Zulke bizarre Islamitische apologetiek mag je voor je houden.quote:Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Beangstigend als er zo'n genocidale meute is die eerst je familie vermoord heeft en dan hier naar Nederland komt om de boel af te maken.
Inderdaad, dapper dat hij s'avonds vanuit Brabant naar Amsterdam is gegaan om koffie te drinken.quote:Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Beangstigend als er zo'n genocidale meute is die eerst je familie vermoord heeft en dan hier naar Nederland komt om de boel af te maken.
Ik weet ook nooit zeker zelf meer of ik wel of niet iemand mishandeld heb hoor, tenzij het duidelijk en in 4K gefilmd is. Vervelend.quote:Hoewel A. die avond inderdaad een witte broek en witte schoenen draagt, weet de verdachte niet zeker of hij de man is die de schoppen uitdeelt, laat advocaat Boumanjal weten. A. vindt de beelden te onduidelijk.
"Volgens het OM deed de verdachte in een WhatsApp-groep de oproep om zwarten aan te vallen. Het ging daarbij om winkeldieven die tevens ook zwart zijn."quote:"Volgens het OM deed de verdachte in een WhatsApp-groep de oproep om Joden aan te vallen. Het ging daarbij om Maccabi-hooligans die tevens ook Joods zijn."
Ben je wel helemaal 100? Grote antisemiet die je er bent.quote:Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2024 20:21 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal 100? Grote antisemiet die je er bent.
quote:Ventileren mag, schelden niet
Retorische vraag?quote:Op maandag 9 december 2024 20:21 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal 100? Grote antisemiet die je er bent.
Israeli kunnen elkaar onderling niet betichten van antizionisme. Dus hebben ze dat tot "export-product voor de politiek en zijn media" gemaakt en noemen ze het "antisemitisme". En iedereen trapt erin, en Israeli springen er goed uit. Vroeger hadden we Belgenmoppen van deze strekking.quote:Op maandag 9 december 2024 23:47 schreef egayalS het volgende:
Wat de neuk is dit?Buitenlandse bemoeienis van deze schaal kan ik me in de recente geschiedenis niet herinneren. Als het een andere groep mensen over een ander onderwerp zou zijn, was er niet slechts "ongemak" in den haag. Dan zou wereld te klein zijn en zouden we het absoluut niet pikken. Maarja...
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-geweld-in-amsterdam
Here, here.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:01 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Israeli kunnen elkaar onderling niet betichten van antizionisme. Dus hebben ze dat tot "export-product voor de politiek en zijn media" gemaakt en noemen ze het "antisemitisme". En iedereen trapt erin, en Israeli springen er goed uit. Vroeger hadden we Belgenmoppen van deze strekking.
Hear Hear,quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:10 schreef egayalS het volgende:
[..]
Here, here.
Trappen erin of spelen het spelletje mee. İk ben daar niet over uit.
Deze joodse Amsterdammer die ik volg op Twitter die bezig is met een boek over de Israël lobby in Nederland, zegt altijd, de Israël lobby leunt op drie pilaren, Holocaust, slachtofferschap en antisemitisme. Het is de drieenheid van hun lobby machine, die ze altijd op tafel zetten om hun belangen te dienen. https://x.com/Radlab72
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even en het is de schuld van de smurfen.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:32 schreef havanagila het volgende:
Ja ja, de holocaust. Niet omdat Hamas Israël aanvalt..
Laat me raden, 7 oktober was "verzet"..... En de gebeurtenissen in Amsterdam de schuld van Macabi supportersNee, taxichauffeurs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even en het is de schuld van de smurfen.
Janmaat, allemaal tuig. Wisten Koot&Bie al. Telegraaf ook. We kunnen nog wel even doorsmurfen over dit heikele onderwerp als u dat wenst.
Zoals al dat oliegeld uit die heilstaten die het wahabitisch vergif globaal verspreiden?quote:Op maandag 9 december 2024 23:47 schreef egayalS het volgende:
Wat de neuk is dit?Buitenlandse bemoeienis van deze schaal kan ik me in de recente geschiedenis niet herinneren. Als het een andere groep mensen over een ander onderwerp zou zijn, was er niet slechts "ongemak" in den haag. Dan zou wereld te klein zijn en zouden we het absoluut niet pikken. Maarja...
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-geweld-in-amsterdam
Dat doen ze echter al zolang als zionisme bestaat... al in het vooroorloge Litouwen en Polen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:01 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Israeli kunnen elkaar onderling niet betichten van antizionisme. Dus hebben ze dat tot "export-product voor de politiek en zijn media" gemaakt en noemen ze het "antisemitisme". En iedereen trapt erin, en Israeli springen er goed uit. Vroeger hadden we Belgenmoppen van deze strekking.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:32 schreef havanagila het volgende:
Ja ja, de holocaust. Niet omdat Hamas Israël aanvalt..
Laat me raden, 7 oktober was "verzet"..... En de gebeurtenissen in Amsterdam de schuld van Macabi supportersWeet je wat Gargamel was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even en het is de schuld van de smurfen.
Intolerant voor intolerantie
Ben je niet een beetje aan het projecteren? Ik bedoel, kijk naar die NGO's als Amnesty International. Hoe denk je dat die aan die rapporten komen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:10 schreef egayalS het volgende:
[..]
Here, here.
Trappen erin of spelen het spelletje mee. İk ben daar niet over uit.
Deze joodse Amsterdammer die ik volg op Twitter die bezig is met een boek over de Israël lobby in Nederland, zegt altijd, de Israël lobby leunt op drie pilaren, Holocaust, slachtofferschap en antisemitisme. Het is de drieenheid van hun lobby machine, die ze altijd op tafel zetten om hun belangen te dienen. https://x.com/Radlab72
Inhoudsloos complotgeneuzel, kom op zeg!quote:Op dinsdag 10 december 2024 04:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat doen ze echter al zolang als zionisme bestaat... al in het vooroorloge Litouwen en Polen bijvoorbeeld.
Je praat vooral bepaalde mensen naar de mond met je totaal inhoudsloze complotgeneuzel; steevast mensen die in de kern inderdaad antisemitisch zijn en dezelfde bagger als jij verspreiden, minstens sinds 1945.
Als we hier ergens door gegijzeld worden, zijn het wel de lange tenen van de een andere lobby. Waar werkelijk nul zelfreflectie heerst en vooral alles op Zionisme, het Westen, de VS en secularisme wordt gegooid om de rotzooi in de eigen achtertuin maar niet te hoeven benoemen. Is ook al heel snel 'fobie' en 'haat', kennelijk.
Daar trapt iedereen in. En dan krijg je figuren als jij, Slayage en al die andere lieden met een nogal doorzichtige agenda.
Gefixt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:15 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Inhoudsloos complotgeneuzel, kom op zeg!
Er gaat bij beide kampen spierballentaal over de tafel, de nuance is totaal zoek, of slechts een uitnodiging te neuzelen over alweer een nieuw woord.
Hamas is enorm goed in zijn werk, kent zijn kerntaak (alles in belang van Palestina) maar het zijn enorme ratten.
Je laat je wel erg in de kaart kijken, had ik niet van je verwacht.
Welke terreurdaden?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:32 schreef Lemmeb het volgende:
Gisteren zat er zo'n islamoleugenaar, ene Mohammed (originele naam!), bij Nieuwsuur al z'n terreurdaden te ontkennen.
Zou dat islamocrimineeltje écht denken dat er iemand met meer dan drie hersencellen bestaat die hem gelooft?
Hij heeft volkomen gelijk dus hij hoeft niks voor zich te houden. De Maccabi terroristen en oorlogsmisdadigers hadden hier niets te zoeken.quote:Op maandag 9 december 2024 20:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zulke bizarre Islamitische apologetiek mag je voor je houden.
Deze Arabische moslims waren de daders, niet de slachtoffers. Israëliërs daarentegen kwamen hier enkel heen voor het zien van een voetbalwedstrijd. Helaas was dat alleen al voor sommige moslims te veel van het goede dus vond men dat er Joden aangevallen moesten worden. Het blijft zonde dat zulke gewelddadige mafklappers niet meteen het land uit zijn gezet.
Hij heeft absoluut geen gelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hij heeft volkomen gelijk dus hij hoeft niks voor zich te houden. De Maccabi terroristen en oorlogsmisdadigers hadden hier niets te zoeken.
Ook echt verklaren dat ze wel heel erg beledigd waren en uitgedaagd en dat ze, eigenlijk zichzelf aan het verdedigen waren. Vuile rat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:32 schreef Lemmeb het volgende:
Gisteren zat er zo'n islamoleugenaar, ene Mohammed (originele naam!), bij Nieuwsuur al z'n terreurdaden te ontkennen.
Zou dat islamocrimineeltje écht denken dat er iemand met meer dan drie hersencellen bestaat die hem gelooft?
Nou, van mij mag het. Je weet toch al dat ze er hier in Nederland sowieso hooguit met een fopstrafje vanaf komen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:28 schreef Gia het volgende:
Ik vrees dat als ze niet veroordeeld worden, dat de Mossad het oplost.
Het is een constatering van de werkelijkheid.quote:
Krijgen ze nog meer van die anti-semitistische rotzooi op hun devices, zodat ze nog een keer de fout in gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ook echt verklaren dat ze wel heel erg beledigd waren en uitgedaagd en dat ze, eigenlijk zichzelf aan het verdedigen waren. Vuile rat.
En daarna die advocaat. Zijn firma verdedigt 2 mannen uit Utrecht en Eindhoven die toevallig in Amsterdam waren en hier toevallig in verzeild waren geraakt. Een man met een witte broek en witte schoenen staat op beeld terwijl hij iemand die op de grond ligt trapt en hem hangt poging tot doodstraf boven het hoofd. Maar hij kan zelf niet met zekerheid zeggen of hij diegene is die op de beelden staat. Ja, hij had wel zo'n witte broek en witte schoenen aan.
Als Marielle doorvraagt: Maar hij weet toch wel of hij iemand getrapt heeft!?, dan ontwijkt de advocaat deze vraag met de mededeling: Hij kan niet met zekerheid zeggen of hij deze man is.
Morgen de zaak hierover, blijkbaar.
Ik vrees dat als ze niet veroordeeld worden, dat de Mossad het oplost.
Misschien krijgen ze wel allemaal een gloednieuwe pager cadeau!!quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:46 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Krijgen ze nog meer van die anti-semitistische rotzooi op hun devices, zodat ze nog een keer de fout in gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |