nooit in bezit willen hebben, die mofo's
Straks staat Winston Gerstaanznfiets met een "beste huiswijf 2024" prijs aan de deur.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 28 november 2024 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je om de haver(hihaho)klap je knol weer ergens vandaan kan vissen omdat ze veel te slim zijn en overal uitbreken.
Doe niet zo eng!quote:Op donderdag 28 november 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand snapt wat hier staat.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies
Bij de stal van een vorige verzorgpwny liep zo'n klein geel ding. Die kreeg ijzerdraad in z'n manen, omdat hij anders niets voelde van de stroomdraad
Hielp het?
Nee.
Maar 10 punten voor de moeite.
Whehehequote:Op donderdag 28 november 2024 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies
Bij de stal van een vorige verzorgpwny liep zo'n klein geel ding. Die kreeg ijzerdraad in z'n manen, omdat hij anders niets voelde van de stroomdraad
Hielp het?
Nee.
Maar 10 punten voor de moeite.
Nemo, aangenaamquote:Op donderdag 28 november 2024 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand snapt wat hier staat.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand snapt wat hier staat.
LinkedIn?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
U komt voor in 3 verschillende zoekopdrachten
Heurrrrlijk gestalkt worden.
In 1 keer goedquote:
Professionele gooners, simracers en Verstappenhaters?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
U komt voor in 3 verschillende zoekopdrachten
Heurrrrlijk gestalkt worden.
Krijg die melding ook geregeld. Maar verder nooit iets. Of daar krijg ik geen melding van.quote:
Als ik van dat eerste nou nog eens mijn professie van kan maken kan het nog wat met me worden!quote:Op donderdag 28 november 2024 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Professionele gooners, simracers en Verstappenhaters?
Bij mij staat normaal gesproken welke bedrijven het zijn, nu niks 🤔 Erg verdacht.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Krijg die melding ook geregeld. Maar verder nooit iets. Of daar krijg ik geen melding van.
Geinig.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Wehe
https://www.nu.nl/tech/63(...)rs-uit-de-lucht.html
Zag/zie ook wel eens advertenties voor zulke dingen. Altijd al afgevraagd hoelang dat bleef bestaan.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Wehe
https://www.nu.nl/tech/63(...)rs-uit-de-lucht.html
Ken ook mensen die het hebben en niet snappen dat het eigenlijk illegaal is. 'Maar ik betaal er toch voor?' Ja, een fractie van wat je anders had betaald, sjonnie.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag/zie ook wel eens advertenties voor zulke dingen. Altijd al afgevraagd hoelang dat bleef bestaan.
"Als je een fiets koopt van een junk achter het station, weet je ook dat 'ie gejat is"quote:Op donderdag 28 november 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken ook mensen die het hebben en niet snappen dat het eigenlijk illegaal is. 'Maar ik betaal er toch voor?' Ja, een fractie van wat je anders had betaald, sjonnie.
Een verzameling illegale 720p streams waar je veel te veel moeite voor moet doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nooit van iptv gehoord.![]()
*terug onder steen kruipt.
quote:Op donderdag 28 november 2024 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die heb ik gemist, denk ik.
Aan de andere kant, beter een fiets van een junk kopen dan dat hij of zij omaatjes moet beroven om aan pilletjes te komen.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Als je een fiets koopt van een junk achter het station, weet je ook dat 'ie gejat is"
De meeste junks zijn multidisciplinair.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan de andere kant, beter een fiets van een junk kopen dan dat hij of zij omaatjes moet beroven om aan pilletjes te komen.
Oh, nu klinkt het weer logischquote:Op donderdag 28 november 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Als in 'meerdere sokken', niet 1 paar van twee sokken.
Op whatsapp edit ik ook, zelfs typo'squote:Op donderdag 28 november 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet leren editten en niet een nieuwe post makenHet is hier geen what's app.
ik weet pas vrij kort dat dit mogelijk isquote:Op donderdag 28 november 2024 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op whatsapp edit ik ook, zelfs typo's
Daarom post ik hier.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb je ook ooit het gevoel van: ik wil niet deelnemen aan de maatschappij? Heb daar regelmatig geen zin in
Ja jullie weten, ik ben super hip en altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen om ze direct uit te proberenquote:Op donderdag 28 november 2024 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet pas vrij kort dat dit mogelijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dan. koekoek.quote:
Soms wel. Maar je hoeft niet per de mee in de vaart der dingen.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hele meegaan met de meute, neh geen zin in. Maar goed soms moet je.
Ik waardeer deze verduidelijking.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Als in 'meerdere sokken', niet 1 paar van twee sokken.
`quote:Op donderdag 28 november 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hele meegaan met de meute, neh geen zin in. Maar goed soms moet je.
In mijn omgeving gebruiken mensen dit al jaren. Zonder problemen.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag/zie ook wel eens advertenties voor zulke dingen. Altijd al afgevraagd hoelang dat bleef bestaan.
Zo'n dipje hequote:Op donderdag 28 november 2024 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ben net terug van de lunch buiten de deur, ik ken het.
Ik heb nog nooit een rat horen blazen?quote:Ratten communiceren via piepen, blazen en gillen, maar ook met ultrasoon geluid
Kan dat?quote:Op donderdag 28 november 2024 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op whatsapp edit ik ook, zelfs typo's
kom je vaak boze ratten tegen dan?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een rat horen blazen?
Moet je ze waarschijnlijk flink kwaad maken.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een rat horen blazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |