SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ook, 2 uurtjes.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
lol dan kom je uit je winterslaap?quote:
Hahaha snap t wel hoor van mij mag het allemaal snel voorbij zijn die hele december.Do what you love, love what you do!![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is soms wel even goed
Ik ga nu ook rusten
♡♡♡♡![]()
Lijkt me heerlijk om nu in een winterslaap te gaanquote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
lol dan kom je uit je winterslaap?
Hahaha snap t wel hoor van mij mag het allemaal snel voorbij zijn die hele december.♡♡♡♡![]()
Ok oude manquote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is soms wel even goed
Ik ga nu ook rustenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, is niet goed niet hè. Ik ga ook zo naar bed. Lekker sliepe.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nic nac?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Werd wakker van de lust naar nic nacAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Verstandigquote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, is niet goed niet hè. Ik ga ook zo naar bed. Lekker sliepe.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker opgekruld onder de warme dekens.....quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om nu in een winterslaap te gaan![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik zat er wat over te kijken laatst op YouTube. beetje fantasie enzo, maar dieren kunnen dat wel.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om nu in een winterslaap te gaan
Zou toch prachtig zijn in soort van hybernate die paar maanden van het jaar zodat je die aan het eind zeg maar weer kan optellen?Do what you love, love what you do!![]()
lekker onder de warme CV, hoppa 22 graden hier binnen voelt t zomers.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker opgekruld onder de warme dekens.....![]()
Do what you love, love what you do!![]()
Dat kon je vantevoren niet weten...quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
Geen PSV kijken vanavond was ook verstandig geweestAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Feyenoord deed het beter gisteren?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
Geen PSV kijken vanavond was ook verstandig geweestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zat bij die 3% op AD die gestemd hebben op verlies........ En toch kijken.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kon je vantevoren niet weten...Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Feyenoord deed het beter gisteren?
Lach met een schone bips![]()
Het zat gewoon wat tegen vanavond. Dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zat bij die 3% op AD die gestemd hebben op verlies........ En toch kijken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel aardige keeper bij die Oekrainersquote:Op woensdag 27 november 2024 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zat gewoon wat tegen vanavond. Dat kan gebeuren.
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker opgekruld onder de warme dekens.....![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
Je moet wat als ze niet vrijwillig mee willen, paar liter per jaar is genoegquote:
Ervaringquote:Op woensdag 27 november 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je moet wat als ze niet vrijwillig mee willen, paar liter per jaar is genoeg
♡♡♡♡![]()
trustequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
trusteWie zegt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als je niet wil slapen dan moet je geen gaap smileys postenquote:
maar leuk dat je nog ff blijft dan
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
als je niet wil slapen dan moet je geen gaap smileys posten
maar leuk dat je nog ff blijft dan![]()
Klopt
Of niet♡♡♡♡![]()
Nou ja gewonnen met veel pijn en moeite en nu ook klaar met mijn manische gedrag erom
Hmm, ik wil wel slapen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
als je niet wil slapen dan moet je geen gaap smileys posten
maar leuk dat je nog ff blijft dan
Also![]()
![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nou ja was ff 2 minuten weg, moest ff aftrekken op de winst van PSV netquote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef kree het volgende:
echt lekker stel ook jullie allemaal he
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 27 november 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja was ff 2 minuten weg, moest ff aftrekken op de winst van PSV netDo what you love, love what you do!![]()
@JustinKquote:Op woensdag 27 november 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja was ff 2 minuten weg, moest ff aftrekken op de winst van PSV net![]()
owh. gehehehe.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nee, grom meer als een beerDo what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-video
jullie weten dit is een oude lok gil van mannetje om vrouwtje te zoeken,
komt uit het oude Grieks zeg maar 300 jaar bcDo what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je mot wat zonder tinder he?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:07 schreef kree het volgende:
komt uit het oude Grieks zeg maar 300 jaar bcLach met een schone bips![]()
kan maar 1 ding zeggen.... hard roepen en op je borst trommelen.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je mot wat zonder tinder he?Do what you love, love what you do!![]()
Heeft me al 2 officiële waarschuwingen gekost, kijk wel uit verder.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
kan maar 1 ding zeggen.... hard roepen en op je borst trommelen.Lach met een schone bips![]()
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hahaha really?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft me al 2 officiële waarschuwingen gekost, kijk wel uit verder.Do what you love, love what you do!![]()
het had me niet verbaast als het wel zo was geweest iig?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol, nee natuurlijk niet
heheheheDo what you love, love what you do!![]()
Waar zie je me voor aan man?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
het had me niet verbaast als het wel zo was geweest iig?
heheheheLach met een schone bips![]()
Okequote:Op woensdag 27 november 2024 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja jij niet trouwens, maar voor mannen bedoel ik♡♡♡♡![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol, nee natuurlijk niet
♡♡♡♡![]()
tarzan?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan man?Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 27 november 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
jeetje je hebt al minstens 10 tarzans gepost in het topic ....
obsessed much?Do what you love, love what you do!![]()
Foute visie. Ben wel lomp dat klopt. Maar bedoel dingen niet verkeerd. En in seksueel opzicht te ver gaan richting een vrouw? Nee daar zul je mij nooit op betrappen.quote:Lach met een schone bips![]()
mij ook niet echt hoor, hoewel het mss zo over kan komen, maar ben veels te verlegen joh.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Foute visie. Ben wel lomp dat klopt. Maar bedoel dingen niet verkeerd. En in seksueel opzicht te ver gaan richting een vrouw? Nee daar zul je mij nooit op betrappen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat roep je echt vaakquote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
mij ook niet echt hoor, hoewel het mss zo over kan komen, maar ben veels te verlegen joh.
Grappig wel♡♡♡♡![]()
Daar komen twerkende snolletjes op afquote:Op woensdag 27 november 2024 23:07 schreef kree het volgende:
komt uit het oude Grieks zeg maar 300 jaar bc
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Lekker liaan slingeren en banaan happen misschien?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
jeetje je hebt al minstens 10 tarzans gepost in het topic ....
obsessed much?Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker liaan slingeren en banaan happen misschien?![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar komen twerkende snolletjes op af![]()
![]()
och het is ook gewoon waarheid, maar in het algemeen probeer ik niemand met opzet te beledigen, heeft niet eens met man of vrouw of wie te maken hier ook.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat roep je echt vaak
Grappig welDo what you love, love what you do!![]()
nouja het is wel eens zo, je weet wel op een vrije dag. of een zondag terwijl de kerkklokken bijna gaan roepen "kom kree" "kom kree"quote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar komen twerkende snolletjes op af
Dat ik ff uit het raam hang zo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het is wel eens zo, je weet wel op een vrije dag. of een zondag terwijl de kerkklokken bijna gaan roepen "kom kree" "kom kree"
Dat ik ff uit het raam hang zo.
quote:Op woensdag 27 november 2024 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het is wel eens zo, je weet wel op een vrije dag. of een zondag terwijl de kerkklokken bijna gaan roepen "kom kree" "kom kree"
Dat ik ff uit het raam hang zo.Je bent wel leuk
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
In Katwijkquote:Op woensdag 27 november 2024 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ik ff uit het raam hang zo.![]()
![]()
Ja maar dan komt t met n kree(t)quote:Op woensdag 27 november 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vraag @:kree (schijnbaar)♡♡♡♡![]()
Als deze man hopelijk niet snel. Maar komt te overlijden is Nederland een Museum rijker. Kree's wijsheden en uit het raam hang dingen.quote:Lach met een schone bips![]()
Denk eerder die banaan in je re..quote:Op woensdag 27 november 2024 23:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar dan komt t met n kree(t)
Theo van Gogh kwam er graagquote:Op woensdag 27 november 2024 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
Katwijk is veel leuker dan jullie denken.Iedereen is een kutlultrut
ik woon in Rijnsburg nu trouwens, maarja haat het om rijksburger genoemd te worden. Noodzakelijk kwaad dat ik hier woon (hoewel ook gezellig wel). maar is toch gemeente KatwijkDo what you love, love what you do!![]()
En Bea natuurlijk met dr paard, keertje tegengekomen btw. bijna omver gereden met bedrijfsauto in de binnenoroute. maargoed.quote:Do what you love, love what you do!![]()
In de jouwe dan tochquote:Op woensdag 27 november 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk eerder die banaan in je re..♡♡♡♡![]()
Haha leukquote:Op woensdag 27 november 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
En Bea natuurlijk met dr paard, keertje tegengekomen btw. bijna omver gereden met bedrijfsauto in de binnenoroute. maargoed.Iedereen is een kutlultrut
Hoi Rijnsburgerquote:Op woensdag 27 november 2024 23:23 schreef kree het volgende:
ik woon in Rijnsburg nu trouwens, maarja haat het om rijksburger genoemd te worden. Noodzakelijk kwaad dat ik hier woon (hoewel ook gezellig wel). maar is toch gemeente Katwijk
♡♡♡♡![]()
neeeeeeeeee haat dat om zo genoemd te worden.quote:
Het zijn "uien" nl althans altijd rivaliteit tussen Katwijk en Rijnsburg.Do what you love, love what you do!![]()
Hoi Rijnsburgerquote:Op woensdag 27 november 2024 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeeeeee haat dat om zo genoemd te worden.
Het zijn "uien" nl althans altijd rivaliteit tussen Katwijk en Rijnsburg.
Tja jij woont erquote:Op woensdag 27 november 2024 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeeeeee haat dat om zo genoemd te worden.
Het zijn "uien" nl althans altijd rivaliteit tussen Katwijk en Rijnsburg.
Nu.hoor je er helemaal bij♡♡♡♡![]()
toch als iemand t vraagt zeg ik, kom uit Katwijkquote:Op woensdag 27 november 2024 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja jij woont er
Nu.hoor je er helemaal bij
En zij denken dan: Rijnsburgerquote:Op woensdag 27 november 2024 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
toch als iemand t vraagt zeg ik, kom uit Katwijk♡♡♡♡![]()
terwijl ik in leiden geboren ben. hahaha zoals vele trouwens uit Katwijk. in ziekenhuis.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En zij denken dan: RijnsburgerDo what you love, love what you do!![]()
Oei..quote:Op woensdag 27 november 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
terwijl ik in leiden geboren ben. hahaha zoals vele trouwens uit Katwijk. in ziekenhuis.
Dus echt op geen enkele manier een katwijker♡♡♡♡![]()
Weet je? Dirk Kuyt komt uit Katwijk. WIl je daarmee vergeleken worden?? Dan zou ik ook eerder Rijnsburg zeggen om eerlijk te zijn. Wat een huichelaar is datquote:Op woensdag 27 november 2024 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
toch als iemand t vraagt zeg ik, kom uit Katwijk
haha technisch gezien niet, op mijn paspoort staat dan ook leiden. (nouja dat is ok stad wel)quote:Op woensdag 27 november 2024 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oei..
Dus echt op geen enkele manier een katwijker
Maargoed van oudsher enzo, tis klein smetje enzo. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Ken je hemquote:Op woensdag 27 november 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je? Dirk Kuyt komt uit Katwijk. WIl je daarmee vergeleken worden?? Dan zou ik ook eerder Rijnsburg zeggen om eerlijk te zijn. Wat een huichelaar is dat
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
eerst wel nu niet meer. of nouja vergeleken mee worden sowieso niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je? Dirk Kuyt komt uit Katwijk. WIl je daarmee vergeleken worden?? Dan zou ik ook eerder Rijnsburg zeggen om eerlijk te zijn. Wat een huichelaar is dat
Maar ok die ging naar Noordwijk en dan ben je helemaal landverrader.Do what you love, love what you do!![]()
1x mee gesproken, net na ie gestopt was met voetballen. Wat een mongool en vol van zichzelf. Ja hij kon wel goed voetballen hoor. Maar hoe hij zichzelf ophemelde was tenenkrommend. vd Vaart en Wesley Sneider waren veel toffer om ff biertje mee te doenquote:
Ik vind de meestenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
1x mee gesproken, net na ie gestopt was met voetballen. Wat een mongool en vol van zichzelf. Ja hij kon wel goed voetballen hoor. Maar hoe hij zichzelf ophemelde was tenenkrommend. vd Vaart en Wesley Sneider waren veel toffer om ff biertje mee te doen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dirk deed het best goed in het begin trouwens ff. wat er na ervan geworden is....
tja......
maar hou me neit onwijs met voetbal bezig, zou je de experts moeten vragen.Do what you love, love what you do!![]()
Aww Rijnsburg of Leiden is vast ook best leukquote:Op woensdag 27 november 2024 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
haha technisch gezien niet, op mijn paspoort staat dan ook leiden. (nouja dat is ok stad wel)
Maargoed van oudsher enzo, tis klein smetje enzo. maarja.♡♡♡♡![]()
Die reserve keeper van PSV, Drommel... Dat is de meest nare speler die ik ooit gesproken heb. Nou dat was echt serieus triest die gast.quote:Lach met een schone bips![]()
tis maar wat er op paspoort staat enzo en waar ik nu woon, ben natuurlijk opgegroeid in Katwijk en ik moet zeggen vind soms de vooroordelen beetje van, sjah niet onwaar helemaal. maar ook niet zoals t is. En zeker nu onderhand niet meer. vroeger mss wat meerquote:Op woensdag 27 november 2024 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww Rijnsburg of Leiden is vast ook best leuk
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Papier hierquote:Iedereen is een kutlultrut
hahahaquote:
ok wacht ff opnieuw.
Er was ooit,
een man uit RijnsburgDo what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op donderdag 28 november 2024 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha
ok wacht ff opnieuw.
Er was ooit,
een man uit Rijnsburg♡♡♡♡![]()
Storm bijna over.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja moet nog naar huisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
3quote:Iedereen is een kutlultrut
Kreeg een berichtje dat ik je de hele nacht moest bolkenquote:Iedereen is een kutlultrut
fake newsquote:Op donderdag 28 november 2024 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Kreeg een berichtje dat ik je de hele nacht moest bolken
Ja natuurlijk, kan mij het bommenquote:Iedereen is een kutlultrut
blij dat er nog verstandige mensen hier zittenquote:Op donderdag 28 november 2024 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, kan mij het bommen
Zo is datquote:Op donderdag 28 november 2024 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
blij dat er nog verstandige mensen hier zitten
hahahaha ik wist t, je vindt t gewoon niet leuk dat ik dr meer bolk als jij doet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
zit wel eens te denken, wij komen hier al onwijs lang.quote:
Wat nu als er iemand nieuw hierin valt? mss stuk jonger ook?Do what you love, love what you do!![]()
Dat rent ‘ie gillend weg.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
zit wel eens te denken, wij komen hier al onwijs lang.
Wat nu als er iemand nieuw hierin valt? mss stuk jonger ook?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Als je hier invalt als beginnend fokker ben je een kloon. Geen hond die hier wil postten uit vrije wilquote:Op donderdag 28 november 2024 00:49 schreef kree het volgende:
denk kun je zeggen dat dit niet een "beginners" topic is?Iedereen is een kutlultrut
hahaha nouja weet niet of dat altijd zo is natuurlijk. maarre kan t me voorstellen?quote:Op donderdag 28 november 2024 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je hier invalt als beginnend fokker ben je een kloon. Geen hond die hier wil postten uit vrije wil
je moet hier wel ff wat geschiedenis in hebben en beetje mss mensen kennen die hier posten. Anders denk je idd WTFDo what you love, love what you do!![]()
Sowieso nieuwe mensen gaat niet lukken, er is geen debiel die denkt OH leuk fok laat ik een abo nemen want het is niet aan te gluren zonder.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nouja weet niet of dat altijd zo is natuurlijk. maarre kan t me voorstellen?
je moet hier wel ff wat geschiedenis in hebben en beetje mss mensen kennen die hier posten. Anders denk je idd WTFIedereen is een kutlultrut
eens zonder abo is t niet te doenquote:Op donderdag 28 november 2024 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Sowieso nieuwe mensen gaat niet lukken, er is geen debiel die denkt OH leuk fok laat ik een abo nemen want het is niet aan te gluren zonder.Do what you love, love what you do!![]()
ja en bladiebla tweetikveelpad enzo. het smaakte goed iig. wel veel knoflook.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dus geen nieuwe aanwas. We moeten het met elkaar volhoudenquote:
Dat is al een beetje zoquote:
Ook weer overleefdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat ook wel prima gaatquote:Op donderdag 28 november 2024 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus geen nieuwe aanwas. We moeten het met elkaar volhouden
Ja maar het kan niet de bedoeling zijn toch? Ik betaal ook omdat ik een band heb hier. Maar ik kom ook regelmatig op sites waar ook reclame is maar het niet zo soort dat ik er nooit meer kom.quote:Iedereen is een kutlultrut
Reclame kan je gewoon blokkeren, met of zonder abonnement allebei geen last vanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dit. Heb er ook geen last van.quote:Op donderdag 28 november 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
Reclame kan je gewoon blokkeren, met of zonder abonnement allebei geen last vanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Beterschapquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom betaal je dan?quote:Op donderdag 28 november 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
Reclame kan je gewoon blokkeren, met of zonder abonnement allebei geen last vanIedereen is een kutlultrut
Tja simpeltjes dusquote:Iedereen is een kutlultrut
Fokken doe ik al jaren alleen mobiel.quote:Op donderdag 28 november 2024 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Op mobiel heb ik wel beetje last van reclameProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dat klopt. maar ik heb beetje opgegeven om dat te zeggen onderhand. tis maar wat t is danquote:Op donderdag 28 november 2024 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het kan niet de bedoeling zijn toch? Ik betaal ook omdat ik een band heb hier. Maar ik kom ook regelmatig op sites waar ook reclame is maar het niet zo soort dat ik er nooit meer kom.
mee eens niet trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Wel of niet mee eens?quote:Op donderdag 28 november 2024 01:30 schreef kree het volgende:
[..]
dat klopt. maar ik heb beetje opgegeven om dat te zeggen onderhand. tis maar wat t is dan
mee eens niet trouwens.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dan mis je het punt? natuurlijk kan dat., maar hoe krijg je nieuwe users naar een forum?quote:Op donderdag 28 november 2024 01:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit. Heb er ook geen last van.
niet door ze een groot reclame boodschap voor te schotelen iig. en het haast onmogelijk is door alle ads.
als je hier langer bent voor al die shit (want dit was vroeger niet) dan vind je die paar euro ervoor nog ok.
Als ik nu op een forum zou komen zeg maar als fok als nieuw en het zag er zoveel uit met reclame, dan ben ik alweer weg,.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent sowieso een sukkel als je geen adblocker gebruikt en dat soort figuren mogen lekker wegblijven. Mis je niks aan.quote:Op donderdag 28 november 2024 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
dan mis je het punt? natuurlijk kan dat., maar hoe krijg je nieuwe users naar een forum?
niet door ze een groot reclame boodschap voor te schotelen iig. en het haast onmogelijk is door alle ads.
als je hier langer bent voor al die shit (want dit was vroeger niet) dan vind je die paar euro ervoor nog ok.
Als ik nu op een forum zou komen zeg maar als fok als nieuw en het zag er zoveel uit met reclame, dan ben ik alweer weg,.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hohoho dat mag niet he (policy)quote:Op donderdag 28 november 2024 01:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent sowieso een sukkel als je geen adblocker gebruikt en dat soort figuren mogen lekker wegblijven. Mis je niks aan.
Maar idd, maar afgezien daarvan. dan mis je nog het punt? want gebruikt iedereen dat die nieuw is?
en op de juiste manier voor fok?
Denk het niet nl.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga al jaren het www niet op zonder adblocker. Iedereen die een beetje verstand heeft doet dat. Mensen die dat niet doen zijn sukkels. Nog meer sukkels op fok lijkt me onwenselijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho dat mag niet he (policy)
Maar idd, maar afgezien daarvan. dan mis je nog het punt? want gebruikt iedereen dat die nieuw is?
en op de juiste manier voor fok?
Denk het niet nl.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Elke andere grote bekende website is niet te doen zonder adblockUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja vervelend is datThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ben het met je eens wel.... hoewel heb ik add-block> volgens mij wel ietsquote:Op donderdag 28 november 2024 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga al jaren het www niet op zonder adblocker. Iedereen die een beetje verstand heeft doet dat. Mensen die dat niet doen zijn sukkels. Nog meer sukkels op fok lijkt me onwenselijk.Do what you love, love what you do!![]()
sit klinkt discriminerend? dus mensen die geen addblock weten te gebruiken zijn wat minder welkomquote:Op donderdag 28 november 2024 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga al jaren het www niet op zonder adblocker. Iedereen die een beetje verstand heeft doet dat. Mensen die dat niet doen zijn sukkels. Nog meer sukkels op fok lijkt me onwenselijk.
Lekker peukieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
denk nog steeds om ermee te kappen, maar heb mn goedkope slofje nu bijna op.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Naar DuitslandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mensen voor enzo en via via, maar voor mij is het eindje weg om ff heen te rijdenquote:
Ik heb gelukkig mijn chauffeur.quote:Op donderdag 28 november 2024 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
mensen voor enzo en via via, maar voor mij is het eindje weg om ff heen te rijdenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn shit wordt bezorgd. Meestal binnen 10 min.quote:Op donderdag 28 november 2024 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig mijn chauffeur.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
het beste roken iddquote:Op donderdag 28 november 2024 02:15 schreef hemarookworst het volgende:
Roken doe je zo
[ afbeelding ]
Hi Mikeyquote:Op donderdag 28 november 2024 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig mijn chauffeur.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4163 / +72 / +0 / 9306 / 10422
2. Dr.Mikey / 1372 / +23 / +16 / 1340 / 1894
3. KillemWieft / 1163 / +0 / +26 / 463 / 851
4. ToT / 841 / +40 / +0 / 3756 / 4248
5. AardappelSchotel / 807 / +15 / +0 / 2622 / 3083
6. Rob / 784 / +71 / +0 / 862 / 1055
7. Lovely / 746 / +37 / +0 / 3419 / 3949
8. mario390 / 700 / +30 / +2 / 408 / 653
9. kree / 694 / +51 / +25 / 1168 / 1513
10. Pinnenmutske / 600 / +17 / +0 / 1480 / 1931
11. hemarookworst / 555 / +18 / +7 / 1154 / 1499
12. gebrokenglas / 490 / +58 / +0 / 2311 / 2692
13. HappyCharly / 466 / +25 / +13 / 1210 / 1443
14. loveyoulongtime / 414 / +7 / +0 / 1678 / 1952
15. greysbones / 408 / +9 / +0 / 2313 / 2524
16. mascara-klodder / 405 / +0 / +0 / 780 / 992
17. MizzezAmy / 350 / +8 / +0 / 1957 / 2250
18. Bally-b / 340 / +73 / +0 / 74 / 128
19. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
20. devzero / 322 / +2 / +0 / 516 / 662SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu heb je teveelquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Anyway het is mij niet voor de punten maar voor de pret.
Slaapwel
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 28 november 2024 03:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nog even.
Vind het wel leuk hier
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mario, je maatje Rob is gearriveerd!quote:Op donderdag 28 november 2024 03:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
omti is ttiet, ik ben niet influencer
ik heb influenza
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: