SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Na ze zijn wel eens boos naar elkaar ja.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom je vaak boze ratten tegen dan?
Hoe bedoel je zichzelf daarbij hebben ingehaald?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms wel. Maar je hoeft niet per de mee in de vaart der dingen.
Ken wel wat voorbeelden van mensen die zichzelf daarbij ingehaald hebben ook.
Kijk dit is nou levensadvies waar ik wat aan heb.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Gewoon door rood heen rijden, af en toe een hamster tegen een trein aanwerpen en poep naar moslims gooien joh.
Gelukkig niet intens boosquote:Op donderdag 28 november 2024 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ze zijn wel eens boos naar elkaar ja.
Oftewel, boerenkoolsoep?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n dipje he
Bij mij komt de zin weer terug, want het is al 13.00 uur en de dag gaat snel en bijna weekend!
En vanavond ga ik caldo verde maken
Ja weet niet wat je moet om een rat te laten blazen. Bij een kat lukt me dat wel.quote:
Draco?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
Tegenwoordig niet meer zo maar vooral Draco was best wel irritant naar Noa toe. Misschien ligt het aan zijn naam.
Matige grap. Je weet best waar die naam vandaan komt.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Draco?
Ja dat is ook wel een draak van een naam.
quote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Matige grap. Je weet best waar die naam vandaan komt.
Harry Potter.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ging toch weer een klein beetje stuk in mezelf.
Maar nee geen idee.
ja maar dat klinkt minder lekker. Heb het nog nooit op trouwensquote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Oftewel, boerenkoolsoep?
Ik ga er zo vandoor, misschien dat er morgen weer zin is
Ook niet bij allemaal, denk ik. Mijne heeft dat echt nog nooit gedaan. Naaktkat wel maar dat is echt een prinsjes en huilt heel snel en is snel boosquote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet wat je moet om een rat te laten blazen. Bij een kat lukt me dat wel.
Ja Draco Malfidus ken ik ook nog welquote:
Langer op je gestuurde bericht drukken en dan kun je edittenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Kan dat?
ik doe altijd een nieuw bericht met *verbetering
Okquote:Op donderdag 28 november 2024 13:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja Draco Malfidus ken ik ook nog wel
Maar het blijkt meer een hondervoud van 20 jaar te zijn als ik zo even Google
Rond 624 v.Chr. zou hij, door de adel met buitengewone volmachten bekleed, het Atheense strafrecht gecodificeerd hebben
Was gedaan? Dan heeft de wasmachine die opgegeten.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Als in 'meerdere sokken', niet 1 paar van twee sokken.
Wel eens p.o. op een pootje of zijn staart gestaan dan? Kuroi kon goed blazen als er kleine kinderen haar wouden aaien.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
Ook niet bij allemaal, denk ik. Mijne heeft dat echt nog nooit gedaan. Naaktkat wel maar dat is echt een prinsjes en huilt heel snel en is snel boos
of het was max het gele sokjes spookquote:Op donderdag 28 november 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was gedaan? Dan heeft de wasmachine die opgegeten.
Sorry, die was even extreem wijsneuzerigquote:
Hier leer ik echt elke dag iets nieuws!quote:Op donderdag 28 november 2024 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Langer op je gestuurde bericht drukken en dan kun je editten
Ja hoor, maar die kat wil gewoon weg als er dingen gebeuren die hij niet leuk vindt. Ik weet niet of hij de mentale capaciteit heeft om agressief/boos te doenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel eens p.o. op een pootje of zijn staart gestaan dan? Kuroi kon goed blazen als er kleine kinderen haar wouden aaien.Nog steeds wel denk ik maar in het huis waar ze nu woont komen geen kleine kinderen.
Hoe voel je je vandaag?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Vandaag weer een keer in Veldhoven mogen bezorgen in een wijk die ik niet heel vaak heb. In die wijk ligt wel een straat met een bedenkelijke naam. Namelijk Muggenhol. Zal wel iets van vroeger zijn, maar erg aantrekkelijk klinkt die naam natuurlijk niet.
ben jij vandaag in het muggenhol geweest?!?!quote:Op donderdag 28 november 2024 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Vandaag weer een keer in Veldhoven mogen bezorgen in een wijk die ik niet heel vaak heb. In die wijk ligt wel een straat met een bedenkelijke naam. Namelijk Muggenhol. Zal wel iets van vroeger zijn, maar erg aantrekkelijk klinkt die naam natuurlijk niet.
Op dit moment wel okee. Dat dipje van gisteren heb ik de laatste tijd wel vaker hoor vooral in de avond en eigenlijk viel het gisteren nog wel mee...quote:
Ga je het zelf maken van scratch? Ben benieuwdquote:Op donderdag 28 november 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar dat klinkt minder lekker. Heb het nog nooit op trouwens![]()
Morgen is het vrijdag, hoe is je zin dan meestal?
Kan wel de rat tegen muur test proberen?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Heb nog nooit die katten-tegen-muur test gedaan, jullie wel?
Ja. alleen nog geen muggenbulten ontdekt gelukkig. AL vallen die bij mij niet opquote:Op donderdag 28 november 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben jij vandaag in het muggenhol geweest?!?!
Volgens mij heb ik daar ooit nog gewoond, met een kapstertje samenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Gooien?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Heb nog nooit die katten-tegen-muur test gedaan, jullie wel?
In theorie wel ja.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan toch aan alle koekjes likken
Ja, was wel de bedoeling. Wacht, is het lastig ofzo dan?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ga je het zelf maken van scratch? Ben benieuwd
Op vrijdag is de zin meestal het best. Zeker morgen want iemand moet via mijn laptop de boel inrichten. Dus ik zet 's ochtends teamviewer aan en als het meezit kan hij zelfstandig alles doen!
quote:Op donderdag 28 november 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan wel de rat tegen muur test proberen?Ik zie Kuroi nog regelmatig maar denk dat ze al uit mijn armen springt voor ik bij de muur ben.
jeuken vast welquote:Op donderdag 28 november 2024 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. alleen nog geen muggenbulten ontdekt gelukkig. AL vallen die bij mij niet op
dat doe ik regelmatigquote:
Wat is het doel van die test?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doe ik regelmatig
bedoel die test of ze zichzelf tegen houden met hun pootjes of dat ze je ze hersenloos tegen de muur kunt/mag drukken
Ik heb even gekeken. Dat kan jij! Maar iets voor het eerst maken, is toch altijd maar de vraag hoe dat bevalt.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, was wel de bedoeling. Wacht, is het lastig ofzo dan?![]()
Ooooh, dat klinkt als een chille vrijdag?
Ik vind de "overleeft deze kat A Quiet Place" ook mooi.quote:
Heb je de komkommertest ook al gedaan?quote:
na gebruik opeten?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je de komkommertest ook al gedaan?
ja nou dat gebruik bijvoorbeeld.... of ander gebruikquote:
Die inderdaad.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne hadden 0 reactie op een komkommer.
Is dat ook een ding? Een propje van maken?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer.
Aluminiumfolie, hoe reageren ze daarop?
Of een vierkant maken met tape ofzo op de grond en daar je kat inzetten. Krijgen veel katten ook een error van en blijven ze staan.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat ook een ding? Een propje van maken?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 28 november 2024 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat ook een ding? Een propje van maken?
Ja dit geven mensen vaak als tip als je wil dat je kat niet op de bank springt als je weg bent of bij je bloempot weg moet blijven.quote:
Misschien morgen eens testen of dit ook bij domme collegas zo werkt.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Of een vierkant maken met tape ofzo op de grond en daar je kat inzetten. Krijgen veel katten ook een error van en blijven ze staan.
Mijn beste tip is geen kat hebben, scheelt al dat gedoequote:Op donderdag 28 november 2024 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit geven mensen vaak als tip als je wil dat je kat niet op de bank springt als je weg bent of bij je bloempot weg moet blijven.
ik hoef ze er niet in te zetten. Daar gaan ze zelf meteen in zitten.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Of een vierkant maken met tape ofzo op de grond en daar je kat inzetten. Krijgen veel katten ook een error van en blijven ze staan.
Trueeeeeequote:Op donderdag 28 november 2024 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken. Dat kan jij! Maar iets voor het eerst maken, is toch altijd maar de vraag hoe dat bevalt.
Ja, heerlijke chille vrijdag. Zo mogen ze allemaal zijn. (mits werkdag natuurlijk)
Hmm, weet niet of ik die ken?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de "overleeft deze kat A Quiet Place" ook mooi.
Neen maar komkommer kennen ze dus is niet zo heel spannend, denk ik?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je de komkommertest ook al gedaan?
en bij de muurtest of alufoli-test?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne hadden 0 reactie op een komkommer.
quote:Op donderdag 28 november 2024 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien morgen eens testen of dit ook bij domme collegas zo werkt.
dan is nu het moment om dat liedje op te zoekenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:50 schreef Ama het volgende:
Ik moet al dagen aan The Last Unicorn denken en heb hele tijd daardoor een liedje in mijn hoofd maar ik vergeet steeds op te zoeken hoe die heet.
Die hebben zoiets van. "hey, een doos".quote:Op donderdag 28 november 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef ze er niet in te zetten. Daar gaan ze zelf meteen in zitten.
Moet ik beide nog uitproberen.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en bij de muurtest of alufoli-test?Heb je die gedaan?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 28 november 2024 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is nu het moment om dat liedje op te zoeken
Die blijven ook zeker favoriet.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben zoiets van. "hey, een doos".
ow das met Jessica Fletcher van Murder SHe Wrotequote:Op donderdag 28 november 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
Hey hij staat op YouTube, de tekenfilm.
Bekijk deze YouTube-video
Vast van America.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:50 schreef Ama het volgende:
Ik moet al dagen aan The Last Unicorn denken en heb hele tijd daardoor een liedje in mijn hoofd maar ik vergeet steeds op te zoeken hoe die heet.
en die kraak zit er in omdat je zo vaak terug hebt gespoeld?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En op youtube heb ik niet op het juiste moment een kraak van de videoband, dus da's niet hetzelfde.
ook mooi dat hij volledig op youtube staat danquote:
Gewoon, omdat videoband.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die kraak zit er in omdat je zo vaak terug hebt gespoeld?
ow ik dacht precies op het moment dat een boom in beeld komt ofzo dat daar de kraak zit omdat je daar zo vaak naar toe hebt gespoeldquote:
nee die had ik niet aan zien komen inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2024 14:03 schreef Ama het volgende:
Als het goed is zou het moeten worden:
1. blink-182
2. Sum 41
3. Joost
4. Electric Callboy
5. Otep
Dit had niemand verwacht.![]()
Joostquote:Op donderdag 28 november 2024 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dat er nog mensen naar Joost luisteren? Klopt.
Want Joost is anders geaardquote:Op donderdag 28 november 2024 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dat er nog mensen naar Joost luisteren? Klopt.
Wanneer komt er eigenlijk een FOK! wrapped? @Dannyquote:Op donderdag 28 november 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
Zin in Spotify wrapped ook al weet ik mijn top 5 artiesten voor dit jaar toch al door Last.fm.
Te confronterend.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wanneer komt er eigenlijk een FOK! wrapped? @:danny
Sorry?quote:Op donderdag 28 november 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Sommige hersenscheten kunnen beter intern blijven, geloof ik.
Weet je hoe vet dat zou zijn.quote:
Foei terug naar KLB jij.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kutscheten daarentegen mogen wel.
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kutscheten daarentegen mogen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |