Dat kan zijn. Maar ik vind rechtse mensen vaak iets duidelijk; die verbloemen niet wat ze zijn. Linkse mensen lullen vaak 1 kant op en handelen de andere kant op.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat zijn 'rechtse' mensen niet minder hoor. Selectieve verontwaardiging is geen enkele kampjesdenker vreemd.
Regels omtrent het correct maken van scripties bijvoorbeeld. Daar moet de PVV zich gewoon aan houden en daar mogen ze op aangesproken worden als ze dat niet doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:36 schreef apenoot het volgende:
Heb ik nooit gezegd. Maar welke regels doel je precies op?
Welnee, dat is vooral van die goedkope retoriek die 'rechtse' mensen bezigen. Er is vaak een raar soort misverstand dat bijvoorbeeld pleiten voor hogere belastingen op hogere inkomens zou betekenen dat het hypocriet is om veel te verdienen, gebruik te maken van aftrekposten, dat mensen die pleiten voor het zwaarder belasten van b.v. vlees geen vlees zouden mogen eten en ga zo maar door. Die twee zijn helemaal niet in strijd met elkaar, maar er bestaat een heel raar misverstand dat mensen die pleiten voor links beleid zelf zo ongeveer als een heilige moeten leven.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan zijn. Maar ik vind rechtse mensen vaak iets duidelijk; die verbloemen niet wat ze zijn. Linkse mensen lullen vaak 1 kant op en handelen de andere kant op.
Ik heb werkelijk geen idee waarom dit verband houdt met mijn post, maar goed verhaal verderquote:Op donderdag 28 november 2024 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welnee, dat is vooral van die goedkope retoriek die 'rechtse' mensen bezigen. Er is vaak een raar soort misverstand dat bijvoorbeeld pleiten voor hogere belastingen op hogere inkomens zou betekenen dat het hypocriet is om veel te verdienen, gebruik te maken van aftrekposten, dat mensen die pleiten voor het zwaarder belasten van b.v. vlees geen vlees zouden mogen eten en ga zo maar door. Die twee zijn helemaal niet in strijd met elkaar, maar er bestaat een heel raar misverstand dat mensen die pleiten voor links beleid zelf zo ongeveer als een heilige moeten leven.
Bij de PVV is het wel vaak raak hoor. Je licht een tegel op, en er komt iets alla fraude uit naar voren, of het zijn gewoon poffertjesbakkers of criminelen.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat met alle scripties van nieuwe stassen en ministers doen (voor zover beschikbaar).
Piloot of chirurg, laten we niet moeilijk over al dan niet rechtmatig verkregen diploma's doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:49 schreef DrDentz het volgende:
Zou hier dan niet een verjaringstermijn op moeten? Dit is van 2 decennia geleden. Een kind nog was ze.
Wat is er mis met poffertjesbakkers?quote:Op donderdag 28 november 2024 15:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij de PVV is het wel vaak raak hoor. Je licht een tegel op, en er komt iets alla fraude uit naar voren, of het zijn gewoon poffertjesbakkers of criminelen.
Ze moeten wel voldoende poedersuiker op de poffertjes doen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is er mis met poffertjesbakkers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
quote:Op donderdag 28 november 2024 15:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze moeten wel voldoende poedersuiker op de poffertjes doen natuurlijk.
Lekker bezig weer met je poffertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 28 november 2024 15:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze moeten wel voldoende poedersuiker op de poffertjes doen natuurlijk.
Heb liever pannenkoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hoeveel bewindslieden heeft GL-PvdA afgeleverd in het huidige kabinet?quote:Op donderdag 28 november 2024 12:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Georganiseerde heksenjacht gericht tegen PVV door de vierde macht, doen ze dit ook bij bewindslieden van bijvoorbeeld GL-PvdA?
Succesvolle ondernemer, prachtig familiebedrijf maar blijkbaar mag je over rechtse mensen denigrerend doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is er mis met poffertjesbakkers?
Dat klopt als een bus en dat geldt niet alleen voor PVVers.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Regels omtrent het correct maken van scripties bijvoorbeeld. Daar moet de PVV zich gewoon aan houden en daar mogen ze op aangesproken worden als ze dat niet doen.
Ik vind het alleen maar goed dat er ook poffertjesbakkers in de kamer zitten en niet alleen wereldvreemde alfa academici die vanachter hun bureau de meest krankzinnige ideeën bedenken, wars van enige kennis van de praktijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:14 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Succesvolle ondernemer, prachtig familiebedrijf maar blijkbaar mag je over rechtse mensen denigrerend doen.
Deze mevrouw heeft nu een machtspositie dus is het nu interessant om eens na te gaan hoe integer ze is.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:15 schreef apenoot het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus en dat geldt niet alleen voor PVVers.
Wat ik alleen opvallend vind is dat dit een scriptie betreft van 15 jaar geleden, dat dit eerder blijkbaar geen probleem was en BNR bij eerdere kabinetten niet zo'n onderzoek deed (of heb ik dat mis?)
Deze scriptie had nooit geaccepteerd mogen worden maar om daar 15 jaar later mee aan te komen...
Mevrouw zal niet de enige zijn die dit heeft gedaan en mee weg kwam en zal ook niet de laatste zijn.
Men kan beter kijken op wat zij wel/niet gepresteerd heeft na haar opleiding.
Humorquote:Op donderdag 28 november 2024 15:14 schreef egayalS het volgende:
Die Wilders moet toch echt een HR tak oprichten. Ik bedoel de screening als je het al zo kan noemen is toch om te huilen.
[ x ]
Wel goed als hier tegen opgetreden wordt. Met ChatGPT en soortgelijke programma’s zal dit probleem wel nog groter en ondoorzichtiger worden.quote:"Soms paste ze teksten minimaal aan om de schijn van originaliteit te wekken, bijvoorbeeld door zinnen te herschrijven in de ik-vorm", is te lezen op de BNR-website. Als er inderdaad kan worden aangetoond dat hier sprake is van plagiaat, kan Maeijer haar academische titel kwijtraken.
Ze moesten ff graven en ze zijn helemaal terug gegaan tot aan de scriptie, maar ze hebben wat gevonden hoor!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:19 schreef Tjoent het volgende:
Ze heeft haar bronnen in een voetnoot vermeld, maar gebruikte geen aanhalingstekens.
Ook voegde ze "wat mij betreft" of "voor mij" toe aan letterlijk overgenomen stellingen van anderen.
Mogelijk is er daarmee sprake van plagiaat. Aldus de NOS.
Echt crimineel hoor, geen aanhalingstekens gebruiken
Dit tweede is toch wel echt plagiaat?quote:Op donderdag 28 november 2024 15:19 schreef Tjoent het volgende:
Ze heeft haar bronnen in een voetnoot vermeld, maar gebruikte geen aanhalingstekens.
Ook voegde ze "wat mij betreft" of "voor mij" toe aan letterlijk overgenomen stellingen van anderen.
Mogelijk is er daarmee sprake van plagiaat. Aldus de NOS.
Echt crimineel hoor, geen aanhalingstekens gebruiken
Ga er maar vanuit van iemand die hier zowel rechts als extreem linkse deuger wordt genoemd dat het verschil in irritatie waarschijnlijk komt omdat je eigen bias de hypocrisie van rechts minder zichtbaar maakt.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind linkse mensen vaak net iets irritanter omdat ze zo hypocriet zijn. Deugnietjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |