SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ook, 2 uurtjes.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
lol dan kom je uit je winterslaap?quote:
Hahaha snap t wel hoor van mij mag het allemaal snel voorbij zijn die hele december.Do what you love, love what you do!![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is soms wel even goed
Ik ga nu ook rusten
♡♡♡♡![]()
Lijkt me heerlijk om nu in een winterslaap te gaanquote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
lol dan kom je uit je winterslaap?
Hahaha snap t wel hoor van mij mag het allemaal snel voorbij zijn die hele december.♡♡♡♡![]()
Ok oude manquote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is soms wel even goed
Ik ga nu ook rustenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, is niet goed niet hè. Ik ga ook zo naar bed. Lekker sliepe.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nic nac?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Werd wakker van de lust naar nic nacAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Verstandigquote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, is niet goed niet hè. Ik ga ook zo naar bed. Lekker sliepe.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker opgekruld onder de warme dekens.....quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om nu in een winterslaap te gaan![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik zat er wat over te kijken laatst op YouTube. beetje fantasie enzo, maar dieren kunnen dat wel.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om nu in een winterslaap te gaan
Zou toch prachtig zijn in soort van hybernate die paar maanden van het jaar zodat je die aan het eind zeg maar weer kan optellen?Do what you love, love what you do!![]()
lekker onder de warme CV, hoppa 22 graden hier binnen voelt t zomers.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker opgekruld onder de warme dekens.....![]()
Do what you love, love what you do!![]()
Dat kon je vantevoren niet weten...quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
Geen PSV kijken vanavond was ook verstandig geweestAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Feyenoord deed het beter gisteren?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
Geen PSV kijken vanavond was ook verstandig geweestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zat bij die 3% op AD die gestemd hebben op verlies........ En toch kijken.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kon je vantevoren niet weten...Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Feyenoord deed het beter gisteren?
Lach met een schone bips![]()
Het zat gewoon wat tegen vanavond. Dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zat bij die 3% op AD die gestemd hebben op verlies........ En toch kijken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel aardige keeper bij die Oekrainersquote:Op woensdag 27 november 2024 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zat gewoon wat tegen vanavond. Dat kan gebeuren.
Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker opgekruld onder de warme dekens.....![]()
![]()
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: