en TruthSocial? @Zipportalquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:01 schreef -XOR- het volgende:
Bluemoon is ook redelijk aan het ontploffen.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Slobeend Dit was het staartje.
Nee jij zag het zeker wel dat Feyenoord nog terugkomt van een 3-0 achterstand tegen City.quote:
We spelen hier niet op de man.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee jij zag het zeker wel dat Feyenoord nog terugkomt van een 3-0 achterstand tegen City.
Tuurlijk Dombo
Daarom feliciteerde ik je netjes natuurlijk. Ik snap dat je in de euforie hoog in de emotie zit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We spelen hier niet op de man.
Dan hebben we een kleine miscommunicatie gehad.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daarom feliciteerde ik je netjes natuurlijk. Ik snap dat het in de euforie je hoog in de emotie zit.
Veel slechter dan dit kan je ook niet bagatelliseren.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Nu merk je pas echt hoe goed Rodri is. Haal je hem eruit en je speelt meteen alsof je met een B-elftal aankomt.
Bij Barca zelfde probleem met Laminequote:Op dinsdag 26 november 2024 23:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Veel slechter dan dit kan je ook niet bagatelliseren.
Er zit alleen al voor een paar honderd miljoen op de bank bij City.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij Barca zelfde probleem met Lamine
Ik had 1-3. We hadden allebei het aantal doelpunten van Feyenoord goed.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:54 schreef GGMM het volgende:
Ik had 0-3
wie had nou verwacht dat City zou scoren
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:08 schreef GGMM het volgende:
Heeft @:kingroland zich nog aan zijn belofte gehouden?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Heeft @:ggmm zich aan zijn belofte gehouden?
Paixao en Gimenez. De 2 beste aanvallers van de ED. Weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die kan echt niets goed doen in mijn ogen. Wat een kutgoal ook weer. Struikelt half en rolt er zelf nog net niet achteraan. Neuzelen ze straks weer over topspits.
Hij bracht DeBruyne in. Hun beste speler.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Pep is een nog slechtere trainer dan ik ooit had gedacht. Dit kan echt niet. Die man gaat de top 8 mislopen met City.![]()
![]()
![]()
Dat gaat zo ongekend pijnlijk worden zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |