SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ja goed . Erg blij met het hek welquote:Op woensdag 27 november 2024 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je honden?
goedemorgen zonnestraaltjequote:
Eerst naar de psychquote:Op woensdag 27 november 2024 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je weer naar school vandaag?
ze klinkt echt als een oude vrouwquote:Op woensdag 27 november 2024 08:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Lol. Absolutely shitfaced
Straalbezopen bedoel jequote:Op woensdag 27 november 2024 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze klinkt echt als een oude vrouw
Wow dit is wel heel erg treurigquote:Op woensdag 27 november 2024 08:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Lol. Absolutely shitfaced
doenquote:Op woensdag 27 november 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wil deze mogelijk aanschaffen:
https://www.coolblue.nl/p(...)x2-14nug7-448eu.html
Doen of niet doen?
Moet jij wetenquote:Op woensdag 27 november 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doen of niet doen?
Wel erg overpowered voor een verblijf op Foquevillequote:Op woensdag 27 november 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doen of niet doen?
Doen.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doen of niet doen?
Das om reden om NIET te doenquote:
Oneensquote:Op woensdag 27 november 2024 08:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Das om reden om NIET te doen
nee geen eenquote:Op woensdag 27 november 2024 08:30 schreef Koen66 het volgende:
Heb jij al je LED strips meegenomen naar Thailand @:bitterbal?
Weet eigenlijk niet eens meer of ze in Thailand wel zelfde netspanning hebbenquote:
Wat wil je er mee doen?quote:Op woensdag 27 november 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doen of niet doen?
FOK!, gamen en werk.quote:
Ik heb ook gekeken naar samenstellen dan ben ik duurder uit.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Staar je trouwens niet blind op de adviesprijs, die ¤2500 is voor zover ik aan de onderdelen kan zien een marktconforme prijs op het moment.
Oh neuh, heb ik ook niet gedaan toen ik de mijne kocht, ik heb ook gewoon een ding gekocht ergens. Was meer reactie op die adviesprijs van ¤3600, die is voor MSI onderdelen gewoon niet juist.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken naar samenstellen dan ben ik duurder uit.
quote:Op woensdag 27 november 2024 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
FOK!, gamen en werk.
Ik heb hem al besteld.
Bij nieuwbouw heb je vaak weinig keuzequote:Op woensdag 27 november 2024 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-tekort-aan-monteurs![]()
Maar wel lekker deugen zonder Russisch gas @:haags
Ik game nu op een laptop met 1060 videokaart. Dat is een beetje outdated.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh neuh, heb ik ook niet gedaan toen ik de mijne kocht, ik heb ook gewoon een ding gekocht ergens. Was meer reactie op die adviesprijs van ¤3600, die is voor MSI onderdelen gewoon niet juist.
Onmogelijkquote:Op woensdag 27 november 2024 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken naar samenstellen dan ben ik duurder uit.
Jouw tijd is gratis?quote:
Ja, ik herken het. Ik had een half jaar geleden ofzo dezelfde afweging.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik game nu op een laptop met 1060 videokaart. Dat is een beetje outdated.
Bij mij heeft de woningbouw een onderhoudscontract geregeld, dus ik hoef me geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij nieuwbouw heb je vaak weinig keuze
Laatst wel mijn laptop opgelapt met nieuwe scherm en 2TB SSD erin te zetten.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik herken het. Ik had een half jaar geleden ofzo dezelfde afweging.
Vandaar ook dat ik weet dat die "adviesprijs" dikke kul is.Daadwerkelijke prijs is dikke prima overigens.
Misschien in zijn eigen tijd nog bij aan het beunenquote:Op woensdag 27 november 2024 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij heeft de woningbouw een onderhoudscontract geregeld, dus ik hoef me geen zorgen te maken.
Alleen heb ik vorige week wel gemerkt dat monteurs wel ontzettend druk hebben.
De monteur die vorige week bij mij langskwam, kreeg 3 telefoontjes met nieuwe afspraken voor kapotte cv-ketels.
Dan was hij 's ochtends vroeg begonnen met werken en pas laat in de avond klaar.
Nope, werd gewoon gebeld door een collega van de Energiewacht.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien in zijn eigen tijd nog bij aan het beunen
Ook echt zo'n gewild beroep, veel vraag, nauwelijks aanbodquote:Op woensdag 27 november 2024 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij heeft de woningbouw een onderhoudscontract geregeld, dus ik hoef me geen zorgen te maken.
Alleen heb ik vorige week wel gemerkt dat monteurs wel ontzettend druk hebben.
De monteur die vorige week bij mij langskwam, kreeg 3 telefoontjes met nieuwe afspraken voor kapotte cv-ketels.
Dan was hij 's ochtends vroeg begonnen met werken en pas laat in de avond klaar.
Klinkt als een ingrijpende actie, nieuw scherm! Maar op zich is een wat meer draagbare optie qua pc wel lekker om te hebben, mijn laptop is ook nog lang niet weg.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatst wel mijn laptop opgelapt met nieuwe scherm en 2TB SSD erin te zetten.
Er zat zwarte strepen in het scherm, dus het was nieuwe laptop kopen of deze oplappen.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een ingrijpende actie, nieuw scherm! Maar op zich is een wat meer draagbare optie qua pc wel lekker om te hebben, mijn laptop is ook nog lang niet weg.
Zo'n laptop heb ik ook nog.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik game nu op een laptop met 1060 videokaart. Dat is een beetje outdated.
Komt door de gasketelwet, je moet tegenwoordig zo’n 4K leges en certificatie kosten betalen per jaar om het te mogen doen. Daarom zijn veel zelfstandigen ermee gestopt.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook echt zo'n gewild beroep, veel vraag, nauwelijks aanbod
Sterktequote:Op woensdag 27 november 2024 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vrijdag mag ik die desktop lekker instellen.
Dat is minder leuk werk.
mag je maar 1 uur spelen?quote:Op woensdag 27 november 2024 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Planet Coaster 2 via GeForce Now werkt wel goed. Geen last van opstijgende laptop tijdens het spelen.
Alleen die gamesessies van maximaal 1 uur is een beetje jammer.
Hoezo gamesessies van maximaal 1 uur?quote:Op woensdag 27 november 2024 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Planet Coaster 2 via GeForce Now werkt wel goed. Geen last van opstijgende laptop tijdens het spelen.
Alleen die gamesessies van maximaal 1 uur is een beetje jammer.
Die van mij gaat stoppen met zwart werken en echt als ZZP'er aan de slag nu.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt door de gasketelwet, je moet tegenwoordig zo’n 4K leges en certificatie kosten betalen per jaar om het te mogen doen. Daarom zijn veel zelfstandigen ermee gestopt.
Nog usb stick vinden in huis om bepaalde bestanden van de laptop naar de desktop over te zetten.quote:
Met de gratis versie per gamesessie wel. Daarna kan je een nieuwe gamesessie starten, maar kom je in een wachtrij. Gisteren had ik 158 voor me in de wachtrij.quote:
Heb je zin in de F1 sprint?quote:
Wederom een prachtig voorbeeld van kapotreguleren.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt door de gasketelwet, je moet tegenwoordig zo’n 4K leges en certificatie kosten betalen per jaar om het te mogen doen. Daarom zijn veel zelfstandigen ermee gestopt.
Omdat ik nog de gratis versie gebruik. Omdat ik het eerst wil uitproberen. Pas de eerste keer dat ik dat gebruik.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoezo gamesessies van maximaal 1 uur?
quote:Op woensdag 27 november 2024 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met de gratis versie per gamesessie wel. Daarna kan je een nieuwe gamesessie starten, maar kom je in een wachtrij. Gisteren had ik 158 voor me in de wachtrij.
Je moet toch vervangen volgende week vrijdag en zaterdag, want dan ga ik naar een concert met overnachting in een hotel.quote:
Maar verse pc instellen.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vrijdag mag ik die desktop lekker instellen.
Dat is minder leuk werk.
Games moet je wel zelf kopen, maar vervolgens kan je dan gebruik maken van de virtuele computer waarop je de game speelt en je hoeft het spel ook niet te downloaden. Ik moet alleen nog even bekijken of ik wel gebruik kan maken van de workshop.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en hoe lang moet je dan wachten? Wist niet dat er een gratis versie was. Heb je dan ook niets betaald voor het spel?
Beetje het game pass idee, maar bij game pass moet je nog wel installeren.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Games moet je wel zelf kopen, maar vervolgens kan je dan gebruik maken van de virtuele computer waarop je de game speelt en je hoeft het spel ook niet te downloaden. Ik moet alleen nog even bekijken of ik wel gebruik kan maken van de workshop.
Mijne niet (om de juiste spullen uit te zoeken) en die van de lui om het voor me samen te bouwen ook niet.quote:
Ik moest toen ongeveer een half uur wachten.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en hoe lang moet je dan wachten? Wist niet dat er een gratis versie was. Heb je dan ook niets betaald voor het spel?
Waarschijnlijk bij game pass kan je wel gebruik maken van mods. Dat kan hier niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje het game pass idee, maar bij game pass moet je nog wel installeren.
hmm klinkt best handigquote:Op woensdag 27 november 2024 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Games moet je wel zelf kopen, maar vervolgens kan je dan gebruik maken van de virtuele computer waarop je de game speelt en je hoeft het spel ook niet te downloaden. Ik moet alleen nog even bekijken of ik wel gebruik kan maken van de workshop.
oh das wel erg irritantquote:Op woensdag 27 november 2024 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest toen ongeveer een half uur wachten.
vind ik vreselijkquote:Op woensdag 27 november 2024 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar verse pc instellen.
ALLES VERS
Ik moet wel betalen voor expansions voor Disney Dreamlight Valley, maar het basisspel kan gewoon gebruiken vanuit de game pass abo.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij game pass kan je wel gebruik maken van mods. Dat kan hier niet.
Ja, ze willen natuurlijk mensen naar een betaalde versie hebben. Dan heb je kortere wachtrijen en gamesessies van 6 of 8 uur.quote:
Ja.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:09 schreef bitterbal het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik een 2e scherm koop
Als ik weer ga re-integreren mag ik een nieuwe werklaptop ophalen.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar verse pc instellen.
ALLES VERS
Het is soort van hetzelfde, maar ook weer niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet wel betalen voor expansions voor Disney Dreamlight Valley, maar het basisspel kan gewoon gebruiken vanuit de game pass abo.
Die vlieger gaat niet helemaal op.
Denk het niet, hij vindt F1 een enorme kutsport. Issie te cool voorquote:
Volgens mij wel ja, het is vooral dat je via die prutsomgeving moet om je game te mogen opstarten, verder staat alle info lokaal.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij game pass kan je wel gebruik maken van mods. Dat kan hier niet.
Zelfde. Ik heb nooit m'n schijf gewist na m'n upgrade om die redenquote:
Zal afhankelijk zijn van je werk, ook genoeg toko's die alles dichttimmeren natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik weer ga re-integreren mag ik een nieuwe werklaptop ophalen.
ik ben benieuwd of ik die ook opnieuw moet instellen.
Wel zin in de nieuwe Fablequote:Op woensdag 27 november 2024 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, het is vooral dat je via die prutsomgeving moet om je game te mogen opstarten, verder staat alle info lokaal.
Geinig spul, vooral leuk om kortere games te spelen waarvan je toch al weet dat de herspeelbaarheid nihil is. Ga geen ¤15 uitgeven aan één game als ik weet dat 'ie op GP staat.
Ik kom er bij verse systemen (dus niet opnieuw installeren, da's kut) vooral achter welke zooi ik echt niet meer gebruik, dus alles waar ik over twijfel of ik het nodig heb, komt er gewoon niet op tot ik het daadwerkelijk nodig heb.quote:
heeft die Rus wel kleren aan?quote:Op woensdag 27 november 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben een rus te pakken die 109 dagen overstay heeft. Kijk hoe trots de agenten kijken![]()
[ afbeelding ]
Op hoeveel dagen zit jij?quote:Op woensdag 27 november 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben een rus te pakken die 109 dagen overstay heeft. Kijk hoe trots de agenten kijken![]()
[ afbeelding ]
Nee ik ben legaalquote:Op woensdag 27 november 2024 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op hoeveel dagen zit jij?
Denken ze nog dat je in een ander land zit?
Wie zijn "ze"?quote:Op woensdag 27 november 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dan kan 'ie nog wel ff'tjesquote:
Soms worden er mensen opgepakt die al jaren een overstay hebben. Dus het is echt pech als je hier wordt ontdektquote:Op woensdag 27 november 2024 09:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dan kan 'ie nog wel ff'tjes
Gaaf.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet aan het werk. Heb een student visa, dus ga naar thaise taalles
De mijne is alweer uit. Kwam er na bijna een uur achter dat 'ie nog aan stond.quote:
Droger? Het regent al de hele ochtend.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Kennen jullie de grap van de kat die dacht slim te zijn door 10 minuten later weg te gaan omdat het droger zou zijn?
Ik ken wel die ene van IK HAAT ALLES AAN F1quote:Op woensdag 27 november 2024 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Kennen jullie de grap van de kat die dacht slim te zijn door 10 minuten later weg te gaan omdat het droger zou zijn?
Hier regent het niet hoorquote:Op woensdag 27 november 2024 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Droger? Het regent al de hele ochtend.
Moet wel je naam eer aan blijven doen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:32 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2024 09:33 schreef UitStraling het volgende:
Is toch geen leven, bouw je iets op, heb je het naar je zin, komt er een roedel chimpanseetjes je oppakken met die zwakbegaafde kutkoning van ze.
Ja, dat heb ik nu ook ontdektquote:Op woensdag 27 november 2024 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Droger? Het regent al de hele ochtend.
Ziet er echt heulll nice uit damn. 🤩quote:Op woensdag 27 november 2024 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit op Koh Phangan
[ afbeelding ]
je bent illegaalquote:Op woensdag 27 november 2024 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch?
Zetten ze je uit naar Groenland of zo.
ja het is hier echtquote:Op woensdag 27 november 2024 09:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziet er echt heulll nice uit damn. 🤩
Dus Oma maakt het zelf nooit meer?quote:
Is het moeilijk om na die 9 maanden een nieuwe te krijgen of hoe zit dat?quote:Op woensdag 27 november 2024 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit op Koh Phangan
[ afbeelding ]
Oh dat weet ik niet. Heb ik niet gevraagd.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus Oma maakt het zelf nooit meer?
Doen we ook. Maar veel van de illegale in nederland worden niet terug genomen door het thuisland.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Nederland ook maar doen dan.
Oma zit in het bejaardenhuis en krijgt elke dag een lauwe drievaksmaaltijd en een bakje appelmoes geserveerd door een overwerkte verzorgsterquote:Op woensdag 27 november 2024 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus Oma maakt het zelf nooit meer?
nee ik zou mij kunnen inschrijven voor bv een muy thai cursus en dan krijg ik een visum voor de duur van die cursus of training. En ik kan mij bv inschrijven voor thaise les voor gevorderden ofzo.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Is het moeilijk om na die 9 maanden een nieuwe te krijgen of hoe zit dat?
En iets permanents?quote:Op woensdag 27 november 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik zou mij kunnen inschrijven voor bv een muy thai cursus en dan krijg ik een visum voor de duur van die cursus of training. En ik kan mij bv inschrijven voor thaise les voor gevorderden ofzo.
Sadquote:Op woensdag 27 november 2024 09:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oma zit in het bejaardenhuis en krijgt elke dag een lauwe drievaksmaaltijd en een bakje appelmoes geserveerd door een overwerkte verzorgster
dat is er niet. Er is een nieuw visum voor 5 jaar. Voor digital nomads, medische reis, muy thai wederom en andere culturele actviteiten. Maar elke ambassade heeft haar eigen regels wat zij wel en niet accepteren. Die is er pas sinds een paar maanden. Als je deze krijgt mag 6 maanden blijven en dan moet je het land uit voor 1 dag en bij terugkomst krijg je weer 6 maanden en dit voor 5 jaar lang.quote:
Wil je niet uiteindelijk gewoon een Thai worden?quote:Op woensdag 27 november 2024 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is er niet. Er is een nieuw visum voor 5 jaar. Voor digital nomads, medische reis, muy thai wederom en andere culturele actviteiten. Maar elke ambassade heeft haar eigen regels wat zij wel en niet accepteren. Die is er pas sinds een paar maanden. Als je deze krijgt mag 6 maanden blijven en dan moet je het land uit voor 1 dag en bij terugkomst krijg je weer 6 maanden en dit voor 5 jaar lang.
Deze kost 10 duizend baht dus is erg populair.
Dan heb je visa die gericht zijn op investeerders. Dus je kan jaren aan verblijf kopen in thailand. Begint bij 25 duizend euro.
En dan heb je een business visa , en die is geldig zolang jouw bedrijf actief is. En je hebt nog wat andere opties. Maar geen enkele is definitief
nou dat is erg lastig maar dan moet je ook je nederlandse nationaliteit opzeggen en die inruilen voor een thaise lijkt mij niet de meest strategische zetquote:Op woensdag 27 november 2024 10:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wil je niet uiteindelijk gewoon een Thai worden?
Thailand doet geen dubbele nationaliteiten?quote:Op woensdag 27 november 2024 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat is erg lastig maar dan moet je ook je nederlandse nationaliteit opzeggen en die inruilen voor een thaise lijkt mij niet de meest strategische zet
Nederland niet denk ikquote:Op woensdag 27 november 2024 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thailand doet geen dubbele nationaliteiten?
Nederland doet geen dubbele nationaliteiten.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thailand doet geen dubbele nationaliteiten?
Dat is niet de bedoeling?quote:Op woensdag 27 november 2024 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat is erg lastig maar dan moet je ook je nederlandse nationaliteit opzeggen en die inruilen voor een thaise lijkt mij niet de meest strategische zet
nou thaise paspoort is niet zo sterk. Plus politiek blijft hier altijd onzeker. Dus denk niet dat ik dat moet doen.quote:
Naar Nederland/Europa reizen is waarschijnlijk makkelijker met je Nederlandse paspoort dan met een Thaise.quote:
Helder!quote:Op woensdag 27 november 2024 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou thaise paspoort is niet zo sterk. Plus politiek blijft hier altijd onzeker. Dus denk niet dat ik dat moet doen.
Thai mogen bv niet zonder europese garantsteller en veel geld ( voor thai) op de bank naar europa komen.
Nederland bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k had een makkelijker land kunnen uitzoeken
ja bvquote:Op woensdag 27 november 2024 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland bijvoorbeeld.
In Spanje hebben ze ook werknemers tekort.quote:
ja ben ik nog nooit geweestquote:Op woensdag 27 november 2024 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Spanje hebben ze ook werknemers tekort.
Een Russisch paspoortquote:Op woensdag 27 november 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meer code verzuip.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:29 schreef bitterbal het volgende:
jullie hebben vanaaf code oranje zie ik ( in het noorden)
Daar woon ik niet. Na vandaag zon.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Hun kinderen zijn te zwak en dienen maandagochtend voor 10 uur ingeleverd te worden ter humane destructie.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het sinterklaasjournaal van maandag was te spannend volgens sommige ouders.
Nou nou nou dit is wel een beetje heftig hoor!quote:Op woensdag 27 november 2024 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hun kinderen zijn te zwak en dienen maandagochtend voor 10 uur ingeleverd te worden ter humane destructie.
HOLLANDquote:Op woensdag 27 november 2024 10:29 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar het hart wilt wat het hart wilt he!quote:Op woensdag 27 november 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat het flink regenen/waaien?quote:Op woensdag 27 november 2024 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik ga vanavond níet op de fiets naar sporten zie ik.
Vor de gelegenheid eens niet bij jouquote:Op woensdag 27 november 2024 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat het flink regenen/waaien?
Men zegt 't.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat het flink regenen/waaien?
Laat ik nou zo ongeveer aan de kust zitten.quote:Code Oranje: Windstoten
van 27-11 18:00 tot 27-11 22:00
Landinwaarts zeer zware windstoten 100-110 km/u, aan de kust 120-130 km/u.
Oh ik lees net dat in het Noorden ook zulke harde windstoten kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik nou zo ongeveer aan de kust zitten.
Nou leuk hoorquote:Op woensdag 27 november 2024 10:46 schreef UitStraling het volgende:
Woensdag wordt een regenachtige dag, dus trek de paraplu maar uit de kast. Over grote delen van Nederland trekt een storm over die zo flink is dat hij zelfs een domme naam heeft gekregen; Conall. Daar hebben we in onze prachtige provincie geen last van, nat is het wel, veel regen maar de storm gaat aan ons voorbij haha
Je verwacht 't niet, dat in zo'n klein land als Nederland er op meer plekken een vergelijkbare waarschuwing is qua weer.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat in het Noorden ook zulke harde windstoten kunnen voorkomen.
RIP paraplu.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:46 schreef UitStraling het volgende:
Woensdag wordt een regenachtige dag, dus trek de paraplu maar uit de kast. Over grote delen van Nederland trekt een storm over die zo flink is dat hij zelfs een domme naam heeft gekregen; Conall. Daar hebben we in onze prachtige provincie geen last van, nat is het wel, veel regen maar de storm gaat aan ons voorbij haha
Moet eerst nog wel eens zien of het echt gaat gebeuren.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je verwacht 't niet, dat in zo'n klein land als Nederland er op meer plekken een vergelijkbare waarschuwing is qua weer.
Dat het weer er niet is?quote:Op woensdag 27 november 2024 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet eerst nog wel eens zien of het echt gaat gebeuren.
Wij nemen NIKS zomaar voor waar aan, he meid?quote:Op woensdag 27 november 2024 10:45 schreef Ama het volgende:
Nou vanavond zijn wij hier aan de beurt zo te lezen maar ik moet het eerst nog maar eens zien.
Vroeger ging je op dat soort dagen naar de pier om uit te waaien, nu krijgen we waarschuwingenquote:Op woensdag 27 november 2024 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik nou zo ongeveer aan de kust zitten.
Nee bedoel storm haha.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat het weer er niet is?
Vandaag; geen weer om in Nederland
*weerbericht checkt*quote:Op woensdag 27 november 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
Oh ja ik was even vergeten dat de riolering hier niet helemaal goed is dus het moet niet te lang blijven regenen vandaag.
quote:Op woensdag 27 november 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Gary Barlow gaat niet door, want er ging iets mis met betalen en nu zijn de kaartjes op.
Op zoek naar jou? Hahaha.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
12 zwarte auto’s met blauwe zwaailampen richting Enschede.
Wat kan dat zijn?
Dan maar naar Barry Manilowquote:Op woensdag 27 november 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Gary Barlow gaat niet door, want er ging iets mis met betalen en nu zijn de kaartjes op.
Eh, daar valt het risico op dakpannen op je kop ook wel mee.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Vroeger ging je op dat soort dagen naar de pier om uit te waaien, nu krijgen we waarschuwingen
quote:Op woensdag 27 november 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat kan dat zijn?
De GEHEIME dienst?quote:
We leven in de eeuw der bange poeperds.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Vroeger ging je op dat soort dagen naar de pier om uit te waaien, nu krijgen we waarschuwingen
Ga het ze vragen.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Zal er weer een Satudara kopstuk gepakt worden?
Als ik richting het centrum van Emmen wil moet ik sowieso langs/onder heel veel bomen fietsen (beide fietspaden liggen aan het bos). Zou daar ook niet willen fietsen als ik zie wat er allemaal op het fietspad ligt een dag later als er storm is geweest.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, daar valt het risico op dakpannen op je kop ook wel mee.
quote:Op woensdag 27 november 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Iemand oppakken doe je om 6u 's ochtends lijkt mequote:Op woensdag 27 november 2024 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Zal er weer een Satudara kopstuk gepakt worden?
quote:Op woensdag 27 november 2024 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand oppakken doe je om 6u 's ochtends lijkt me
Althans, ZOU IK DOEN hč!
En daarom zit jij niet op die functie.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand oppakken doe je om 6u 's ochtends lijkt me
Althans, ZOU IK DOEN hč!
Kan.quote:
Het komt nog wel goed met jouquote:Op woensdag 27 november 2024 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben het eens met US, wat is dit.
Misschien zette ik de deur ook wel heel erg open!quote:Op woensdag 27 november 2024 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben het eens met US, wat is dit.
Nou...quote:Op woensdag 27 november 2024 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien zette ik de deur ook wel heel erg open!
Kijk als je zegt de lucht is blauw kan je daar ook moeilijk omheen
Dit misschien?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat kan dat zijn?
quote:10:19:2027-11-2405POLIvermoedelijk drugslab aangetroffen VELDKAMPSTRAAT, ENSCHEDE. Politie doet onderzoek
0633093 Politie Twente ( Persinformatie )
Nee dat zijn de wolkenquote:Op woensdag 27 november 2024 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou...
Ik zou dit geen blauw noemen. Donkergrijs meer.
Adres meteen erbij ook.quote:
Geen idee wat het betekent, maar ik zit bij een 105.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:19 schreef Recce het volgende:
Dat kan wel even pittig stormpje worden, zo te zien. @:sacha jullie krijgen flinke woei!
[ afbeelding ]
Ik verwacht een mooie weerfoto @sachaquote:Op woensdag 27 november 2024 11:19 schreef Recce het volgende:
Dat kan wel even pittig stormpje worden, zo te zien. @:sacha jullie krijgen flinke woei!
[ afbeelding ]
105km/u wind?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee wat het betekent, maar ik zit bij een 105.
Windvlagen 105 denk ik dan?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP @IJsdraakjequote:Op woensdag 27 november 2024 11:19 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo, ga je kleding kopen dan?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
Ik moet naar de supermarkt. Dus als ik terug ben kan ik weer andere kleren aantrekken.
Ja lekker geregeld weer. Weet ook niet waar het probleem ligt. Ik rekende af met de cc via de ABN-app, alles ging door, toen kreeg ik op de website te zien dat er een fout was opgetreden bij het afrekenen en dat ik moest wachten, en dat ik vooral de website niet moest verversen. Ondertussen bleef de website maar laden en na drie minuten werden de kaartjes dus weer vrijgegeven.quote:
Flink woeitjequote:Op woensdag 27 november 2024 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
253 mph
The maximum natural wind gust ever recorded is 253 mph (407 km/h), according to the World Weather and Climate Extremes Archive, which is maintained by the World Meteorological Organization (WMO). It occurred on Barrow Island, Australia, on April 10, 1996, when a tropical cyclone hit the isolated island.
Ook weer een leuk feitje meteen
quote:Op woensdag 27 november 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lekker geregeld weer. Weet ook niet waar het probleem ligt. Ik rekende af met de cc via de ABN-app, alles ging door, toen kreeg ik op de website te zien dat er een fout was opgetreden bij het afrekenen en dat ik moest wachten, en dat ik vooral de website niet moest verversen. Ondertussen bleef de website maar laden en na drie minuten werden de kaartjes dus weer vrijgegeven.
Op X zeggen ze dat ik het na 20 minuten weer opnieuw kan proberen maar het was al strak uitverkocht. Dit was de rpesale, vrijdag begint de gewone vvk maar dat is vast ook drama en dan zit ik bij Specsavers.
Kakzooi.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lekker geregeld weer. Weet ook niet waar het probleem ligt. Ik rekende af met de cc via de ABN-app, alles ging door, toen kreeg ik op de website te zien dat er een fout was opgetreden bij het afrekenen en dat ik moest wachten, en dat ik vooral de website niet moest verversen. Ondertussen bleef de website maar laden en na drie minuten werden de kaartjes dus weer vrijgegeven.
Op X zeggen ze dat ik het na 20 minuten weer opnieuw kan proberen maar het was al strak uitverkocht. Dit was de rpesale, vrijdag begint de gewone vvk maar dat is vast ook drama en dan zit ik bij Specsavers.
Oh wat irritantquote:Op woensdag 27 november 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is welquote:Op woensdag 27 november 2024 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wat irritant![]()
Krijg je vrijdag beter gehoor?
Gelijk uitzettenquote:Op woensdag 27 november 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is welMeteen overprikkeld.
quote:Op woensdag 27 november 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Je zag de kaartjes ook echt met tientallen tegelijk verdwijnen. Dan had ik twee plekken geselecteerd en die waren al op. Die twee ernaast: weg. Ander vak: weg.
Even naar een Black Friday-uitverkoop en dan de rest van de dag onder een dekentje schuilen.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is welMeteen overprikkeld.
Hier in het winkelcentrum staat kerstradio aan dus als ik boodschappen ga doen ofzo dan ben ik helemaal vrolijk door de kerstliedjes.quote:
Wat jammer.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Je zag de kaartjes ook echt met tientallen tegelijk verdwijnen. Dan had ik twee plekken geselecteerd en die waren al op. Die twee ernaast: weg. Ander vak: weg.
Maar wel stuk sneller dan je eerder had verwacht toch?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even naar een Black Friday-uitverkoop en dan de rest van de dag onder een dekentje schuilen.
Ja vlak voor kerst krijg ik nog een test of ze goed werken.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wel stuk sneller dan je eerder had verwacht toch?
Ik meen me te herinneren dat je het had over vlak voor Kerst
Oh!quote:Op woensdag 27 november 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vlak voor kerst krijg ik nog een test of ze goed werken.
Ik ben wel benieuwd hoe het je bevalt. Oke deze zin klinkt raar maar je snapt me.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het een gewoon gehoor apparaat wat je krijgt? of iets anders?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat luidruchtige volk zat aan m'n dove kant, die hoorde ik amper. Ik was strategisch op die plek gaan zittenquote:Op woensdag 27 november 2024 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het je bevalt. Oke deze zin klinkt raar maar je snapt me.
Kon je dan vorige maand wel iets verstaan van wat ik zei toen er allemaal mensen om ons heen kwamen zitten?
Oh slim van je.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat luidruchtige volk zat aan m'n dove kant, die hoorde ik amper. Ik was strategisch op die plek gaan zitten
Ja wel gewone apparaatjes, meteen de krachtigste versie ookquote:Op woensdag 27 november 2024 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is het een gewoon gehoor apparaat wat je krijgt? of iets anders?
nou goed tochquote:Op woensdag 27 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel gewone apparaatjes, meteen de krachtigste versie ook
quote:Op woensdag 27 november 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat luidruchtige volk zat aan m'n dove kant, die hoorde ik amper. Ik was strategisch op die plek gaan zitten
Luctor.et.emergo@bedrijfsnaam.nlquote:Op woensdag 27 november 2024 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een crediteur gaat mij een mail sturen, maar ik heb helemaal geen mailadres doorgegeven aan de mevrouw die ik aan de lijn had. Ben benieuwd of ik een mail ga krijgen.
Oh oeps.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de trein was het lastiger, want toen zat je links van me.
quote:
Dat is bij Bol geen probleem. Die is er voor de koper.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb mokerslecht nieuws jongens
BOL (eigenlijk een onderverkoper) heeft me GENAAID
Heb zo'n kabel gekocht met zogenaamd 27W vermogen. Blijkt er op het doosje 20W te staan.
JA HALLO???
MOOI!quote:Op woensdag 27 november 2024 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is bij Bol geen probleem. Die is er voor de koper.
Wat een luizenleventje heb je dan, als dit al "mokerslecht nieuws" is.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb mokerslecht nieuws jongens
BOL (eigenlijk een onderverkoper) heeft me GENAAID
Heb zo'n kabel gekocht met zogenaamd 27W vermogen. Blijkt er op het doosje 20W te staan.
JA HALLO???
Nou ja ik had gister ook ander moker moker mokerslecht nieuwsquote:Op woensdag 27 november 2024 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een luizenleventje heb je dan, als dit al "mokerslecht nieuws" is.
Tsja. Devaluatie.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja ik had gister ook ander moker moker mokerslecht nieuws
Maar dat ga ik hier niet even over tafel smijten.
ik bij een 76quote:Op woensdag 27 november 2024 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Achhhh meidquote:
Ik kwam elders inderdaad windstoten tegen.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik bij een 76
denk piek windsnelheden in km/h
Ja en dat op 10 meter hoogte.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik bij een 76
denk piek windsnelheden in km/h
Ja, da's exact mijn gedachte bij je posts.quote:
Oké maar waar zie je me boeien?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's exact mijn gedachte bij je posts.
In het feit dat je nog steeds op me reageert?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké maar waar zie je me boeien?
Feyenoord?quote:
Vraag je toch om? Reageer jij anders ff niet meer op mij. Is slimmer voor je denk ik.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In het feit dat je nog steeds op me reageert?
Woei!quote:Op woensdag 27 november 2024 12:00 schreef Recce het volgende:
Nu zelfs een verwachting van 140 km/uur bij de Vliehors.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vraag je toch om? Reageer jij anders ff niet meer op mij. Is slimmer voor je denk ik.
Woei!quote:Op woensdag 27 november 2024 12:00 schreef Recce het volgende:
Nu zelfs een verwachting van 140 km/uur bij de Vliehors.
[ afbeelding ]
Ik zit toch ook in het westen jonge.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:03 schreef Nattekat het volgende:
@:haags ik denk dat wij geen code oranje krijgen omdat we het in het westen wel gewend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |