SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
is denk ik alleen voor thai toegestaan plus de politie is verschrikkelijk corruptquote:Op donderdag 28 november 2024 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd om agent te worden.
Alleen in de ochtend en dan 's middags vrijquote:Op donderdag 28 november 2024 09:46 schreef Nizno het volgende:
moet morgen nog wel even werken maar tis gewoon al weekend vandaag
toen ik zag dat jij 300 had wist ik dat je de lapo niet ging halenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig had @:nizno de lapo
Heb je weleens contact gehad met de Thaise politie?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is denk ik alleen voor thai toegestaan plus de politie is verschrikkelijk corrupt
ow verrek... ff kijken ik weet mn tijdens niet eensquote:Op donderdag 28 november 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen in de ochtend en dan 's middags vrij
De groetjes allemaal
Ja zie.. ik let dus nooit op het aantalquote:Op donderdag 28 november 2024 09:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen ik zag dat jij 300 had wist ik dat je de lapo niet ging halen
*weekendstand activatedquote:Op donderdag 28 november 2024 09:48 schreef Nizno het volgende:
12:15 vrij...
ja nee oke dan is het nu sowieso weekend
Ja echt he.. en dan is het zo weer maandagquote:
NIET LIKKENquote:
Nee geen humor, alleen verdrietquote:
Jij ziet altijd het positieve ergens van in merk ik.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, levende ballen zijn ook zo wat.
Glas halfvolquote:Op donderdag 28 november 2024 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee geen humor, alleen verdriet
[..]
Jij ziet altijd het positieve ergens van in merk ik.
De sunday scaries beginnen al vroegquote:Op donderdag 28 november 2024 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt he.. en dan is het zo weer maandag
nee gelukkig nog niet. Wel met immigratie en daar heb ik hun corruptie al mee gemaakt :pquote:Op donderdag 28 november 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weleens contact gehad met de Thaise politie?
monty python is er niets bijquote:Op donderdag 28 november 2024 09:49 schreef rival het volgende:
Jij ziet altijd het positieve ergens van in merk ik.
Ja, 100% genietenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sunday scaries beginnen al vroeg
Lijkt mij echt wel bijzonder.. zij hebben dan alle machtquote:Op donderdag 28 november 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gelukkig nog niet. Wel met immigratie en daar heb ik hun corruptie al mee gemaakt :p
Soms loop ik ook net zo raar jaquote:
🇪🇸 Single mama op Menorcaquote:Op donderdag 28 november 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
We hebben er weer 1 @:recce
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Silly Olympics: Race for People with no sense of directionquote:Op donderdag 28 november 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms loop ik ook net zo raar ja
ja daarom kan je maar beter niet met ze in contact komen :pquote:Op donderdag 28 november 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij echt wel bijzonder.. zij hebben dan alle macht
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
🇪🇸 Single mama op Menorca
🤍 Ik help vrouwen weer naar hun hart te luisteren zodat ze een vrij leven kunnen creëren
![]()
![]()
kijk draak, dit kom ik nu tegen. Deze beroepen zijn niet toegestaan voor buitenlandersquote:Op donderdag 28 november 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sunday scaries beginnen al vroeg
ik zie in een winkel werken niet staanquote:Op donderdag 28 november 2024 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk draak, dit kom ik nu tegen. Deze beroepen zijn niet toegestaan voor buitenlanders
[ afbeelding ]
nee klopt en zag serveerster er nu ook niet tussen staan.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie in een winkel werken niet staan
hup hup harder studeren voor je taai taai diplomaquote:Op donderdag 28 november 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee klopt en zag serveerster er nu ook niet tussen staan.
Ikea was het probleem dat ik geen thai spreek geloof ik.
ja probeer het. het is echt lastig. Had ik jullie al laten zien hoe klokkijken gaat?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
hup hup harder studeren voor je taai taai diploma
de klokken lopen ook net als de hardlooprace voor mensen zonder richtingsgevoel?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja probeer het. het is echt lastig. Had ik jullie al laten zien hoe klokkijken gaat?
Teach usquote:Op donderdag 28 november 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja probeer het. het is echt lastig. Had ik jullie al laten zien hoe klokkijken gaat?
HAAAAAquote:Op donderdag 28 november 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
We hebben er weer 1 @:recce
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dat is daar toch ook gewoon een rond ding met wijzers?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je wel een werkomgeving met de radio aanquote:
Lastiger dan "vijf voor half twaalf"?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm die is wel lastigquote:Op donderdag 28 november 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lastiger dan "vijf voor half twaalf"?
Oh maar dat doen we hier ook, dat concept is niet heel spannend toch?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dus de dag is verdeeld in verschillende delen met elk een eigen woord
Nee we hebben 24 uurquote:Op donderdag 28 november 2024 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh maar dat doen we hier ook, dat concept is niet heel spannend toch?
Twintig voor 12.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lastiger dan "vijf voor half twaalf"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |