SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ja goed . Erg blij met het hek welquote:Op woensdag 27 november 2024 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je honden?
goedemorgen zonnestraaltjequote:
Eerst naar de psychquote:Op woensdag 27 november 2024 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je weer naar school vandaag?
ze klinkt echt als een oude vrouwquote:Op woensdag 27 november 2024 08:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Lol. Absolutely shitfaced
Straalbezopen bedoel jequote:Op woensdag 27 november 2024 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze klinkt echt als een oude vrouw
Wow dit is wel heel erg treurigquote:Op woensdag 27 november 2024 08:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Lol. Absolutely shitfaced
doenquote:Op woensdag 27 november 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wil deze mogelijk aanschaffen:
https://www.coolblue.nl/p(...)x2-14nug7-448eu.html
Doen of niet doen?
Moet jij wetenquote:Op woensdag 27 november 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doen of niet doen?
Wel erg overpowered voor een verblijf op Foquevillequote:Op woensdag 27 november 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doen of niet doen?
Doen.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doen of niet doen?
Das om reden om NIET te doenquote:
Oneensquote:Op woensdag 27 november 2024 08:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Das om reden om NIET te doen
nee geen eenquote:Op woensdag 27 november 2024 08:30 schreef Koen66 het volgende:
Heb jij al je LED strips meegenomen naar Thailand @:bitterbal?
Weet eigenlijk niet eens meer of ze in Thailand wel zelfde netspanning hebbenquote:
Wat wil je er mee doen?quote:Op woensdag 27 november 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doen of niet doen?
FOK!, gamen en werk.quote:
Ik heb ook gekeken naar samenstellen dan ben ik duurder uit.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Staar je trouwens niet blind op de adviesprijs, die ¤2500 is voor zover ik aan de onderdelen kan zien een marktconforme prijs op het moment.
Oh neuh, heb ik ook niet gedaan toen ik de mijne kocht, ik heb ook gewoon een ding gekocht ergens. Was meer reactie op die adviesprijs van ¤3600, die is voor MSI onderdelen gewoon niet juist.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken naar samenstellen dan ben ik duurder uit.
quote:Op woensdag 27 november 2024 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
FOK!, gamen en werk.
Ik heb hem al besteld.
Bij nieuwbouw heb je vaak weinig keuzequote:Op woensdag 27 november 2024 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-tekort-aan-monteurs![]()
Maar wel lekker deugen zonder Russisch gas @:haags
Ik game nu op een laptop met 1060 videokaart. Dat is een beetje outdated.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh neuh, heb ik ook niet gedaan toen ik de mijne kocht, ik heb ook gewoon een ding gekocht ergens. Was meer reactie op die adviesprijs van ¤3600, die is voor MSI onderdelen gewoon niet juist.
Onmogelijkquote:Op woensdag 27 november 2024 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken naar samenstellen dan ben ik duurder uit.
Jouw tijd is gratis?quote:
Ja, ik herken het. Ik had een half jaar geleden ofzo dezelfde afweging.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik game nu op een laptop met 1060 videokaart. Dat is een beetje outdated.
Bij mij heeft de woningbouw een onderhoudscontract geregeld, dus ik hoef me geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij nieuwbouw heb je vaak weinig keuze
Laatst wel mijn laptop opgelapt met nieuwe scherm en 2TB SSD erin te zetten.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik herken het. Ik had een half jaar geleden ofzo dezelfde afweging.
Vandaar ook dat ik weet dat die "adviesprijs" dikke kul is.Daadwerkelijke prijs is dikke prima overigens.
Misschien in zijn eigen tijd nog bij aan het beunenquote:Op woensdag 27 november 2024 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij heeft de woningbouw een onderhoudscontract geregeld, dus ik hoef me geen zorgen te maken.
Alleen heb ik vorige week wel gemerkt dat monteurs wel ontzettend druk hebben.
De monteur die vorige week bij mij langskwam, kreeg 3 telefoontjes met nieuwe afspraken voor kapotte cv-ketels.
Dan was hij 's ochtends vroeg begonnen met werken en pas laat in de avond klaar.
Nope, werd gewoon gebeld door een collega van de Energiewacht.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien in zijn eigen tijd nog bij aan het beunen
Ook echt zo'n gewild beroep, veel vraag, nauwelijks aanbodquote:Op woensdag 27 november 2024 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij heeft de woningbouw een onderhoudscontract geregeld, dus ik hoef me geen zorgen te maken.
Alleen heb ik vorige week wel gemerkt dat monteurs wel ontzettend druk hebben.
De monteur die vorige week bij mij langskwam, kreeg 3 telefoontjes met nieuwe afspraken voor kapotte cv-ketels.
Dan was hij 's ochtends vroeg begonnen met werken en pas laat in de avond klaar.
Klinkt als een ingrijpende actie, nieuw scherm! Maar op zich is een wat meer draagbare optie qua pc wel lekker om te hebben, mijn laptop is ook nog lang niet weg.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatst wel mijn laptop opgelapt met nieuwe scherm en 2TB SSD erin te zetten.
Er zat zwarte strepen in het scherm, dus het was nieuwe laptop kopen of deze oplappen.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een ingrijpende actie, nieuw scherm! Maar op zich is een wat meer draagbare optie qua pc wel lekker om te hebben, mijn laptop is ook nog lang niet weg.
Zo'n laptop heb ik ook nog.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik game nu op een laptop met 1060 videokaart. Dat is een beetje outdated.
Komt door de gasketelwet, je moet tegenwoordig zo’n 4K leges en certificatie kosten betalen per jaar om het te mogen doen. Daarom zijn veel zelfstandigen ermee gestopt.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook echt zo'n gewild beroep, veel vraag, nauwelijks aanbod
Sterktequote:Op woensdag 27 november 2024 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vrijdag mag ik die desktop lekker instellen.
Dat is minder leuk werk.
mag je maar 1 uur spelen?quote:Op woensdag 27 november 2024 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Planet Coaster 2 via GeForce Now werkt wel goed. Geen last van opstijgende laptop tijdens het spelen.
Alleen die gamesessies van maximaal 1 uur is een beetje jammer.
Hoezo gamesessies van maximaal 1 uur?quote:Op woensdag 27 november 2024 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Planet Coaster 2 via GeForce Now werkt wel goed. Geen last van opstijgende laptop tijdens het spelen.
Alleen die gamesessies van maximaal 1 uur is een beetje jammer.
Die van mij gaat stoppen met zwart werken en echt als ZZP'er aan de slag nu.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt door de gasketelwet, je moet tegenwoordig zo’n 4K leges en certificatie kosten betalen per jaar om het te mogen doen. Daarom zijn veel zelfstandigen ermee gestopt.
Nog usb stick vinden in huis om bepaalde bestanden van de laptop naar de desktop over te zetten.quote:
Met de gratis versie per gamesessie wel. Daarna kan je een nieuwe gamesessie starten, maar kom je in een wachtrij. Gisteren had ik 158 voor me in de wachtrij.quote:
Heb je zin in de F1 sprint?quote:
Wederom een prachtig voorbeeld van kapotreguleren.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt door de gasketelwet, je moet tegenwoordig zo’n 4K leges en certificatie kosten betalen per jaar om het te mogen doen. Daarom zijn veel zelfstandigen ermee gestopt.
Omdat ik nog de gratis versie gebruik. Omdat ik het eerst wil uitproberen. Pas de eerste keer dat ik dat gebruik.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoezo gamesessies van maximaal 1 uur?
quote:Op woensdag 27 november 2024 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met de gratis versie per gamesessie wel. Daarna kan je een nieuwe gamesessie starten, maar kom je in een wachtrij. Gisteren had ik 158 voor me in de wachtrij.
Je moet toch vervangen volgende week vrijdag en zaterdag, want dan ga ik naar een concert met overnachting in een hotel.quote:
Maar verse pc instellen.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vrijdag mag ik die desktop lekker instellen.
Dat is minder leuk werk.
Games moet je wel zelf kopen, maar vervolgens kan je dan gebruik maken van de virtuele computer waarop je de game speelt en je hoeft het spel ook niet te downloaden. Ik moet alleen nog even bekijken of ik wel gebruik kan maken van de workshop.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en hoe lang moet je dan wachten? Wist niet dat er een gratis versie was. Heb je dan ook niets betaald voor het spel?
Beetje het game pass idee, maar bij game pass moet je nog wel installeren.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Games moet je wel zelf kopen, maar vervolgens kan je dan gebruik maken van de virtuele computer waarop je de game speelt en je hoeft het spel ook niet te downloaden. Ik moet alleen nog even bekijken of ik wel gebruik kan maken van de workshop.
Mijne niet (om de juiste spullen uit te zoeken) en die van de lui om het voor me samen te bouwen ook niet.quote:
Ik moest toen ongeveer een half uur wachten.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en hoe lang moet je dan wachten? Wist niet dat er een gratis versie was. Heb je dan ook niets betaald voor het spel?
Waarschijnlijk bij game pass kan je wel gebruik maken van mods. Dat kan hier niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje het game pass idee, maar bij game pass moet je nog wel installeren.
hmm klinkt best handigquote:Op woensdag 27 november 2024 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Games moet je wel zelf kopen, maar vervolgens kan je dan gebruik maken van de virtuele computer waarop je de game speelt en je hoeft het spel ook niet te downloaden. Ik moet alleen nog even bekijken of ik wel gebruik kan maken van de workshop.
oh das wel erg irritantquote:Op woensdag 27 november 2024 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest toen ongeveer een half uur wachten.
vind ik vreselijkquote:Op woensdag 27 november 2024 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar verse pc instellen.
ALLES VERS
Ik moet wel betalen voor expansions voor Disney Dreamlight Valley, maar het basisspel kan gewoon gebruiken vanuit de game pass abo.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij game pass kan je wel gebruik maken van mods. Dat kan hier niet.
Ja, ze willen natuurlijk mensen naar een betaalde versie hebben. Dan heb je kortere wachtrijen en gamesessies van 6 of 8 uur.quote:
Ja.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:09 schreef bitterbal het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik een 2e scherm koop
Als ik weer ga re-integreren mag ik een nieuwe werklaptop ophalen.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar verse pc instellen.
ALLES VERS
Het is soort van hetzelfde, maar ook weer niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet wel betalen voor expansions voor Disney Dreamlight Valley, maar het basisspel kan gewoon gebruiken vanuit de game pass abo.
Die vlieger gaat niet helemaal op.
Denk het niet, hij vindt F1 een enorme kutsport. Issie te cool voorquote:
Volgens mij wel ja, het is vooral dat je via die prutsomgeving moet om je game te mogen opstarten, verder staat alle info lokaal.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij game pass kan je wel gebruik maken van mods. Dat kan hier niet.
Zelfde. Ik heb nooit m'n schijf gewist na m'n upgrade om die redenquote:
Zal afhankelijk zijn van je werk, ook genoeg toko's die alles dichttimmeren natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik weer ga re-integreren mag ik een nieuwe werklaptop ophalen.
ik ben benieuwd of ik die ook opnieuw moet instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |