Prima zo jaquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Weer een lekker zonnig dagje vandaag. Zonder wind.
Die flikkers komen in het voorjaar weer de moestuin terroriseren zeker.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:40 schreef Zipportal het volgende:
Er zijn lang niet zoveel slakken meer.![]()
Waarschijnlijk wel en gezien alle natte geit blijven ze wel weer ffquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die flikkers komen in het voorjaar weer de moestuin terroriseren zeker.
Jaaa daarom net ff een vakantie geboekt naar een zonnig oord voor komende meiquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zaterdag gewoon niks aan de hand joh, pak een stoel en ga erbij zitten terwijl we een ons kunnen wachten op het echte leuke weer
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:33 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdag & zaterdag turbulent. Natte geit en winderig
[ x ]
Maar daar heb je nu niks aanquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaa daarom net ff een vakantie geboekt naar een zonnig oord voor komende mei![]()
O ja zeker welquote:
Hmmm daar zit wel wat inquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
O ja zeker wel![]()
De voorpret, het uitkijken naar... man man zalig! dikke smile op mijn bekkie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit idee alleen al sleept mij door de grijze natte koude massa heen. Hopelijk krijgen we nog de komende maanden wat snil en ijspret genot
Ohh jammer dat ze niet wil vliegenquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmm daar zit wel wat inik moet dat ook maar eens gaan doen alleen ja, alleen vrouwlief wil absoluut niet vliegen
Ja zelfs dan krijg ik der niet mee hoorquote:Op woensdag 4 december 2024 00:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh jammer dat ze niet wil vliegenis ze om te kletsen als het heel heel heeeeeeeeeeeeeel erg leuk is?
En anders met de auto of treinduurt iets langer maar ook prima toch. voorjaar en zomer is europa ook zalig!
Ohhh potverquote:Op woensdag 4 december 2024 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja zelfs dan krijg ik der niet mee hoormisschien moet ik na 16 jaar toch maar wat anders gaan zoeken
(grapje
)
We zijn wel iets aan het plannen maar weten nog niet helemaal precieszolang het maar mooi weer is met aan het einde van de dag een vette onweersbui
Dat gaat wel goed komenquote:Op woensdag 4 december 2024 00:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhh potver![]()
Moet vast gaan lukken voor een leuke bestemming.. iets met bergen en een mooi meer ofzo (kan het zo lekker galmen met dat onweer)
HAhahha lekker alternatief, ik zou er geen problemen mee hebbenquote:Op woensdag 4 december 2024 01:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed komen![]()
![]()
En anders stuur ik haar wel naar de noordpool
Malediven?quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaa daarom net ff een vakantie geboekt naar een zonnig oord voor komende mei![]()
Dat wordt Italië of de Westelijke Balkan dusquote:Op woensdag 4 december 2024 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja zelfs dan krijg ik der niet mee hoormisschien moet ik na 16 jaar toch maar wat anders gaan zoeken
(grapje
)
We zijn wel iets aan het plannen maar weten nog niet helemaal precieszolang het maar mooi weer is met aan het einde van de dag een vette onweersbui
Hahaha ja ik ook niet al zoek ik liever de de blauwe zee en witte stranden opquote:Op woensdag 4 december 2024 01:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
HAhahha lekker alternatief, ik zou er geen problemen mee hebben
Itallie zou mijn oudste dochter wel heel leunk vindenquote:Op woensdag 4 december 2024 08:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat wordt Italië of de Westelijke Balkan dus
December 10/11 graden met zon is echt ideaal.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. Ik zie volgende week hier gewoon meerdere dagen met een max van maar 10 a 11 graden in de middag![]()
![]()
Hollandsche december-temperaturen(maar wel met een zonnetje nog steeds zo te zien, dus ach
)
ftfyquote:Op woensdag 4 december 2024 10:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
December 18/20 graden met zon is echt ideaal.
Pyreneeën. Als het daar onweert..quote:Op woensdag 4 december 2024 00:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhh potver![]()
Moet vast gaan lukken voor een leuke bestemming.. iets met bergen en een mooi meer ofzo (kan het zo lekker galmen met dat onweer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |