SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jullie krijgen geen code omdat ze genoeg hebben van dat geklaag.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:03 schreef Nattekat het volgende:
@:haags ik denk dat wij geen code oranje krijgen omdat we het in het westen wel gewend zijn.
Code grijs. U doet NIET MEER MEE.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Jullie krijgen geen code omdat ze genoeg hebben van dat geklaag.
Ik was nog Magic aan het spelen, maar potje duurde best lang. Waren pas om kwart voor 12 klaar.quote:
En als er iets belangrijk isquote:Op woensdag 27 november 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
Ik kan mijn rechter middelvinger weer goed opsteken.Het is nog steeds niet volledig hersteld maar ik ben de laatste paar dagen mijn vinger de hele tijd volledig aan het strekken ook al deed/doet het pijn en nu lukt het ook weer volledig.
Het duurt nu al zo lang, dat kleine beetje kan nog wel. Dit kan jij!quote:Op woensdag 27 november 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Maar ik begin nu wel een tikje ongeduldig te worden omdat echt het laatste stapje bezig is maar goed ik moet er niet aanzitten en moeder natuur haar ding laten doen.
Ja dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Het duurt nu al zo lang, dat kleine beetje kan nog wel. Dit kan jij!
RIPquote:Op woensdag 27 november 2024 12:00 schreef Recce het volgende:
Nu zelfs een verwachting van 140 km/uur bij de Vliehors.
[ afbeelding ]
Vet.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was nog Magic aan het spelen, maar potje duurde best lang. Waren pas om kwart voor 12 klaar.
Wij kunnen wel genieten van een flinke woeiquote:Op woensdag 27 november 2024 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Jullie krijgen geen code omdat ze genoeg hebben van dat geklaag.
Nog wel wit?quote:Op woensdag 27 november 2024 12:36 schreef kwiwi het volgende:
Hier schijnt de zon, geen woei, heerlijk
ik heb koninginnensoepquote:
quote:
Have funquote:Op woensdag 27 november 2024 12:47 schreef Karzai het volgende:
Tot tien uur in mijn nest gelegen, vies weer nu aan het racen op de ps3, top auto die mclaren. Win er elke race mee
Gappie komt zo langs hij neemt een paar biertjes mee, ik gooi wat bitterballen in de oven, doe er wat blokjes kaas bij en natuurlijk kesbeke augurken
GaAn we een paar potjes voetballen
Hoop dat iedereen hier dat heeft! xDquote:Op woensdag 27 november 2024 12:15 schreef Ama het volgende:
Ach ja ik ga er maar eens doorheen. Gelukkig heb ik nog een kast vol met droge kleding.
het is misschien wel 1 van mijn favoriete cup a soepjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 27 november 2024 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is misschien wel 1 van mijn favoriete cup a soepjes
quote:Op woensdag 27 november 2024 12:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb een chille vest gekocht net bij de Lidl met Black Friday korting.Gewoon een simpele zwarte maar wel lekker warm.
Ik wou net zeggen, hoezo is dit zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja zonder flits en het keukenlicht maakt het gek maar hij is wel gewoon zwart.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, hoezo is dit zwart
Zo herkenbaar, maar dat ze niet op mijn gezicht zitten.quote:
op vinted verbaas ik me soms ook wel eens over het kleurverschil op sommige foto'squote:Op woensdag 27 november 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zonder flits en het keukenlicht maakt het gek maar hij is wel gewoon zwart.
Ja dat begrijp ik nu wel.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op vinted verbaas ik me soms ook wel eens over het kleurverschil op sommige foto's
En 1x ook al irl.
Kreeg een hemd binnen die een stuk lichter blauw was dan ik op foto had verwacht
quote:Op woensdag 27 november 2024 12:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb een chille vest gekocht net bij de Lidl met Black Friday korting.Gewoon een simpele zwarte maar wel lekker warm.
Wat zou dit anders kunnen zijn dat zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
En de kippen?quote:
Dit. Ik zag ook geen zwart.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, hoezo is dit zwart
Ja foto maken met mooi daglicht lukt even niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Ik zag ook geen zwart.
In april nog maar eens proberen.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja foto maken met mooi daglicht lukt even niet.
quote:Op woensdag 27 november 2024 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In april nog maar eens proberen.
Kiep*quote:
Jij zag geel?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Ik zag ook geen zwart.
quote:over 10 minuten gaat het langere tijd regenen
What's wrong, princess?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ugh, kutdag, kutweek, kutweer![]()
![]()
Ik trek een fles chateauneuf du pape open en ga met Zoë Charlotte, warme kruik en een flap ik bed liggen![]()
Ja dan stopt de huidige 'langere tijd regen'quote:Op woensdag 27 november 2024 13:31 schreef essnhills het volgende:
Het regent hier al de hele dag
Buienradar:
[..]
Ahja natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja dan stopt de huidige 'langere tijd regen'
Nou ik wil ook wel met Zoë Charlotte in bed liggenquote:Op woensdag 27 november 2024 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ugh, kutdag, kutweek, kutweer![]()
![]()
Ik trek een fles chateauneuf du pape open en ga met Zoë Charlotte, warme kruik en een flap ik bed liggen![]()
tijdens de lunchwandeling was het droog. Nu ziet het er minder droog uit.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:31 schreef essnhills het volgende:
Buienradar:
[..]
Echt hoor.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:31 schreef essnhills het volgende:
Buienradar:
[..]
Dus wel lekker naar buiten geweest?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens de lunchwandeling was het droog. Nu ziet het er minder droog uit.
Ik heb gelukkig gister al boodschappen gedaanquote:
Ik heb een huisman.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig gister al boodschappen gedaan
Ik heb een boodschappentrolley?quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus wel lekker naar buiten geweest?
Hallo, ik spreek geen Gen Z hequote:Op woensdag 27 november 2024 13:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DWTTAI
Ik ga gewoon bleachfails kijken en een dutje doen.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
pics als de boom opgezet en gevuld is?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:06 schreef Ygritte het volgende:
Gare kutweer. Geen zin in sauna, dan maar kerstboom opzetten
Don't Want To Talk About It?quote:
O ja moet ook de boom nog opzettenquote:Op woensdag 27 november 2024 14:06 schreef Ygritte het volgende:
Sauna zou anders best lekker zijnquote:Op woensdag 27 november 2024 14:06 schreef Ygritte het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 november 2024 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Don't Want To Talk About It?
Jeetje, die had ik nooit geraden
Same.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Don't Want To Talk About It?
Jeetje, die had ik nooit geraden
Zal ik doenquote:Op woensdag 27 november 2024 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pics als de boom opgezet en gevuld is?![]()
Het was droog bij je?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Oh, daar is de pleurisregen die bij de duisternis hoort.
quote:
Gelukkig hebben we Ygje nog, die is blijkbaar een stuk jonger dan wijquote:
Onze Jungfrau is in ieder geval jong van geestquote:Op woensdag 27 november 2024 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig hebben we Ygje nog, die is blijkbaar een stuk jonger dan wij
als bijrijder is dat wel lekker, als bestuurder liever nietquote:Op woensdag 27 november 2024 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanavond lekker autorijden in de regen.
Nu al zin an
Heeft iets spannends altijd. Kijken hoe ver je het gas in kan trappen. Alles in de gaten houden. Vind ik op zich leuker dan een droogweer rit.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als bijrijder is dat wel lekker, als bestuurder liever niet
quote:Op woensdag 27 november 2024 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu wel benieuwd wat je tijdens die lunch eet/drinkt/rooktquote:Op woensdag 27 november 2024 14:25 schreef Elvi het volgende:
Waarom ben ik altijd duizelig na de lunchhet is ook altijd na de lunch dat als ik opsta alles ineens zwart wordt voor mn ogen
Mja, tis een stuk onveiliger dus snap de spanning wel. Maar je rijdt vast niet alleen op de wegquote:Op woensdag 27 november 2024 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft iets spannends altijd. Kijken hoe ver je het gas in kan trappen. Alles in de gaten houden. Vind ik op zich leuker dan een droogweer rit.
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Vandaag had ik een volkoren wrap met kool-wortel-kerrie salade op basis van skyr yoghurt (zelf inelkaar gehusselt) en 2 plakken 30+ kaas.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu wel benieuwd wat je tijdens die lunch eet/drinkt/rookt
Klinkt goedquote:Op woensdag 27 november 2024 14:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vandaag had ik een volkoren wrap met kool-wortel-kerrie salade op basis van skyr yoghurt (zelf inelkaar gehusselt) en 2 plakken 30+ kaas.
Kan de lunch net wat te laat zijn voor je?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vandaag had ik een volkoren wrap met kool-wortel-kerrie salade op basis van skyr yoghurt (zelf inelkaar gehusselt) en 2 plakken 30+ kaas.
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, tis een stuk onveiliger dus snap de spanning wel. Maar je rijdt vast niet alleen op de weg
[..]Nee klopt. Daarom altijd ook genoeg afstand houden en een beetje voorzichtig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze voor me te voorzichtig zijn sjees ik ze zo voorbij op de linkerbaan.
Weet nog altijd goed dat ik ooit op de snelweg reed en het begon zo zo zo hard te stortregenen ongelofelijk. Toen reed ik gewoon 60. Was op zich ook best wel funGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
2 dagen laten liggenquote:Op woensdag 27 november 2024 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk die pepernoten hier op kantoor
Maar flikker die dingen in een afgesloten pot want na 2 dagen zijn ze zo droog als een dikke KURK
Echt he, alsof die dingen niet binnen 5 minuten geinhaleerd zijn.quote:
Ja ze stopten gewoon een halve kilo in zo'n open pot, lolquote:
Echt he. Ik wilde al bijna gaan afsluiten.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Als ik naar buiten kijk, krijg ik het idee dat het al bijna tijd is om naar huis te gaan zo donker is het.
klinkt best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 14:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel chill als je daar wat ontspanning uit kan halen en niet enkel angstig bentquote:Op woensdag 27 november 2024 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee klopt. Daarom altijd ook genoeg afstand houden en een beetje voorzichtig zijn.
Als ze voor me te voorzichtig zijn sjees ik ze zo voorbij op de linkerbaan.
Weet nog altijd goed dat ik ooit op de snelweg reed en het begon zo zo zo hard te stortregenen ongelofelijk. Toen reed ik gewoon 60. Was op zich ook best wel fun
[..]
Mja, tis een stuk onveiliger dus snap de spanning wel. Maar je rijdt vast niet alleen op de weg
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nee klopt, dat is zeker belangrijkquote:Op woensdag 27 november 2024 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel chill als je daar wat ontspanning uit kan halen en niet enkel angstig bent
Oke, dat mag..quote:Op woensdag 27 november 2024 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Don’t want to talk about it
Ygritte is best een intelligente jonge damequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel, plaatselijkquote:
Neequote:
Waar verwacht jij de hardste windstoot? En hoeveel km/uur is die? Ik zet in op Den Helder, 135 km/uur.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dikke harde woeiii vanavond![]()
Met bakkie chocomelk met slagroom en ik ben er klaar voor de alles vernietigende storm van deze eeuw
Saai zegquote:
Nquote:
Het regent wel al de hele dag?quote:
wel de parasol al ingeklapt?quote:
135 vlieland, 130 terschelling, 129 Lauwersoog.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar verwacht jij de hardste windstoot? En hoeveel km/uur is die? Ik zet in op Den Helder, 135 km/uur.
Ja maar einde is in zichtquote:Op woensdag 27 november 2024 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
N
[..]
Het regent wel al de hele dag?
140+ is redelijk insane. Dan gaan er wel wat boompjes om daar.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
135 vlieland, 130 terschelling, 129 Lauwersoog.
Maar er kan nog iets veranderen, als die stingjet komt ga ik voor 140+ voor vlieland
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
alsof een ongeluk altijd aan je eigen rijkunsten zou liggenquote:Op woensdag 27 november 2024 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee klopt, dat is zeker belangrijkIk vertrouw mezelf wel vrij goed in de auto altijd
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:52 schreef Recce het volgende:
Ja, de storm van oktober 2013 was ook een flinke met uiteindelijk hoop schade tot gevolg.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
140+ is redelijk insane. Dan gaan er wel wat boompjes om daar.
Maar dat was een veel grotere storm, zo te zien. Dit is een venijnig klein dingetje dat zo weer voorbij is.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja, de storm van oktober 2013 was ook een flinke met uiteindelijk hoop schade tot gevolg.
quote:Op woensdag 27 november 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Moet dat?quote:
Factor 50 smeren, extra dikquote:Op woensdag 27 november 2024 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet dat?
Wat als ik verbrand?
Maar natuurlijkquote:
blijf je meteen goed wit vanquote:
Voorkom je wel huidkankerquote:
Dat blijf ik soberso welquote:
ach, je moet het ergens als eerste van krijgenquote:Op woensdag 27 november 2024 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt toch juist kanker van zonnebrandcrčme?
Dat is alleen als je in het subforum BNW vertoeft.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:16 schreef CherryLips het volgende:
ja zonder krijg je het van de zon en met krijg je het van de crčmequote:Op woensdag 27 november 2024 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Zo nog even lekker een lading plastic naar binnen werkenquote:Op woensdag 27 november 2024 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
En vergeet ook niet de ladingen microplastics die we elke dag bij de vleet binnen krijgen via ons water en voedsel
Ik ga thee zetten met water, zodat meer plastic binnenkrijg.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
En vergeet ook niet de ladingen microplastics die we elke dag bij de vleet binnen krijgen via ons water en voedsel
Ik zal Thierry even appenquote:Op woensdag 27 november 2024 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Mannen hebben tegenwoordig microplastics in hun ballenquote:Op woensdag 27 november 2024 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2024 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
Goeie, ik weet vrijwel zeker dat ik ouder ben dan hulliesquote:Op woensdag 27 november 2024 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig hebben we Ygje nog, die is blijkbaar een stuk jonger dan wij
Dan ben je al te laat dusquote:Op woensdag 27 november 2024 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Oke als je hier weg wil zijn voordat de file begint, dan moet je vķķr 15.00 weg zijn. Jeetje wat vroeeeeg
Het is hier al de hele dag nachtquote:Op woensdag 27 november 2024 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit al een half uur met het licht aanHet is weer een dag van helemaal niks vandaag.
waaaarom werkt dat niet chill voor de avondmensen, dat zou echt een goede deal zijnquote:Op woensdag 27 november 2024 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier al de hele dag nacht
Zonder dag geen avond, dit is meer een ochtend die maar doorsleept.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waaaarom werkt dat niet chill voor de avondmensen, dat zou echt een goede deal zijnmaar helaaas
quote:Op woensdag 27 november 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
waarom is het dan geen nacht die maar doorsleeptquote:Op woensdag 27 november 2024 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder dag geen avond, dit is meer een ochtend die maar doorsleept.
quote:Op woensdag 27 november 2024 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
winterslaaptijdquote:Op woensdag 27 november 2024 15:49 schreef essnhills het volgende:
Mijn zonnepanelen hebben vandaag al 0,187 kWh opgewekt. Laatste sinds ik ze heb
Record in juni was 22 kWh
Met recht donkere dagen voor Kerst zo
Ja correct, maar deze kleine depressie kan wel pittig zijn 😉quote:Op woensdag 27 november 2024 15:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat was een veel grotere storm, zo te zien. Dit is een venijnig klein dingetje dat zo weer voorbij is.
Dan ben je dus al te laat.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Oke als je hier weg wil zijn voordat de file begint, dan moet je vķķr 15.00 weg zijn. Jeetje wat vroeeeeg
OHHH ECHT MEEN JE DIT NOUquote:Op woensdag 27 november 2024 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben je dus al te laat.
quote:Op woensdag 27 november 2024 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom is het dan geen nacht die maar doorsleept![]()
![]()
ja omdat we al hebben geslapen dus het is ochtend maar toch, flauw
quote:Op woensdag 27 november 2024 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ik drink wijnquote:Op woensdag 27 november 2024 15:59 schreef Crack_ het volgende:
Keta is de enige harddrug die ik ooit heb geprobeerd, en het is geen eens harddrugsso so cool
Ik ben ook zo wild iddquote:
Zoals vorige week donderdag.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel mensen vonden het een goed excuus om eerder naar huis te gaan.
ze hebben hier de dakgoot net te dicht op de ramen zitten.. bovenkant van mijn ramen spoelen niet schoonquote:Op woensdag 27 november 2024 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ramen zijn ook weer schoongespoeld.
En volgende week donderdag weer een ander excuus om eerder naar huis te gaan.quote:
Vorige week werd een busrit van 10 minuten een busrit van een halfuur.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En volgende week donderdag weer een ander excuus om eerder naar huis te gaan.
Lekkerquote:
i see, er staat hier ondertussen 2x reistijd aan file. Bij jou?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel mensen vonden het een goed excuus om eerder naar huis te gaan.
Geen idee. Ik werk thuis. Dus nul reistijd.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
i see, er staat hier ondertussen 2x reistijd aan file. Bij jou?
rustaaaghquote:Op woensdag 27 november 2024 16:15 schreef Nizno het volgende:
ik flikker straks een diepvriespizza in de oven.
Ohh, chillbillie. Ik morgen weerquote:Op woensdag 27 november 2024 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik werk thuis. Dus nul reistijd.![]()
nope met veel geweldquote:
Morgen weer naar kantoor.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, chillbillie. Ik morgen weerVind het echt zo goed van jou dat je je werktijden aan houdt bij thuiswerken
Ik bedoelde meer dat alcohol mijn enige harddrug isquote:Op woensdag 27 november 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb niet zoveel zin meer in alcoholhet valt tegenwoordig viezig en het heeft te veel impact op mn slaap en daarmee op mn hoofd
Ik word echt oud
Met of zonder doos?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:15 schreef Nizno het volgende:
Donderdag is best een kantoordagquote:Op woensdag 27 november 2024 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen weer naar kantoor.
ohquote:Op woensdag 27 november 2024 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat alcohol mijn enige harddrug is
doosloosquote:
Ja ik sodetiefbliksemstraal zo ook wat in de airfryer idd.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:15 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga nu mijn tanden poetsenquote:Op woensdag 27 november 2024 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet jij niet al onder de lakens liggen?
zonderquote:Op woensdag 27 november 2024 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En met of zonder plastic.
"Officieel"quote:Op woensdag 27 november 2024 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Donderdag is best een kantoordag
[..]
ohverstandig
En is officieel ook geen harddrugs toch
Ja, idemquote:Op woensdag 27 november 2024 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Officieel"
Ik heb trouwens ook een paar oxy gehad na mijn operatie als dat telt, maar verder blijf ik er ver van weg. Ik weet van mijzelf dat ik dat veel te lekker ga vinden
Ik vond alleen chill dat het werkte tegen de pijn. Ik vond het verder niet echt chill ofzo.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Officieel"
Ik heb trouwens ook een paar oxy gehad na mijn operatie als dat telt, maar verder blijf ik er ver van weg. Ik weet van mijzelf dat ik dat veel te lekker ga vinden
Iets hoeft ook niet chill of lekker te zijn om verslaafd aan te raken, kijk maar naar alle shitload aan voorbeelden die je hiervoor hebtquote:Op woensdag 27 november 2024 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond alleen chill dat het werkte tegen de pijn. Ik vond het verder niet echt chill ofzo.
Ja, helemaal op één van de kerstmarktenquote:Op woensdag 27 november 2024 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gevonden? Dat klinkt als een grote pakjes speurtocht, ik wil ook
Ik wel trouwens. Heb het wekenlang gehad en toen mijn doosje leeg was dacht ik ja ik vind het wel best zo en heb geen seconde gedacht oh ik mis het.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, idemen ben blij dat ik er in mn puberjaren niet echt mee in contact kwam.
Kon je wel makkelijk van die oxy afkomen trouwens?
Naja ik vond het in begin voelen alsof ik te hard ging op iets ofzo en dat is helemaal niet chill.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:33 schreef Crack_ het volgende:
Maar wel 'jammer' dat het niet chill wasals je het dan toch moet slikken
Wat zijn dit voor ambtenarentijden?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Mooi geweest voor vandaag. Morgen weer verder.
Ja ik heb er ook maar vier genomen. Ik kreeg in eerste instantie alleen maar oxy voorgeschreven en toen heb ik gelijk aan de verpleging gevraagd of ik tramadol ipv kon krijgen. Ik had zoiets van ik heb een vrij hoge pijngrens en ik bijt wel door de pijn heen. Nou dat was moeilijk moeilijk en gedoe. Uiteindelijk wel gekregen en dat ging tot het drukverband er dus afgingquote:Op woensdag 27 november 2024 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, idemen ben blij dat ik er in mn puberjaren niet echt mee in contact kwam.
Kon je wel makkelijk van die oxy afkomen trouwens?
Silence of the Lambs?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, helemaal op één van de kerstmarkten
Voor m'n zusje
Foto is ingezoomd van flinke afstand
[ afbeelding ]
Ow ik ging er wel goed opquote:Op woensdag 27 november 2024 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond alleen chill dat het werkte tegen de pijn. Ik vond het verder niet echt chill ofzo.
Nee niet mijn ding.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow ik ging er wel goed op
Ooooooooh, gevonden om weg te geven. Die optie kwam geen eens in me op dus je weet wel hoe het hier gaatquote:Op woensdag 27 november 2024 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, helemaal op één van de kerstmarkten
Voor m'n zusje
Foto is ingezoomd van flinke afstand
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2024 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wel trouwens. Heb het wekenlang gehad en toen mijn doosje leeg was dacht ik ja ik vind het wel best zo en heb geen seconde gedacht oh ik mis het.
Nou beterquote:Op woensdag 27 november 2024 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja ik vond het in begin voelen alsof ik te hard ging op iets ofzo en dat is helemaal niet chill.
Ambtenaren stoppen precies om 5 uur.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor ambtenarentijden?
Zoietsquote:
Goed dat je dit weet van jezelf én daarnaar handeltquote:Op woensdag 27 november 2024 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook maar vier genomen. Ik kreeg in eerste instantie alleen maar oxy voorgeschreven en toen heb ik gelijk aan de verpleging gevraagd of ik tramadol ipv kon krijgen. Ik had zoiets van ik heb een vrij hoge pijngrens en ik bijt wel door de pijn heen. Nou dat was moeilijk moeilijk en gedoe. Uiteindelijk wel gekregen en dat ging tot het drukverband er dus afging![]()
![]()
Toen toch een oxy genomen, maar ik merkte gelijk dat ik dat niet teveel moet doen
ZE BUGSquote:Op woensdag 27 november 2024 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooooooh, gevonden om weg te geven. Die optie kwam geen eens in me op dus je weet wel hoe het hier gaat![]()
![]()
En wat is het? Ja iets met insecten
[..]
[..]
Nou beterbehalve dat het dus niet zo lekker was, wel lekker + makkelijk weer van af is een leuk tijdelijk uitstapje als je dan toch in de kreukels ligt
ahquote:Op woensdag 27 november 2024 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoiets
M'n zusje heeft o.a. tattoo's van nachtvlinders en een verzameling aan ingelijste vlinders en wat nog meer dus ik vond deze ingelijste nachtvlinders met een tattoo-machine wel passend
M'n apotheek mixte vroeger zelf capsules met diazepam, promethazine en codeīne. Daar ging ik altijd wel lekker op. Maar daar is 'ie op den duur mee gestoptquote:Op woensdag 27 november 2024 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was dat vage er wel af (waarvan ik denk dat sommige mensen dat chill vinden) en werkte het nog wel tegen de pijn die ik toen had. Maar toen de pijn ook begon af te zakken was het daardoor wel makkelijk om niet nog een keer een doosje bij de apotheek te halen. En ik wou weer gewoon zin hebben in snacken.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooooooh, gevonden om weg te geven. Die optie kwam geen eens in me op dus je weet wel hoe het hier gaat![]()
![]()
En wat is het? Ja iets met insecten
[..]
[..]
Nou beterbehalve dat het dus niet zo lekker was, wel lekker + makkelijk weer van af is een leuk tijdelijk uitstapje als je dan toch in de kreukels ligt
Lol nee, gewoon kant-en-klaar kopenquote:Op woensdag 27 november 2024 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah
Een collega van mij is gek op nachtvlinders en dan gaan ze 's nachts met een clubje nachtvlinders zoeken. De eerste keer dat ik dit hoorde dacht ik 'gaat dit nou serieus over motten'maar wel interessante hobby als je je er wat verder in gaat lezen
gaat jouw zusje ook 's nachts nachtvlinders jagen?
Wtfquote:Op woensdag 27 november 2024 16:46 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n apotheek mixte vroeger zelf capsules met diazepam, promethazine en codeīne. Daar ging ik altijd wel lekker op. Maar daar is 'ie op den duur mee gestopt
dat snapt NK nietquote:Op woensdag 27 november 2024 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ambtenaren stoppen precies om 5 uur.
dat was nadat je stopte met drugs?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik had hier vroeger ook veel nachtvlinders, zaten met z'n allen om de lamp bij de voordeur. Ik vond het superleuk om te zien, ze waren helemaal pluizig
En ineens waren ze allemaal weg.
Omdat hij nooit ambtenaar is geweest of is.quote:
Hehehequote:Op woensdag 27 november 2024 16:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was dat vage er wel af (waarvan ik denk dat sommige mensen dat chill vinden) en werkte het nog wel tegen de pijn die ik toen had. Maar toen de pijn ook begon af te zakken was het daardoor wel makkelijk om niet nog een keer een doosje bij de apotheek te halen. En ik wou weer gewoon zin hebben in snacken.
quote:Op woensdag 27 november 2024 16:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Lol nee, gewoon kant-en-klaar kopen
Ik slik amper paracetamolquote:Op woensdag 27 november 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was nadat je stopte met drugs?
Gewoon als lekker edgy versiering voor aan de muurquote:Op woensdag 27 november 2024 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh, dat klinkt niet zo boeiend
als zij er maar blij mee is tho
Ik ga niet voor tandheelkundige behandelingen zonder lachgasquote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er zo eentje die vullingen laat zetten zonder verdovingHeb m'n lesje wel geleerd.
Dat hebben ze hier nietquote:Op woensdag 27 november 2024 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga niet voor tandheelkundige behandelingen zonder lachgas
Jaa ik heb ook al zo vaak een spiegeltje coke voor mijn neus gehad dat ik mijzelf er wel in getraind heb om het niet te doen.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed dat je dit weet van jezelf én daarnaar handelt![]()
helemaal op zo'n moment dat dan toch veel al kut is
Je haalt je neus er voor opquote:Op woensdag 27 november 2024 16:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jaa ik heb ook al zo vaak een spiegeltje coke voor mijn neus gehad dat ik mijzelf er wel in getraind heb om het niet te doen.
Gvdquote:Op woensdag 27 november 2024 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je haalt je neus er voor op
Vriendinquote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er zo eentje die vullingen laat zetten zonder verdovingHeb m'n lesje wel geleerd.
Leuk! Welke?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste festival tickets zijn ook weer binnen
Owquote:Op woensdag 27 november 2024 16:55 schreef Dven het volgende:
Ik ben er ook van overtuigd dat iemand enkel tandheelkunde gaat studeren wanneer hij een op geld beluste sadist is. Anders had 'ie wel een nobel medisch beroep gekozen.
Dan zelf maar een bosje ballonnen meenemenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je haalt je neus er voor op
Ik had er eens twee met verdoving gedaan, maar volgens mij ging die verdoving niet goed en toen was ik bang voor de verdovingquote:
Zeker.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:00 schreef Nattekat het volgende:
@:haags zal vast blij zijn met het laatste Haagse politieke nieuws
Welkom bij het algoritme, je wordt er idd gestoord van!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus je liked één aquarium tiktok en gelijk is je hele feed vol vissen
Ik zie dat alleen als ik daar kijk want krijg regelmatig duizenden likes op een reactie. Geen idee waarom maar oke.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst her en der wat opmerkingen gemaakt op TT en had 300 meldingen.
En het ergste moet nog komenquote:Op woensdag 27 november 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Dat je op google maps kijkt en je hele route is rood
RIPquote:Op woensdag 27 november 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt nu beter tot negen uur blijven.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Oh huuuuuuuh, file is nu 3x reistijd
Oh utje utje utje
wat bedoel jequote:Op woensdag 27 november 2024 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En het ergste moet nog komen
Succes!
Voor wie/wat zou dat beter zijn?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt nu beter tot negen uur blijven.
Hier is het ook nog wel rustig. Niet meer wind dan de afgelopen dagen iig.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier in t oosten is nog niet veel aan de hand
Dan sta je misschien niet in de filequote:Op woensdag 27 november 2024 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat bedoel je
[..]
Voor wie/wat zou dat beter zijn?
Zou niet weten waarom de file niet af zou nemen, en verwacht ook niet dat er meer ongelukken gebeuren dan de huidige drie die er op dit moment zijn op mijn route. Maarja, you never knowquote:Op woensdag 27 november 2024 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan sta je misschien niet in de file
Oef. Sterkte.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
7:40 tot 16:20. Vind ik lang genoeg.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor ambtenarentijden?
Dan maar overnachten daar.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Oh huuuuuuuh, file is nu 3x reistijd
Oh utje utje utje
Gewoon gaan lasergamen in de buurt van kantoorquote:Op woensdag 27 november 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt nu beter tot negen uur blijven.
Lasergamen is tof.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon gaan lasergamen in de buurt van kantoor
Barney Stinson ook niet. Die ging gewoon tegen twaalfjarige jochiesquote:Op woensdag 27 november 2024 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lasergamen is tof.
Jammer dat ik geen vrienden heb om het mee te doen.
Ik heb dat nog nooit gedaan maar dat lijkt me eigenlijk best leuk.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lasergamen is tof.
Jammer dat ik geen vrienden heb om het mee te doen.
Barneyquote:Op woensdag 27 november 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Barney Stinson ook niet. Die ging gewoon tegen twaalfjarige jochies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |